Thomann και gibson 2015

Έκτορας είπε:
Gibson του 2015, όσο και να την λατρεύω σαν μάρκα, δεν αγόραζα. Από που να ξεκινήσω και πού να τελειώσω; Από το εμετικό logo, το ολόγραμμα-αυτοκόλλητο πίσω από το headstock, την πιο πλατιά ταστιέρα (που αλλοιώνει ξεκάθαρα την ταυτότητα του οργάνου);

Και δεν βάζω καν στα αρνητικά τα αυτόματα κλειδιά κουρδίσματος, τα οποία είναι μια ουσιαστική καινοτομία που έχει ξεκάθαρα προτερήματα και που, στην τελική, είναι κάτι που αν δεν αρέσει στον ιδιοκτήτη "διορθώνεται" πανεύκολα.

Είτε πιο παλιά χρονιά για εμένα, είτε μεταγενέστερη. Η αγορά τους το έδωσε το μήνυμα. Με χαρά θα πλήρωνα / πληρώσω και περισσότερα, αλλά για τη "σωστή" Gibson. "Σωστή" για εμένα, έτσι;
Άρα επι της ουσίας μόνο η φαρδυτερη ταστιερα σε χαλάει. Όλα τα άλλα είναι εικαστικά. Δε μου αρέσει ούτε εμένα το εικαστικό στο headstock αλλά κάτι μου λέει πως μετά από 10 μέρες με την κιθάρα ούτε που θα το παρατηρουσα. Βέβαια όλες οι απόψεις σεβαστες

 
otto## είπε:
Άρα επι της ουσίας μόνο η φαρδυτερη ταστιερα σε χαλάει
Εμένα προσωπικά μου αρέσουν και τα χαμηλότερα τάστα.

Πολύ!

Με χαμηλό action, θα είναι σαν να παίζεις πλήκτρα. Ίσα που θα ακουμπάς το δάχτυλο.

Fretless wonder το λέγανε κάποτες στις custom.

Η πιο φαρδιά ταστιέρα μου αρέσει επίσης.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επόμενη ιδέα των φωστήρων της Gibson θα είναι και η scalloped ταστιέρα?  ;D

IMG_1702.jpg


 
mauromouris είπε:
Επόμενη ιδέα των φωστήρων της Gibson θα είναι και η scalloped ταστιέρα?  ;D
Να σου πω, για τους "άρρωστους" με αυτό (και με τα χαμηλότερα τάστα), μια χαρά θα είναι. :)

 
Εμένα προσωπικά μου αρέσουν και τα χαμηλότερα τάστα.Πολύ!

Με χαμηλό action, θα είναι σαν να παίζεις πλήκτρα. Ίσα που θα ακουμπάς το δάχτυλο.
αρχηγε το action δεν εχει σχεση με τα ταστα μια και μετριεται απο την ΚΟΡΥΦΗ του ταστου  ;)

 
Superfunk είπε:
αρχηγε το action δεν εχει σχεση με τα ταστα μια και μετριεται απο την ΚΟΡΥΦΗ του ταστου  ;)
Άλλο λέω βρε Νίκο (αυτά που γράφεις τα κσέρω).

Αν τα τάστα είναι χαμηλά, και το action επίσης χαμηλό, με το "φύσιμα" του δαχτύλου (χωρίς καθόλου πίεση δηλαδή) θα "βρίσκεις ταστιέρα", κάτι σαν "πλήκτρα αντί για τάστα". :)

 
Έκτορας είπε:
Gibson του 2015, όσο και να την λατρεύω σαν μάρκα, δεν αγόραζα. Από που να ξεκινήσω και πού να τελειώσω; Από το εμετικό logo, το ολόγραμμα-αυτοκόλλητο πίσω από το headstock, την πιο πλατιά ταστιέρα (που αλλοιώνει ξεκάθαρα την ταυτότητα του οργάνου);

Και δεν βάζω καν στα αρνητικά τα αυτόματα κλειδιά κουρδίσματος, τα οποία είναι μια ουσιαστική καινοτομία που έχει ξεκάθαρα προτερήματα και που, στην τελική, είναι κάτι που αν δεν αρέσει στον ιδιοκτήτη "διορθώνεται" πανεύκολα.

