To "φαινόμενο" Giacomo Turra εχει εξελιχθεί σε τεράστια απάτη

Υ.Γ. Υπάρχει καμία εξήγηση που στο noiz τα τελευταία 10-15 χρόνια που θυμάμαι οι μεγαλύτεροι μπαχαλακηδες,παρεξηγησιάρηδες, εγωιστές, είναι μέλη(αν εξαιρέσω τον άνθρωπο με τη μοναδική λάμψη 😅) που έχουν πατήσει τα 60;
Δεν ηρεμεί ο άνθρωπος όσο περνάει ο χρόνος;
Θα έχω και εγώ μονίμως περίοδο στα -ήντα και θα πρήζω με τη μιζέρια μου τα ούμπαλα του κόσμου;
Κρίμα θα 'ναι..
εγω παληκαρι μου σε λιγες μερες κλεινω τα 68.
Δεν ειναι καλο να κοροιδευεις αυτο που θα βρεις μπροστα σου.
Και αν θεωρεις γκρινια την μη αποδοχή της απατης και του αδικου παω πασο, αλλα δεν θα παρω
 
Υ.Γ. Υπάρχει καμία εξήγηση που στο noiz τα τελευταία 10-15 χρόνια που θυμάμαι οι μεγαλύτεροι μπαχαλακηδες,παρεξηγησιάρηδες, εγωιστές, είναι μέλη(αν εξαιρέσω τον άνθρωπο με τη μοναδική λάμψη 😅) που έχουν πατήσει τα 60;
Δεν ηρεμεί ο άνθρωπος όσο περνάει ο χρόνος;
Θα έχω και εγώ μονίμως περίοδο στα -ήντα και θα πρήζω με τη μιζέρια μου τα ούμπαλα του κόσμου;
Κρίμα θα 'ναι..


Ψάχνεις σοβαρή απάντηση; Υπάρχουν δύο δρόμοι να πάρει ένας άνθρωπος, όσο μεγαλώνει (ηλικιακά) αν και αυτή η "επιλογή" γίνεται σε βάθος χρόνου και όχι σε κάποιο αυθαίρετο χρονικά σημείο.

Ή αντιλαμβάνεται ότι η θνητότητά του (και το μικρό χρονικό διάστημα που υπάρχουμε σε αυτό το πεδίο) συνεπάγεται την ματαιότητα των εφήμερων προβλημάτων και αποδέχεται ότι το καλύτερο που έχει να κάνει είναι όχι μόνο να αποδεχτεί τον εαυτό του με όλες τις ατέλειες και αδυναμίες του, αλλά και να αποδεχτεί τις ατέλειες και τις αδυναμίες και των άλλων, παραδεχόμενος ότι όλοι μας αποτελούμε μια κατακερματισμένη έκφραση του Όλου / του Ενός...

ή αντικατατοπρίζει πάνω στους άλλους την πικρία και την απογοήτευση που του έχει φέρει το ανεκπλήρωτο των επιθυμιών ή στόχων που είχε νεότερος, όντας ένας πικρόχολος γέρος, αδυνατώντας να παραδεχτεί ότι περισσότερα μας ενώνουν, παρά μας χωρίζουν.

Αυτά.

Για τί συζητάγαμε, είπαμε...? Α, ναι, για beef.
 
Τίθεται το θέμα , αν ένα κιθαριστικό solo προβάλλεται ως απόσταγμα διανόησης πάνω σε μια προηχογραφημένη βάση .

Είναι αυτό το σόλο αποτέλεσμα πνευματικής εργασίας;

Προΐσταται της προηχογραφημένης βάσης; Δηλώνει δηλαδή δεσπόζουσα και ηγετική θέση πάνω στην υπόλοιπη μη ζωντανή μουσική.

Έχω την εντύπωση , ότι όσο μοναδική και να είναι μια τέτοια σολιστική προσέγγιση, που συνήθως δεν είναι , γιατι ακολουθεί νόρμες- φράσεις- ακολουθίες , που έχουν παρουσιαστεί ήδη πολλάκις, στερείται και της πραγματικής πεποίθησης του ιδίου του soloist ότι παράγει έργο μοναδικό- αυτοτελές – πρωτότυπο , άρα άξιο προστασίας από το δίκαιο της πνευματικής ιδιοκτησίας.

Είναι σύνηθες τέτοια videos πάνω σε backing tracks να έχουν ως κυρίαρχη αποστολή των α) να επιδείξουν την τεχνική κατάρτιση του σολιστ , β) τον «ήχο» του σολιστ και γ) τον εξοπλισμό του σολιστ.

Στη δική μου συνείδηση φέρουν πολύ περισσότερο τα χαρακτηριστικά της «μουσικής άσκησης» , παρά του πρωτότυπου μουσικού έργου.

Είναι σαν να πάρεις έναν πίνακα προκατασκευασμένο από τα jumbo και να ζωγραφίσεις πάνων σε αυτό.
Τι μας θυμίζει αυτό;

Το κολαζ.
Το κολάζ, μπορεί υπό προϋποθέσεις να θεωρηθεί ως «πρωτότυπο έργο τέχνης» (άρα προστατευόμενο από το δίκαιο της πνευματικής ιδιοκτησίας) με βασική όμως προϋπόθεση …….. τα έργο αυτά να έχει δημιουργηθεί εξ ολοκλήρου από τον δημιουργό.



Η νομική μου άποψη.

Τα σολο πάνω σε προηχογραφημένη μουσική, ΔΕΝ αποτελούν πρωτότυπα έργα τέχνης.
 
Στο βιντεο που παρατέθηκε με το σχόλιο του Ζήρα, αναφέρθηκε ότι κάποιος απο τους θιγόμενους κατέθεσε και κέρδισε ασφαλιστικά μέτρα. Αφήνοντας να εννοηθεί ότι η ενέργεια του να κατεβάσει ο εν λόγω ιταλός με το ανάποδο καπελάκι όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη σελίδα του είναι αποτέλεσμα αυτής της νομικής κίνησης.

Το θέμα ειναι οτι ποτέ δε θα μάθουμε τι ακριβώς έκανε ο θιγόμενος, με ποιο τρόπο στήριξε την κατηγορία του και τα ακριβή αποτελέσματα.

Τα παραπάνω ειναι πολύ σημαντικά και απειρως σημαντικοτερα απο το apriori ξέσκισμα που πέφτει στο ιντερνετ για να πάρουμε και εμείς κανα view (όχι εμεις στο νοιζ, οι άλλοι στο youtube).

Για αυτο λέω ότι μας λείπουν πολλές και σημαντικές πληροφορίες που δε θα λάβουμε ποτέ γιατι δεν ειμαστε οι άμεσα ενδιαφερόμενοι.
 
Last edited:
Δεν έχει να κάνει με την ηλικία νομίζω, είναι θέμα χαρακτήρα.
παρεξηγησιάρηδες, εγωιστές
Αυτο είναι θέμα χαρακτήρα, όχι ηλικίας. Ξες πόσους εγωιστές τριαντάρηδες συναδέλφους έχω συναντήσει...;
 
Ο "παραβατης" ινφλουενσερ, πρέπει να υποστει αποκαθήλωση και να ταπεινωθεί ....τελετουργικά.
Αυτά ειναι τα σημάδια των καιρών και όχι η τυχόν κλοπή....που ενυπήρχε...
 
Ο "παραβατης" ινφλουενσερ, πρέπει να υποστει αποκαθήλωση και να ταπεινωθεί ....τελετουργικά.

Ή μαλλον "Αν η τελετουργικη ταπεινωση του παραβατη φερνει views στο δικο μας καναλι, εκτελειται παραυτα"
 
Αλλά ρε γίγαντα, έκανες ότι έκανες, είσαι εκεί ψηλά, όμως αν δεν μπορείς πλέον να το αναπαράγεις, αποσύρσου όμορφα και ωραία και απόλαυσε την σύνταξη σου.
Αυτή είναι μια άποψη την οποία δεν συμμερίζονται όλοι.

Και όσο οι μεν επιχειρηματολουν υπερ αυτού στην παράθεση, άλλο τόσο επιχειρηματολογούν και οι έχοντες αντιρρήσεις.

Υπάρχουν καλλιτέχνες ουκ ολιγοι που εχουν εγκλοβιστεί σε μια εικόνα (συνήθως του παρελθόντος) που δεν μπορουν να στηριζουν πια για πολλούς και διάφορους λόγους. Κάποιες φορές απο επιλογή και άλλες απο μοίρα.

