toft atb 32

warpie

Μέλος
Μηνύματα
1,315
Πόντοι
38
λεμε να παρουμε μια atb 32 v.2.1

εχει δουλεψει κανεις σ'αυτο το board και αν ναι, τι εντυπωσεις εχει?  :)

θενκς!

w.

 
Γεια σου φίλε warpie, "έπαιξα" με μια για λίγο (δεν ξέρω τι version ήταν) σε μία έκθεση και ομολογώ ότι ενώ είχα ακούσει καλά λόγια, με ξενέρωσε τελείως. Μέτρια αίσθηση κατασκευής και πλαστικός ήχος. Το eq όχι τόσο καλό όσο το περίμενα.

Δυστηχώς.

Θα σου πρότεινα να βρεις μια μεταχειρισμένη midas ή soundcraft σειράς Κ (αφού τις ακούσεις βεβαίως)

 
thanks haryy.

μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος σχετικα με τη κατασκευη και τα

eq?  Τι δε σ'αρεσε? Επισης οταν λες 'πλαστικός ήχος' εννοεις το summing η' το eq?

Υποθετω πως για τους preamps δεν εχεις γνωμη αφου το δοκιμασες σε εκθεση ε?  :)

btw, κατι πηρε τ'αυτι μου οτι η behringer αγορασε τη MIDAS  (?)  ::)

 
Εννοώ άψυχα και μη-μουσικά μπάσα, ενώ τα διάσημα "κρατσανιστά" μεσαία της Trident δεν υπήρχαν πουθενά. Σορυ αν δεν μπορώ να στο εξηγήσω αλλιώς, αλλά όταν πιάνεις στα χέρια σου μία κονσόλα μετά από άλλες καλές και γνωστές, μπορείς να καταλάβεις αν η κονσόλα "το 'χει" που λέμε. Ε, η συγκεκριμένη δεν το 'χει κατά τη γνώμη μου ειδικά για τα 7500 χιλιάρικά που ζητάει. Σε αυτά τα λεφτά βρίσκεις πολύ καλύτερη μεταχειρισμένη κονσόλα έστω και αν χρειαστεί να περιμένεις.

Και γω άκουσα για την αγορά της midas από τον όμιλο του Behringer.

Δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι προς το χειρότερο, τουλάχιστον για τα specs των ήδη υπάρχοντων μοντέλων (ελπίζω)

Btw, πρέπει να ακούσεις την siena. Έτυχε να την ακούσω σε live όπου ήταν στημένη για FOH και γω έπαιζα monitors. Mόλις κάναμε το πρώτο τσεκ αμέσως ακούστηκε ο βελούδινος ήχος της. Ήταν η 2η φορά στα 15χρόνια που ασχολούμαι με Live όπου άκουσα τόσο καλό ήχο.

Καλές αγορές ότι και αν πάρετε.

 
καταλαβαινω ακριβως τι εννοεις για το αν μια κονσολα 'το'χει' η' 'δε το 'χει' και ευχαριστω για τη γνωμη σου.

Για να ειμαι ειλικρινης σε αυτη τη κατηγορια δε περιμενω θαυματα.

Σχετικα με Midas kai Sountcraft δεν εχω εμπειρια αλλα αν δε κανω λαθος

η Midas γενικα δεν εχει και το πιο ευελικτο routing (για στουντιο) ενω η

Sountcraft δεν εχει panning στα busses (?)

Επισης, η μεταχειρισμενη ισως να θελει και αρκετη δουλεια/λεφτα για να

restoration οποτε σ'αυτη τη περιπτωση θα προτιμουσα να κανω mods/upgrades

σε μια καινουργια κονσολα, παρα recapping σε μια παλια.

(anyway, να σου πω την αληθεια μια calrec ζαχαρωνω εγω αλλα ειδωμεν.... ::) )

 
Για αναλογική μιλάς φαντάζομαι. ;) Ποια?

Δυστηχώς δεν έχω ακούσει καμία και δεν ξέρω τον ήχο τους.

Όσο αφορά το restoration παλιάς κονσόλας ή την αναβάθμιση καινούργιας δεν ξέρω τι μπορεί να συμφέρει.

Αν έχεις ένα συνολικό budget 10000€ π.χ. φαντάζομαι ότι υπάρχουν 3 επιλογές.

-Παίρνεις μια καινούργια με όλο το ποσό

-Παίρνεις μια φθηνότερη καινούργια π.χ. Τοft και την αναβαθμίζεις

-Παίρνεις μια παλιά καλή κονσόλα με 5000 (που έκανε καινούργια 15-20) και με άλλα 5 την κάνεις καινούργια.

Στην 3η περίπτωση φαντάζομαι ότι χάνεις από την αξία μεταπώλησης αλλά έχω την εντύπωση ότι κερδίζεις σε ποιότητα.

Τι μπορεί να είναι καλύτερο από αυτές τις επιλογές?

 
το budget οντως ειναι περιπου στις 7-8 χιλιαδες λυρες.

Βγαλε ομως 1-2 χιλιαρικα για furniture... :-\

νομιζω πως μπορω να παρω μια fully refurbished calrec (ισως m series) γυρω στα 10.000 οποτε δε νομιζω να παιζει ως ενδεχομενο...

προσωπικα νομιζω στη περιπτωση μας (με το budget μας) καλυτερα ειναι να παρoυμε μια

Τοft και ισως της κανω upgrade. Προσωπικα νομιζεις οτι μια MIDAS η' μια soundcraft

'το 'χει' περισσοτερο απο μια Τοft? Σε ρωταω γιατι δεν εχω δουλεψει με αυτες τις κονσολες.

Γενικα εχω τις καλυτερες εντυπωσεις απο Calrec preamps kai eqs.

Ειδικα τα eqs... θεε μου.

preamps με αρκετο headroom και με Carnhill transformers mod που χρωματιζουν πολυ ομορφα. Πολυ καλο για overheads, vocals, el gtrs...

Επισης εχω δοκιμασει (για πολυ λιγο) τους compressors απο m series και κανουν πολυ 'φυσικο' compression. Δυσκολα θα παρεις pumping εδω. Προσωπικα νομιζω απ' τις καλυτερες επιλογες για ακουστικες κιθαρες και 'φυσικα' φωνητικα.

 
warpie, εγώ θα στρεφόμουνα στην used αγορά.....αλλά πρώτα πρέπει να καταλήξεις στα εξής...

- inline or split?

- mixing, tracking or both?

- number of mic inputs?

- number of line inputs?

- number of buses?

- automation (χρειάζεσαι, τι είδος, αν όχι σε ενοχλεί να υπάρχει κλπ κλπ)?

- size (ψάχνεις κάτι συμμαζεμένο,έχεις αρκετό χώρο,όχι κλπ)?

Αν θέλεις μπορώ να σου πω γνώμη για κονσόλες που έχω κοιτάξει σε ανάλογη αναζήτηση, αρκεί όμως να μου περιγράψεις τις ανάγκες σου (όπως τις περιέγραψα παραπάνω)...και φυσικά το μπάτζετ (το συνολικό διαθέσιμο ποσό....γιατί θα πρέπει να συμπεριλάβεις πχ την καλωδίωση που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να μετατρέπουν αυτό που φαντάζει σαν ευκαιρία σε οικονομική καταστροφή).

 
Οι midas δεν εχει βγαλει κονσολα για στουντιο...πaρα μονο για λαιβ

Τουλαχιστον οσο ξερω εγω

Aσχετο

@haryy...an σου αρεσε η sienna που να ακουσεις την xl4 (που μαλλον δυσκολα γιατι κι εγω apo 2000+ λαιβ στην αγγλια μονο σε ενα την ειδα (The Waterboys)

 
OK παμε λοιπον....  ;D

- inline or split?
split κατα προτιμηση

- mixing, tracking or both?
both

- number of mic inputs?
24 preamps minimum

- number of line inputs?
32 κατα προτιμηση

- number of buses?
6-8 (με panning)

- automation (χρειάζεσαι, τι είδος, αν όχι σε ενοχλεί να υπάρχει κλπ κλπ)?
μακαρι!!

- size (ψάχνεις κάτι συμμαζεμένο,έχεις αρκετό χώρο,όχι κλπ)?
2.4 μετρα (μαζι με το επιπλο). Ισως argosys (θα δουμε)

Edit: Επισης κατι που μ'αρεσει πολυ στη τοφτ ειναι οτι το PSU δεν εχει fans αλλα ενα τεραστιο Heatsink. Οποτε μπορουμε να το βαλουμε στο κοντρολ ρουμ χωρις να εχουμε θορυβο!

 
bigbassrules είπε:
Οι midas δεν εχει βγαλει κονσολα για στουντιο...πaρα μονο για λαιβ

Τουλαχιστον οσο ξερω εγω
Όντως κονσόλα στουντιακή δεν υπάρχει αλλά....

