Πλέον έχει φτάσει για εμένα αυτή η ώρα που μπορώ να πω ότι είμαι κομπλέ από πετάλια.
Όπως και με όλο τον κιθαριστικό εξοπλισμό το κόστος του να "ταβανιάσω" ήταν μεγαλύτερο επειδή ξεκίνησα με πιο φθηνά πετάλια και ανέβαινα σιγά σιγά.
Πλέον μόνο κάποια περίεργα πετάλια της Chase Bliss και του ZVEX θα κοίταζα, αλλά ψυχολογικά δύσκολα να δώσω χρήματα με τα οποία αγοράζεις πλέον καλό ενισχυτή για ένα πεταλάκι.
Να σου πω, είναι το μοναδικό πετάλι που το χρησιμοποίησα μια φορά και το έβαλα στο συρτάρι. Προορίζεται για την πεταλιερα των λαιβ, εάν ποτε χρειαστώ compressor.
Θυμήθηκα άλλο ένα που πήρα έτος, από τον Geka. Loveoedal tchula clone
0 και για μένα το έτος αυτό (το οποίο φιλοδοξώ και για τα επόμενα). Τελευταία αγορά έγινε το 2023, συμπληρώθηκε το pedalboard, και το μυαλό μου είναι μόνο σε όργανα από τότε.
Το λοιπόν, τέλη του 2023 είπα ότι το Pedalboard μου ολοκληρώθηκε, οτι δε χρειάζομαι άλλα πετάλια και για ΠΡΩΤΗ χρονιά υπήρξα συνεπής.
Όντως μες το 2024 ούτε καν ψάχτηκα (πέραν της καθημερινής και αδιάλειπτης έρευνας αγοράς - τιμών).
Εντάξει, αφού με πιέζετε, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής αγόρασα τον Αύγουστο 1 πετάλι Delay για την κακή μου πεταλιέρα, αλλά μόνο και μόνο γιατί το Delay που είχα εκεί προβιβάστηκε στην Α' Εθνικήκαλή μου πεταλιέρα, οπότε ξέμεινα από Delay.
Καλή πεταλιέρα = το Pedalboard που παίρνω στα live και που μελετώ στο σπίτι
Κακή πεταλιέρα = το Pedalboard που σέρνω στις πρόβες (είναι πολλές οι πρόβες και σε πολλά διαφορετικά μέρη)
Συγκεκριμένα, το NUX ANALOG DELAY μπήκε στην καλή μου πεταλιέρα διότι υπάρχει ανάγκη για 2 διαφορετικά delay pedals και στη θέση του (στην κακή πεταλιέρα) αγόρασα μεταχειρισμένο το FENDER HAMMERTONE SPACE DELAY.
Οι πληκτράδες γενικά δεν αγοράζουν πεταλάκια, εκτός κάποιων φανατικών analog freaks που παίζουν μόνο με αναλογικά synths, vintage και σύγχρονα, και τα οποία διαθέτουν από 0 ως 2-3 βασικά εφέ, οπότε η αγορά πεταλακίων κρίνεται απαραίτητη. Τα σύγχρονα synths, και μιλάω για τα digital πάντα, διαθέτουν πλέον εξαιρετικά onboard εφέ, και αν πάμε και στην κατηγορία των workstations, εκεί βρίσκουμε μια πληθώρα από εφέ και μάλιστα ποιότητας στούντιο.
Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που οι πληκτράδες δεν γλυτώνουν την αγορά κάποιου πεταλιού, πχ αυτοί που παίζουν Hammond και δεν μπορούν/θέλουν να αγοράσουν ένα πραγματικό Leslie. Εκεί οι εναλλακτικές σε Leslie simulators είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού και πανάκριβες. Όποιος organ player λοιπόν δεν συμβιβάζεται με τα -εξαιρετικά πλέον- onboard Leslie sims, βάζει το χέρι βαθιά στην τσέπη και αγοράζει κάποιο από τα ελάχιστα external Leslie sims που κυκλοφορούν. Οι επιλογές για τους γνωρίζοντες είναι 2 με 3, με τις top να είναι οι Strymon Lex v2 και η NEO Instruments Ventilator II. €415 το πρώτο, €509 το δεύτερο.? Τραγικά overpriced πετάλια, αρκεί να πω ότι υπάρχει synth που κοστίζει φτηνότερα! Αυτά γίνονται όταν δεν υπάρχει ανταγωνισμός.
Anyway, είχα το original Strymon Lex συνδεδεμένο με το Hammond XK1c και ο συνδυασμός αυτών των δύο ήταν k-i-l-l-e-r.
Πόσο κρίμα που η Strymon συνεχίζει μαλακιωδώς να διαφημίζει το Lex σαν κιθαριστικό πετάλι, αυτό το sim είναι πραγματικά κρίμα να παίζει (μόνο) σε κιθαριστικά setups, χάνεται όλη η μαγεία του. Τώρα τελευταία κάποιοι πληκτράδες αρχίζουν να το ανακαλύπτουν, αλλά η εταιρεία δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται και πολύ να το προωθήσει και στους πληκτράδες/οργανίστες. Κακώς.
Είχα το original Lex λοιπόν με το Hammond XK1c, τα πούλησα και τα δύο και τώρα που αγόρασα το Hammond XK4, η αγορά του Lex v2 ήταν -για τον ήχο που θέλω- μονόδρομος.
Κορυφαίο και overpriced του κερατά, αλλά πολύ πολύ πολύ φτηνότερο από ένα πραγματικό Leslie (€2,400 - €7,500?). Όσοι παίζετε με κάποιο Hammond, vintage ή σύγχρονο, ή με hammond ήχους και θέλετε να ανεβείτε επίπεδο, τσεκάρετε το ASAP.?
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας κρατήσει συνδεδεμένους εάν εγγραφείτε.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.