Είτε πιο παλιά χρονιά για εμένα, είτε μεταγενέστερη. Η αγορά τους το έδωσε το μήνυμα. Με χαρά θα πλήρωνα / πληρώσω και περισσότερα, αλλά για τη "σωστή" Gibson. "Σωστή" για εμένα, έτσι;
Έλα ρε παιδιά, κρίνετε ένα όργανο με βάση το παρα-logo που στην τελική είναι και η υπογραφή του νονού του οργάνου που αγαπάτε? (Εγώ, από μακριά κι αγαπημένοι. Βρίσκω τη Les Paul, εν έτει 2016 παρωχημένη κατάσταση-χωρίς αυτό να σημαίνει όμως ότι δεν θα ήθελα μια- παραδέχομαι ότι είναι άτιμο χούι, αλλά πάντα, χούι).

Ή το αυτοκόλλητο? Κάνεις μια χρατς και φεύγει ::)

Η μεγαλύτερη αλλαγή ήταν η ταστιέρα της όντως. Εγώ δεν τα κατάφερα, αλλά έχω κοντά δάχτυλα (εμμμ, αλλιώς θα έπαιζα παπάδες... ;D). Αλλά μπορεί να μην τα κατάφερα, όχι λόγω φάρδους αλλά λόγω πάχους. Τώρα, αν η ταυτότητα του οργάνου αλλοιώνεται λόγω αυτού, τί να πω. Αν πήγαινα δηλ. στο custom shop και παρήγγελνα μια Λεζπόλ με πιο φαρδιά ταστιέρα, θα μου λέγαν "τι λε ρε φίλως, Les Paul ΄χωρίς 1 17/57 της ίντσας nut δεν είναι Les Paul"?  Εδώ έχουν κάνει άλλα κι άλλα εκτρώματα (Firebird X) η καημένη η 15άρα μας πείραξε?

Τώρα, για το πόσα θα πλήρωνα και ποια είναι η "σωστή", ακριβώς όπως είπες, είναι απόλυτα προσωπικό και σεβαστό. Κι εγώ θεωρώ απαράδεκτο πχ, 200 χρόνια να σπάνε οι Gibson στο ρημάδι το headstock, και να εξακολουθούν να το κάνουν. Επίσης το να κουβαλάω ένα όργανο 100 κιλά, χάριν "σωστότητας".

Επίσης, το ότι τις δίνουν στα 1200 ευρώ από 2800 αρχική, κάτι μου λέει περί αξίας, υπεραξίας, κέρδους και κόστους....

 
@ Πνοή και Νύξη:

'Αστο το αυτοκόλλητο, που, ναι, φεύγει. Το logo όμως και η ταστιέρα δεν πάνε πουθενά... Το καθένα από μόνα τους είναι (για εμένα) λόγοι μη-αγοράς. Και μη νομίζεις ότι είμαι φανατικός pure-ίστας. Η Studio που έχω είναι all-mahogany (χωρίς maple καπάκι) και chambered, ως εκ τούτου ελαφριά σαν πούπουλο. Και ο ήχος και το  sustain της τα σπάνε. Αλλά, ξέρω  'γω, με τα μοντέλα του 2015 η Gibson ξεπέρασε τα εσκαμμένα, που θα'λεγε και ένας φίλος. Πάντα, υποκειμενικά συζητώντας.

 
Έκτορας είπε:
@ Πνοή και Νύξη:

'Αστο το αυτοκόλλητο, που, ναι, φεύγει. Το logo όμως και η ταστιέρα δεν πάνε πουθενά... Το καθένα από μόνα τους είναι (για εμένα) λόγοι μη-αγοράς. Και μη νομίζεις ότι είμαι φανατικός pure-ίστας. Η Studio που έχω είναι all-mahogany (χωρίς maple καπάκι) και chambered, ως εκ τούτου ελαφριά σαν πούπουλο. Και ο ήχος και το  sustain της τα σπάνε. Αλλά, ξέρω  'γω, με τα μοντέλα του 2015 η Gibson ξεπέρασε τα εσκαμμένα, που θα'λεγε και ένας φίλος. Πάντα, υποκειμενικά συζητώντας.
Δεν αμφιβάλλω καθόλου. Απλά τι είναι τα εσκαμμένα? Τι είναι η κατασκευή οργάνου, ένα μουσειακό είδος που "πρέπει" να ακολουθήσει κανόνες με πουριτανική ευλάβεια και να φτιάχνουμε τις ίδιες κιθάρες με πριν από 200 χρόνια, ή να εξελίσσεται κάπως το πράγμα? Υπάρχουν και τα δύο. Οι ρεπλικες, επίσημες και μη, και τα όργανα σειράς. Και ειδικά για τη Gibson, που δεν είναι συναρμολογούμενη, ωστε να μπορείς εύκολα να κάνεις καστομιές, μια διαφοροποίηση, ένα extraδάκι, έστω μια υπερβολή ή ένα άχρηστο γκάτζετ-μία στο τόσο, δεν είναι δα και κακό. Οι ηλεκτρικές κιθάρες κάποτε, υπήρξαν το όχημα για να παρουσιάσει κάθε εταιρεία το όραμά της και την προβολή της προς το μέλλον. Τώρα έχουν καταντήσει να προσπαθούν να κερδίσουν μερίδιο της ίδιας τους της πίτας, οδηγούμενοι από τις προσταγές της vintage αγοράς. Πόσο έχει μια 59άρα? 100 χιλιάρικα? Ε, δώσε στο λαό 59άρα με 10 χιλιάρικα να σου πει κι ευχαριστώ. Πόσο καιρό έχει να βγάλει η μία ή η άλλη όργανο αντίστοιχο της Vee, της Mustang, της Firebird, της Lead?

#Superfunk, βαρύ θεωρώ οτιδήποτε άνω των 3 κιλών, άντε 3 διακόσια βαριά βαριά (no pun intented)

 
@ Πνοή και νύξη: Τα "εσκαμμένα" το είδες, το "υποκειμενικά" δεν είδες. Πάντα μιλάω για εμένα και για τις προσωπικές μου προτιμήσεις. Δεν έχω καμία αντίρρηση να προβεί οποιαδήποτε εταιρεία σε οποιεσδήποτε εξελίξεις ενός οργάνου και να ενσωματώσει όσες καινοτομίες επιθυμεί. Αντίθετα. Αλλά, θα επιθούσα να προσφέρει στον κατάλογό της και επιλογές χωρίς τις καινοτομίες, οι οποίες θα μου δίνουν και εμένα την επιλογή.

Η Gibson επί τω προκειμένω, αυτό ακριβώς κάνει το 2016 - 2017 με τις σειρές High Performance vs Traditional, αφήνωντας την επιλογή στον αγοραστή. Το 2015 δεν το έκανε. Και... στο φινάλε, επειδή ο καταναλωτής "ψηφίζει" με το πορτοφόλι του, το 2015 δεν "περπάτησε" στην αγορά.

Άσε που νομίζω ότι εντελώς σκόπιμα έγινε αυτό το 2015, για να ωθήσει τους pure-ίστες στα Custom Shop μοντέλα, στα οποία έχει όλες τις παραδοσιακές προδιαγραφές (και στα οποία οι τιμές βέβαια είναι...).

 
εγώ σαν πιουρίστας που δεν είμαι μια Les Paul Custom lite θα την ήθελα κολασμένα. Λεπτή και ελαφριά σε σχέση με το κανονικό μοντέλο

αλλά όποια καινοτομία και να κάνει η Gibson,  δεν θα συμπαθήσω ποτέ εταιρεία που λέει δημόσια και χωρίς ντροπή, ότι τα σώματα ( και δεν θυμάμαι τι άλλο ) που δεν περνούν τον ποιοτικό έλεγχο της standard , καταλήγουν στις studio, faded κλπ version

Ξέροντας ότι άλλες εταιρείες με επίσης φθηνή σειρά, τα ....πετάει

από τότε που το άκουσα από χείλη εργαζόμενου-προϊστάμενου  σε βίντεο, προσπαθώ να μποϊκοτάρω όσο και αν λιγουρεύομαι μια Flying V ή μια Custom Lite 

 
Superfunk είπε:
Πόσο έχει μια 59άρα? 500 χιλιάρικα?

corrected  ;D
Sorry, εννοούσα 59άρα all original, εκτός από μια βίδα στο πίκαρντ που είναι αλλαγμένη. Νομίζω γύρω στα 2000$ τις βρίσκεις στο ήμπεη :) (τις original βίδες)

Έκτορα και το υποκειμενικά είδα σαφώς! Απλά κάποια πράγματα, μου φάνηκαν παραδόξως ομόφωνα κατακριτέα από το σύνολο των κιθαριστών (κυρίως των Gibson lovers), που με κάνει να θεωρώ -υπερβολή ίσως, δε λέω-  ότι κατευθύνθηκε προς τα εκεί και από την κοινή γνώμη και όχι από hands on εμπειρία. Όταν την έπιασα κι εγώ στα χέρια μου, περίμενα να δω ένα έκτρωμα, με βάση τις πάμπολλες υποκειμενικές γνώμες που αποτέλεσαν μια αντικειμενική βάση. Από τότε κατάλαβα ότι οι κιθάρες είναι σαν τα φαγητά, ή το σινεμά.

Εγώ, εν προκειμένω, θες λόγω ιδιότητας, θες λόγω ιδιοσυγκρασίας, θέλω να δω μια εταιρεία να προτείνει ένα προϊόν για το οποίο είναι σίγουρη, δεν έχει κανέναν ενδοιασμό και καμία ανασφάλεια για το αν θα αρέσει ή όχι. Τι διάολο, η Gibson είσαι. Η μεγαλύτερη και ιστορικότερη κιθαροπαραγωγός.  Θα 'πρεπε να οδηγείς τα trends, όχι να ακολουθείς...αρκεί να μη γίνεται με σπασμωδικές κινήσεις. Δυστυχώς για τη Gibson, το να είναι η Gibson είναι ευχή και κατάρα μαζί.

 
Rebel_Of_South είπε:
εγώ σαν πιουρίστας που δεν είμαι μια Les Paul Custom lite θα την ήθελα κολασμένα. Λεπτή και ελαφριά σε σχέση με το κανονικό μοντέλο

αλλά όποια καινοτομία και να κάνει η Gibson,  δεν θα συμπαθήσω ποτέ εταιρεία που λέει δημόσια και χωρίς ντροπή, ότι τα σώματα ( και δεν θυμάμαι τι άλλο ) που δεν περνούν τον ποιοτικό έλεγχο της standard , καταλήγουν στις studio, faded κλπ version

Ξέροντας ότι άλλες εταιρείες με επίσης φθηνή σειρά, τα ....πετάει

από τότε που το άκουσα από χείλη εργαζόμενου-προϊστάμενου  σε βίντεο, προσπαθώ να μποϊκοτάρω όσο και αν λιγουρεύομαι μια Flying V ή μια Custom Lite
Ε, καλά, τι περίμενες? Και πώς θα δικαιολογηθεί η διαφορά στην τιμολόγηση? Αν και εγώ πιστεύω στο ανάποδο (ότι η διαλογή είναι χονδρικά μία, για όλα τα μονδέλα σειράς από studio έως std και custom και άλλη για τα custom shops). To ίδιο φυσικά ισχύει και για τους εργάτες. Οι έμπειροι στις ακριβές σειρές γραμμής παραγωγής, οι καινούριοι στις entry level. Μakes sense.

(ποια εταιρεία είναι που τα πετάει, και τι εννοεί δεν περνάει το quality control? Αν έχει ρόζους, σκουλήκια, ρωγμές, μήκυτες φυσικά και θα τα πετάξει)

 
Rebel_Of_South είπε:
εγώ σαν πιουρίστας που δεν είμαι μια Les Paul Custom lite θα την ήθελα κολασμένα. Λεπτή και ελαφριά σε σχέση με το κανονικό μοντέλο

αλλά όποια καινοτομία και να κάνει η Gibson,  δεν θα συμπαθήσω ποτέ εταιρεία που λέει δημόσια και χωρίς ντροπή, ότι τα σώματα ( και δεν θυμάμαι τι άλλο ) που δεν περνούν τον ποιοτικό έλεγχο της standard , καταλήγουν στις studio, faded κλπ version