α. Πολλές midas καταλήγουν σαν front end ενός DAW (και είναι λογικό έχουν αξιοπρεπέστατα specs ενώ καθώς η έννοια multitrack recorder ουσιαστικά δεν υφίσταται πλέον τόσο η απουσία dedicated record routing & tape returns αλλά και γενικότερα η διαφορετική σχεδίαση - ουσιαστικά σπλιτ δεν αποτελεί πλέον λόγο για να χαραμτηριστεί μια κονσόλα ακατάλληλη για recording.....αντίθετα πλέον ίσως οι καλύτερες επιλογές για ένα τέτοιο σενάριο να είναι split & broadcast designs όπως πχ η Calrec που λέει ο warpie....ρίξτε μια ματιά και εδώ

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=76)

β. Η midas δεν έχει βγάλει αλλά υπήρχε και η DDA που ήταν η ίδια εταιρία

 
nikodemos είπε:
β. Η midas δεν έχει βγάλει αλλά υπήρχε και η DDA που ήταν η ίδια εταιρία
Αυτα τα λεει ο electro ;) και νομιζει οτι τον πιστευουμε....

Ναι ηταν η ιδια εταιρια αλλα καμια σχεση οι κονσολες ...εχω δουλεψει εκτενεστατα και σε midas kai se dda.(εδιτ¨σε λαιβ για να μην παρεξηγηθω)

διαβαζω τωρα το λινκ.. :)

 
warpie thanks for the info....

μία διευκρίνηση...

όταν λες buses εννοείς group ή output buses?

πχ στην 6000 (που είναι και σπλιτ ;)) τα output buses μπορούν στο μιξ να δουλέψουν σαν γκρουπ tape returns ή απλά line in (είναι mono ....και φυσικά όταν λειτουργούν ως group,returns etc ή έχουν panning).

και μία ερώτηση που ξέχασα

patchbay?

πίστεψε με σε συνδυασμό με την συνολική καλωδίωση παίζει να είναι και το πιο σημαντικό

 
bigbassrules είπε:
Αυτα τα λεει ο electro ;) και νομιζει οτι τον πιστευουμε....

Ναι ηταν η ιδια εταιρια αλλα καμια σχεση οι κονσολες ...εχω δουλεψει εκτενεστατα και σε midas kai se dda.

διαβαζω τωρα το λινκ.. :)
εγώ λέω απλά ότι υπάρχουν καθαρόαιμες recording κονσόλες από την συγκεκριμένη (συνολικά) εταιρία....

Δεν συγκρίνω τίποτα γιατί οι γνώσεις μου από live sound desks είναι ανύπαρκτες....

 
nikodemos είπε:
εγώ λέω απλά ότι υπάρχουν καθαρόαιμες recording κονσόλες από την συγκεκριμένη (συνολικά) εταιρία....

Δεν συγκρίνω τίποτα γιατί οι γνώσεις μου από live sound desks είναι ανύπαρκτες....
Ηταν σε μορφη αστειου γιατι νομιζα ξερεις τον  electro.

bytheway δουελυα σε λαιβ επι 2 χρονια μια 6000 (πρεπει να υπαρχει ακομα αυτη η κονσολα καπου) και συμφωνω οτι δεν ειναι και παρανομο να χρησιμοποιουνται λαιβαδικες σε στουντιο αλλα και το αντιθετο.

 
nikodemos είπε:
warpie thanks for the info....

μία διευκρίνηση...

όταν λες buses εννοείς group ή output buses?

πχ στην 6000 (που είναι και σπλιτ ;)) τα output buses μπορούν στο μιξ να δουλέψουν σαν γκρουπ tape returns ή απλά line in (είναι mono ....και φυσικά όταν λειτουργούν ως group,returns etc ή έχουν panning).

και μία ερώτηση που ξέχασα

patchbay?

πίστεψε με σε συνδυασμό με την συνολική καλωδίωση παίζει να είναι και το πιο σημαντικό
θενκ γιου για το ενδιαφερον..  :)

μιλαω για group buses. Αν δε κανω λαθος η τοφτ λειτουργει οπως η 6000 που περιεγραψες. Παιζει να κανς και λαθος ομως.

σχετικα με το patchbay, καλα θα ηταν αλλα δεν ειναι και το κυριοτερο requirement.

Εχουμε ηδη πολλα καλωδια απ'τη τωρινη κονσολα οποτε θα γλυτωσουμε λιγο κοπο. Μιας και νομιζω οτι ειναι d-sub απ τη μια ακρη...χμμμ...

 
Το patchbay είναι η αρχή και το τέλος ενός C/R  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

....λοιπόν εγώ θα σου πρότεινα να κοιτάξεις τις εξής λύσεις

α. broadcast desks

(Calrec, Studer, AMEK)

Στα γνωστά κονσολομάγαζα θα βρεις κατά καιρούς και από τις 3....Η πρώτη συνδυάζει πάρα πολλά καλά στοιχεία (όπως είπες και εσύ εξαιρετικά mic & line amps, πολύ καλό eq, χρήσιμα dynamics κλπ) η δεύτερη εξίσου δυνατά σημεία (απίστευτα transparent preamps & eq - series 902 - τρομερό workflow - switchable insert points, bus dynamics κλπ κλπ) ενώ η τρίτη (για την ακρίβεια η BC) έχει πολύ καλά line amps, αξιοπρεπέστα mic amps και ....χαμηλή τιμή ;)

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις το συνολικό layout & configuration μπορεί να είναι λίγο "περίεργο" για ένα τυπικό recording σενάριο αλλά οκ....Ίσως το δύσκολο θα είναι να βρεις "έκδοση" με 24 mono mic amps (ειδκά η Calrec έχει κάτι παρανοηκά configuration με dual-stereo input modules etc)

Στις 2 πρώτες περιπτώσεις θέλει ιδιαίτερη προσοχή στο τι modules έχει η κάθε κονσόλα αλλά και με ποια άλλα είναι συμβατή.

Συνήθως δεν περιλαμβάνουν onboard patchbay αλλά και γενικά αν έχουν patchbay πρόκειται για customonfigurations οπότε μπορεί να χρειάζοντε αλλαγές για να καλύψουν τις δικές σου ανάγκες.

Στις περισσότερες περιπτώσεις η καλωδίωση περιλαμβάνει "ιδιαίτερα" pinout και αποκλειστικά πολύπινα βύσματα.

τιμές συνήθως από 3000 έως 10-12000 ευρώ

β. Soundcraft 6000,3200, Saphyre, DDA DMR, AMEK Angella,Trident 75 κλπ κλπ

Όλες είναι αρκετά απλές κονσόλες με καλά ηχητικά χαρακτηριστικά,κάποιες είναι σπλιτ και κάποιες ινλάιν, routing που σε καλύπτει, μουσικό αλλά όχι ιδιαίτερα ευέλικτο εκιού, βρίσκεις εύκολα spare parts, είναι αρκετά κόμπακτ και ήσυχες, κυκλοφορούν άπειρες αναβαθμίσεις και μόντες, τις βρίσκεις σε καλές τιμές και είναι αρκετά ουδέτερες ηχητικά (με πιο "καθαρή" την DDA και πιο "άποψη" (80ς ροκ ;D) την Angella

οι περισσότερες έχουν onboard patchbay αλλά τις περισσότερες φορές αρκετά περιορισμένο

Στις περισσότερες περιπτώσεις η καλωδίωση δεν περιλαμβάνει "ιδιαίτερα" pinout και αποκλειστικά πολύπινα βύσματα,αλλά μπορεί να γίνει με απλά καλώδια...κάποιες φορές όμως μπορεί να χρειάζεται εντελώς κάστομ δουλειά.

τιμές συνήθως από 3000 έως 8-10000 ευρω

γ. AMEK, D&R, Soundtracs

εδώ τώρα μιλάμε για VCA automation....και πάντα inline .....μάλλον επικίνδυνη επιλογή καθώς τα περισσότερα τρέχουν σε "αρχαία" λειτουργικά κλπ και μάλλον δεν πρόκειται να δουλέψουν ποτέ...επίσης "βαριά" τροφοδοτικά (απαιτούν machine room) και γενικά δύσκολα τα πραγματα  ;D ;D ;D ;D Από την άλλη πλευρά ηχητικά ορισμένες είναι τρο-με-ρες επιλογές πχ η Mozart (AMEK) με τα Neve modules.....

Ίσως η καλύτερη επιλογή σε αυτή την κατηγορία είναι η Orion της D&R ....η εταιρία υπάρχει (με όλα τα συν που αυτό συνεπάγεται), είναι πολύ "καθαρή", ενώ το automation μπορεί να βγει κατά βούληση από κάθε κανάλι , πολύ καλό routing

όλες έχουν εκτενέστατα patchbay's.

Σχεδόν πάντα έχουν πολύ συγκεκριμένη καλωδίωση αποκλειστικά με πολύπινα βύσματα.

Στην κατηγορία αυτή ένα ακόμη έξτρα κόστος είναι το ίσως απαραίτητο comisioning ,το στήσιμοδηλαδή και επαναφορά σε λειτουργική κατάσταση...

τιμές συνήθως από 6-8000 έως 15000-20000 (ανάλογα με το configuration κλπ)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
thanks nikodime. πολυ καλες προτασεις και με λογικη  ;)

Σχετικα με VCA automation και παλια λειτουργικα, υστερα απο ενα σxετικο προτζεκτ

(upgrade automation neve  VRP48) που ειχα, δεν ειμαι και πολυ φαν.

Ειδικα για VCA που προσθετουν και καποιο θορυβο στο signal path. Το καλο ειναι

οτι μπορεις να κανεις bypass σε μερικα μοντελα.

Δηλαδη για την τοφτ, ουτε κουβεντα? τιποτα? τοσο χαλια ειναι?  ;D ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top