- Μηνύματα
- 594
- Πόντοι
- 16
1) Τι εννοείς "μουσικά" φτιαγμένα;
2)Φυσικά και λέει πολλά γιατί η αρμονία έχει εξελιχθεί, έχει αναλυθεί καλύτερα και φυσικά ΔΕΝ πρέπει να αποτελεί σπουδή μιας συγκεκριμένης εποχής (όπως πολλοί καθηγητές λανθασμένα διδάσκουν) αλλά αντίθετα πρέπει να προετοιμάζει το μουσικό για να μπορεί να αναλύει έργα και να μπορεί να γράψει μουσική. Τα θέματα του καλομοίρη λοιπόν, ΚΑΜΟΙΑ σχέση με αυτό τον προσανατολισμό...
3)Τα θέματα του Καλομοίρη ήταν τα πρώτα θέματα που έλυσα. Τα πιό ανούσια, τα πιό βαρετά, τα θέματα που δεν είχαν να με διδάξουν τίποτα παραπάνω εκτός από τα πολύ βασικά, τα ευνόητα, τα πλέον προβλεψιμα. Δε λέω πως δεν είναι σημαντικό κεφάλαιο για την ελληνική μουσική ιστορία, μη μπερδέυεις τα πράγματα. Αλλά από τότε γράφτηκαν και καλύτερα πράγματα, δεν είναι ανάγκη να κολάει κάποιος εκεί. Έριξα μια ματία στην "οργανογνωσία" του και ήταν για γέλια. Δε θα τα δίδασκα ποτέ στους μαθητές μου. Αν δίδασκα στη δεκαετία του '40, ίσως.
2)Φυσικά και λέει πολλά γιατί η αρμονία έχει εξελιχθεί, έχει αναλυθεί καλύτερα και φυσικά ΔΕΝ πρέπει να αποτελεί σπουδή μιας συγκεκριμένης εποχής (όπως πολλοί καθηγητές λανθασμένα διδάσκουν) αλλά αντίθετα πρέπει να προετοιμάζει το μουσικό για να μπορεί να αναλύει έργα και να μπορεί να γράψει μουσική. Τα θέματα του καλομοίρη λοιπόν, ΚΑΜΟΙΑ σχέση με αυτό τον προσανατολισμό...
3)Τα θέματα του Καλομοίρη ήταν τα πρώτα θέματα που έλυσα. Τα πιό ανούσια, τα πιό βαρετά, τα θέματα που δεν είχαν να με διδάξουν τίποτα παραπάνω εκτός από τα πολύ βασικά, τα ευνόητα, τα πλέον προβλεψιμα. Δε λέω πως δεν είναι σημαντικό κεφάλαιο για την ελληνική μουσική ιστορία, μη μπερδέυεις τα πράγματα. Αλλά από τότε γράφτηκαν και καλύτερα πράγματα, δεν είναι ανάγκη να κολάει κάποιος εκεί. Έριξα μια ματία στην "οργανογνωσία" του και ήταν για γέλια. Δε θα τα δίδασκα ποτέ στους μαθητές μου. Αν δίδασκα στη δεκαετία του '40, ίσως.