Θύμα εξαπάτησης.. HELP.....

Παίζει και αυτό αλλά φαντάζομαι είχαν το τηλέφωνο του παιδιού μιας και η κιθάρα ήταν παραγγελία για να τον ειδοποιήσουν ότι έχει έρθει να την παραλάβει οπότε θα τον έπαιρναν και να τον ειδοποίησουν σε περίπτωση λάθους.
Ακριβώς..

Πάρε κάνα φίλο και πηγαίντε μαζί.Δεν κάνω πλάκα' date='βοηθάνε πολύ σε τέτοιες περιπτώσεις[/quote']
Οτι θα πάω, θα πάω, το θέμα είναι μην μου αρχίσει τις λαλακιες και ξεφύγουμε..

Ευχαριστώ πολύ παιδιά, πάντως αν το παλέψω, ευελπιστώ να βγάλω άκρη...
 
Ήρεμα, ε;; !!!

Mπορεί να έγινε και κάποιο λάθος και να τους παρεξήγησες, πχ ο άλλος να έκανε τον "Κινέζο" όπως λες αλλά απλά να μην το πρόσεξε ή να ήταν απασχολημένος με κάποιον άλλο.

Τηλεφώνησε στο Ινστιτούτο Καταναλωτή εξηγώντας το πρόβλημα πριν πας, για να είσαι προετοιμασμένος με επιχειρήματα. Να πεις ότι θα κάνεις καταγγελία. Ναι, με φίλο αλλά όχι με 2-3 γιατί δίνεις την εντύπωση ότι πήγες για να τα κάνεις λαμπόγυαλο.

Και ευγενικά!! Μπορείς να πετύχεις πάρα πολλά πραγματα με την ευγένεια, μην σου πω και να βρεις το δίκιο σου. Ευγένεια εδώ σημαίνει να μην χάσεις την ψυχραιμία σου στο πρώτο δίλεπτο! Με το σεις και με το σας, χωρίς όμως και να... σκύβεις για να πιάσεις και το σαπούνι, ιφ γιου κατς μάι ντριφτ.

 
Ήρεμα' date=' ε;; !!!
Mπορεί να έγινε και κάποιο λάθος και να τους παρεξήγησες, πχ ο άλλος να έκανε τον "Κινέζο" όπως λες αλλά απλά να μην το πρόσεξε ή να ήταν απασχολημένος με κάποιον άλλο.

Τηλεφώνησε στο Ινστιτούτο Καταναλωτή εξηγώντας το πρόβλημα πριν πας, για να είσαι προετοιμασμένος με επιχειρήματα. Να πεις ότι θα κάνεις καταγγελία. Ναι, με φίλο αλλά όχι με 2-3 γιατί δίνεις την εντύπωση ότι πήγες για να τα κάνεις λαμπόγυαλο.

Και ευγενικά!! Μπορείς να πετύχεις πάρα πολλά πραγματα με την ευγένεια, μην σου πω και να βρεις το δίκιο σου. Ευγένεια εδώ σημαίνει να μην χάσεις την ψυχραιμία σου στο πρώτο δίλεπτο! Με το σεις και με το σας, χωρίς όμως και να... σκύβεις για να πιάσεις και το σαπούνι, ιφ γιου κατς μάι ντριφτ.[/quote']

Εννοείται, πάντα ευγενικά..

Όσο για το Ινστιτούτο Καταναλωτή, συμφωνώ, θα το πράξω...

Πραγματικά, δεν περίμενα να βρεθώ σε αυτήν την θέση, αλλά....

Θα σας ενημερώσω για τυχών εξελίξεις, και πάλι ευχαριστώ όλους, επιπρόσθετες προτάσεις δεκτές....

Αντε να δούμε.......
 
Φιλε λυπαμαι για το μπλεξιμο.

Ερωτηση : δεν σου εδωσε αποδειξη που λεει τι ακριβως σου πουλησε?

Δεν πηρες εγγυηση?

Καποιο απο αυτα τα χαρτια θα γραφει το μοντελο.

Το ταμπελακι δεν σημαινει τιποτα, μπορει να το βγαλει απο μια αλλη κιθαρα και να το βαλει σε οποια θελει.

Ποιες ενεργειες μπορεις να κανεις?

1. Ειναι να παρεις την κιθαρα παραμασχαλα και να τη πας και σε αλλα μαγαζια σε εμπειρους πωλητες-τεχνητες να σου πουν τη γνωμη τους.

2. Μπορεις καλυτερα να επικοινωνησεις με τον επισημο αντιπροσωπο της fender στην ελλαδα και μεσω fax ή e-mail να του στειλεις φωτο απο την κιθαρα να σου απαντησει για την ταυτοτητα της.

3. Να πας στον εμπορα και να τον ρωτησεις στεγνα "ποιο ειναι το μοντελο που μου πουλησες"?

βαλε και ενα τηλεφωνακι να βιντεοσκοπει.

Μετα αν..... σου πει οτι εγινε λαθος, ζητα του πισω τα λεφτα αλλιως θα πας σε δικηγορο.( αληθεια αν εχεις δικηγορο φιλο ή συγγενη παρτον μαζι σου)

Καλη ιδεα ειναι να επικοινωνησεις απ'ευθειας με την fender usa και να στειλεις μια επιστολη που να γραφεις αναλυτικα το προβλημα σου.

Σου λεω πως απο την αμερικη θα εχεις πιο γρηγορη και πιο συντομη ανταποκριση.

Ασε που μπορει να ξεκινησουν αυτοι νομικες ενεργεις.

Αν αυτος μαλιστα που σου εκανε τη λαδια ηταν και επισημος αντιπροσωπος?

θα τον εκλεινε.

Ξερω ελληνικο μαγαζι-αντιπροσωπια που εχασε την αντιπροσωπευση απο επιστολη που εστειλε πελατης στην εταιρεια στην αμερικη και αυτη ξεκινησε ερευνα με τα αποτελεσματα που σου ειπα.

Ευχομαι καλη τυχη.

Φιλικα delta66

 
Ναι, πάνω απ'όλα ψυχραιμία και ευγένεια. Και να έχεις και έτοιμη την απάντηση στο ερώτημα "Κάλα, όταν την πήρες δεν την είδες ότι δεν ήταν η deluxe και το κατάλαβες ξαφνικά δύο μήνες μετά??" (Γιατί κακα τα ψέματα οι δύο κιθάρες έχουν βασικές διαφορές μεταξύ τους που φαίνονται με τη μία...)

 
Φιλε λυπαμαι για το μπλεξιμο.Ερωτηση : δεν σου εδωσε αποδειξη που λεει τι ακριβως σου πουλησε?

Δεν πηρες εγγυηση?

Καποιο απο αυτα τα χαρτια θα γραφει το μοντελο.

Το ταμπελακι δεν σημαινει τιποτα' date=' μπορει να το βγαλει απο μια αλλη κιθαρα και να το βαλει σε οποια θελει.

Ποιες ενεργειες μπορεις να κανεις?

1. Ειναι να παρεις την κιθαρα παραμασχαλα και να τη πας και σε αλλα μαγαζια σε εμπειρους πωλητες-τεχνητες να σου πουν τη γνωμη τους.

2. Μπορεις καλυτερα να επικοινωνησεις με τον επισημο αντιπροσωπο της fender στην ελλαδα και μεσω fax ή e-mail να του στειλεις φωτο απο την κιθαρα να σου απαντησει για την ταυτοτητα της.

3. Να πας στον εμπορα και να τον ρωτησεις στεγνα "ποιο ειναι το μοντελο που μου πουλησες"?

βαλε και ενα τηλεφωνακι να βιντεοσκοπει.

Μετα αν..... σου πει οτι εγινε λαθος, ζητα του πισω τα λεφτα αλλιως θα πας σε δικηγορο.( αληθεια αν εχεις δικηγορο φιλο ή συγγενη παρτον μαζι σου)

Καλη ιδεα ειναι να επικοινωνησεις απ'ευθειας με την fender usa και να στειλεις μια επιστολη που να γραφεις αναλυτικα το προβλημα σου.

Σου λεω πως απο την αμερικη θα εχεις πιο γρηγορη και πιο συντομη ανταποκριση.

Ασε που μπορει να ξεκινησουν αυτοι νομικες ενεργεις.

Αν αυτος μαλιστα που σου εκανε τη λαδια ηταν και επισημος αντιπροσωπος?

θα τον εκλεινε.

Ξερω ελληνικο μαγαζι-αντιπροσωπια που εχασε την αντιπροσωπευση απο επιστολη που εστειλε πελατης στην εταιρεια στην αμερικη και αυτη ξεκινησε ερευνα με τα αποτελεσματα που σου ειπα.

Ευχομαι καλη τυχη.

Φιλικα delta66[/quote']

Η ταυτότητά της κιθάρας, (τώρα πια) έχει ξεκαθαρίσει, και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αυτή που ζήτησα να αγοράσω....

Πουθενά όμως δεν φαίνεται ότι ζήτησα μια deluxe, άρα δεν έχω βάσιμες αποδείξεις ότι εξαπατήθηκα...

ΤΥΠΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ...ΟΚ

Αν τα βρούμε δηλαδή, θα τα βρούμε στα λόγια, αλλά το γεγονός ότι ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ μου πούλησε άλλο μοντέλο, δυσκολεύει απίστευτα τα πράγματα..

(Γιατί κακα τα ψέματα οι δύο κιθάρες έχουν βασικές διαφορές μεταξύ τους που φαίνονται με τη μία...)
Ναι, αν ξέρεις καλά... Κατα τα άλλα δεν μπορείς να πεις ότι κάνει μπαμ, τουλάχιστον οχι σε εμένα.. (αφού το κατάλαβα μετά από πολύ καιρο...)
 
(Γιατί κακα τα ψέματα οι δύο κιθάρες έχουν βασικές διαφορές μεταξύ τους που φαίνονται με τη μία...)
Κοιτα να δεις, νομίζω ότι αυτό δεν είναι απόλυτο γιατί αυτήν την κιθάρα μπορεί να την έπαιρνε κι ένας ματσωμένος άσχετος μπαμπάς σε έναν επίσης άσχετο μπόμπιρα για να μάθει να παίζει, και πού να ξέρουν τώρα αυτοί για lsr nuts και τρέχα γύρευε...

 
Τα πράγματα είναι απλά...
Κιθάρα που ήθελα' date=' είδαμε μαζι στο μαγαζί και τελικά παρέγγειλα..:

http://www.fender.com/products//search.php?partno=0101500764

Κιθάρα που τελικά πήρα....:

http://www.fender.com/products//search.php?partno=0117002747

Η απόδειξη δεν λέει serial... Ο Καγμάκης ΓΝΩΡΙΖΕΙ πως δεν έγινε λάθος... Και έτσι κι αλλιώς δεν θα δεχθεί να αλλάξει όργανο χρησιμοποιημένο 2 μήνες....

¶ντε να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας...[/quote']

Για να σοβαρευτουμε και λιγακι...

ΤΥΦΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ??

Η μια κιθαρα απο την αλλη εχουν ΤΟΣΕΣ & ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ...

Τι δεν ειδες:

-Tα LOCK κλειδια αντι για τα ΑΠΛΑ

-Tα περλε dots αντι για τα ασπρα η μαυρα..

-Τους ΜΑΓΝΗΤΕΣ

-Tη ΘΗΚΗ

Ειναι δυνατον να αγοραζεις κατι χωρις να κανεις καποια ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ερευνα?

