Τι χρειάζομαι για τη σύνθεση/δημιουργια τραγουδιου;

OK.

Πάντως αν θέλει να ακολουθήσει το δρόμο με τις λούπες, ας κάνει τον κόπο να δει το παρακάτω βιντεάκι, γιατί ΟΚ, καλό είναι να περνάς την ώρα σου με ετοιματζίδικα πράγματα, αλλά ας μην έχει και την ψευδαίσθηση κάποιος ότι κάνει κάτι με το να βάλει απλά δυο λούπες στη σειρά.




Αυτά το 1997, γιατί τώρα έχει πάει αλλού η φάση

 
Ποιό τελικο προϊον ρε Μάραθε... Αμα δεν ξέρεις τι είναι ακόρντο ποιο προϊόν μας τσαμπουνάς... Μπούρδα θα 'ναι.

Το έχεις κάνει... μούτι το θέμα ρε φίλος. Ενας καημένος άνθρωπος μπήκε να ρωτήσει κάτι απλό. 1-2 προσπάθησαν να τον βοηθήσουμε στο ζητούμενο κι εσύ το έχεις πάει στο κολάζ... ή μήπως κολάν.

Μια τάξη δεν μπορεί να υπάρξει;

Ανοιξε άλλο θέμα άποψης που θα μπορεί κάποιος μουσικός ή μη να το συζητήσει ανοιχτά κι ωραία. Τι το μπερδεύεις με τα βασικά;

Μάλλον πρέπει να κατέβω κανα Μαραθώνα για παϊδάκι και να μιλήσουμε για το τελαχάστερ.

 
yameth είπε:
Το έχεις κάνει... μούτι το θέμα ρε φίλος.
Ο ΟΡ, δεν έχει σχέση με τη μουσική...εκτός από την ακρόαση... Ρωτάει λοιπόν πως μπορεί να φτιάξει μουσική...και μόνο στο Conservatoire δεν τον στείλετε. Και μετά εγώ τα έχω κάνει μούτι... >:(

Ορίστε λοιπόν

http://www.newsbeast.gr/weird/arthro/347722/enas-anthropos-kanena-organo-mia-olokliri-orhistra/

Μάλλον πρέπει να κατέβω κανα Μαραθώνα για παϊδάκι και να μιλήσουμε για το τελαχάστερ.
Ποιός τις χέζει τις τελεχάστερ...Έχω 2 dvd...που θα κλάψεις μαύρο δάκρυ ;D ;D

 
ρωτησε ο ανθρωποσ πωσ θα φτιαξει κεφτεδεσ, και μονο σε σχολη σεφ δεν τον στειλατε. οριστεμασ.

 
ndnikola είπε:
ρωτησε ο ανθρωποσ πωσ θα φτιαξει κεφτεδεσ, και μονο σε σχολη σεφ δεν τον στειλατε. οριστεμασ.
ΑΦΤΟ ΙΝΕ ;D ;D ;D

 
marathon είπε:
Ποιός τις χέζει τις τελεχάστερ...Έχω 2 dvd...που θα κλάψεις μαύρο δάκρυ ;D ;D
Καλά. Δείτε τα εσείς και ελάτε μετά στη ψησταριά να με βρείτε να τα συζητήσουμε.

Λοιπόν, πέρα από την γνωστή τακτική του καραφλόγερου (για να σας ξεχωρίζω) "ας φέρω όλη τη συζήτηση ότι και να ναι στα 4 προσφιλή μου γνωστικά αντικείμενα" εδώ έχει δίκιο.

Αν θέλεις να σαχλαμαρίζεις όπως κι αυτός, μια χαρά είναι η χαρτοκοπτική και τα midia/στρειδια.

Αν υγραίνεσαι σαν το Μάνο με τις φούγκες, θέλει να ιδρώσει ο κώλος στο σκαμνί.

Και πάει λέγοντας το παραμύθι...

Τα περί Λουμίδη, γνωστά.

 
Μα τι λέτε βρε... Διαβάσατε το θέμα; Του είπα να μάθει 2 ακόρντα, (και με DIY μέθοδο) όχι να πάει σε Conservatoire... Ο άνθρωπος ήδη ταλαιπωρείται με τα μιδια και δεν βγάζει άκρη όχι γιατί δεν έμαθε να πατα το play, αλλά γιατι δεν έχουν εξέλιξη τα κομμάτια του. Διαβάστε τι λέει.

Μάραθε, προτείνω να ανοίξεις εναλλακτική σχολή μουσικής. Θα 'χει πέραση με την κρίση καθως χαϊδεύει αυτιά. Για το ποσοστό επιτυχίας στο να γράφει κανα τραγούδι ο μαθητής σου δεν είμαι σίγουρος.