Ωστόσο θεωρώ ότι δεν μπρούμε εμείς να τους πούμε τι και πως θα κάνουν. Μπορούμε μονο να σταματήσουμε να τους υποστηριζουμε εαν θεωρούμε οτι αυτο που κανουν δεν μας αρεσει πλεον.

Ας θυμηθούμε (προσπερνώντας τα πολλά εγχώρια παραδείγματα) ότι ο Ozzy σε δυο μήνες θα δώσει μια παράσταση που οριακά θα βγάλει, και αναμενόμενα θα ειναι πολυ πιο κατω σε σταθμη απο τη νιότη του οπως ειναι ήδη η δισκογραφία του. Ωστόσο ειναι ήδη sold out.
 
Παρακολουθω το θεμα κ εχω παει να γραψω ποσες φορες κ στα καπακια το μετανιωνω
Λιγο το οτι ο,τι κ να γραψουμε ειναι κ αυτονοητο κ ακομα χειροτερο ματαιο, λιγο το οτι φοβαμαι μη φανω οτι το παιζω υπερανω
Ας ξεκινησουμε με τα βασικα
Τον Κομμωτουρα τον πετυχαινα συχνα
Ειτε απο ποστ αλλων μουσικων στο fb, ειτε απο καναδυο ποστ εδω μεσα, ειτε απο ποσο πολυ τον προωθουσε ο αλγοριθμος (ή.. ο πληρωμενος αλγοριθμος) στα social media

Καθε μα καθε φορα που τον πετυχαινα με εφερνε σε περιεργη θεση η επαφη με αυτο το κοντεντ
Κυριως για δυο λογους

Πρωτον για το αφυσικο του πραγματος
Δεν ειχα σκεφτει οτι αυτα που παιζει δεν μπορει να τα παιξει καν
Αλλα ο ηχος μου φαινοταν αφυσικος. Νομιζα οτι απλα ειναι edited μεχρι αηδιας
Τοσο κομπρεσντ που δεν υπηρχαν δυναμικες καθολου , τοσο κουανταηζντ που στα αυτια μου ακουγοταν περισσοτερο σαν virtual instrument, παρα σαν κανονικη κιθαρα.
Ηταν τοσο ενοχλητικο ολο αυτο που πολλες φορες δεν εφτανα καν στο....

Δευτερον.
Ποιο ειναι το μουσικο περιεχομενο?
Τι παρουσιαζει?
Κλιπακια με overproduced καρατε του 1 λεπτου, που δεν παει πουθενα μουσικα κ μονο σκοπο εχει να εντυπωσιασει
Οκ βλεπεις ενα,δυο

Μετα κουραζει κ το περνας

Δεν ηθελα να πω τιποτα σε φιλους κ γνωστους που τον ποσταρανε συνεχεια, φαινεται ασχημα
το να κραζεις σε στυλ "τι ακουτε ρεεεε?" οσο διακριτικα κ να το κανεις (κ εδω ερχεται το υπερανω που εγραψα)

Ομως δεν τον εφαγε αυτο. Αν δεν ηταν λωποδυτακος δε θα ειχε συμβει τιποτα. Κ το miming (ακομα κ αν εισαι σε επιπεδο να μη μπορεις να σταυρωσεις νοτα) στον ηθικο κωδικα του γιουτιουμπ δε σε κανει λωποδυτη. Το ανελεητο κλεψιμο τον εφαγε κ η συμεριφορα του κ οι αντιδρασεις του οταν τον προσεγγιζανε να του το πουνε.

