Τι πεταλι για ηχο Garry Moore-Warren Haynes

Το γεγονός πως είχε χρησιμοποιήσει κάποτε το Tonebone (αν όντως ισχύει) δεν λέει κάτι αν δεν γίνει αντιγραφή όλου του υπόλοιπου σετάπ, όπως φυσικά και το Soldano GTO που και πανάκριβο είναι, και σπάνιο, και εντελώς overkill για μια τόσο απλή χρήση. Το Crunch Box είναι κατά τη γνώμη μου ΤΡΑΓΙΚΟ για αυτόν τον ήχο, το Riot κάπως υπερβολικό από πλευράς gain (ως περμαναντ- hot rodded 80s Marshall στυλ) ενώ οι ενισχυτές που παρέθεσες θα βοηθήσουν περισσότερο, αλλά πάντα σε εντάσεις που δεν θα είναι φιλικές για το περιβάλλον που μας έγραψες πως βρίσκεσαι.

 
Ο ήχος του Moore στα 90s αλλά και του Haynes και του Marc Ford κατά βάση ήταν Soldano, και Roccaforte και άρα αρκετά κοντά στον high gain sleaze ήχο με τη διαφορά ότι τον κρατούσαν αρκετά πιο dark. Άρα και το Riot και το Mighty Red είναι μέσα. Εξάλλου 80s hair μπορεί ανάλογα με τη χρήση να είναι και οποιοσδήποτε boosted ή modded plexi ή JCM2203.

Όταν εξαντλήσεις το compression ενός παλιού Marshall, μονο κάποιες μικροδιαφορές στο range των μεσαίων υπάρχουν, με τον ήχο που πιστεύω ότι έχεις στο μυαλό σου ως sleaze, και στο ότι οι πιο μοντέρνοι ενισχυτές είχαν και άλλα πρίμα να δώσουν εάν και εφόσον το ήθελες.

Εδώ που τα λεμε εξάλλου το γκάζι δεν ήταν τόσο αυτό που καθόριζε το sleaze rock ήχο όσο οι κομπρέσορες, τα reverbs, delays, choruses κ.λ.π

Τα πετάλια τα πρότεινα σαν boost στον ίδιο τον καργαρισμένο ενισχυτή με το distortion ανοιγμένο κατά συνθήκη (περισσότερο στο crunch box π.χ και λιγότερο στα πιο high gain). Δεν μιλάω για καθαρούς εντελώς ενισχυτές, να το ξεκαθαρίσω.

Από αυτήν την σκοπιά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην κάνει και το crunch box;

 
...γιατί το είχα για ενάμισι χρόνο περίπου και αποτυγχάνει πλήρως στον λεπτομερή ντελικάτο ήχο που από κάτω του υποβόσκει ένα υγιές, δυνατό και όντως hot rodded Μarshall-ίζον gain, χωρίς να ακούγεται άγριο αλλά πλήρως ελεγχόμενο σε τονικότητα και δυναμικές από ένα απαλό expert touch. Ο ρόλος του είναι τα rhythm high gain Marshall-style riffs, αλλά ακόμη και σε αυτόν υπάρχουν δεκάδες άλλες καλύτερες προτάσεις.

 
Αν εννοεις την blues εποχη του Gary Moore τοτε "εσπρωχνε" το crunch καναλι ενος SLO με ενα Marshall Guvnor (βεβαια με τα χερια του με οτι και να επαιζε καπως ετσι θα ακουγοταν)...