Υ.Γ. Διατίθεμαι να κατέβω ακόμα και για DVD (μετά την ταβέρνα).

 
Θα 'χει πέραση με την κρίση καθως χαϊδεύει αυτιά

Αν υγραίνεσαι σαν το Μάνο με τις φούγκες
αν ξαναπολοιτοικολογισετε θα κλιδοσο τω θαιμα

ξερω οτι δεν μπορω γιατι δεν ειμαι mod αλλα ακολουθω το πνευμα των καιρων


που πρεσβευει οτι ΟΛΑ γινονται φτανει να το θελει
ο λαος...ο τρελλος ;D

Λοιπόν, πέρα από την γνωστή τακτική του καραφλόγερου
σιγα ρε ΜΑΛΛΙΑ μη σκισεις κανα καλτσον... ;D

 
yameth είπε:
Υ.Γ. Διατίθεμαι να κατέβω ακόμα και για DVD (μετά την ταβέρνα).
Κάνε υπομονή....σε 2 βδομάδες ανοίγουμε...εν μέσω κρίσης!!!! ;D

Μάραθε, προτείνω να ανοίξεις εναλλακτική σχολή μουσικής. Θα 'χει πέραση με την κρίση καθως χαϊδεύει αυτιά.
Χρειάζομαι κανα 2 καθηγητές γιατί δεν θα προκάμω...στείλτε βιογραφικά...Όχι εσύ Μάνος :-*

 
Ρε birdboy μην τους ακούς αυτούς... πάρε αυτό το πεταλάκι και θα είσαι ΠΑΣΑΣ

sim.jpg


 
Να καταθέσω και γω την άποψη μου απο προσωπική εμπειρία.. Καταρχάς δεν εχω λόγο να διαφωνήσω με τα παιδια που λενε οτι ειναι σχεδον απαραιτητο να ξέρεις κάποια βασικά πάνω στη θεωρία ωστε να εχεις την δυνατότητα να κάτσεις σε ενα κλαβιε και να προσπαθήσεις εστω να βγάλεις μια μελωδία.Εγω τα τελευταία 5 χρονια ασχολούμαι με την house/electro/dance/pop/electrohop/eurodance/neoelectroniceurodancepopdutchouse και δεν συμμαζεύεται με τόσες ταμπέλες ;D ;D και δεν εχω πιάσει ουτε μια φορά το καημένο xboard25 που ειχα αγοράσει,η για να ειμαι ειλικρινής το εχω χρησιμοποησει ελάχιστες φορές.Εχω σκαρώσει οπως μ'αρεσει να λεω περίπου 30 παραγωγές οσο καιρό ασχολούμαι με αυτο το "πραγμα" και για τις περισσότερες απο αυτες εχουν ενδιαφερθεί και καποιοι άνθρωποι..(δεν το λεω για να δείξω κατι απλα το αναφέρω για διευκοληνση της συζήτησης).Θα μου πεις τωρα πως φτιάχνεις παραγωγές χωρίς να βγάζεις τις μελωδίες σε ενα keyboard? Παίζουν πολλά πράγματα ρόλο ομολογουμένως,και γω οταν ξεκίνησα δεν ήξερα που παν τα τεσσερα,δεν ξέρω ποση σημασία εχει αυτο που λενε οτι "πρεπει να το εχεις",δεν ξερω καν αν "το εχω",το μονο σίγουρο είναι οτι εχω μια μεθοδολογία. Σίγουρα βοηθάει και το ειδος που ασχολούμαι.

Πρωτα απ'ολα αφιέρωσα και αφιερώνω πολλες ωρες για ακροαση και επειδη οπως και στη ζωη ετσι και στη μουσικη ολα ειναι δανεικα πιστεψε με δεν πήγαν χαμένες.

Απο κει και περα τα midi files γιναν ο "οργανοπαιχτης" μου. Φυσικά πολυ σπανια τα αφηνω αυτουσια, παντα τα "πειραζω ετσι ουτος ωστε να μην θυμιζει σχεδον καθολου το αρχικο midi(εδω βοήθησαν λιγα πράγματα θεωριας).Κατα δεύτερον μεγαλο ρόλο σε μια παραγωγή μου πλεον παιζουν τα samples και τελευταίο αφηνω τις λουπες.Καποια κορυφαια vsti οπως το nexus2 και το sylenth1 βοηθανε παρα πολυ επισης.Και αφήνω στο τελος ενα σημαντικό κομματι που ειναι η συχνοτικη επεξεργασία σε μια λουπα πχ και τα εφφε. Πίστεψε με μπορείς να κάνεις παπαδες σε μια ενορχήστρωση χρησιμοποιοντας 1-2 loops αν πειραματιστεις αρκετά με τα filters κλπ.

