• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Το Service της Apple στην Ελλάδα

yameth είπε:
Προτείνω να μη μπούμε στην κοστολόγηση κατασκευής, υλικών και εργατικών. Ας μην υπεραπλουστεύουμε. Οι πολιτικές υποστήριξης των σοβαρών εταιρειών δεν βγαίνουν απλά για να δυσαρεστούν τους πελάτες.
Κοιτα, η πολιτικη της Apple να μην επισκευαζει υπαρχει για να διατηρειται η premium εικονα των προϊοντων της. Δεν εχει ανταλλακτικα και βλακειες, το iPod δεν εχει μεσα καλωδια, ειναι μαγικο. Αν σου πεσει και σπασει - γιατι δεν προβλεπεται να χαλασει μονο του, ειπαμε δεν ειναι σαν τις αλλες συσκευες - τα σκας και παιρνεις καινουριο γιατι στο κατω κατω εισαι αντρας (ή ανεξαρτητη δυναμικη γυναικα) και δε συμβιβαζεσαι και γιατι αξιζει καθε δεκαρα. Στο κατω κατω εσυ φταις που χαλασε γιατι δεν εισαι αρκετα καλος για να εχεις Apple ;D.

Η πολιτικη αυτη οντως ικανοποιει τους πελατες της, οποτε οπως το παρει κανεις. Πολυ περισσοτεροι ειναι οι ευχαριστημενοι απο τους δυσαρεστημενους, αρα λειτουργει σωστα.

 
επελεξα να παρω ανα αξιοπιστο προιον απο μια αξιοπιστη εταιρια

το οτι χαλασε οφειλεται, περα απο χρηση συστηματικη 4 χρονων και απορω πως δεν επαθε κατι πιο ''σοβαρο'' και σε δικη μου κακοχρησια, οχι οτι το ''βασανιζα'' αλλα θα μπορουσε να μην ειχε παθει και τιποτα το jack

εχει φαει και 5-6 τουμπιτσες (οχι τουμπες!) αλλα το εχω σε λαστιχενια θηκη...

pointy νομιζω οτι εγινες λιγο υπερβολικος στο ποστ σου

το σερβις (για την περιπτωση μου και τετοιες απλες περιπτωσεις) απλα δεν ειναι ''καθως πρεπει'' ειναι νταβατζιλικι και ειναι η μονη λεξη που αρμοζει

τελος παντων εγω το αφηνω εδω γιατι αν ξεκινησουμε να κραζουμε μεγαλες εταιριες κοκ μαλλον σε κοκορομαχιες θα καταληξει και θα κλειδωθει και το thread  :P

καληνυχτα παιδια και καλη βδομαδα!  ;)

 
Προφανώς δεν θελεις να καταλάβεις ότι μαζί με αυτό που αγόρασες αρχικά (και σου άρεσε η φιλοσοφία του) και απόλαυσες για 4 χρόνια, κληρονόμησες και την πολιτική υποστήριξης της ίδιας φιλοσοφίας που σου προσφέρει το πολύ καλό (όπως είπες) προϊόν. ( Ο δε pointy δεν πέφτει και πολύ έξω).

Τα υπόλοιπα περι συνωμοσιών του μάρκετινγκ και του μπιγκ μπράδερ, είναι ρέστα και δεν αφορούν το φόρουμ μας. (βλέπε κανόνες)

 
beeros05 είπε:
pointy νομιζω οτι εγινες λιγο υπερβολικος στο ποστ σου
Ενταξει, το περιγραφω με λιγο χιουμορ και εγω, αλλα καπως ετσι εχουν τα πραγματα :)

 
yameth είπε:
Προφανώς δεν θελεις να καταλάβεις ότι μαζί με αυτό που αγόρασες αρχικά (και σου άρεσε η φιλοσοφία του) και απόλαυσες για 4 χρόνια, κληρονόμησες και την πολιτική υποστήριξης της ίδιας φιλοσοφίας που σου προσφέρει το πολύ καλό (όπως είπες) προϊόν.
το εχω καταλαβει yameth πολυ καλα, απλα δε συμφωνω με την πολιτικη υποστηριξης που εχουν οι μεγαλες εταιριες οπου αν σου χαλασει μια μαλακιουλα μπορει να πληρωσεις ενα καρο λεφτα για να το φτιαξεις.

δε θελω να βγω ''απο πανω'' αλλα μου αρεσει ο αντιλογος και οταν γινεται ευπρεπισμενα μπορουμε να καταληξουμε σε καλυτερα - ορθοτερα και αντικειμενικοτερα συμπερασματα και εχω ''καταληξει'' στο οτι απλα δεν ειναι καθως πρεπει για ''ενα jack'' να αναγκαζεσαι να πληρωσεις εως 300 σε μια εταιρια που εχει εφαρμοσει μια πολιτικη που αν δεν ''εκμεταλλευεται'' τοτε απλα εχει ως target group τους ''ασχετους'' και τους τα παιρνει

δηλ δεν παιρνει λιγα απο πολλους (που ειναι και η συνηθισμενη τακτικη πωλησης των e-shops) αλλα πολλα απο λιγους, φυσικα ειναι στο χερι του καθενος τι θα κανει

να λεω παλι καλα που δεν ειμαι ανιδεος και ψαχνω και κοιταω πριν ''καταναλωσω'' και μπορω να κανω τη δουλεια μου με 5-10€

αν ηταν καμερα όμως θα ειχα πρόβλημα... ;D

 
Η πικρή αλήθεια είναι, ότι, ακριβώς όπως λέει ο yameth (που σιγά μη διαφωνίσω και ποτέ...  :P) το προϊόν το αγοράζεις μαζί με όλη την ιστορία της εταιρίας και τα πάνω και τα κάτω. Η apple έχει μια τέτοια αντιμετώπιση στο όλο θέμα, που θα μου φαινόταν παράξενο να λειτουργεί διαφορετικά. Μια με το iTunes, μια με το Quicktime, μια με ότι άλλο.


Για αυτό δεν έχω τίποτα από την apple, και είμαι και περήφανος! Δε θέλω την ολική κατάκτησή του PC μου από μια και μόνο εταιρία για να επικοινωνούν τα διάφορα περιφεριακά! Για αυτό πήγα Argos, όταν ήμουν Αγγλία και πηρα 3 (ναι 3) mp3 players, των 10 euros! 30 euros σύνολο (8.99 GBP τότε, το καθένα), και ακόμη μου κρατάνε θαύμα. Παίζουν, ηχογραφούν, μεταφέρουν... Όλα καλά λοιπόν. Αν σπάσει, το πετάω (ή το δίνω στα παιδιά μου για παιχνίδι).


 
Ο Pointy όχι μονο δεν ήταν υπερβολικός αλλά χτύπησε διάνα (άποψη μου πάντα, δεν έχω inside info από την Apple). Εταιρίες σαν την Apple έχουν χτίσει την φήμη τους μαζί με το image τους και μια νορμαλ αντιμετώπιση των πελατών της θα την έκανε εν μέρει να φαίνεται σαν μια νορμάλ εταιρία. Τα αιτήματά σου φίλε beeros05 είναι απολύτως λογικά, αν μιλάγαμε δε για κάποια άλλη εταιρία θα ήταν και δικαιολογημένα, αλλά η Apple είναι άλλη ιστορία. Μαζί με τα προιόντα της "παντρεύεσαι" και την νοοτροπία της, όλο το πακέτο.

 
Πρώτα πρώτα, καλημέρα, καλό μήνα, καλή εβδομάδα και καλή άνοιξη!

Ίδια είναι η αντίμετώπιση από όλες τις επώνυμες εταιρείες για τα προϊόντα τους της κατηγορίας του ipod (μικρά, καταναλωτικά, έξυπνα, all-in-one).

Δοκιμάστε να πάτε για επισκευή mp3 player της Sony για τον ίδιο λόγο. Θα εισπράξετε ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια απάντηση.

Εννοείται πως δεν συμφωνώ με αυτήν την αντιμετώπιση, αλλά, όπως είπε και ο Νικόλας, και  ο Γιάμεθ, όταν αγοράζει κανείς κάτι αγοράζει και την πολιτική υποστήριξης της αντίστοιχης εταιρείας.

 
Η Sony, μια που αναφέρθηκε, δεν έχει ακριβώς την ίδια πολιτική. Πρίν δύο χρόνια περίπου όταν τους είχα πάει ένα χαλασμένο psp (όχι από χρήση ή από τούμπα, απλά τα έπαιξε) μου είπαν ότι ενώ δεν επισκευάζεται (δεν ξέρω τι ζημιά είχε ακριβώς, δεν είχα την όρεξη να το ψάξω) μπορούν να μου το αντικαταστήσουν με ένα καινούργιο με 80 ευρώ χρέωση. Βέβαια μετά έγινε επικό μπέρδεμα άλλα παραφεύγουμε offtopic.

 
Αντιθέτως επικυρώνεις την κοινή αντιμετώπιση και πολιτική. Προτιμούν να το αντικαταστήσουν ολόκληρο (και ας φαίνεται σε εμάς αυξημένο κόστος) παρά να ασχοληθούν με το ψιψιψίκι, αφού όταν κατασκευαζόταν το κόστος αντικατάστασης σε τέτοια περίπτωση (αστοχία υλικού) είχε προϋπολογιστεί.

 
Σωστά, δεν αντιλέω, απλά αντί για 200+ ευρώ που θα ζήταγε η Apple (ίσως?) σε μια αντίστοιχη περίπτωση, η Sony ζήτησε μόνο 80.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top