Διαβάζοντας σήμερα ότι εξαντλήθηκαν τα εισητήρια για 22 Ιουνίου (μέσα σε λίγες ώρες) της Φιλαρμονικής της Βιέννης υπό την μπαγκέτα του Ρικάρντο Μούτι (για τον Μούτι εξαντλήθηκαν...άντε και για την Φιλαρμονική της Βιέννης ), ξαναήρθε στο μυαλό μου η αναπάντητη ερώτηση μου...
Τι δουλειά κάνει πραγματικά ένας μαέστρος? Σε τι διαφέρει (ας πούμε) ο Μούτι από έναν άλλο που δεν εξαντλεί τα εισητήρια σε 24 ώρες, όταν έχουν να εκτελέσουν την ίδια παρτιτούρα της (ας πούμε πάλι) 5ης του Μπετόβεν?
Τι δουλειά κάνει πραγματικά ένας μαέστρος? Σε τι διαφέρει (ας πούμε) ο Μούτι από έναν άλλο που δεν εξαντλεί τα εισητήρια σε 24 ώρες, όταν έχουν να εκτελέσουν την ίδια παρτιτούρα της (ας πούμε πάλι) 5ης του Μπετόβεν?
Τελευταία επεξεργασία από moderator: