Λοιπόν παλιό αλλά ενδιαφέρον θέμα. Ας μιλήσω και εγώ που δουλευω σε εναλλακτικό πάροχο.
1) Ο ΟΤΕ οντως είναι υπεύθυνος για πολλά προβλήματα. Οχι ομως στο θέμα της τηλεφωνίας, του download και σε αυτά. Ειναι υπεύθυνος στις μαλακίες που κάνουν στο dslam και δεν συγχρονίζουν οι πελάτες, στις βλάβες που δηλώνουμε για πελάτες και λένε "κλειστό (οτι δεν βρηκαν και καλα καποιον να τους ανοιξει") και το γυρίζουν πίσω, στις βλάβες γενικότερα που είναι σε επίπεδο γραμμής και είμαστε αναγκασμένοι να του τις δηλώνουμε.
Ενδεικτικά θα σας πω κάτι, εγώ έχω πρόβλημα γραμμής λόγο VDSL (θα το αναλύσουμε κι αυτο) και επειδή δουλευω και στην εταιρεία που εχω για ιντερνετ δηλώνω τις βλάβες απευθείας. Λοιπον για να μην πολυλογούμε 3 φορες το γυρίσαν ότι δεν βρηκαν κανέναν. Μιλάμε για τρία πρωινά με άδεια που ημουν όλη μερα σπιτι. Αναγκαστήκαμε να το δώσουμε συνδιαστικό (αίσχατη λύση όταν δεν σου λύνουν την βλάβη με το έτσι θέλω) ήρθαν ως δια μαγείας!! στο θέμα των βλαβών γραμμής/μη συγχρονισμού είναι άθλιοι επιεικώς.
Αυτά πέρσι, τωρα τις προάλλες παλι τα ίδια, το ξαναέδωσα βλάβη, πάλι τα ίδια, εγω΄σπιτι με αδεια , κανεις δεν χτυπάει, κανείς δεν ερχεται, το γυρίζουν πισω οτι βρηκαν κλειστό. Να σημειωθεί ότι καθε φορά που γινεται αυτό χρεώνεται ο πάροχος άσκοπη μετάβαση έτσι; μην ξεχνιόμαστε...
2) VDSL. Είδα έναν φίλο παραπάνω ότι εχει vdsl και ειναι χαρουμενος. Οι γείτονές σου φίλε μου τους ρώτησες; Εχεις ιδέα τι έχει κάνει ο οτε με τις vdsl? Εχεις ιδέα τι μου είπε ο τεχνικός τους και ο υπεύθυνος του dslam για την γραμμή μου που απο τα 18 παει στα 8 και περα δωθε και αποσυνδέσεις και δεν μπορουν να κανουν κατι; Φιλε μου δεν εχουν χωρίσει/ρυθμίσει τις συχνότητες για vdsl. Οπου το βάζουν ρίχνει ότι γραμμές ειναι καλές και επηρεάζει ακόμα και γραμμές χαμηλότερες. Αποσυνδέσεις , χαμηλοί συγχρονισμοί, αστάθεια σύνδεσης και λυση μηδεν. Η απαντησή του ήταν "σε κανα δυο μηνες θα τα χουμε φτιαξει, εισαι ατυχος, εισαι το δευτερο θύμα του vdsl". Εχει περάσει ενας χρόνος για όποιον τον ενδιαφέρει και τιποτα δεν εχει αλλάξει. Φιλε μου αν εισαι κουκάκι μεριά please πες τους να σου καταργήσουν το vdsl να ησυχάσουμε.
3) Αλλο γενικότατο και συχνότατο φαινόμενο είναι το να "αποσυγχρονίζουνε ξαφνικά" πελάτες στο dslam μεσα!!! Εμείς κάνουμε μετρήσεις γραμμών όταν καποιος δεν συγχρονίζει και μας βγάζει συγκεκριμένα μετρα για να ξερουμε που ειναι το πρόβλημα, αν βγάλει πχ. 1.4χιλ ειναι προς τον πελάτη, αν βγάλει 50 μετρα ειναι μεσα στον οτε στα dslam στα μηχανηματα μας/του. μια στις δυο μας βγάζει 50 μετρα σημαίνει ότι μεσα στο dslam εκεί που ξεκινάνε οι γραμμές έχει ξεκουμπωθεί κάπως η γραμμή του πελάτη, πάντως γίνεται υπερβολικά συχνά... Το άλλο ωραίο ειναι και all time classic είναι ότι καθε σαββάτο πρωι θα έχεις και 2-3 που δεν συγχρονίζουν και ως δια μαγείας έχει γινει μαλακία σε κάποιο καφαο.
Anyway, ο ΟΤΕ φταίει με λίγα λόγια στην ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ του προς την ιδια του την δουλεια. Καλώς ή κακώς δίνει γραμμές στους παρόχους. Αν δεν την παλεύεις με την δουλεια σου παραιτήσου φίλε μου. εγω αυτό ξέρω. Μην κάνεις μαλακίες στα dslam, μην βάζεις VDSL χωρις να εχει τελειώσει η ρυθμισή του σκίζοντας άλλους δεκα συνδρομητές, μην κοροιδεύεις καθημερινά σε δεκάδες βλάβες ότι δεν βρηκαμε, ηταν κλειστό, όλα οκ (μας εχουν γυρισει υπαιτιότητα παρόχου συγχρονισμό 200Kb σε άνθρωπο απέναντι απο το dslam ενώ στην είσοδό του εμείς το μετρήσαμε τόσο που σημαίνει ότι τόσο έρχεται ως την είσοδο η γραμμή απο τον οτε... τι να πεις), γενικώς έλεος, ας κάνουμε τουλάχιστον σωστά την δουλειά μας και να αποδεχτουν οι παρόχοι τις ευθύνες τους σε κακή εξυπηρέτηση, αισχρά λογιστήρια, αποσυνδέσεις πχ. λόγο κακής ρύθμισης εξοπλισμού, χαμηλό ιντερνετ λόγο μη αρκετού bandwidth για τα dslam , και ας αποδεχτεί ο οτε τις ευθύνες του που ειναι όλα όσα ανέφερα αναλυτικά και αφορούν επι το πλείστον τα θέματα πραγματικού προβλήματος γραμμής.
Αυτα για να καταλαβαίνει και ο άσχετος κόσμος.