Αλλα γενικα νομιζω οτι ενα οχι πολυ "λαμπερο" πεταλι σε ενα crunch (ή "σπασμενο" καθαρο) καναλι ενισχυτη μπορει να πλησιασει κατι τετοιο (χονδρικα μιλαμε παντα)

 
bloody_sunday είπε:
...γιατί το είχα για ενάμισι χρόνο περίπου και αποτυγχάνει πλήρως στον λεπτομερή ντελικάτο ήχο που από κάτω του υποβόσκει ένα υγιές, δυνατό και όντως hot rodded Μarshall-ίζον gain, χωρίς να ακούγεται άγριο αλλά πλήρως ελεγχόμενο σε τονικότητα και δυναμικές από ένα απαλό expert touch. Ο ρόλος του είναι τα rhythm high gain Marshall-style riffs, αλλά ακόμη και σε αυτόν υπάρχουν δεκάδες άλλες καλύτερες προτάσεις.
Το πρότεινα ως low budget όπως μπορείς να διαβάσεις στο αρχικό post. Mήπως το χρησιμοποίησες σε καθαρό ενισχυτή;

Θα μου επιτρέψεις και μένα ως επί δεκαπενταετίας κάτοχο JCM4104 και γενικότερα κολλημένο με τους παλιούς Marshall (και τους Vox) να έχω μια αρκετά σαφή άποψη για το πώς ακούγεται ένας πουσαρισμένος Marshall.

 
το riot ειναι πεταλαρα και φυσηκα θελει πεντακαθαρο ενισχυτη και οχι πουσαρισμενο και αυτο δεν ειναι δικη μου αποψη , αλλα του ιδιου του κατασκευαστη.

 
kpeyos είπε:
Το πρότεινα ως low budget όπως μπορείς να διαβάσεις στο αρχικό post. Mήπως το χρησιμοποίησες σε καθαρό ενισχυτή;
Φυσικά το χρησιμοποίησα σε καθαρούς ενισχυτές (άνω του ενός), όπως προτείνει και ο ίδιος ο δημιουργός του να χρησιμοποιείται.
 
Για να πω την αλήθεια δεν γνώριζα τι προτείνει η MI Audio ή ο Suhr αλλά δεν σας αμφισβητώ.

Συμβαίνει τα πιο smooth distortions να είναι κάποιες φορές ασύμβατα αν έχουμε έναν ήδη μπάσο ή dark ενισχυτή. Γι αυτό στα παλιά Marshall που είναι ήδη dark και μπάσα χρησιμοποιούνται distortions και boosters και fuzzes όπως που μόνο smooth δεν τα λέει κάποιος. Κατά τ' άλλα δεν υπάρχει κάποιος κανόνας οπότε ας μην επιμείνουμε...

Ο OP εδώ δεν έχει το παραπάνω πρόβλημα αλλά το ακριβώς αντίθετο. Θέλει ένα πετάλι να διατηρήσει τα μπάσα και να του δώσει πιο smooth και λίγο πιο dark ήχο, και αν χρειαστεί να τσιμπήσει και λίγο το γκαζάκι, να προστεθεί σε αυτό του ενισχυτή. Αυτό που εγώ έχω καταλάβει ότι δεν θέλει είναι ένα απλό boost ή overdrive που θα του αυξήσει το high end περιεχόμενο και θα του μαζέψει τα μπάσα.

Το άλλο στοιχείο είναι ότι ο ενισχυτής του έχει ήδη περιορίσμένο headroom από ένα σημείο και μετά και άρα αρκετά συγκεκριμένο χαρακτήρα τον οποίο τα πετάλια αυτά απλά θα βοηθήσουν. Δεν θα ακουστούν όπως σε έναν καθαρό ενισχυτή, και δεν θα βασιστεί τόσο στην ποσότητα του gain αλλά στο voicing που μπορούν να του του δώσουν σε συνδυασμό με τον ενισχυτή.

Αν εσείς όμως μιλάτε για τα ίδια πετάλια σε καθαρους κι εγώ σε βρώμικους ενισχυτές, μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. O Laney όμως στην περίπτωσή μας είναι αρκετά βρώμικος. Άρα ακόμα και αν διαφωνεί κάποιος με τις δικές μου προτάσεις, καλό είναι να προτείνει πετάλια που έχει ακούσει σε ενισχυτές με παρόμοιο voicing και όχι π.χ σε έναν καθαρό fender με high wattage μεγάφωνα το οποίο φυσικά δεν έχει καμία κοντινή σχέση.

 
kpeyos είπε:
.

