Θυμάται κανείς την Kate Bush;

trolley είπε:
Εν' τω μεταξύ (με την εξαίρεση του Suspended in Gaffa) τα άλλα βίντεο της είναι εντελώς χάλια. Το παρακάτω (για το θεϊκό Sat In Your Lap) είναι το ΜΟΝΟ βίντεο που ξεπερνά το "Κρασάκι του Τσου".


Μαλλον απο αυτο το βιντεο εμπνευστηκαν oi φαρμακευτικες εταιρειες το Librium & το Seconal......(τα πρωτα δευτερολεπτα του βιντεο προκαλουν απλα ΤΡΟΜΟ) ;D ;D

 
Ρε παιδια καταρχην μην πιανεστε απο εναν τυπο που του αρεσει η country και ειναι κιθαριστας , και παιζει με telecaster ;D ;D ;D

Ιχααααα superfunk ας μαζεψουμε τα καλαμποκια απο το ιλλινοις και ασε τα ξωτικα για τους ψαγμενους.

Αληθεια , δεν κανει να απαξιωνετε διεθνους κυρους καλιτεχνες ετσι απλα για στα φαναρια θα σας αφησουν πισω , και το καμμενο λαστιχο μυριζει ;D ;D ;D

 
Ναι την θυμάμαι, και ναι μου αρέσει γενικά. Ομολογώ ότι και τα πιο παράξενα στυλ της στη μουσική μου κάνουν κάτι (καλό), αλλά τα βίντεο... παπαπαπαπα..

Τώρα στο θέμα το ΣΦ, αν ήμουν κιθαρίστας μπορεί και να του έδινα σημασία, αλλά αφού απο κιθάρα είμαι μάπα... ;)

 
Περα απο τη πλακα,για το ροκ του βασιλια Αρθουρου γινεται λογος.Μυστικες στρατιωτικες εγκαταστασεις θυμιζει,και η οποια αντιδραση καποιου ανθρωπου καλοδεχουμενη-σεβαστη και αξια προς εξεταση ειναι.

 
Όταν κάποτε οι κληρονόμοι μου ψάξουν τη συλλογή μου από βινύλιο, θα βρουν κάποιους δίσκους της μέσα.

Θα συμφωνήσω με SF κατ΄αρχήν, η φωνή της, όταν πρωτοεμφανίστηκε, ήταν λίγο ακατέργαστη, δε μπορούσες ας πούμε να βάλεις απόγευμα Kate Bush για να ηρεμήσεις. Στη συνέχεια όμως τη δούλεψε την τσιρίδα.  ;D

Σε γενικές γραμμές όμως το συνολικό αποτέλεσμα ήταν πολύ πάνω του μετρίου, για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον. Μην ξεχνάμε ότι και τα τραγούδια της είχαν δύσκολες μελωδίες που ξένιζαν κάπως το μέσο αυτί.

ΥΓ. Philosopher, τι εκτελεσάρα ήταν αυτή!

 
Ε δεν την λες και σούργελο. Δεν είναι απ’ τις αγαπημένες μου αλλά δεν μπορώ να παραβλέψω ότι άνοιξε δρόμους για τις ποπ ερμηνεύτριες/τραγουδοποιούς.

Δύσκολα θα έγραφε την μουσική που γράφει σήμερα π.χ. η Joanna Newsom χωρίς την Bush. ;)

 
+1 στους γελαδάριδες!!!( κι ας παιζουν με tele ;D)



 
Ε δεν την λες και σούργελο. Δεν είναι απ’ τις αγαπημένες μου αλλά δεν μπορώ να παραβλέψω ότι άνοιξε δρόμους για τις ποπ ερμηνεύτριες/τραγουδοποιούς.

+1
 
Εκπληκτική ερμηνεύτρια και πολύ καλή συνθέτρια, σημείο αναφοράς για πολλές νεώτερες τραγουδίστριες στο στυλ αυτό.

Θυμόμουν αμυδρά κάποια πρωτιά της και ψάχνοντας είδα ότι καλά θυμόμουν: το 1978 στα 19 της έγινε η πρώτη γυναίκα στην Αγγλία που ανέβηκε νο. 1 στα singles με δική της σύνθεση, το Wuhtering Heights. Υπάρχουν και άλλα τραγούδια της που αντέχουν στο χρόνο: Running Up That Hill, Babooshka, Don't Give Up με τον Peter Gabriel, Cloudbusting με ένα όμορφο video βασισμένο σε ιδέα του (Monty Python) Terry Gilliam με πρωταγωνιστή τον Donald Sutherland, κλπ.