Ξέροντας ότι άλλες εταιρείες με επίσης φθηνή σειρά, τα ....πετάει

από τότε που το άκουσα από χείλη εργαζόμενου-προϊστάμενου  σε βίντεο, προσπαθώ να μποϊκοτάρω όσο και αν λιγουρεύομαι μια Flying V ή μια Custom Lite 

Δεν ισχύει αυτό για "καλά" και "λιγότερο καλά" σώματα, γιατί πολύ απλά... δεν υπάρχουν καν κριτήρια για "καλά" και "λιγότερο καλά" σώματα. Αυτό που ισχύει είναι ότι όλα τα ξύλα maple που μπαίνουν στο εργοστάσιο κατηγοριοποιούνται ανάλογα με τα νερά και την... ομορφάδα τους (ΑΑ, ΑΑΑ, ΑΑΑΑ και ούτω καθ'εξής) και, βέβαια, διανέμονται ανάλογα στην κάθε κατηγορία οργάνου. Δεν είναι κανείς ηλίθιος να χρησιμοποιήσει τα ξύλα με τα πιο όμορφα νερά σε... Studio (που έχω, έτσι;) ή σε Les Paul Custom / Goldtop. Ναι, καλά διαβάζεις, και αυτές, μια και... βαμμένες, παίρνουν τα πιο άσχημα ξύλα. Λογικό έτσι, και εγώ και εσύ αυτό θα κάναμε.

Μόνο για τα Custom Shop όργανα ισχύουν άλλες προδιαγραφές, οι οποίες έχουν να κάνουν με το βάρος και μόνο. Το οποίο είναι επίσης λογικότατο, μιας και εκεί δεν υπάρχει ούτε chambering, ούτε relief holes. Τα υπόλοιπα δε στέκουν.

 
Έκτορα ισχύει το "καλά και λιγότερο καλά" (όχι κακά βέβαια) ξύλα για σώμα, και σε άλλα είδη ξυλείας (όπως το μαόνι), αλλά έχει να κάνει με το wood grain.

Αν μπεις στο site της Gibson, θα δεις ότι για κάθε μοντέλο δείχνει τα χαρακτηριστικά που "πηγαίνουν" με αυτό.

Εκεί έχει όλα τα χαρακτηριστικά των ξύλων, και με ποιά μοντέλα είναι "συμβατά".

Φυσικά ένα είναι αυτό που είπες, για το maple.

Απλά λέω ότι υπάρχουν κι άλλα.

 
Έκτορας είπε:
Η Gibson επί τω προκειμένω, αυτό ακριβώς κάνει το 2016 - 2017 με τις σειρές High Performance vs Traditional, αφήνωντας την επιλογή στον αγοραστή. Το 2015 δεν το έκανε. Και... στο φινάλε, επειδή ο καταναλωτής "ψηφίζει" με το πορτοφόλι του, το 2015 δεν "περπάτησε" στην αγορά.
Ναι αλλά δε σε προβληματίζει ότι τη high performance σειρά την κοστολογεί πιο ακριβά από την traditional? Δε βγάζει πολύ νόημα αυτό κατα τη γνώμη μου. Το '15 έβγαλε νεωτερίζουσες κιθάρες και μόνο, και τελικά η αξία τους έπεσε, αλλά το '17 στο βγάζει σαν επιλογή και τις βαράει στα αυτιά. Και φαρδύτερη ταστιέρα έχουν, και "φαγωμένο" neck heel, και άλλους μαγνήτες, και αυτόματα κουρδιστήρια κλπ κλπ. Με τη λογική των puristων η σειρά αυτή θα έπρεπε να πωλείται στη μισή τιμή.

Γι' αυτό έγραψα πως μάλλον marketing failure ήταν η σειρά '15 παρά ό,τι άλλο. Το '15 τις πλάσαρε σαν gibson les paul ενώ το '17 σαν hp glp. Σε διεγείρει  αυτομάτως. Να πάρω το απλό ή το hp? Σαν το polo και το polo gt. λέμε τώρα  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top