Οι ρυθμίσεις που αναφέρω, είναι "μπούσουλας". Φυσικά και εξαρτάται από πολλά πράγματα η όλη φάση. Φυσικά όταν λέω 80 ή 250 Hz, εννοείται ότι είναι "καπου" εκεί και όχι εκει ακριβώς για όλα τα μπασα ή όλα τα παιξίματα. Επειτα, όταν λεω να "κόψει" δεν εννοώ να τις εξαφανίσει!!! Εννοώ να τις μειώσει (οσο χρειαστει) ώστε να ισσοροπήσουν (να έρθουν στα ισια) τους οι υπολοιπες συχνότητες. Μιλάω για ρυθμίσεις που τις έχω τσεκάρει και ανταποκρίνονται άριστα στο 80% των ηχογραφήσεων που έχω κάνει σε νορμάλ παιξίματα ηλεκτικού μπάσου. Φυσικά αμα θέλεις να βγάλεις ενα boomy μπάσο τύπου massive attack, κόψε τα πάντα πάνω απο 200Hz. Αμα θέλεις να βάλεις distortion ή άλλα εφφε τα πράγματα αλλάζουν και πάλι, άμα παίζεις με πένα, πάνω από τα 800hz-1kz θα κουδουνομεταλίζει ο ήχος, αμα ο παίκτης είναι άγαρμπος θα τρελαθείς στο ταστάρισμα και στα συρσίματα και πάει λέγοντας (για να μην μιλήσω για το πάχος των χορδών, την οκταβα που παίζει κάποιος κτλ.) Οσο για το φίλο μου Fleamail που πιστεύει οτι τα 250hz δεν τα κόβουμε (μια χαρά τα "τσακίζουμε") τότε να σημειώσω πως θα έχεις μόνιμα ένα μπάσο που πατάει πάνω στην βασική περιοχή της φωνής και θα την "παρενοχλεί" συχνοτικά. Επίσεις καλό είναι για όλους σας να ξέρετε πως το 70% του κυρίου όγκου των συχνοτήτων του μπάσου βρίσκεται από τα 500hz και κάτω. Από τα 60Hz εως τα 200 γίνεται κυριολεκτικά "κόλαση" και η περιοχή αυτή θέλει προσοχή και καλό ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ. Και τέλος, επιμένω πως οι προτεινόμενες ρυθμίσεις που δίνω είναι πολύ καλές για να "ψαχτείτε" εκεί πάνω. Α! και κάτι τελευταίο για τον fleamail : Τα καλύτερα studio στο Manchester κάποιος γνωστός του, τα έχει δει μόνο σε φωτογραφία.....