Αλλαξε τιποτα? Το μισο κοντεντ στο γιουτιουμπ ειναι τετοιου επιπεδου, που αν σκασουν αλλες 100 περιπτωσεις Κομμωτουρα τον επομενο μηνα, ουτε εντυπωση θα μας κανει, ουτε θα αλλαξει τιποτα

Κ ερχομαι στο ζουμι της υποθεσης για εμενα

Καλο κ βολικο το γιουτιουμπ (κ ολα αυτα), αλλα να ξερουμε τι βλεπουμε καθε φορα
Καλο κ το χαζεμα ποση ωρα, αν εχεις ωρα για χασιμο, αλλαι ειναι κατι σαν τα πρωιναδικα

Οι περισσοτεροι πεφτουμε στην λουπα αυτη, αλλοι περισσοτερο, αλλοι λιγοτερο, αλλα εχουμε φτασει σε ενα σημειο, αυτο το φασιον κοντεντ, να το θεωρουμε ως σημειο αναφορας στα παντα

Ιδιες παραγωγες, ιδια χλιαρα αλλα οβερπροσεσντ παιξιματα με σκοπο τον εντυπωσιασμο, ελαχιστο ως μηδαμινο μουσικο περιεχομενο.
Ινφλουεσερς ειναι. Αλλοι πιο ταλαντουχοι κ περναει, αλλοι λιγοτερο
Αλλοι περισσοτερο ενοχλητικοι, αλλοι λιγοτερο

Μην τους παιρνουμε τοσο στα σοβαρα. Αυτοι αν βγαζουν τα προς το ζην, καλα κανουν

Αν φτασουμε στο σημειο να ταιζουμε τα αυτια μας αποκλειστικα με το περιεχομενο τους, αντι να βαλουμε να ακουσουμε αλμπουμ ή λαιβ οπως καναμε τοσο καιρο, εχουμε εμεις το προβλημα
Οποτε εκει που μαλλον θελω να καταλληξω ειναι πως δεν ειναι ο Κομμωτουρα το προβλημα
 
Last edited:
Νομίζω ότι ο Sultan, έχει μία επιπλέον ευαισθησία σε ζητήματα σαν αυτό, διότι (σε αντίθεση με τους περισσότερους εκ' των τακτικών μελών), εξακολουθεί να αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως μουσικό και επίσης έχει συγγένεια πρώτου βαθμού (αν δεν κάνω λάθος) με πρόσωπο που επιδιώκει μία καριέρα στο χώρο, οπότε - προφανώς - οποιαδήποτε κάλπικη λίρα ακούγεται στα αυτιά του πολύ ενοχλητική.

Κατά τα άλλα, παρ'ότι και εγώ έχω κάποια θέματα εναντίον του Beato, σίγουρα το υλικό του είναι μία ποιοτική αφετηρία για οποιοδήποτε νήμα, σαφώς καλύτερη από το μέσο όρο των θεμάτων που ανοίγονται, οπότε γιατί όχι;

Έχοντας πει τα παραπάνω, οι γενικεύσεις παραδοσιακά είναι λανθασμένη οδός για την αξιολόγηση οποιουδήποτε ζητήματος, ούτε όλοι οι ινφλουενσερς είναι ίδιοι, ούτε όλοι οι μουσικοί κρίνονται στο live κλπ. Νυφοπάζαρο γνωμοδοτήσεων είναι το διαδίκτυο, πρέπει ο κάθενας μόνος του να βρει τη νύφη που θέλει.
 
Παντως το online κυνηγι μαγισσων αφορα ΠΟΛΥ περισσοτερα απο το δικαιο η αδικο κραξιμο ενος κιθαριστα. Ειναι ενα μικρο τμημα, ἠ πιο σωστα ενα δυνητικο εργαλειο της διαβοητης cancel culture, που εχει βαλει κατα καιρους στο στοχαστρο ως και τον Ομηρο για σεξισμο 😖

Με χαρα εδινα ολα τα σολο μου για να την ξεφορτωθουμε. :ROFLMAO:
 
εχει βαλει κατα καιρους στο στοχαστρο ως και τον Ομηρο για σεξισμο 😖
Και για προώθηση βίαιης συμπεριφοράς ως κανονικοτητα :ROFLMAO:
 
Το όλο θέμα στα δικά μου μάτια είναι μια μπουρδάρα μεγαδιαστάσεων (το ευρύτερο, όχι μόνο τι δικό μας).

Ασχολούμαστε (συνολικά) με διαδικτυακούς σκερβελέδες, που όπως πολύ σωστά έθιξε ο
Κλιπακια με overproduced καρατε του 1 λεπτου, που δεν παει πουθενα μουσικα κ μονο σκοπο εχει να εντυπωσιασει
Οκ βλεπεις ενα,δυο

Μετα κουραζει κ το περνας

Όμως με κάποια νέα ΜΟΥΣΙΚΗ δεν πολυασχολούμαστε. Και γιατί δεν πολυασχολούμαστε; Γιατί δεν γράφονται...
 