Για midi files ψαξου στο google και θα βρεις εκατονταδες.

Για samples και loops εχω να προτεινω Vengeance Sound και Prime loops(ελπιζω να μην φανει ως διαφήμιση).

Αν εχεις ενα daw να ξερεις να το δουλευεις και 2 ηχεια να ακους καλα και πειραματιστείς αρκετα σε συνδυασμο με πολυ ακρόαση και μια μεθοδολογία θα εκπλαγεις με οσα θα καταφερεις σε λιγο διαστημα.Θα δεις οτι στο συγκεκριμενο ειδος μεγαλυτερο ρολο παιζει η ενορχηστρωση και η μιξη παρα η συνθεση.

Δες και εδω ενα παραδειγμα :

Ο τυπος τι εκανε,με εναν "αναγραματισμο" ;D ;D της γνωστής μελωδίας του avicii απ το levels,με ενα beat,ενα acapella και δουλεύοντας με filter,gate και γενικα εφφε πάνω έφτιαξε ενα hitακι για πλάκα!



Συγγνώμη που μακρηγόρησα.

Φιλικά!!

 
Τα ίδια λέω και εγώ περίπου...αλλά δεν με παίρνουν στα σοβαρά γιατί ξέρουν ότι είμαι χαβαλές. Έλα όμως που γίνονται ::)

 
Δηλαδή αυτό που προτείνετε είναι πως αν θέλει ο ΟΡ να φτιάξει μια μελωδία, να πειράζει μια MIDI λούπα στην τύχη μέχρι να βγει κάτι.

Ε λοιπόν συμφωνώ. Σε όποιον αρέσει η μουσική ασχολείται με τη μουσική. Σε όποιον αρέσει η μουσική μέσω της τεχνολογίας ασχολείται με τη μουσική μέσω της τεχνολογίας. Τι πιο τεχνολογικό από ένα ποντίκι που ανεβοκατεβάζει Midi events. Τι να μπλέκεις με νότες και κλίμακες και αρμονίες, περιττά πράγματα, άστα αυτά για αυτούς που... φτιάχνουνε τις MIDI λούπες.

I don't want to live on this planet anymore

  ;D ;D ;D

 
Υπάρχει και μια άλλη μελωδια σε ενα κομμάτι που δεν μπορει να την γεννησει κανενα μηχάνημα.

Την μελωδία των φωνητικών ;)

μπορει ενω γρατζουνας λουπες και κουμπακια να βρεις κάτι αλλά εκει?

 
manosx είπε:
Δηλαδή αυτό που προτείνετε είναι πως αν θέλει ο ΟΡ να φτιάξει μια μελωδία, να πειράζει μια MIDI λούπα στην τύχη μέχρι να βγει κάτι.

Ε λοιπόν συμφωνώ. Σε όποιον αρέσει η μουσική ασχολείται με τη μουσική. Σε όποιον αρέσει η μουσική μέσω της τεχνολογίας ασχολείται με τη μουσική μέσω της τεχνολογίας. Τι πιο τεχνολογικό από ένα ποντίκι που ανεβοκατεβάζει Midi events. Τι να μπλέκεις με νότες και κλίμακες και αρμονίες, περιττά πράγματα, άστα αυτά για αυτούς που... φτιάχνουνε τις MIDI λούπες.

I don't want to live on this planet anymore

  ;D ;D ;D
Δεν θέλω να σε κάνω κομμάτια  ;D,αλλά ναι ο Μαραθώνας έχει δίκιο κι εμείς που ασχλούμαστε με τα ξύλα και τους ενισχυτές ,άδικο

 
yannis37 είπε:
Υπάρχει και μια άλλη μελωδια σε ενα κομμάτι που δεν μπορει να την γεννησει κανενα μηχάνημα.

Την μελωδία των φωνητικών ;)

μπορει ενω γρατζουνας λουπες και κουμπακια να βρεις κάτι αλλά εκει?
Ούτε εγώ θέλω να σε κάνω κομμάτια... αλλά και εδώ υπάρχει λύση. Αύριο όμως γιατί τώρα βλέπω ποδόσφαιρο...