Ο OP εδώ δεν έχει το παραπάνω πρόβλημα αλλά το ακριβώς αντίθετο. Θέλει ένα πετάλι να διατηρήσει τα μπάσα και να του δώσει πιο smooth και λίγο πιο dark ήχο, και αν χρειαστεί να τσιμπήσει και λίγο το γκαζάκι, να προστεθεί σε αυτό του ενισχυτή. Αυτό που εγώ έχω καταλάβει ότι δεν θέλει είναι ένα απλό boost ή overdrive που θα του αυξήσει το high end περιεχόμενο και θα του μαζέψει τα μπάσα.

Το άλλο στοιχείο είναι ότι ο ενισχυτής του έχει ήδη περιορίσμένο headroom από ένα σημείο και μετά και άρα αρκετά συγκεκριμένο χαρακτήρα τον οποίο τα πετάλια αυτά απλά θα βοηθήσουν. Δεν θα ακουστούν όπως σε έναν καθαρό ενισχυτή, και δεν θα βασιστεί τόσο στην ποσότητα του gain αλλά στο voicing που μπορούν να του του δώσουν σε συνδυασμό με τον ενισχυτή.

Αν εσείς όμως μιλάτε για τα ίδια πετάλια σε καθαρους κι εγώ σε βρώμικους ενισχυτές, μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. O Laney όμως στην περίπτωσή μας είναι αρκετά βρώμικος. Άρα ακόμα και αν διαφωνεί κάποιος με τις δικές μου προτάσεις, καλό είναι να προτείνει πετάλια που έχει ακούσει σε ενισχυτές με παρόμοιο voicing και όχι π.χ σε έναν καθαρό fender με high wattage μεγάφωνα το οποίο φυσικά δεν έχει καμία κοντινή σχέση.
Στην πρωτη παραγραφω που παραθετω ειπες αυτο που ψαχνω. Δικιο εχεις οτι πρεπει να λαμβανουμε υποψην μας πεταλια που εχπυν δοκιμαστει σε ιδιου voicing ενισχυτες.

Αυτο που δεν καταλαβα ειναι εκει που λες οτι ο Laney ειναι αρκετα βρωμικος. Γιατι ξερεις στις σχετικα μικρες εντασεις που παιζω νομιζω οτι δεν ξεπερναω το headroom του. Στο καθαρο παντα. Στο overdrive καναλι αλλαζει το πραμα γιατι εχεις τη δυνατοτητα να δωσεις gain και να βγαλει βρωμα. Το θεμα ειναι οτι λογω εντασης προφανως, ειναι "ασθενικος" ο  ηχος. Προφανως χρειαζεται ενας μικροτερος ενισχυτης για τετοιες καταστασεις, αλλα και καποιο πεταλι που θα βοηθουσε αυτο τον ηχο. Για να παρω συμβουλες ανοιξα το thread γιατι ειμαι και γω στη φαση που δινω και δινω λεφτα, αλλαζω πραγματα για να πετυχω τον ηχο που θα μου κανει κλικ.

Ολοι ειναι πολυ βοηθητικοι και τους ευχαριστω παντως :) και σορρυ για το πρηξιμο! :-X

Φιλικα, Mike

 
mike_rhd είπε:
Γιατι ξερεις στις σχετικα μικρες εντασεις που παιζω νομιζω οτι δεν ξεπερναω το headroom του. Στο καθαρο παντα.

Το άλλο στοιχείο είναι ότι ο ενισχυτής του έχει ήδη περιορίσμένο headroom από ένα σημείο και μετά και άρα αρκετά συγκεκριμένο χαρακτήρα τον οποίο τα πετάλια αυτά απλά θα βοηθήσουν.

@kpeyos Για να καταλάβω φίλε μου, εσένα δηλαδή ο ενισχυτής σου έχει απεριόριστο headroom και άρα έχει αφηρημένο χαρακτήρα? Μήπως αντί για λυχνίες χρησιμοποιείς την ενέργεια πλανητών?  ;D

@mike_rhd Γενικά δε νομίζω να επιθυμείς να ξεπεράσεις το headroom του, ειδικά στο καθαρό, γιατί θα πάψει να είναι καθαρό. Στο βρώμικο το έχεις ήδη ξεπεράσει, για αυτό και είναι βρώμικο. Τώρα αν εννοείς το headroom του τελικού σταδίου ενίσχυσης, για να το περάσεις, πρέπει να παίξεις σε εξωφρενικές "για δωμάτιο" εντάσεις.