Το όλο θέμα στα δικά μου μάτια είναι μια μπουρδάρα μεγαδιαστάσεων (το ευρύτερο, όχι μόνο τι δικό μας).

Ασχολούμαστε (συνολικά) με διαδικτυακούς σκερβελέδες, που όπως πολύ σωστά έθιξε ο


Όμως με κάποια νέα ΜΟΥΣΙΚΗ δεν πολυασχολούμαστε. Και γιατί δεν πολυασχολούμαστε; Γιατί δεν γράφονται...
Δεν ειναι αναγκη να ειναι νεα

Τον τελευταιο 1μιση χρονο εχω ακουσει οση μουσικη δεν ειχα ακουσει τα τελευταια 10 χρονια

Αν εχεις λιγο χρονο κ μπεις στο τριπακι "τωρα θα αφιερωσω 1 ωρα να ακουσω κατι που να με συγκινει", μετα απο λιγο σου γινεται συνηθεια, ελαττωνεις τα γιουτιουμπια, ψαχνεις/ανακαλυπτεις καινουργια (για εσενα) πραγματα

Επανερχεσαι στις εργοστασιακες ρυθμισεις
Ετσι οπως καναμε παλια. Απλα χωρις τις τσαρκες για αγορες, το κανεις ψηφιακα!
Να κ κατι καλο του γιουτιουμπ
 
Παρακολουθω το θεμα κ εχω παει να γραψω ποσες φορες κ στα καπακια το μετανιωνω
Λιγο το οτι ο,τι κ να γραψουμε ειναι κ αυτονοητο κ ακομα χειροτερο ματαιο, λιγο το οτι φοβαμαι μη φανω οτι το παιζω υπερανω
Ας ξεκινησουμε με τα βασικα
Τον Κομμωτουρα τον πετυχαινα συχνα
Ειτε απο ποστ αλλων μουσικων στο fb, ειτε απο καναδυο ποστ εδω μεσα, ειτε απο ποσο πολυ τον προωθουσε ο αλγοριθμος (ή.. ο πληρωμενος αλγοριθμος) στα social media

Καθε μα καθε φορα που τον πετυχαινα με εφερνε σε περιεργη θεση η επαφη με αυτο το κοντεντ
Κυριως για δυο λογους

Πρωτον για το αφυσικο του πραγματος
Δεν ειχα σκεφτει οτι αυτα που παιζει δεν μπορει να τα παιξει καν
Αλλα ο ηχος μου φαινοταν αφυσικος. Νομιζα οτι απλα ειναι edited μεχρι αηδιας
Τοσο κομπρεσντ που δεν υπηρχαν δυναμικες καθολου , τοσο κουανταηζντ που στα αυτια μου ακουγοταν περισσοτερο σαν virtual instrument, παρα σαν κανονικη κιθαρα.
Ηταν τοσο ενοχλητικο ολο αυτο που πολλες φορες δεν εφτανα καν στο....

Δευτερον.
Ποιο ειναι το μουσικο περιεχομενο?
Τι παρουσιαζει?
Κλιπακια με overproduced καρατε του 1 λεπτου, που δεν παει πουθενα μουσικα κ μονο σκοπο εχει να εντυπωσιασει
Οκ βλεπεις ενα,δυο

Μετα κουραζει κ το περνας

Δεν ηθελα να πω τιποτα σε φιλους κ γνωστους που τον ποσταρανε συνεχεια, φαινεται ασχημα
το να κραζεις σε στυλ "τι ακουτε ρεεεε?" οσο διακριτικα κ να το κανεις (κ εδω ερχεται το υπερανω που εγραψα)

Ομως δεν τον εφαγε αυτο. Αν δεν ηταν λωποδυτακος δε θα ειχε συμβει τιποτα. Κ το miming (ακομα κ αν εισαι σε επιπεδο να μη μπορεις να σταυρωσεις νοτα) στον ηθικο κωδικα του γιουτιουμπ δε σε κανει λωποδυτη. Το ανελεητο κλεψιμο τον εφαγε κ η συμεριφορα του κ οι αντιδρασεις του οταν τον προσεγγιζανε να του το πουνε.