 
Παιδια ειλικρινά αρχίζω να ψιλοαισθάνομαι ασχημα λογω του οτι σας εβαλα να "τσακώνεστε"  ;D και δευτερον επειδη το thread τεινει να γινει ενα μεγάλο τρολλ.  :-[

Θελω να πω τα εξης:

α) εχω ασχοληθει με λουπες κλπ και βγηκα σε αδιεξοδο. Θέλω να φτιάχνω τις δικές μοπυ μελωδίες. Οπότε δεν με ενδιαφέρουν ουτε λουπες, ουτε να ανεβοκατεβαζω νοτες σε midi. Αν χρησιμοποιήσω λουπες θα το κάνω μονο για την μποτα.

β) έχω μελωδίες στο μυαλό μου και θέλω να τις μεταφέρω σε ήχο. Οπότε και μια μετρια έμπνευση υπάρχει.

γ) Αυτό που θέλω είναι το εξής. Έχω μια μελωδία στο μυαλό μου, μπορώ να την παίξω σε ένα αρμόνιο. Μπορώ να βρω τις νότες της μελωδίας. ΜΟΝΟ δεξί χέρι όμως. Αυτό που χρειάζομαι είναι το "γεμισμα". Ακόρντα,μπασο κλπ.

    παραδειγμα

Έστω οτι είχα εμπνευστει εγω την μελωδία "ασε με να σ'αγαπω" των rec. Αυτό που τραγουδάει ο αντρας στην αρχή μπορώ να το παιξω δεξι χερι σε αρμονιο. Επίσης νομίζω οτι αντιλαμβάνομαι σε ποιο χρόνο του εκάστοτε τραγουδιου αλλάζουν τα ακορντα(οπως δείχνω στο παρακάτω παράδειγμα. Ελπίζω να έπιασα την σωστή θέση ;D ). Αυτο που θέλω να μάθω είναι ΠΟΙΑ ακόρντα πάνε σε κάθε αλλαγή.

Δηλαδή έχουμε.

(χ)Ασε με να σάγαπ(χ)ώ, μα(χ)ζι σου εγώ να (χ)ζω.

Πως μπορώ να μάθω να βρίσκω ποια ακόρντα πάνε εκεί που έχει (χ)?

Δηλαδή στην ουσία, για αρχή τι θα έπαιζα με το αριστερό χέρι σε ενα αρμόνιο.

 
Πολύ ωραία. Αυτό που ζητάς λέγεται "εναρμόνιση", και είναι ένα καθαρά μουσικό αντικείμενο που διδάσκεται διεξοδικά και μεθοδικά.

Αν θέλεις να έχεις μια ολοκληρωμένη γνώση επί του θέματος, η θεωρία και η Αρμονία είναι η καλύτερη μέθοδος. Εναλλακτικά μπορείς να ασχοληθείς μόνος σου, με τους τρόπους που έχει αναφέρει πχ ο Yameth.

Και όχι, το να βαράς στην τύχη δεν είναι λύση. Η μάλλον δεν είναι η συντομότερη και η πιο αποτελεσματική λύση. Αν καταλάβεις έστω τα βασικά, κλίμακες- συγχορδίες- chord progressions, σε 5 λεπτά θα κάνεις τη δουλειά που κάνουν οι άλλοι με 5 ώρες τυχαίου ανεβοκατεβάσματος.  ;)

 
Εξαρτάται από την μελωδική γραμμή που τραγουδάει το "στίχο" ή μάλλον την πρόταση που έγραψες πιό πάνω.

Βάση της μελωδικής γραμμής, συμπεριλαμβανομένου της "κλίμακας" στην οποία ανοίκει, των μουσικών αξιών και ανάλογα το ύφος - είδος (blues, jazz, rock, λαϊκό, έντεχνο κλπ) μπορούν να μπούν πάρα πολλές συγχορδίες που να "δένουν" με το πιό πάνω - την πιό πάνω (υποθετική έστω ότι υπάρχει) μελωδία και όχι απαραίτητα μόνο στα σημεία που υπάρχει το (χ).

Είναι καθαρά θέμα αρμονίας (μουσικής - θεωρητικής αρμονίας) ή αλλιώς εναρμόνισης. Προϋποθέτει γνώσεις αρμονίας, κλίμακες κλπ που είναι από τα βασικότερα συστατικά για έναν μουσικό ή καλύτερα για ένα τραγούδι ή ας μου επιτραπεί η έκφραση για ένα μουσικό άκουσμα με μουσικό νόημα.

Εκτός κι αν τ'όχεις. Δηλαδή αν "νοιώθεις" ή "ακούς" κατά κάποιον τρόπο τι πάει πιό όμορφα που και πως.

Στο πιό πάνω ο καθένας θα μπορούσε να βάλει διάφορες συγχορδίες ανάλογα τα ακούσματά του και όχι μόνο.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top