Εξω τωρα απο καθε αλλη πλακα ΝΟΜΙΚΑ δεν υπαρχει ΤΙΠΟΤΑ που να μπορεις να κανεις,ισα-ισα μπορει καλιστα να βρεις και τον μπελα σου αφου καταγγελεις καποιον χωρις μαρτυρες και χωρις ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ (ειναι δηλ. ο λογος του εναντιον του λογου του...)

Τι να σου πω...καλα ξεμπερδεματα....

:roll:
 
Ενας αλλος τροπος να βρεις το δικιο σου ειναι αυτος.

Ο καγμακης ξερει το NOIZ και ξερει οτι εχει μελλοντικους πελατες στα μελη του, γι'αυτο και ειναι και στη λιστα με τους αντιπροσωπους.

http://www.noiz.gr/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=17

Θα του πεις λοιπον να δει τη σελιδα που εχεις γραψει το προβλημα σου και θα τον διαβεβαιωσεις οτι θα γραφεις γι'αυτο καθε μερα.

Σιγουρα θα τον πονεσει λιγο.:wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 
Η θήκη τί διαφορά έχει...;

Οι διαφορές αυτές είναι σοβαρές, ήμουν όμως καθησυχασμένος, δεν πιστεύω όμως ότι ένα σοβαρό μαγαζί μπορεί να συμπεριφέρεται έτσι στους πελάτες του...

Δηλαδή αυτός ποντάρει στο αν δώ ή όχι έγκαιρα την διαφορά...:

 
ΤΥΦΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ??
Φιλε δεν φτανει το προβλημα του?

Μη του την λες και απο πανω.

Δεν ειναι τυφλος, ειναι απειρος δεν σημαινει ομως οτι θα τον κοροιδεψει ο αλλος.

Οταν πας εσυ και ζητας φετα στο supermarket ξερεις αν ειναι απο την Ηπειρο ή απο την βενεζουελα?

Αν του ΖΗΤΗΣΕΙΣ φετα ηπειρου, την ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ για φετα ηπειρου και αποδειχτει οτι ειναι φετα Βενεζουελας να σε βρισω εγω μετα?

Φιλικα delta66

 
Aν η απόδειξη δεν έχει γραμμένο το ακριβές μοντέλο της κιθάρας, χλωμό να μπορέσεις να κάνεις κάτι.

Πάντως ένα τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ για συμβουλές δεν βλάπτει.

 
Καλύτερα τις ερωτήσεις του τύπου "τυφλός είσαι" να του τις κάνει ο sf ή εγώ ή κάποιος στο noiz τελος πάντων παρά να πάει στο μαγαζί και να γίνει ρόμπα. Αντικειμενικά τα δύο μοντέλα έχουν εμφανείς διαφορές τις οποίες, κάποιος που έχει κανει μια τυπική ερευνα στον κατάλογο της Fender ή ξέρει να ξεχωρίζει μια ξεχωριστή κιθάρα από μια πιο απλή έκδοση, μπορεί να δει άνετα. Μου φαίνεται απίστευτο το ότι έδωσες 1000¤ για μια κιθάρα χωρίς να μπορείς να την ξεχωρίσεις πριν ακόμα ανοίξει η θήκη (ακόμα και η θήκη της deluxe ειναι διαφορετική και αξιοζήλευτη)...

Εγώ πιστεύω ότι έγινε μπέρδεμα και ο Καγμάκης νόμιζε ότι δεν θέλεις τη deluxe, αλλά το πιο απλο μοντέλο.

Ε, εκτός τώρα και αν έκανες τέτοιο λάθος και πήρες από το μαγαζί, χωρίς να σε προσέξει κανεις, την κιθάρα κάποιου άλλου τυχερού ο οποίος ανακάλυψε ξαφνικά ότι η Fender του έγινε deluxe!

Οπως και να'χει πάντως νομικά δεν θα βγάλεις τίποτα, από τη στιγμή που πήγες, είδες την κιθάρα, πλήρωσες, πήρες την απόδειξη και έφυγες. Θα σου πουνε αφού την είδες ας μην την έπαιρνες.

