Το βαρέλι δεν έχει πάτο...

Τωρα για να τοποθετηθώ και πιο σοβαρά, πάντοτε επενδυτικά φυσικά. :D :LOL:
Δηλαδή θα πάνε κάποιοι με 15 ευρώ να παρακολουθήσουν ένα σόου, ήτοι ένα διώρο, θα έχουν την ευκαιρία να ανεβάσουν και μερικά stories στα τικ τοκ και insta και πως τα λένε, θα διασκεδάσουν γιατι προφανώς τους αρέσει και το είδος.
Ε μια χαρά, πολύ καλό πακετάκι για 15 ευρώ...... που αλλού με 15 ευρω κάνεις τόσα πράγματα;
 
Ξαναλέω ότι έχοντας σαν αναφορά το τι κυκλοφορεί ευρέως ΤΩΡΑ

Εδώ, νομίζω, υπάρχει μία λάθος εκτίμηση εκ' μέρους σου.
Σε αντίθεση με άλλες εποχές του παρελθόντος, στις αρχές του 21ου αιώνα, υπάρχει άνετη πρόσβαση σε όλο το (μουσικό, ας πούμε) υλικό, όλων των εποχών που έχουν καταγεγραμμένο τέτοιο υλικό. Δηλαδή, κάθε ένας (και ο Λεξ, ασφαλώς) δεν συγ-κρίνεται με τους σύγχρονούς του, αλλά με ΟΛΟΥΣ όσους προηγήθηκαν ή δραστηριοποιούνται στις μέρες μας. Αν προκύπτει λειψός (δεν έχω ακούσει ούτε μία νότα του, δεν το ξέρω), τότε μάλλον είναι λειψός. Ο σημερινός 17άρης που χρειάζεται το "αντί" μπόλιασμά του, μπορεί να αναζητήσει και αλλού, δεν είναι υποχρεωμένος να ασχολείται με τους συντοπίτες του.
 
Το αντι το ξερω πολυ καλα, γι' αυτο αναφερω πως καταλαβαινω το γιατι θα γεμισει το ΟΑΚΑ.

Άσχετα με το πόσο κόσμο μπορεί να μαζέψει ο Λεξ,ποτέ δεν τέθηκε θέμα συναυλίας μέσα στο ΟΑΚΑ.
Αυτό ήταν μια παρανόηση στα ΜΜΕ, αλλά και εδώ στο thread.
Εξ'αρχής ο λόγος γίνεται για τον εξωτερικό χώρο όπου έχουν γίνει και άλλες συναυλίες,ούτε είναι δυνατόν να την κάνουν μέσα γιατί στο ΟΑΚΑ μετά το τέλος του πρωταθλήματος θα γίνουν έργα.

Όσο για τον καταγγελτικό λόγο συμφωνώ με αυτά που έγραψες,απλά στην Ελλάδα το αντί-, δε συνοδεύεται από λύσεις.
Μόνο στείρα κριτική, καταστροφή και απλά κάθε 4ετία μ@μιέται και κάποιος άλλος..

Επίσης το θέμα δεν είναι αν συνεχίσει κάποιος να ακούει Λεξ στα 35 του,αλλά αν το lifestyle του και η θεώρησή του για τη ζωή θα έχει σχέση με αυτά τα ακούσματα.

Η κοινωνία θέλει δημιουργικούς και προοδευτικούς ανθρώπους που θα την πάνε μπροστά.
Όχι άλλη μια γενιά από μίζερους που είναι εναντίον των πάντων, εκτός του εαυτούλη τους, που φυσικά τα έκανε όλα σωστά αλλά τον αδίκεψε η μποτάνα η κενωνία..
 
Εδώ, νομίζω, υπάρχει μία λάθος εκτίμηση εκ' μέρους σου.
Σε αντίθεση με άλλες εποχές του παρελθόντος, στις αρχές του 21ου αιώνα, υπάρχει άνετη πρόσβαση σε όλο το (μουσικό, ας πούμε) υλικό, όλων των εποχών που έχουν καταγεγραμμένο τέτοιο υλικό. Δηλαδή, κάθε ένας (και ο Λεξ, ασφαλώς) δεν συγ-κρίνεται με τους σύγχρονούς του, αλλά με ΟΛΟΥΣ όσους προηγήθηκαν ή δραστηριοποιούνται στις μέρες μας. Αν προκύπτει λειψός (δεν έχω ακούσει ούτε μία νότα του, δεν το ξέρω), τότε μάλλον είναι λειψός. Ο σημερινός 17άρης που χρειάζεται το "αντί" μπόλιασμά του, μπορεί να αναζητήσει και αλλού, δεν είναι υποχρεωμένος να ασχολείται με τους συντοπίτες του.
Ρε Παναγιώτη ξέρεις πολύ καλά ότι αυτο που γράφεις είναι μονο θεωρητικά σωστό. Σα να το διαβάζω σε ένα βιβλίο.