Νομίζω πως υπάρχει μια σύγχυση στην ορολογία και χρησιμοποιείται χωρίς να γνωρίζουμε τι ακριβώς σημαίνει.. Γι' αυτό παραθέτω το παρακάτω...

Στον ψηφιακό και αναλογικό ήχο, το headroom είναι το ποσό κατά το οποίο οι δυνατότητες χειρισμού σήματος ενός ηχητικού συστήματος, υπερβαίνουν ένα καθορισμένο επίπεδο, που είναι γνωστό ως  Μέγιστο Επιτρεπόμενο Όριο (PML). Το headroom μπορεί να θεωρηθεί ως μια ζώνη ασφαλείας που επιτρέπει στις παροδικές κορυφές ήχου να υπερβαίνουν το PML, χωρίς να υπερβαίνει τις δυνατότητες του σήματος σε ένα ηχητικό σύστημα (ψαλίδισμα ~distortion~ για παράδειγμα).

Οπότε όλοι οι ενισχυτές έχουν καθορισμένο headroom, το οποίο τελείως πρακτικά είναι το μέγιστο πλάτος στο οποίο μπορεί να φτάσει η κυμματομορφή του σήματός της κιθάρας μας, χωρίς να παραμορφώσει. Δηλαδή, το πόσο δεξιά μπορείς να γυρίσεις το Master Volume σου ή/και το Gain σου, παίρνωντας καθαρό (ακλιπάριστο) ήχο.

Σε καμία περίπτωση το headroom ΔΕΝ καθορίζει τον "χαρακτηρα" του ενισχυτή (την υφή του ήχου) γιατί το headroom είναι μόνο μια έννοια (όπως λέμε ότι η αγάπη δεν τρώγεται..).

Γι' τον χαρακτήρα είναι υπεύθυνο το υπόλοιπο κύκλωμα. Πολύ βασικό κομμάτι σε αυτό είναι οι λυχνίες, όπου το νόημα της διαφορετικής λυχνίας είναι στο ότι η κάθε μια συμπεριφέρεται διαφορετικά όταν αρχίσει να υπεροδηγείται.

Πάμε τώρα σε εσένα... Λοιπόν φίλε, αν όντως σκοπός σου είναι να παίζεις μέσα στο σπίτι, ο ενισχυτής σου, είναι άχρηστος. Είναι πολλά τα 30w, ακόμα και τα 15w. Ένας φίλος, παραπάνω σου πρότεινε να αλλάξεις και μεγάφωνο και διάφορα άλλα.. Το μεγάφωνο που σου πρότεινε είναι πιο ευαίσθητο (101db) και άρα θα είναι ακόμα πιο δυνατό. Εγω προσωπικα λατρεύω τα Eminence κι έχω ενα Tonker στο Blues Junior που έχω. Αλλά η ένταση που πιάνει για να παίξει όπως πρέπει, είναι πολύ μεγάλη. Ακόμα λοιπον και τον δικό μου που είναι 15w, δε γινεται να τον ανοίξω όσο χρειάζεται, εντός οικίας, για να πάρω το επιθυμητό σκάσιμο κλπ.. Αυτο δε γινεται να το αντικαταστήσεις με κανένα πετάλι στο ξαναλέω. Το μόνο που μπορείς να κάνεις αν έχεις σκοπό να συνεχίσεις να παίζεις μέσα στο δωμάτιο σου, είναι να κοιτάξεις προς την ψηφιακή τεχνολογία (POD HD, Digitech klp..) , όπου προσομοιώνεται και το κομμάτι τις τελικής ενίσχυσης τερματισμένο, αλλά και οι καμπίνες. Εκεί πιστεύω ότι θα το ευχαριστηθείς περισσότερο.

Απο την άλλη, αν έχεις σκοπό να παίζεις κι εκτός, κράτα τον ενισχυτή σου μιας και είναι μια χαρά, πήγαινε σε ένα στούντιο μαζι με τον ενισχυτή για να τον ανοίξεις κάμποσο και να ψάξεις τους ήχους σου έτσι. Δοκίμασε να τον βάλεις πάνω σε καμιά 2*12 ή 4*12 καμπίνα στο στούντιο και θα καταλάβεις το ρόλο που παίζουν τα ψυχοακουστικά φαινόμενα.. Απο εκέι και πέρα αν δε σε ικανοποιήσει αυτό, τότε αλλάζεις και μεγάφωνα, παίρνεις και μπούστερς κλπ.. Πριν απο αυτό δεν έχει νόημα να κάνεις αλλαγές και αγορές.

Τελος να έχεις κατά νου ότι οι λαμπάτοι ενισχυτές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Δε στο λέω για να σε υποτιμήσω, απλά η χρήση που θέλει ο καθένας είναι διαφορετική και είναι μαλακία το ότι έχει γίνει hype  η αγορά λαμπάτου. Ναί είναι καλή φάση οι 5αρηδες δωματίου,για μελέτη και για να ηχογραφήσεις rock&roll, αλλά όχι για να βγάλεις ήχο Haynes. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΟΥ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΗΧΟΥΣ, ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ~μιλάω πάντα για εντάσεις δωματίου~.

Συγγνώμη για τη μακρηγορία..

Χαιρετώ Νίκος.

edit: Αν παρόοοολα αυτά έπρεπε να σου προτείνω ένα πετάλι, αυτό είναι το Fulltone OCD.

 
Συμφωνώ, αν και εγώ προσωπικά θα προτιμούσα any time έναν λαμπάτο στο "2" ή στο "3" με ένα πετάλι drive έναντι οποιουδήποτε podοειδούς. :)

Τα τελευταία χρόνια που γράφω σπίτι μου χρησιμοποιώντας αυτήν ακριβώς τη φόρμουλα (clean κανάλι σε "λογική ένταση δωματίου" + κάποιο(α) overdrives),  έχω σαφώς καλύτερα αποτελέσματα απο προσομοιωτές (τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά). :)

 
Κι εγώ αδερφέ, συμφωνώ μαζί σου.. Με ένα μικρό λαμπάτο, μαθαίνεις να έχεις κ δυναμικές στο παίξιμό σου, ξεβρακώνονται τα λάθη σου κλπ.  Το προηγούμενο πόστ μου όμως αφορούσε στο τι θέλει ο O.P. το οποίο είναι και το θέμα του θρέντ: ηχος Garry Moore-Warren Haynes...

 
@asprados..

"Ένα μαθηματάκι για το τι εννούν οι κιθαρίστες με τον όρο headroom στα  πρόχειρα".

Όταν έχεις έναν ενισχυτή πεντακαθαρό μέχρι το 10 του volume του και αυτός συνεχίζει και δυναμώνει όσο τον ανοίγεις αυτός ο ενισχυτής έχεις μεγάλο headroom. Αν μάλιστα τον boostάρεις και με μερικά db στην είσοδο και αυτός εξακολούθεί να μένει καθαρός και να δυναμώνει έχει ακόμα μεγαλύτερο headroom.

Όταν έχεις έναν ενισχυτή που στο 3-4 αρχίζει να παραμορφώνει και μετά από ένα σημείο, δεν δυναμώνει άλλο αλλά απλά παραμορφώνει και κομπρεσσάρει έχει περιορισμένο headroom.

Έτσι λοιπόν χρησιμοποιείται ο όρος από τους κιθαρίστες απανταχού και φυσικά δεν έχει σχέση με τις κυματομορφές. Συνήθως μάλιστα δεν λαμβανεται υπόψιν ούτε η απόλυτη ένταση αλλά χρησιμοποιείται σχετικά ανάλογα με το wattage του κάθε ενισχυτή.