 
Καλύτερα τις ερωτήσεις του τύπου "τυφλός είσαι" να του τις κάνει ο sf ή εγώ ή κάποιος στο noiz τελος πάντων παρά να πάει στο μαγαζί και να γίνει ρόμπα. Αντικειμενικά τα δύο μοντέλα έχουν εμφανείς διαφορές τις οποίες' date=' κάποιος που έχει κανει μια τυπική ερευνα στον κατάλογο της Fender ή ξέρει να ξεχωρίζει μια ξεχωριστή κιθάρα από μια πιο απλή έκδοση, μπορεί να δει άνετα. Μου φαίνεται απίστευτο το ότι έδωσες 1000¤ για μια κιθάρα χωρίς να μπορείς να την ξεχωρίσεις πριν ακόμα ανοίξει η θήκη (ακόμα και η θήκη της deluxe ειναι διαφορετική και αξιοζήλευτη)...Εγώ πιστεύω ότι έγινε μπέρδεμα και ο Καγμάκης νόμιζε ότι δεν θέλεις τη deluxe, αλλά το πιο απλο μοντέλο.

Ε, εκτός τώρα και αν έκανες τέτοιο λάθος και πήρες από το μαγαζί, χωρίς να σε προσέξει κανεις, την κιθάρα κάποιου άλλου τυχερού ο οποίος ανακάλυψε ξαφνικά ότι η Fender του έγινε deluxe!

Οπως και να'χει πάντως νομικά δεν θα βγάλεις τίποτα, από τη στιγμή που [b']πήγες, είδες την κιθάρα, πλήρωσες, πήρες την απόδειξη και έφυγες[/b]. Θα σου πουνε αφού την είδες ας μην την έπαιρνες.
Μα αυτό είπα, τυπικά είναι ΟΚ, ελπίζω να τα βρουμε όμως, γιατί είναι πραγματικά κρίμα..

 
Φιλε μου λυπαμαι για δυο λογους.

Πρωτα απ'ολα γιατι διαπιστωσες οτι η κιθαρα που απεκτησες με πολυ κοπο δεν ειναι αυτη που πραγματικα ηθελες.

Κατα δευτερον......χωρις να θελω να κανω το δικηγορο του συγκεκριμενου εμπορου, νομιζω οτι το μεγαλυτερο φταιξιμο ειναι δικο σου.

Καταρχην,αποκλειεται να σου αφησε 1150 κιθαρα που στον καταλογο του

κανει 1790!!! Για να σου κανει τετοια εκπτωση η ειναι γνωστος σου (πραγμα που απο τα λεγομενα σου το αποκλειουμε)

ή σε συμπαθησε ιδιαιτερα και επομενως δεν θα προσπαθουσε να σε "εξαπατησει" :roll:

Πιστευω πως δεν κανατε καλη συνεννοηση αρχικα για το ποια κιθαρα θελεις.

Μπορει οταν την παρηγγειλες να μην καταλαβε αυτος καλα,αλλα....μετα απο

2 ΜΗΝΕΣ διαπιστωσες οτι αλλο πληρωσες (που δεν το νομιζω) και αλλο πηρες???Καταλαβαινω τον πονο σου ,αλλα μηπως αντι να κατηγορεις για εξαπατηση τον οποιοδηποτε εμπορο να σκεφτεις λιγο ψυχραιμα την ολη διαδικασια που ακολουθηθηκε στην αγορα σου για να διαπιστωσεις ο ιδιος τι δεν πηγε καλα????

Ελπιζω να βρεις την ακρη, οποια κι αν ειναι αυτη.

Υ.Γ. Αν ο Καγμακης εχει αρχισει να κανει τετοιες τιμες,με βλεπω να τον

ξαναεπισκεφτομαι συντομα 8)

 
Και κατι ακομα γιατι μου εμεινε απορια.