Αλλαξε τιποτα? Το μισο κοντεντ στο γιουτιουμπ ειναι τετοιου επιπεδου, που αν σκασουν αλλες 100 περιπτωσεις Κομμωτουρα τον επομενο μηνα, ουτε εντυπωση θα μας κανει, ουτε θα αλλαξει τιποτα

Κ ερχομαι στο ζουμι της υποθεσης για εμενα

Καλο κ βολικο το γιουτιουμπ (κ ολα αυτα), αλλα να ξερουμε τι βλεπουμε καθε φορα
Καλο κ το χαζεμα ποση ωρα, αν εχεις ωρα για χασιμο, αλλαι ειναι κατι σαν τα πρωιναδικα

Οι περισσοτεροι πεφτουμε στην λουπα αυτη, αλλοι περισσοτερο, αλλοι λιγοτερο, αλλα εχουμε φτασει σε ενα σημειο, αυτο το φασιον κοντεντ, να το θεωρουμε ως σημειο αναφορας στα παντα

Ιδιες παραγωγες, ιδια χλιαρα αλλα οβερπροσεσντ παιξιματα με σκοπο τον εντυπωσιασμο, ελαχιστο ως μηδαμινο μουσικο περιεχομενο.
Ινφλουεσερς ειναι. Αλλοι πιο ταλαντουχοι κ περναει, αλλοι λιγοτερο
Αλλοι περισσοτερο ενοχλητικοι, αλλοι λιγοτερο

Μην τους παιρνουμε τοσο στα σοβαρα. Αυτοι αν βγαζουν τα προς το ζην, καλα κανουν

Αν φτασουμε στο σημειο να ταιζουμε τα αυτια μας αποκλειστικα με το περιεχομενο τους, αντι να βαλουμε να ακουσουμε αλμπουμ ή λαιβ οπως καναμε τοσο καιρο, εχουμε εμεις το προβλημα
Οποτε εκει που μαλλον θελω να καταλληξω ειναι πως δεν ειναι ο Κομμωτουρα το προβλημα
Τίποτα αυτονόητο, μάταιο ή υπεράνω. 100% ουσία Βασίλη. Να γράφεις συχνότερα να τα λέμε
 
Με μια συνδρομή στο spotify, που στοιχίζει όσο... μισό CD, έχεις περισσότερη μουσική, νέα ή παλιά, αντέχεις να ακούσεις. Χωρίς διαφημίσεις, χωρίς διακοπές με έναν εξαιρετικότατο αλγόριθμο να σου προτείνει συνέχεια πράγματα που είναι εντελώς πάνω στα γούστα σου.

Αλλα όχι. Της μοδός είναι να βρίζουμε την τεχνολογία για το πόσο μας αποξενώνει και να ξεκατιαζόμαστε μεταξύ μας στα social για το τί ακριβώς συνιστά κλεψιά και να αναλωνόμαστε σε comment videos on comment videos.

Και στο youtube υπάρχουν εξαιρετικά πράγματα να δεις. Δείτε εκείνα και όχι τους απατεώνες. Ναι, απατεώνες πάντα υπήρχαν και υπάρχουν, με πολλή / λίγη ή καθόλου τεχνολογία. Και ο ουρανός είναι μπλε. Δεν βλέπω κάτι καινούριο εδώ.
 
8 σελίδες κύριοι. Αναλύσαμε το (ευτελές κατά τους περισσότερους) θέμα σε κλίμακα quark. Αν εξαιρέσουμε το μάλλον ασήμαντο γεγονός ότι το noiz είναι forum και όχι social medium, η αντίδρασή μας στο θέμα ήταν ακριβώς η ίδια με την κοινότητα που ψέγουμε ότι αντί να παίξουν καμιά μουσική και να βγάλουν κανά κομμάτι, αναλώνονται σε κουτσομπολιά και υπερ-αναλύσεις ενός θέματος του οποίου η ουσία εξαντλήθηκε στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα του πρώτου, από τα δεκάδες, βίντεο που αναφέρθηκε σε αυτό.