Τώρα τελευταία επίσης είναι πολύ της μόδας να χρησιμοποιείται ο ορος και για τα βρωμοπέταλα, εννοώντας για ένα πετάλι με μεγάλο headroom ότι παραμένει responsive (δεν κομπρεσάρει) όσο το ανοίγουμε, αλλά και για άλλα πετάλια που έπονται της αλυσίδας, εννοώντας ότι αν τα τροφοδοτήσουμε με ένα αρκετά δυνατό σήμα, επίσης δεν θα μας το κομπρεσάρουν...

The End.

Όταν λοιπόν βρίσκεσαι όμως εντός της καθαρής περιοχής, πράγμα που πιθανότατα συμβαίνει όταν έχεις έναν ενισχυτή με μεγάλο headroom ακούς το πετάλι καθεαυτό. Ένα πετάλι smooth σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως ακούγεται καλύτερα από ένα πετάλί με οξύ χαρακτήρα, εκτός πια αν τα καθαρά μας είναι πολύ dull ή dark και ανάλογα και με το τι ζητάει ο καθένας φυσικά.

Όταν έχεις ένα ενισχυτή με μικρότερο headroom όπως του παιδιού απ' όσο τον θυμάμαι τουλάχιστον ή σαν τον δικό μου μιας και ρωτάς, πιθανότατα είσαι ήδη τουλάχιστον κοντά στο breakup του ενισχυτή και πατώντας το πετάλι ουσιαστικά εξαντλείς και ότι έχει απομείνει από headroom και μπαίνεις στην περιοχή της παραμόρφωσης του ενισχυτή. Εκεί χρησιμοποιείς το volume το gain και το voicing του εκάστοτε πεταλιού συνδυαστικά με τo drive του ενισχυτή σου. Σε αυτήν την περίπτωση το τί θα ακούσεις από το καθε πετάλι είναι πολύ διαφορετικό μιας και ο χαρακτήρας του ενισχυτή διατηρείται σε μεγάλο βαθμό και συνδυάζεται με το πετάλι.

Τα υπόλοιπα τα εξηγώ στο προηγούμενο post.

 
kpeyos είπε:
Όταν έχεις ένα ενισχυτή με μικρότερο headroom όπως του παιδιού απ' όσο τον θυμάμαι τουλάχιστον ...
Σίγουρα ο laney έχει τόσο μικρό headroom ώστε να φτάνει στα όρια του μέσα στο...bedroom:D ;D

Δεν τον έχω παίξει τον ενισχυτή, αλλά φανταζόμενος έναν δικάναλο ενισχυτή με dedicated clean chanel περίμενα ότι ο φίλος μας έχει στην διάθεση του όταν παίζει έναν αρκετα clean ήχο...(γι'αυτό πρότεινα και ότι πρότεινα).

 
longshadow είπε:
Σίγουρα ο laney έχει τόσο μικρό headroom ώστε να φτάνει στα όρια του μέσα στο...bedroom:D ;D

Δεν τον έχω παίξει τον ενισχυτή, αλλά φανταζόμενος έναν δικάναλο ενισχυτή με dedicated clean chanel περίμενα ότι ο φίλος μας έχει στην διάθεση του όταν παίζει έναν αρκετα clean ήχο...(γι'αυτό πρότεινα και ότι πρότεινα).
Είναι master volume...Μιλάω για το βρώμικο κανάλι, γιατό το καθαρό παραείναι glassy και thin κατά την ταπεινή μου άποψη για να πετύχεις οτιδήποτε ή τουλάχιστον εγώ θα προτιμούσα να δουλέψω με το drive channel. Βέβαια είναι κι όλοι αυτοί με τα silverfaces που θα διαφωνήσουν, αλλά OK, γούστα είναι αυτά...

 
kpeyos είπε:
@asprados..

"Ένα μαθηματάκι για το τι εννούν οι κιθαρίστες με τον όρο headroom στα  πρόχειρα".

Όταν έχεις έναν ενισχυτή πεντακαθαρό μέχρι το 10 του volume του και αυτός συνεχίζει και δυναμώνει όσο τον ανοίγεις αυτός ο ενισχυτής έχεις μεγάλο headroom. Αν μάλιστα τον boostάρεις και με μερικά db στην είσοδο και αυτός εξακολούθεί να μένει καθαρός και να δυναμώνει έχει ακόμα μεγαλύτερο headroom.

Όταν έχεις έναν ενισχυτή που στο 3-4 αρχίζει να παραμορφώνει και μετά από ένα σημείο, δεν δυναμώνει άλλο αλλά απλά παραμορφώνει και κομπρεσσάρει έχει περιορισμένο headroom.

Έτσι λοιπόν χρησιμοποιείται ο όρος από τους κιθαρίστες απανταχού και φυσικά δεν έχει σχέση με τις κυματομορφές. Συνήθως μάλιστα δεν λαμβανεται υπόψιν ούτε η απόλυτη ένταση αλλά χρησιμοποιείται σχετικά ανάλογα με το wattage του κάθε ενισχυτή.

Τώρα τελευταία επίσης είναι πολύ της μόδας να χρησιμοποιείται ο ορος και για τα βρωμοπέταλα, εννοώντας για ένα πετάλι με μεγάλο headroom ότι παραμένει responsive (δεν κομπρεσάρει) όσο το ανοίγουμε, αλλά και για άλλα πετάλια που έπονται της αλυσίδας, εννοώντας ότι αν τα τροφοδοτήσουμε με ένα αρκετά δυνατό σήμα, επίσης δεν θα μας το κομπρεσάρουν...

The End.
Να σαι καλα βρε φίλε για το μάθημα! Αν και δεν κατάλαβα το πως διαφέρει αυτό που σου είπα εγώ με αυτό που μου είπες εσύ.. Μάλλον που δεν κατάλαβες τι σου είπα εγώ. Οτιδήποτε ακούς, βλέπεις, αντιλαμβάνεσαι γύρο σου, είναι κυματομορφές, οπότε το ότι "δεν έχει σχεση με κυμματομορφές" είναι απο τις μεγαλύτερες κοτσάνες που είπες. Κυματόμορφή εισάγεις στο σύστημα σου μέσω της κιθάρας σου, κυματομορφή λαμβάνεις σαν έξοδο. Επίσης το πως χρησιμοποιούν τον όρο όσοι δεν τον γνωρίζουν δε με απασχολεί καθόλου. Εδώ χρησιμοποιούν ένα σωρό μουσικούς όρους οι περισσότεροι, λανθασμένα χωρίς να ξέρουν. Τι σημαίνει αυτό, ότι όσο πιο πολύ κάνουν το λάθος, τόσο πιο πολυ πρεπει το λάθος να θεωρείται σωστό..; Βέβαια επαναλαμβάνω ότι δεν έχεις καταλάβει λάθος..  Μέσες-άκρες το ίδιο πράγμα είπες, απλά αδυνατείς μάλλον να καταλάβεις τι είπα εγω. Επίσης σχετικά με το ότι έχει γίνει της μόδας να χρησιμοποιείται για πετάλια...??? Συγγνώμη και τα πετάλια ηχητικά συστήματα είναι, οπότε προφανώς ισχύει ο όρος και γι' αυτά. Ακόμα και για τα ψηφιακά delay πετάλια ισχύει ο όρος.. Για τα MP3 players, για την τηλεόρασή σου, για την βιντεοκάμερά σου, για την φωτογραφική σου μηχανή κλπ.. Χρησιμοποιείται σε πάρα πολλες εφαρμογές ο όρος έχωντας πρόμοια σημασία.. Σε ενημερώνω, για να μη περιμένεις να γίνει της μόδας, για να το καταλάβεις.

Αυτά απο εμένα, να 'σαι καλά!

Καλή σου μέρα!

 
...προσωπικά έχω "κολλήσει" στο Hardwire "Tube Overdrive (CM-2)".....  ;)


 
ρε σεις πανεύκολο είναι να βγάλεις τον ήχο του Warren.Αρκει να έχεις όλα αυτά. ;D ;D ;D ;D


 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top