Το βαρέλι δεν έχει πάτο...

Χάσμα γενεών: αδυναμία κατανόησης. Kαι εν πάσει περιπτώσει, υπερβολικά πολλή μίρλα από κάποιους που στηλιτεύουν την υποτιθέμενη μίρλα των άλλων. Live and let live.

Κώστα, πάντως προτιμώ τον εμβριθή, υπεραναλυτικό εαυτό σου, από εκείνον που θα μπουκάριζε στο ΟΑΚΑ να σκοτώσει κόσμο. Live and let live.

"ο πολιτισμός ξεκινά εκεί που σταματούν τα έστινγκτα"
Οι περισσότεροι που έχουν παιδια στην εφηβεία ιαυτή την περίοδο καταλαβαίνουν πιστεύω γιστι αγανακτουμε καμία φορά κάνοντας σκοτεινές σκέψεις. Άλλοι σπάνε τα πλεηστεησο😂
 
Αυτο που υπαρχει ειναι οντως αδυναμια κατανοησης. Υπαρχει αδυναμια κατανοησης του οτι, απο τη στιγμη μιλαμε για αισθητικα κριτηρια του στυλ κλαψα, τοτε δεν μπορουμε να αποδωσουμε τις οποιες αρνητικες αποψεις σε αδυναμια κατανοησης.

Το αισθημα που βγαζει ενα εργο τεχνης προηγειται των φορμαλιστικων κριτηριων, αυτη αλλωστε ειναι και η ουσια της τεχνης. Αλλωστε μιλαμε για φορμα που ειναι ευρεως διαδεδομενη στο mainstream απο οταν ημασταν και εμεις πιτσιρικια, την εχουμε φαει στη μαπα μεχρι αηδιας οποτε τα περι ηλικιας λοιπον δεν στεκουν.


Για να γινω πιο κατανοητος, στο μυαλο μου το πρωτο πραγμα ας πουμε που μου ηρθε οταν ακουσα το κομματι του bloody hawk που βαλατε ειναι αυτο:




Η διαφορα βεβαια ειναι οτι ΙΜΗΟ ο ζαγοραιος ειναι σαφως καλυτερος λαικος τραγουδιστης απο.οτι ο bloody hawk ραπερ, αλλα αυτο ΟΚ ειναι υποκειμενικο. Ομως απο τη στιγμη που καποιος δεν ψηνεται για τετοια φαση κλαψας, το μονο που κανεις με το να το αποδιδεις αυτο στην ηλικια του ειναι να γινεσαι τρολ και ηλικιακος ρατσιστης.




Σταματα λοιπον την κασετα, διοτι εκτος των αλλων ειναι και εναντια στους κανονισμους, και μη νομιζεις οτι ανακαλυψες την αμερικη με το ραπ, μια χαρα ραπ ακουσματα εχω, και καμποσα πραγματακια εχω δει και εχω κανει πανω σε αυτο.
 
Σταματα λοιπον την κασετα, διοτι εκτος των αλλων ειναι και εναντια στους κανονισμους, και μη νομιζεις οτι ανακαλυψες την αμερικη με το ραπ, μια χαρα ραπ ακουσματα εχω, και καμποσα πραγματακια εχω δει και εχω κανει πανω σε αυτο.
Σε ποιον αναφέρεσαι?
 
Για να γινω πιο κατανοητος, στο μυαλο μου το πρωτο πραγμα ας πουμε που μου ηρθε οταν ακουσα το κομματι του bloody hawk

Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι το συγκεκριμένο κομμάτι χαρακτηρίστηκε και ως ένα από τα καλά του είδους..
Επίσης από που προκύπτει πως όποιος αποδοκιμάζει δεν γνωρίζει ή δεν καταλαβαίνει;
Είμαστε μήπως σαν τους μπάρμπες στο καφενείο που έκραζαν τη ροκ ενώ δεν καταλάβαιναν ούτε τη γλώσσα ή μήπως δεν έχουμε αναφορές στο παρελθόν από ΖΝ μέχρι TXC;

Μπορώ λοιπόν άνετα μεταξύ του άφωνου κλάψα με στίχους επιπέδου 10χρονου, να προτιμώ να μπαίνει ο Αρτέμης στο 02:26



σε στίχους Μεντζέλου που περνάει αυτό που θέλει χωρίς τατουάζ στη μούρη και αχρείαστα μπινελίκια..

Στα παράξενα όνειρά μου αλεξίπτωτο φοράω
Σαν χρυσόσκονη κλεμμένη στον αέρα με σκορπάω
Ένα μάτι θηλυκό δε δακρύζει να με σώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση

Δεν υπάρχει γυρισμός
Όλοι τρέχουν κι εγώ μέσα
Με ξεγέλασε ξανά η ανάμνηση η μπαμπέσα
Το '80 μ' έχει αφήσει τη φωτιά να ξανανάψω
Τις παλιές εκείνες μνήμες μάλλον
Πρέπει να τις κάψω
Κι εκείνο το φιλί, ένα άγγιγμα με ρίγος
Τόσα χρόνια μακριά, ο καιρός φαίνεται λίγος
Τότε το γλυκό μεθύσι ήταν κάτι σαν αστείο
Τώρα όλα σκοτεινά κι ένα λίκνισμα γελοίο
Το βυνίλιο ξεθωριάζει και χαϊδεύω
Τις στροφές του

Δάσκαλος ο χρόνος και ανίερες οι ουλές του
Ξένος παρατηρητής, λέω πια πως δε φοβάμαι
Μα τα λάθη σαν ταινία μπρος
Στα μάτια μου περνάνε
Τις φωνές από τα λάθη
Κάποιος πρέπει να φιμώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση

Τις φωνές από τα λάθη
Κάποιος πρέπει να φιμώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση
Να 'μαι μόνος, μεθυσμένος πάλι να ονειροπολώ
Με ναυάγια αναμνήσεων φτιαγμένα από φελλό
Τι να φταίω που γεννήθηκα αγόρι με φτερά
Και το κάθε υγρό όνειρό μου μένει
Δε με διαπερνά και χαζεύοντας τον batman
Τον coyot και τον ten ten
Διαπιστώνω πως δεν είμαι με τους
Δε ούτε με τους μεν
Μα ονειρεύομαι στον δρόμο κάτι πράγματα μικρά
Που ο ήλιος τα γεμίζει με μια δύσκολη ομορφιά

Α! Α! Α! Άνοιξε τα μάτια σου

Μάζεψ' τα κι ένωσε τα κομμάτια σου
Μπορείς ακόμα
Βγες από το ψυχοφθόρο τέλμα κι όρμα
Αναζήτησε το σοκ που θα σε βγάλει από το κώμα
Βάλε σε μια σειρά τα πράγματα
Μεσ' στο κεφάλι σου
Ποτέ δεν είναι αργά για να
Πιστέψεις στις δυνάμεις σου
Εσύ είσαι ο μόνος που μπορεί να σε σώσει
Να δώσει ένα τέρμα σ'

Αυτή την καταραμένη πτώση!

Τις φωνές από τα λάθη
Κάποιος πρέπει να φιμώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση
Τις φωνές από τα λάθη
Κάποιος πρέπει να φιμώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση
Τις φωνές από τα λάθη
Κάποιος πρέπει να φιμώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση
Τις φωνές από τα λάθη
Κάποιος πρέπει να φιμώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση
 
Last edited:
Χάσμα γενεών: αδυναμία κατανόησης. Kαι εν πάσει περιπτώσει, υπερβολικά πολλή μίρλα από κάποιους που στηλιτεύουν την υποτιθέμενη μίρλα των άλλων. Live and let live.

Κάπως άδικο και γενικευμένο σχόλιο.

Βγάζεις συμπεράσματα περί μίρλας και χασμάτων(εσύ και κάποιος άλλος) από την κριτική που ασκείται σε ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής και το ακροατήριο του.Αυτό τώρα εντάσσεται στη γενικότερο πλαίσιο του να φανείτε κάποιοι ως προχώ γιατί...γιατί έτσι.Ενώ στην ουσία ούτε εσείς οι ίδιοι δεν αντέχετε την Rap/Trap και το όλο hype που τη συνοδεύει.

Θα δεχόμουν την άποψη σου αν τα ακούσματα σου εμπεριείχαν ένα κάποιο ποσοστό από τα παραπάνω είδη.Το να εγκαλείς κάποιους που στην ουσία αξιολογούν όπως ακριβώς κι εσύ την συγκεκριμένη μουσική αλλά εκφράζουν την άποψη τους είναι κάπως υποκριτικό...Παίρνω πίσω το τελευταίο αν πεις ότι γουστάρεις Λεξ και Light,που θα εμφανιστούν μαζί.

Έχει πέσει το θάψιμο του αιώνα στο γνωστό νήμα περί Eurovision(με το οποίο δεν ασχολήθηκα καθόλου),με luben χαρακτηρισμούς από πολλούς...Η οπισθοδρομικότητα η δική μου,του @Kanimothrios και του @manosx είναι το πρόβλημα.
 
σε στίχους Μεντζέλου που περνάει αυτό που θέλει χωρίς τατουάζ στη μούρη και αχρείαστα μπινελίκια..
"Η πτώση" ήταν, είναι και θα είναι, ένα από τα κορυφαία κομμάτια που έβγαλε αυτή η σκηνή.
 
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι το συγκεκριμένο κομμάτι χαρακτηρίστηκε και ως ένα από τα καλά του είδους..
Επίσης από που προκύπτει πως όποιος αποδοκιμάζει δεν γνωρίζει ή δεν καταλαβαίνει;
Είμαστε μήπως σαν τους μπάρμπες στο καφενείο που έκραζαν τη ροκ ενώ δεν καταλάβαιναν ούτε τη γλώσσα ή μήπως δεν έχουμε αναφορές στο παρελθόν από ΖΝ μέχρι TXC;

Μπορώ λοιπόν άνετα μεταξύ του άφωνου κλάψα με στίχους επιπέδου 10χρονου, να προτιμώ να μπαίνει ο Αρτέμης στο 02:26



σε στίχους Μεντζέλου που περνάει αυτό που θέλει χωρίς τατουάζ στη μούρη και αχρείαστα μπινελίκια..

Στα παράξενα όνειρά μου αλεξίπτωτο φοράω
Σαν χρυσόσκονη κλεμμένη στον αέρα με σκορπάω
Ένα μάτι θηλυκό δε δακρύζει να με σώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση

Δεν υπάρχει γυρισμός
Όλοι τρέχουν κι εγώ μέσα
Με ξεγέλασε ξανά η ανάμνηση η μπαμπέσα
Το '80 μ' έχει αφήσει τη φωτιά να ξανανάψω
Τις παλιές εκείνες μνήμες μάλλον
Πρέπει να τις κάψω
Κι εκείνο το φιλί, ένα άγγιγμα με ρίγος
Τόσα χρόνια μακριά, ο καιρός φαίνεται λίγος
Τότε το γλυκό μεθύσι ήταν κάτι σαν αστείο
Τώρα όλα σκοτεινά κι ένα λίκνισμα γελοίο
Το βυνίλιο ξεθωριάζει και χαϊδεύω
Τις στροφές του

Δάσκαλος ο χρόνος και ανίερες οι ουλές του
Ξένος παρατηρητής, λέω πια πως δε φοβάμαι
Μα τα λάθη σαν ταινία μπρος
Στα μάτια μου περνάνε
Τις φωνές από τα λάθη
Κάποιος πρέπει να φιμώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση

Τις φωνές από τα λάθη
Κάποιος πρέπει να φιμώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση
Να 'μαι μόνος, μεθυσμένος πάλι να ονειροπολώ
Με ναυάγια αναμνήσεων φτιαγμένα από φελλό
Τι να φταίω που γεννήθηκα αγόρι με φτερά
Και το κάθε υγρό όνειρό μου μένει
Δε με διαπερνά και χαζεύοντας τον batman
Τον coyot και τον ten ten
Διαπιστώνω πως δεν είμαι με τους
Δε ούτε με τους μεν
Μα ονειρεύομαι στον δρόμο κάτι πράγματα μικρά
Που ο ήλιος τα γεμίζει με μια δύσκολη ομορφιά

Α! Α! Α! Άνοιξε τα μάτια σου

Μάζεψ' τα κι ένωσε τα κομμάτια σου
Μπορείς ακόμα
Βγες από το ψυχοφθόρο τέλμα κι όρμα
Αναζήτησε το σοκ που θα σε βγάλει από το κώμα
Βάλε σε μια σειρά τα πράγματα
Μεσ' στο κεφάλι σου
Ποτέ δεν είναι αργά για να
Πιστέψεις στις δυνάμεις σου
Εσύ είσαι ο μόνος που μπορεί να σε σώσει
Να δώσει ένα τέρμα σ'

Αυτή την καταραμένη πτώση!

Τις φωνές από τα λάθη
Κάποιος πρέπει να φιμώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση
Τις φωνές από τα λάθη
Κάποιος πρέπει να φιμώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση
Τις φωνές από τα λάθη
Κάποιος πρέπει να φιμώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση
Τις φωνές από τα λάθη
Κάποιος πρέπει να φιμώσει
Κι είναι ελεύθερη και κρύα
Κι αχαλίνωτη η πτώση


Νομιζω οτι στη συγκεκριμενη φαση ταιριαζει αυτο





και πιο συγκεκριμενα οι στιχοι

"Κι έχεις την εντύπωση μαύρα όταν τα βάφεις
Ευθύς πως είσαι ποιητής ο μέγιστος Καβάφης"
 
Τον βρωμύλο ρίχτε να ακούσουμε.
 
Ε, σου βαλαμε, δε σου βαλαμε;

Τωρα, την αυθεντικη βρωμυλοκασετα δεν τη βαζουμε, πλεον τιμωρειται με ποινη καθειρξης.

Δεν καταλαβαινουμε λεει την κλαψα, που καναμε τη βρωμυλοκασετα βαιραλ πριν το ιντερνετ, meme ειχε γινει, ασε ρε φιλε.
 
Νομιζω οτι στη συγκεκριμενη φαση ταιριαζει αυτο
Αυτό νομίζω ότι είχα να το ακούσω από τότε που βγήκε - κάπου πρέπει να έχω και το CD.

Τότε λοιπόν (δούλευα (και) σε μουσικό έντυπο) και αυτούς οι περισσότεροι του "σιναφιού" τους είχαν στα... μαύρα κατάστιχα.

Η "γάτα η χοντρή" είναι "μπηχτή" για τον B.D. Foxmoor (Active Member), που ήταν στα "μαχαίρια" με τα Ημιζ.

Και γενικά υπήρχε μέγα beef και γινόντουσαν μπόλικες... καγκουριές 😄
Το "σινάφι" λοιπόν είχε συνταχθεί με την... πχιότητα και αποκήρυσσε τα εμπορικά και... ξεπουλημένα Ημιζ (όπως γλαφυρά περιγράφει το κομμάτι).
 
Δεν καταλαβαινουμε λεει την κλαψα, που καναμε τη βρωμυλοκασετα βαιραλ πριν το ιντερνετ, meme ειχε γινει, ασε ρε φιλε.
Ακόμα κάπου το έχω χωμένο σαν κασέτα. Αν και το έχουμε σε ΠΣΗΦΙΑΚΗ μορφή πλέον.
Για να τα πουν αυτά σε συναυλία οι τωρινοί σκληροί της trap. 🤣
 
Ε, σου βαλαμε, δε σου βαλαμε;
Βάλατε τον εμπορικό βρωμύλο
Τι να μου κάμει🤣

Και πάλι ιστορία έγραψαν.
 
Τον βρωμύλο ρίχτε να ακούσουμε.

Πάρε Μικρό Νικόλα απευθείας από τα κακόφημα γκέτο της Ηλείας



Άκου που θα μας πούνε και ότι δε ξέρουμε τις μεγάλες μορφές της ελληνικής ραπ σκηνής 😅
 
Και γενικά υπήρχε μέγα beef και γινόντουσαν μπόλικες... καγκουριές 😄
Το "σινάφι" λοιπόν είχε συνταχθεί με την... πχιότητα και αποκήρυσσε τα εμπορικά και... ξεπουλημένα Ημιζ (όπως γλαφυρά περιγράφει το κομμάτι).

Κλωτσομπούνια hip hop εναντίον low bap,
βία που σαφώς προκάλεσε η άτιμη κοινωνία και το άδικο σύστημα 😅

Εντάξει, ήταν ξύλο επιπέδου καρεκλάδες vs ροκάδες, όχι σαν την Αμερική που σκοτώνονται μεταξύ τους..
 
Αφιερωμενο στον cosdr


Θα το ακροάζομαι ελαχίστως μία φορά ημερησίως, καθ' όλη τη διάρκεια του ακατάπαυστου αγώνα μου υπέρ της εδραίωσης και της περιφρούρησης των εργασιακών κεκτημένων, έναντι της θύελλας των διευθυντηριακών επιταγών και των σκιωδών, ακόρεστων ιδιοτελών βλέψεων.
 
Αφιερωμενο στον cosdr
Για κάτι τέτοια λέω ότι το Noiz είναι αστείρευτη πηγή... γνώσης. Πρώτη φορά τους βλέπω αυτούς τους... εξαίρετους καλλιτέχνες και πρώτη φορά ακούω αυτό... έπος :ROFLMAO:

ΥΓ: Αφτά ακούω και θα συνεχίζω να διατυμπανίζω ότι η ευκολία της τεχνολογίας είχε τα θετικά της, αλλά παράλληλα την έκανε την έρημη τη μουσική να την κλαίνε οι ρέγγες και οι... μαρέγκες.
 
Η "γάτα η χοντρή" είναι "μπηχτή" για τον B.D. Foxmoor (Active Member), που ήταν στα "μαχαίρια" με τα Ημιζ.
Άσχετο ίσως με το θέμα αλλά ο συγκεκριμένος (BD) πρέπει να είναι από τους πιο αντιπαθητικούς τύπους που έχω γνωρίσει. Ψωνάρα και ψευτοεπαναστάτης, τρελό ύφος, γενικά τραγικός. Πριν πολλά χρόνια αυτό όμως, ελπίζω να μην είναι ακόμα έτσι μιας και το low bap ψιλο-πέθανε στην Ελλάδα εν τω μεταξύ.
 
Άσχετο ίσως με το θέμα αλλά ο συγκεκριμένος (BD) πρέπει να είναι από τους πιο αντιπαθητικούς τύπους που έχω γνωρίσει. Ψωνάρα και ψευτοεπαναστάτης, τρελό ύφος, γενικά τραγικός.
Κοίτα να δεις τι άρχισα να θυμάμαι - γιατί είχα ξεχάσει ότι τα θυμόμουν 😄

Λοιπόν, εκεί προς το δεύτερο μισό της δεκαετίας του '90 που άρχισε να μεγαλώνει η σκηνή και να βγαίνει στο προσκήνιο, το κλίμα σε γενικές γραμμές ήταν καλό και οι μπάντες "μονοιασμένες". Ο BD ήταν "κεντρικό" πρόσωπο - μάλλον απ' τα κεντρικά, διότι υπήρχαν και οι FFC που ήταν πιο... πάλιουρες- και οι λοιποί- Ημιζ, Goin' Through κλπ τον είχαν σαν "μέντορα". Οι σχέσεις τους αν θυμάμαι καλά ήταν ως και φιλικές, μέχρι που έπαψαν να είναι.
Ας πούμε (χονδρικά) ότι έγινε ένα Game of Thrones, για το ποιος είναι το "αφεντικό" της σκηνής- η οποία χωρίστηκε (σε γενικές γραμμές) σε δύο "στρατόπεδα". Τους "Φοξμουρικούς" και τους άλλους που αποσπάστηκαν από τη σφαίρα επιρροής του. Rumor has it ότι ο BD ήθελε να είναι το μεγάλο αφεντικό, ο... αρχηγός του καράτε, και κάποια στιγμή οι άλλοι τον βαρέθηκαν και λάκισαν με αποτέλεσμα να ξεκινήσει το πανηγύρι.
Ε, μέσω τραγουδιών - όπως η γάτα στη σκεπή- μέσω ντου σε συναυλίες, μέσω συνεντεύξεων κλπ, το beef τράβηξε όσο τράβηξε και μετά πέρασε στην ιστορία.

Αρχαίες ιστορίες...
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top