Μπορεί σε κάποιους τα παραπάνω να μη λένε και πολλά, αλλά απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί σούργελο. Μήπως προτιμάμε τη Samantha Fox από την αντίστοιχη περίοδο;  :P

 
Μήπως προτιμάμε τη Samantha Fox από την αντίστοιχη περίοδο;

Ε...καλα τωρα ....τιθεται θεμα ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ?

Samantha_Fox.jpg


Kate-kate-bush-4003377-300-400.jpg


;D

 
Η κυρία στα 52 της κυκλοφορεί νέο δίσκο τον άλλο μήνα και ο Ben Myers στο NME μας θυμίζει 5 λόγους που είναι πιο "cool" από κάποιους πιο φρέσκους καλλιτέχνες με τα μισά της χρόνια.

She’s more punk than most punk bands

As soon as she hit number one with her debut single ‘Wuthering Heights’ in 1978 Bush told her label EMI to go shove it. Not literally - she is still signed to them today - but has effectively said no to her label’s every suggestion as to how her career should progress ever since. They wanted a compliant pop pin-up in a revealing bodysuit. She wanted to be depicted being chased by dogs through the trees via the medium of dance. She won. She’s basically the Fugazi of pre-Raphaelite/post-Romanticism pop. Her last album, 2005’s 'Aerial', came 13 years after its predecessor. Why? Because she’s Kate Bush, motherfucker.

She pioneered the pop promo

It’s obvious when you think about it: do you slave away playing in smoky sweatboxes to a few thousand pissheads every night for months on end, or, for a day’s work do you play to millions of people every single hour? Bush gave up touring to embrace the emerging art-form of the pop promo. Her self-directed high concept mini-movies were inspired by classic film-makers such as Powell & Pressburger and starred people like Donald Sutherland. The results were ubiquitous, brilliant and completely at odds with contemporaries like Duran Duran and Wham!, who were just happy jumping about in tight shorts.

She liked to dance

Every pop starlet worth their weight in lyrca has a dance routine these days. But none have ever matched the mad-eyed brilliance of her moves...

She’s "enigmatic"

You’ll not see Kate Bush going boogie woogie on Later...With Jools Holland. You’ll barely see her in the music press either, unless it’s in a think piece written by another infatuated doughnut gushing forth about her brilliance (guilty; bite me). When she last toured, Sid Vicious’ corpse was still warm and Thatcher had just come to power. She has zero interest in being seen publicly, which in an era where pop stars tweet about the density of their latest bowel movement, is probably the most subversive career move someone can make. You might see her down Sainsbury’s in Oxfordshire or Devon, where she has homes. But it’s doubtful. She probably orders in from Ocado.

She’s the most influential British female artist ever

Consider the evidence: no Kate Bush, no PJ Harvey, Cocteau Twins, Bjork, Kate Nash, Tori Amos, Joanna Newsome, Goldfrapp, Bat For Lashes and any other artists in possession of a) oestrogen and b) a fondness for being ‘a bit different.’ It’s not only female solo artists either – Suede, Radiohead and Patrick Wolf are all fans; her distinct falsetto is evident in the output of Anthony & The Johnsons; her ethereal depictions of an English hinterland has informed the work of Wild Beasts, and Futureheads have yet to top their stirring Top 10 cover version of her ‘Hounds Of Love’ single. Also no Kate Bush, no Florence & The Machine. This bit we could probably live with.

 
Η αληθεια ειναι.. οτι μεγαλες τραγουδιστριες - συνθετριες  οπως η P.J HARVEY, TORI AMOS, BJORK,ALANIS MORISSETTE,FIONNA APPLE,ANI DIFRANCO ,EDIE BRICKELL δεν θα ειχαν δει ποτε το φως της ημερας αν δεν υπηρχε αυτη η η κυρια να ανοιξει το δρομο.

Κατα τη γνωμη μου ενα μεγαλο κεφαλαιο στην ιστοριας της μουσικης, και  μια εξαιρετικη τραγουδιστρια και συνθετης..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
H Kate Bush έχει ένα νέο δίσκο, όλως περιέργως: λέγεται "Director's Cut" και περιλαμβάνει άλλες εκτελέσεις από διάφορα τραγούδια της (όχι τα δημοφιλέστερα).. εκτελέσεις που δεν φτιάχτηκαν ειδικώς για να πουλήσουν την εικόνα που πλάσαρε στα 80's και τα 90's. Προσωπικά, αμφιβάλλω για το αν αυτές οι εκτελέσεις θα έχουν να προσθέσουν κάτι σε όσα μας αφορούν... αλλά ποτέ δεν ξέρεις.. άσε που τη χαίρομαι τη μαντάμ.

 
indie-anos laternative είπε:
She’s the most influential British female artist ever

Consider the evidence: no Kate Bush, no PJ Harvey, Cocteau Twins, Bjork, Kate Nash, Tori Amos, Joanna Newsome, Goldfrapp, Bat For Lashes and any other artists in possession of a) oestrogen and b) a fondness for being ‘a bit different.’