Μην υποτιμούμε τη γοητεία του ανούσιου.
 
πολλοί από σας προσπερνούν το γεγονός ότι ο αυτοσχεδιασμός (για πολλά χρόνια αλλά ευτυχώς και ακόμα) έχει την μορφή της σύνθεσης, μιας μορφής που εκτελείται σε πραγματικό χρόνο και καταγράφεται ζωντανά σε κάποιο μέσο. Επι 10ετίες οι αυτοσχεδιασμοί του Charlie Parker, Thelonius Monk, Charlie Christian, Miles Davis και τόσων άλλων μεταγράφονται και μελετώνται από χιλιάδες μουσικούς.

Καλώς ή κακώς οι γιουτούμπερς, τικτόκερς και ινσταγκραμίτες που αντιγράφηκαν, αντιγράφηκαν νότα νότα, και πολύ περισσότερο αξία αξία, slide slide, Pull off pull off, glisando glisando, σήκωμα σήκωμα κλπ κλπ. Δεν έγινε ούτε κάν στο περίπου.
Καλώς ή κακώς τα σόλο που αντιγράφηκαν δεν ήταν μπουρδου μπούρδου όπως ορισμένοι θέλουν να επιβάλουν στην σκέψη μας, αλλά όμορφα δομημένα σόλο, από (παλι καλώς ή κακώς) καλούς πλην όμως αποτυχημένους, υπο την ευρύτερη εννοια ότι επιτυχία είναι τα πολλά κλικς. Αυτοί είχαν λίγα.
Με ένα πετυχημένο πακετάρισμα κάποιος κατάκλεψε.
Το είπαν όλοι. Η εκλεκτή ομήγυρη του νοιζ έχει άλλη γνώμη.
 
Το που επιλεγει να εστιασει ο καθενας, δε σημαινει οτι αγνοει αυτα που λες dim

Εγω ας πουμε εστιαζα οταν το εμαθα (ασχετα αν δε φανηκε στο ποστ μου) στο κλεψιμο της υποθεσης

Στην πορεια ομως με χτυπαει πολυ πιο ασχημα το τι κανουμε εμεις ως ακροατες
Πως χρησιμοποιουμε το γιουτιουμπ κ πως θα μπορουσαμε
Που πηγαινει το ολο πραγμα, γιατι αψογοι μουσικοι αναλωνονται σε μετριοτητες κ content creation για να ζησουνε
Τωρα με το ΑΙ ποσο πιο μαυρα θα γινουν τα πραγματα
Ποια ειναι η θεση ενος μουσικου σε ολο αυτο (γιατι θεωρω τον εαυτο μου μουσικο, ειτε αποτυχημενο ειτε οχι, κανεναν ρολο δεν παιζει)
Κ χιλια δυο αλλα

Αλλα δε βρισκω μουσικη αξια τεραστια στα σολο του Γκαρντινερ κ του Χατσινς που εκλεψαν
Κ ξερεις γιατι?
Ξερεις, γιατι τους ανεφερες
Ο αυτοσχεδιασμος ειναι τεχνη με τρελη ιστορια κ γιγαντες. Τους ειπες πιο πανω μερικους

Οταν λοιπον βλεπω παιχτες με τρελες ικανοτητες (γιατι κ οι 2 που ανεφερα ειναι παιχταραδες), θλιβομαι που μουσικα κ καλλιτεχνικα εχουν μικρο διαμετρημα

Δηλαδη βλεπω τι εκανε στον αυτοσχεδιασμο ο Γκαμπαλ 40 χρονια πριν με αντιστοιχο σκιλ λεβελ
Τι κανει ο τεραστιος Χεντερσον με λιγοτερο φασιλιτι

Οποτε μενω στο ηθικο της υποθεσης κ οτι ειναι τραγικο αυτο που τους εκανε ο Ιταλος, αλλα απο την αλλη σκεφτομαι πως αν ειχε κλεψει θεματα κ σολο απο μουσικαρες κ αλμπουμαρες κ οχι απο σοσιαλ μηντια κλιψ, θα τον ειχαν παρει χαμπαρι στο 2 μηνο κ δε θα το ειχε κανει καριερα ολο αυτο

Οποτε προτιμω να εστιαζω σε αλλους προβληματισμους
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top