Στην πράξη ολοι ξέρουμε ότι οι νεότεροι (και μερικές φορές και εμείς πλέον διαβρωμένοι απο το σύνολο της σύγχρονης ζωής) δεν μπαινουν στη διαδικασία να ανατρέξουν στην αρχή του όποιου θέματος. Λιγος μπορει να ειναι και ο Ξαρχάκος σε σχέση με τον Θεοδωράκη ή και ο Θεοδωράκης σε σχέση με τον Σαμάρα, τον Καλομοίρη ή τον Χρήστου αλλά νομίζω ότι είναι πιο σημαντικο να καταφέρει ο κάθε καλλιτεχνης να λειτουργήσει σαν σημειο αναφοράς που ενδεχομένως να στρέψει κάποιους απο το ακροατήριο του στις προσωπικές του αναφορές. Και σιγουρα η ποιότητα προκυπτει και απο την ποσότητα (μιλάω για το ακροατήριο τωρα αλλά ισχύει και για τους καλλιτεχνες).

Η πληροφορία μπορει να ειναι μεν πιο διαθεσιμη απο ποτέ, αλλά χαώδης και δυστυχώς το διάστημα της συγκέντρωσής μας μικρότερο απο ποτέ. Αν καποιος καταφερει να μας κρατησει λιγο παραπάνω ειναι σημαντικο. Και ακομα πιο σημαντικο αν ειναι για σωστο λόγο και μας βαλει σε μια διαδικασια αλλαγής.
 
Last edited:
Ρε Παναγιώτη ξέρεις πολύ καλά ότι αυτο που γράφεις είναι μονο θεωρητικά σωστό.

Ειλικρινώς, για 'μένα δεν είναι θεωρία αυτό που σου έγραψα. Είναι ένας απαραίτητος μηχανισμός για την συνεκτίμηση τέτοιων θεμάτων.

Λιγος μπορει να ειναι και ο Ξαρχάκος σε σχέση με τον Θεοδωράκη ή και ο Θεοδωράκης σε σχέση με τον Σαμάρα, τον Καλομοίρη ή τον Χρήστου

Ας ακούσει όμως κάποιος από Ξαρχάκο έως και Χρήστου (ξεχάσαμε τον Ξενάκη :) :) :)) πριν αποφασίσει ποιος του κάνει και ποιος είναι περισσότερο "αντί" για τα γούστα του. Μέχρι τότε, η γνώμη του είναι πολύ λίγη και μάλλον αδιάφορη.
 
είναι πιο σημαντικο να καταφέρει ο κάθε καλλιτεχνης να λειτουργήσει σαν σημειο αναφοράς που ενδεχομένως να στρέψει κάποιους απο το ακροατήριο του στις προσωπικές του αναφορές. Και σιγουρα η ποιότητα προκυπτει και απο την ποσότητα (μιλάω για το ακροατήριο τωρα αλλά ισχύει και για τους καλλιτεχνες).

Ο ΛΕΞ δεν πούλησε μαγκιά, δεν υποτίμησε τη γυναικα, δεν χειροκρότησε τη δήθεν "μεγάλη ζωή" μέσα από τα deal των ναρκωτικών όπως οι τράπερς.

Δεν προσκύνησε ποτέ τους μεγάλους σταθμούς και τις πουλημένες playlists.
Ο ΛΕΞ γεμίζει στάδια γιατί γράφει για την πραγματική ζωή.
Και άρχισε να τους ενοχλεί.
Υπάρχει ελπίδα.
 
δεν έχω ακούσει ούτε μία νότα του, δεν το ξέρω

Αυτό που δεν έχετε ακούσει ούτε μια νότα /λέξη από αυτό που κρίνετε και κατακρίνετε - πώς θα το χαρακτηρίζατε; Σοβαρά ρωτάω... και δεν αφορά μόνο τον τρόλλεϋ.

Εντάξει ΚΛΑΙΩ

"Δεν μ αρέσει αυτός ο ΛΕΞ. Δεν έχω ακούσει νότα του". χα χααααχ και καθόμαστε και συζητάμε υπότίθεται χα χαααχ απίστευτο
 
Εγώ δεν κατέκρινα.
Χα χαααχ έχεις άποπσις όμως για το ότι είναι στρατευμένος και έχει πολιτική σκοπιά ενώ δεν εχεις ιδέα από το τι κάνει. Πες μας κι άλλα! Κι άλλοι... παιδιά, μην ντρέπεστε.
Είανι τραπ ο Λεξ, για πείτε.
 
Η κοινωνία θέλει δημιουργικούς και προοδευτικούς ανθρώπους που θα την πάνε μπροστά.
Χωρίς τις υποδομές που να εξελίσσονται, να αξιολογούνται, να αναθεωρούνται συνεχώς σε θέματα
πρόσβαση στην ποιοτική εκπαίδευση για όλους, διασφάλιση ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση από την προσχολική ηλικία έως την τριτοβάθμια, ανεξάρτητα από την κοινωνικοοικονομική κατάσταση,χωρίς
εστίαση στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας: και μάλιστα με ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ , της καινοτομίας, αντί της απλής απομνημόνευσης και μετά συνεχή επαγγελματική κατάρτιση και δια βίου μάθηση και παράλληλη παροχή ευκαιριών για αναβάθμιση δεξιοτήτων και επανειδίκευση, ώστε τα άτομα να παραμένουν ανταγωνιστικά σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, χωρίς εξάλειψη διακρίσεων και χωρίς σοβαρό διαβουλευόμενο στρατηγικό πλάνο και συμμετοχικότητα του πολίτη στις αποφάσεις των φορέων, οι δημιουργικοί και προοδευτικοί άνθρωποι δεν μπορούν να δημιουργηθούν και όσοι υπάρχουν θα πηγαίνουν χαμένοι. Καλύτερα γιατί έτσι μπορώ να προκόψω εγώ ο ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ αλλά ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΣ εις βάρος των άλλων και να τους άγω μέσω του ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Αν η κοινωνία είναι έτσι, ΕΓΩ πηγαίνω μπροστά! Τα αγαθά ΤΡΟΠΟΙΣ κτώνται :ROFLMAO::ninja:
 
Ειλικρινώς, για 'μένα δεν είναι θεωρία αυτό που σου έγραψα. Είναι ένας απαραίτητος μηχανισμός για την συνεκτίμηση τέτοιων θεμάτων.
Καλά κάνεις. Απλά θεωρώ ότι πρεπει να ειμαστε πιο μποσικοι σε καποια θέματα. Όχι στο τι θα ακους, αλλά στο πως θα κρίνουμε το συνολικο αποτύπωμα καποιου. Ειδικα αν αυτο ειναι εν εξελλιξει.

Ας ακούσει όμως κάποιος από Ξαρχάκο έως και Χρήστου (ξεχάσαμε τον Ξενάκη :) :) :)) πριν αποφασίσει ποιος του κάνει και ποιος είναι περισσότερο "αντί" για τα γούστα του. Μέχρι τότε, η γνώμη του είναι πολύ λίγη και μάλλον αδιάφορη.
Σύμφωνοι. Όλοι μαθαινουμε ομως συνεχώς. Και έτσι πρέπει. Αν καπιοια στιγμή πιστεψεις οτι δεν εχεις να μαθεις κατι παραπανω απο καποιον, παρα μονο να διδαξεις, τερμάτιζεις. Για αυτο λεμε οτι το μεγαλύτερο προβλημα και τροχοπέδη της τέχνης ειναι οτι μιλάμε (και γράφουμε) υπερβολικά για αυτήν.

Αυτό που δεν έχετε ακούσει ούτε μια νότα /λέξη από αυτό που κρίνετε και κατακρίνετε - πώς θα το χαρακτηρίζατε; Σοβαρά ρωτάω... και δεν αφορά μόνο τον τρόλλεϋ.
Προσωπικά έχω ακούσει συστηματικά Λεξ για μικρό χρονικο διαστημα. Σκοπός μου ήταν να κατανοήσω όσο γινεται την περιπτωσή του. Μουσικά-στιχουργικά δεν κατάφερα να εμπαθήσω. Το αποδίδω και στα γούστα μου και στη γενικότερη καλλιτεχνική μου δυσκαμψία γιατι οσο μεγαλώνω μου αρέσουν πολύ δύσκολα νέα πράγματα και όπως ειπε και ο Άγιος, εκκρινω ενδορφίνες απο τα παλιά. Καταβάλλω προσπαθεια για να μαθαινω και να μενω κάπως επικαιροποιημένος.

Ωστόσο αν και το χιπ χοπ δεν ειναι του γουστου μου, εχω βρει αλλους εκφραστες του ειδους πιο ενδιαφέροντες. Αλλά αντιμετωπιζω τον Λεξ και τη σχέση του με το κοινο του σαν ενδιαφέρον κοινωνικο φαινομενο γιατι δε μπορώ να θυμηθώ αλλη περιπτωση ακομα και παλιά που καποιος να έβαζε μια χειρογραφη αφίσα έξω απο το ΒΟΞ (το instagram της εποχής :LOL:) και να γέμιζε το γήπεδο του Πανιωνίου.
 
Προσωπικά έχω ακούσει συστηματικά Λεξ για μικρό χρονικο διαστημα. Σκοπός μου ήταν να κατανοήσω όσο γινεται την περιπτωσή του. Μουσικά-στιχουργικά δεν κατάφερα να εμπαθήσω. Το αποδίδω και στα γούστα μου και στη γενικότερη καλλιτεχνική μου δυσκαμψία.

Εντάξει, δεν εννοούσα εσένα φυσικά. Και νιώθω και φουλ χαζός που προσπάθησα να συνομιλήσω σοβαρά και με καλές προθέσεις στο "βαρέλι χωρίς πάτο".
Με έχει πιάσει νευρικό γέλιο. Μόνο ασύστολο τρολάρισμα πρέπει σε κάτι τέτοια, σαν αυτό που κάνει ο Cos_DR μερικές φορές.
 
Ηρέμησε παιδάκι μου. Ποιος σου είπε ότι το να είναι στρατευμένος (κάτι που ρώτησα αν συμβαίνει), συνεπάγεται ότι τον κατακρίνω; Και ο Θεοδωράκης στρατευμένος ήταν. Και ο Robert Wyatt επίσης.
 
Ηρέμησε παιδάκι μου. Ποιος σου είπε ότι το να είναι στρατευμένος (κάτι που ρώτησα αν συμβαίνει), συνεπάγεται ότι τον κατακρίνω; Και ο Θεοδωράκης στρατευμένος ήταν. Και ο Robert Wyatt επίσης.
Δεν έχω ακούσει ποτέ Θοδωράκη, δεν μ αρέσει.
No hard feelings, καλημέρα, μου φτιάξατε τη μέρα μόλις συνειδητοποπιησα με ποιους συνομιλώ
:D
 
Αυτό που δεν έχετε ακούσει ούτε μια νότα /λέξη από αυτό που κρίνετε και κατακρίνετε - πώς θα το χαρακτηρίζατε; Σοβαρά ρωτάω... και δεν αφορά μόνο τον τρόλλεϋ.

Εντάξει ΚΛΑΙΩ

"Δεν μ αρέσει αυτός ο ΛΕΞ. Δεν έχω ακούσει νότα του". χα χααααχ και καθόμαστε και συζητάμε υπότίθεται χα χαααχ απίστευτο
είσαι και εσύ πειραχτήρι. :ROFLMAO:
 
Ρε τι τραβάμε... ντε και καλά να τεκμηριώσει ο άλλος ότι έχουμε ενοχληθεί από την τέχνη του Λεξ.
 
Μην
είσαι και εσύ πειραχτήρι. :ROFLMAO:
Μπα, είμαι απλά φαν της μίρλας. Ζήτω ο Λεξ!

Ρε τι τραβάμε... ντε και καλά να τεκμηριώσει ο άλλος ότι έχουμε ενοχληθεί από την τέχνη του Λεξ.

Μην το παίρνεις προσωπικά, δεν είσαι ο μόνος που δεν έχει ακούσει ποτέ αυτό για το οποίο σχολιάζει σε αυτό το νήμα (κι ας ήσουν από τους πιο συζητίσιμους). Ενας άλλος μέγας πολέμιος νωρίτερα ζητούσε να του υποδείξουν κάποιο πολύ καλό κομμάτι του είδους για να ακούσει.
Πώς μου ξέφυγε αυτό...
 
No hard feelings, καλημέρα, μου φτιάξατε τη μέρα

Μπες και αύριο, να στην ξαναφτιάξουμε.

Μην το παίρνεις προσωπικά, δεν είσαι ο μόνος που δεν έχει ακούσει ποτέ αυτό για το οποίο σχολιάζει σε αυτό το νήμα (κι ας ήσουν από τους πιο συζητίσιμους).

Δεν έχω γράψει ούτε μία λέξη για το αν μου αρέσει ο Λεξ.
Τα έχεις μπερδέψει στο νου σου.

Επίσης, τι να πάρω προσωπικά;
 
Εντάξει, δεν εννοούσα εσένα φυσικά. Και νιώθω και φουλ χαζός που προσπάθησα να συνομιλήσω σοβαρά και με καλές προθέσεις στο "βαρέλι χωρίς πάτο".
Με έχει πιάσει νευρικό γέλιο. Μόνο ασύστολο τρολάρισμα πρέπει σε κάτι τέτοια, σαν αυτό που κάνει ο Cos_DR μερικές φορές.

Εσύ σαν ευθικτος δικαιωματιστής που φυσικά είσαι και κατά της λογοκρισίας στην τέχνη,πρώτα προσπάθησες να λογοκρίνεις το thread γράφοντας ότι πρέπει να μεταφερθεί στο περί ανέμων και υδάτων,μετά αναφέρθηκες σε μέλη που έχουν το......ακαταλόγιστο 😅 από τη διαχείριση απλά επειδή δε σου αρέσουν αυτά που γράφουν και τέλος έγραψες ότι αποχωρείς από το thread,
αλλά ναι...
Ακόμη εδώ..

Τι είχες Γιάννη,τι είχα πάντα...
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top