Η αληθεια ειναι.. οτι μεγαλες τραγουδιστριες - συνθετριες  οπως η P.J HARVEY, TORI AMOS, BJORK,ALANIS MORISSETTE,FIONNA APPLE,ANI DIFRANCO ,EDIE BRICKELL δεν θα ειχαν δει ποτε το φως της ημερας αν δεν υπηρχε αυτη η η κυρια να ανοιξει το δρομο.

Κατα τη γνωμη μου ενα μεγαλο κεφαλαιο στην ιστοριας της μουσικης, και  μια εξαιρετικη τραγουδιστρια και συνθετης..
Μεγάλο κεφάλαιο σίγουρα - αν και δε τη χωνεύω - όμως διαφωνώ κάθετα με ορισμένα από τα γνωστά εδώ και πολλές δεκαετίες τσιτάτα προς εντυπωσιασμό του hype machine που ακούει στο όνομα NME...

Πιο συγκεκριμένα, η PJ Harvey θα είχε βρει στάνταρ το δρόμο της πατώντας ίσως πιο γερά στο κίνημα των riot grrrrls (που δεν χρειαζόταν καμία Kate Bush), η Βjork όντας ένα ουρανοκατέβατο πλάσμα με δυσθεώρητο ταλέντο θα εξακολουθούσε να έχει το άστρο της που με τέτοια λάμψη δεν θα περνούσε ποτέ απαρατήρητο, η ιδιοφυής Alison Goldfrapp θα ξεκινούσε πάλι παρέα με τους άσχετους μουσικά προς Κate Bush Tricky, Orbital και Will Gregory με τον ίδιο τρόπο και μετά θα ξαναεπιβιβαζόταν - με έντονο προσωπικό στίγμα - στο μοδάτο όχημα της αναβίωσης της electropop όπως πχ. η Roisin Murphy κλπ. Για τις άλλες κοπέλες συμφωνώ πως χρωστούν ίσως την καριέρα τους στην κ. Bush.

Παρεπιπτόντως, την είδα πριν από λίγο καιρό σε εξώφυλλο κάποιου μεγάλου μουσικού περιοδικού (Q? Rolling Stone? δεν θυμάμαι) και η αντίδραση για το ολίγον τι γερασμένο πρόσωπό της ήταν το κλασσικό "μα πώς κατάντησε έτσι?". Αμείλικτος ο χρόνος...

 
bloody_sunday είπε:
Μεγάλο κεφάλαιο σίγουρα - αν και δε τη χωνεύω - όμως διαφωνώ κάθετα με ορισμένα από τα γνωστά εδώ και πολλές δεκαετίες τσιτάτα προς εντυπωσιασμό του hype machine που ακούει στο όνομα NME...
Τα "τσιτάτα προς εντυπωσιασμό" όπως πολύ σωστά τα λες είναι παγιωμένο φαινόμενο πλέον παντού: από τα μεγαλύτερα και πιο ιστορικά έντυπα μέχρι και τα χτεσινά blogs που αύριο κυριολεκτικά δεν θα υπάρχουν. Είναι σημεία των καιρών.

Απομένει στον αναγνώστη να κρατήσει την ουσία από ότι βομβαρδίζει τον εγκέφαλό του.

 
όμως διαφωνώ κάθετα με ορισμένα από τα γνωστά εδώ και πολλές δεκαετίες τσιτάτα προς εντυπωσιασμό του hype machine που ακούει στο όνομα NME
τι θες να πεις δεν σε εχουν ενθουσιασει οι...πρωτοτυποι...VACCINES? ;D (δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν τους εχει κανει μηνυση ακομα ο Lloyd Cole..... ;D...αλλα και οι Verve... ;D)

 
Superfunk είπε:
τι θες να πεις δεν σε εχουν ενθουσιασει οι...πρωτοτυποι...VACCINES? ;D (δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν τους εχει κανει μηνυση ακομα ο Lloyd Cole..... ;D...αλλα και οι Verve... ;D)
με όλα αυτά τα κοπιαρίσματα, τόσο στη μουσική όσο και εν γένει στο στυλ, πλέον, μου τη δίνει η brit pop.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top