Οταν εγω πριν κανα 6μηνο πηρα απο εκει μια Strat,

ο ιδιος ο Καγμακης συμπληρωσε το service book της κιθαρας σημειωνοντας το serial number σε αυτο και στον υπολογιστη του αν δεν κανω λαθος στην καρτελα πελατη που μου ανοιξε.Εγινε κατι αντιστοιχο οταν παρελαβες την κιθαρα σου?

 
Σκληρό, αλλά με κάτι τέτοιες πίκρες μαθαίνουμε (όλοι μας)... :?

Μη σε παίρνει από κάτω, φχαριστήσου το κιθαρόνι που έχεις, και στην επόμενη αγορά, θα είσαι πολύ πιο προσεκτικός.

 
Καλημέρα παιδιά και από εμένα.

Παίρνω σαν δεδομένο ότι τα πραγματικά περιστατικά της ιστορίας έχουν όπως μας τα περιέγραωε ο φίλος.

Η αλήθεια είναι ότι α) η ανεπιφύλακτη παραλαβή της κιθάρας αό τον φίλο και β) η παρέλευση χρονικού διαστήματος 2 μηνών (το οποίο θεωρώ ότι για τις περιστάσεις είναι μάλλον μεγάλο αναφορικά με τον έλεγχο του προϊόντος που αγοράστηκε) μειώνουν αν δεν εξαλείφουν την όποια δυνατότητα νομικής αντίδρασης. Από την άλλη, όπως παρατήρησε και άλλος φίλος νωρίτερα, η ενώπιον οποιασδήποτε Αρχής (Δικαστηρίου, ΙΝΚΑ κλπ) απόδειξη του όποιου γεγονότος, από την στιγμή που ελλείπει κάποιο έγγραφο (παραγγελία, αληλογραφία), φαίνεται εξαιρετικά δύσκολη, αφού είναι ο λόγος του αγοραστή έναντι του λόγου του πωλητή. ¶λλο σημείο είναι ότι, ουσιαστικά, η διαφορά της κιθάρας που παρελήφθη με την κιθάρα που παραγγέλθηκε είναι τέτοιας αξίας που δεν δικαιολογεί την προσφυγή σε δικαστικές ενέργειες λόγω των μεγάλων εξόδων. Τέλος, πάντοτε η απόδειξη "απάτης" είναι εξαιρετικά δύσκολη. Δυστυχώς η θέση του καταναλωτή, ιδίως του όχι τόσο "ψυλιασμένου" καταναλωτή, είναι εξαιρετικά δυσχερής σε αποδεικτικό επίπεδο.

Γι'αυτό θα συνηγορήσω κι εγώ με την γνώμη των φίλων που υποστήριξαν την -ευγενική αλλά έντονη- προσωπική επαφή του αγοραστή με τον συγκεκριμένο καταστηματάρχη ή / και την επαφή με την fender αμερικής. Ίσως εκεί εκτιμούν περισσότερο τον υποψήφιο αγοραστή από ό,τι εδώ.

Πάντως, η "ασχετοσύνη" ή η απροσεξία του φίλου που αγόρασε την κιθάρα δεν δικαιολογεί την συμπεριφορά του πωλητή, ο οποίος είναι υποχρεωμένος είτε να δώσει στον αγοραστή αυτό που του ζητήθηκε, είτε να πει ότι δεν μπορεί προχωρήσει στην συγκεκριμένη συναλλαγή με τους όρους που τέθηκαν (χαμηλότερο τίμημα) και όχι να παραδώσει ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ από αυτό που παραγγέλθηκε.

Πάντως, εάν είναι τα πράγματα έτσι όπως μάς τα περιέγραψε ο φίλος, είναι κρίμα να διαπιστώνεται ότι και ο Καγμάκης, που έχει τόσα χρόνια μαγαζί, συμπεριφέρεται με τον τρόπο αυτό.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα