Θέλω να μάθω πλήκτρα

cos_dr είπε:
Κακως συνδεεται το κλασσικό πιάνο με τα συγχρονα πλήκτρα, δεν εχουν καμμία σχέση ουτε σαν εκπαιδευση, ουτε σαν όργανα,
Διαφωνώ σε αυτό. Εκτός του ότι έχουν την ιδια διάταξη τα πλήκτρα, και πλεον την ίδια αίσθηση στο βαρος των πλήκτρων, η κλασική εκπαιδευση στο πιάνο, σου δίνει όλα τα εφόδια, θεωρητικά και εκτελεστικά, για να μεταπηδήσεις πολυ ευκολα (αλλα οχι χωρις διαφορετική εξάσκηση, συμφωνω), σε οποιοδήποτε στυλ. Με λίγα λόγια, αν παιξεις Μπετοβεν, τα παιζεις όλα. Εχουν γυμναστει τα χερια σου επαρκώς, και η αντιληψη σου εχει φτασει σε ικανα επίπεδα για τη μιμηση οποιασδήποτε τεχνικής (πχ hammond, rhodes, synths κτλ). Απο κει και περα μπαινει η εξασκηση, για να γινεις πραγματικα καλος.

Κανεις δε μ'αγαπαει εμενα :(

edit: Μ'αγαπάει ο Νικόλας και μου φτανει  :D

 
Αν και κλασσικός (όπως είναι γνωστό εδώ) ομολογώ ότι η πολύ κλασσική εκπαίδευση και η κακή κλασσική εκπαίδευση (που έχουμε τόνους τέτοιους δασκάλους παντού (όχι μόνο στη χώρα μας) δημιουργούν μουσικούς που τελικά είναι μάλλον κουφοί και ηλίθιοι: Αν τους πέσει η παρτιτούρα απ'το πιάνο, όχι μόνο δε μπορούν να συνεχίσουν, αλλά αντι να τη μαζέψουν από κάτω και να συνεχίσουν απ'όπου μπορούν τα παρατάνε... :( (σοβαρά τώρα)...

Τρέχα γύρευε δηλ...

 
cos_dr είπε:
...δεν ειναι τοσο απλό όπως το να "παραδίδεις πιτσες"
Γιατι νομιζεις οτι ειναι απλο πραγμα να παραδιδεις πιτσες?

Οχι μονο δεν ειναι απλο, αλλα ειναι πλεον και επικινδυνο. Ξερεις ποσα pizza boys εχουν ληστεψει στο δρομο ή στην παραδοση της πιτσας? Χμμμ?
pizza000.gif


Γι αυτο και πολλοι καταλογοι πιτσαριων γραφουν πλεον "Οι διανομεις για λογους ασφαλειας δε μεταφερουν πανω απο 50€". Εχεις δει στο Half Note, για παραδειγμα, να γραφουν οι καταλογοι

"Οι μουσικοι για λογους ασφαλειας δεν εχουν πανω τους πανω απο 50€"? Οχι βεβαια.

Ειναι πολυ επικινδυνο και δυσκολο επαγγελμα η διανομη πιτσας τη σημερον ημερα.
Tea_green.gif


Με λίγα λόγια, αν παιξεις Μπετοβεν, τα παιζεις όλα.
Καλα, γι αυτο μη βαζεις και στοιχημα (θα το χασεις...) :P

 
Waterfall-K είπε:
Καλα, γι αυτο μη βαζεις και στοιχημα (θα το χασεις...) :P
Δεν ειναι θεμα στοιχηματος, και δεν ειπα μονο αυτη τη φράση, αλλα την εξηγησα και παρακάτω. Οτι τα χερια σου και η αντιληψη σου εχουν αναπτυχθει επαρκέστατα για οποιοδήποτε ειδος (υπαρχουσας :p) μουσικής.

 
Διαβασα τι εγραψες. Και δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Οταν εισαι Κλασσικος πιανιστας το να παιξεις Jazz δεν ειναι και το ευκολοτερο πραγμα. Το αντιθετο παλι ειναι ευκολοτερο, θα δεις πολλους Jazzιστες να παιζουν και Jazz και Κλασσικη, αλλα σπανια θα δεις Κλασσικους να παιζουν Jazz.

Δεν ειναι παντα ευκολο να περνας απο το ενα ειδος στο αλλο, οσο και καλος να εισαι στο ειδος που παιζεις.

 
Waterfall-K είπε:
Διαβασα τι εγραψες. Και δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Οταν εισαι Κλασσικος πιανιστας το να παιξεις Jazz δεν ειναι και το ευκολοτερο πραγμα. Το αντιθετο παλι ειναι ευκολοτερο, θα δεις πολλους Jazzιστες να παιζουν και Jazz και Κλασσικη, αλλα σπανια θα δεις Κλασσικους να παιζουν Jazz.
Για το bold σημείο διαφωνώ... Παίζουν αλλά τα κάνουν σκατά στις 90% των περιπτώσεων... Που είναι πάνω κάτω το ποσοστό των κλασσικών πιανιστών που προσπαθούν να παίξουν jazz και τα κάνουν σκατά! ;)

Δεν ειναι παντα ευκολο να περνας απο το ενα ειδος στο αλλο, οσο και καλος να εισαι στο ειδος που παιζεις.
Αυτό ναι, εδώ συμφωνούμε...
 
Waterfall-K είπε:
Διαβασα τι εγραψες. Και δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Οταν εισαι Κλασσικος πιανιστας το να παιξεις Jazz δεν ειναι και το ευκολοτερο πραγμα.
Δεν ειπα οτι ειναι το ευκολοτερο πραμα. Αλλα με μερικες παρτιτουρες στην αρχή, μπαινεις στο νοημα, δε χρειάζεται να μαθεις ξανα που ειναι το ντο και πως ανεβαινουμε μια κλίμακα. Οποια τεχνική απαιτηση και να έχει ενα τζαζ κομματι, το καταφερνει οποιοσδήποτε κλασικος πιανιστας.

Το αν μπορει να αυτοσχεδιάσει κτλ, ειναι θεμα περαιτέρω εξάσκησης, που το είπα ήδη, απλα ειναι καπως ανουσιο να κολλαμε στα αυτονόητα.

 
Nikolas είπε:
Για το bold σημείο διαφωνώ... Παίζουν αλλά τα κάνουν σκατά στις 90% των περιπτώσεων... Που είναι πάνω κάτω το ποσοστό των κλασσικών πιανιστών που προσπαθούν να παίξουν jazz και τα κάνουν σκατά! ;)
Αυτο που είπα, είναι πως η κλασική εκπαίδευση στο πιανο, σου δίνει όλα τα τεχνικα εφόδια, για να παιξεις οποιαδήποτε μουσική. Ισως και η τζαζ, δεν ειπα το αντιθετο, και δε γνωρίζω, αλλα σίγουρα όχι η Ποπ.

Δεν ειπα ότι αν παιξεις Μπετοβεν, και σου πει ο αλλος παίξε Τζαμάλ, θα αρχισεις τις αυξημενες 9ες με τη μία, αλλα τα χέρια σου θα πηγαινουν με ευκολια σε αυτά που θες.

 
neeq είπε:
Αυτο που είπα, είναι πως η κλασική εκπαίδευση στο πιανο, σου δίνει όλα τα τεχνικα εφόδια, για να παιξεις οποιαδήποτε μουσική. Ισως και η τζαζ, δεν ειπα το αντιθετο, και δε γνωρίζω, αλλα σίγουρα όχι η Ποπ.

Δεν ειπα ότι αν παιξεις Μπετοβεν, και σου πει ο αλλος παίξε Τζαμάλ, θα αρχισεις τις αυξημενες 9ες με τη μία, αλλα τα χέρια σου θα πηγαινουν με ευκολια σε αυτά που θες.
Αγάπη μου...  :-*
Δε διαφωνώ με σένα... Με τον καταράκτη διαφωνώ... Που λέει πως το αντίθετο γίνεται, κλπ...

Τα τεχνικά εφόδια σου τα δίνουν και τα δύο ειδη, να μη σου πω και η ποπ... Μετά λείπουν κάποια πράγματα για να το παίξεις μπαλαντερ... Η αλήθεια είναι πως ένας τζαζ πιανίστας θα δυσκολευτεί να παίξει ένα κοντσέρτο Rachmaninoff και επίσης ο κλασσικός πιανίστας για να γκρουβάρει πρέπει να έχει βάλει ένα δονητή εκεί που κάθετε (δίπλα του ρε... μη ψαρώνετε... για να κουνάει το σκαμπό... άσχετοι)...

Νότες, θεωρία, σκάλες, κλπ, τα μαθαίνεις με όποιο τρόπο γουστάρεις.

 
Nikolas είπε:
Παίζουν αλλά τα κάνουν σκατά στις 90% των περιπτώσεων...
Και πως το λες αυτο? Εχεις ακουσει το...90% των περιπτωσεων? :P Η αληθεια ειναι φιλτατε Νικολα οτι οντως οι κλασσικοι μουσικοι στην πλειοψηφια τους δεν μπορουν να παιξουν Jazz γιατι πολυ απλα δεν μπορουν να αυτοσχεδιασουν. Δεν εμαθαν να αυτοσχεδιαζουν, και ιδιαιτερα σ'αυτο το ειδος μουσικης.

Οι Jazzιστες απ'την αλλη τους ειναι αρκετα ευκολο να παιξουν Κλασσικη μουσικη, τα παραδειγματα ειναι παρα πολλα. Και το κανουν πολυ καλα, παρε παραδειγμα τους Corea, Jarrett, Marsalis κλπ κλπ...

Αυτο που είπα, είναι πως η κλασική εκπαίδευση στο πιανο, σου δίνει όλα τα τεχνικα εφόδια, για να παιξεις οποιαδήποτε μουσική.
Ε αυτο λεμε, δεν ισχυει αυτο που λες. Το να παιχτει το "Concerto for Piano and Orchestra N°20" του Mozart ειναι κατι που γινεται σχετικα ευκολα απο καποιον καλο Jazz πιανιστα (βλεπε Corea), το να παιξει ενας Κλασσικος πιανιστας αυτα που παιζει ο Corea ειναι μαλλον αδυνατον.

Οποια τεχνική απαιτηση και να έχει ενα τζαζ κομματι, το καταφερνει οποιοσδήποτε κλασικος πιανιστας.
Neeq...ακου και λιγο Jazz, θα δεις οτι αυτο που λες απλα "δεν παιζει". ;D

Το αν μπορει να αυτοσχεδιάσει κτλ, ειναι θεμα περαιτέρω εξάσκησης
To θεμα ειναι οτι "οι κλασσικοι μουσικοι στην πλειοψηφια τους δεν μπορουν να παιξουν Jazz γιατι πολυ απλα δεν μπορουν να αυτοσχεδιασουν".

Δεν εμαθαν να αυτοσχεδιαζουν, τι να κανουμε τωρα? Το τι θα καταφερουν μετα απο παρα πολυ εξασκηση ειναι ενα ερωτημα. Ωσπου να το κανουν ομως, οι Jazziστες θα συνεχιζουν να παιζουν και Κλασσικη και Jazz με μεγαλη ευκολια.

 
Waterfall-K είπε:
Και πως το λες αυτο? Εχεις ακουσει το...90% των περιπτωσεων? :P Η αληθεια ειναι φιλτατε Νικολα οτι οντως οι κλασσικοι μουσικοι στην πλειοψηφια τους δεν μπορουν να παιξουν Jazz γιατι πολυ απλα δεν μπορουν να αυτοσχεδιασουν. Δεν εμαθαν αν αυτοσχεδιαζουν, και ιδιαιτερα σ'αυτο το ειδος μουσικης.

Οι Jazzιστες απ'την αλλη τους ειναι αρκετα ευκολο να παιξουν Κλασσικη μουσικη, τα παραδειγματα ειναι παρα πολλα. Και το κανουν πολυ καλα, παρε παραδειγμα τους Corea, Jarrett, Marsalis κλπ κλπ...
Άστο γιατί δεν τό'χεις...
άλλο mozart άλλο Prokofiev, Ravel, Rachmaninof. Και τέλος πάντων, σου πάω στοίχημα ότι αφού ανέφερες 3 ονομάτα, θα υπάρχουν και άλλα τρία κλασσικών πιανιστών που παίζουν μια χαρά τζαζ...

μπούρδες λοιπόν (κι επί τι ευκαιρία, μια χαρα αυτοσχεδιάζω προσωπικά, αν και ΔΕ ξέρω τζαζ (ρώτα το Στράτο πόσες φορές το έχω πει), και έχω σπουδάσει καρα κλασσικά) ;)

 
Nikolas είπε:
Άστο γιατί δεν τό'χεις...
Φτανει που το εχεις εσυ ρε Nικολα... 8)

μπούρδες λοιπόν (κι επί τι ευκαιρία, μια χαρα αυτοσχεδιάζω προσωπικά, αν και ΔΕ ξέρω τζαζ (ρώτα το Στράτο πόσες φορές το έχω πει), και έχω σπουδάσει καρα κλασσικά) ;)
Μετα το "μπουρδες", κολλαει το "σιγα μη σκισεις κανα καλσον!", μεγα συνθετη/αυτοσχεδιαστη/πιανιστα Νικολα.

 
Waterfall-K είπε:
Μετα το "μπουρδες", κολλαει το "σιγα μη σκισεις κανα καλσον!", μεγα συνθετη/αυτοσχεδιαστη/πιανιστα Νικολα.
ότι νομίζεις αγαπητέ... Απλά έχε υπόψη σου ότι όταν λες κάτι και ρίχνεις μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων... εεε περίμενε και μια απάντηση και τα ξαναλέμε... ;)
 
Αν μου ελεγες για ραχμανινοφ μπορει να το δεχομουν αυτο που λες neeq. Αλλα διαφωνω πάλι μαζι σου

Αλλα σε αγαπώ, ειπα ψεμματα πριν!!!

Γενικα αγαπώ οποιον αγαπά οτι αγαπώ και διαφωνω καλοπροαίρετα παντα.

Παντως παλια εκανα delivery και ξερω και απο πιτσες, και απο σουβλακια να παραδιδω, και εχω μαθει ολοκληρες περιοχές σαν χαρτης απο αυτη τη δουλεια.

Επιμενω παντως οτι το κλασσικο πιανο με τα πληκτρα δεν θα επρεπε να εχουν καμμια σχεση στην αντιληψη κανενός.

Ιδια σχεδόν παλι

βαση, ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ και εχω περασει και απο τα δύο. (Ενταξει δεν ειμαι ουτε ο Σγουρος, ουτε ο Jordan Rudess) αλλα εχω το βιωμα πλεον για να τα ξεχωρίζω. Παλια δεν θα τα ξεχώριζα οταν ημουν μικρος και πρωτοασχολήθηκα μαζι τους.

Μα και τα μαθηματα αρμονίου ή κλασσικου πιανου και η υλή τους το δειχνουν αυτό,

πριν φτασουμε σε δεινο εκτελεστικο επιπεδο επιπεδο,

ο πληκτρας διαμορφώνει τον ηχο του real time, πρεπει να εχει αισθηση του οργανου που προσομοιώνει, φυσικου η τεχνητου, εχει να δουλεψει με ταξιμια portamento, velocity , modulation, control, εχει γυρω του 2-5 πληκτροφόρα

ειναι performer. Αυτον θεωρω εγω πληκτρά, αλλιως ειναι oργανιστας.

Τελος παντων , θελει αναλυση το θεμα τωρα και ξεφευγουμε.

Π.χ. η μανα μου ειναι  καθηγητρια, χρονια επαγγελματιας στο πιανο, δεν μπορει να γινει πληκτρου με τιποτα, ειναι πιανιστρια η γυναικα , δεν μπορει να παιξει πληκτρα ουτε κατα 10% οπως μπορω εγω, ουτε καν μπορει να μαθει, δεν το εχει. Μπορει βεβαια να σου παιξει στο τριτον μπετοβεν και τα παιδια του πειραιά καταπληκτικα. Εγω ομως (και ο καθε εγω) αν χρησιμοποιήσω καποια layers και εχω εμφυτο πλεον το velocity και το aftertouch, την αποδοση των effe και των controls να σου βγαλω πιο ευαισθησια και πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα απο αυτην στα ιδια κομματια και ας πατάμε τις ιδιες νότες, .

Χωρια τον προγραμματισμό.

Αυτη ειναι πιανιστρια και εγω πληκτράς.

Ειμαστε διαφορετικα πραγματα, τελείως.

Το παλικάρι θελει να γινει πληκτράς, ετσι δεν ειναι, αυτα πρεπει καποιος να του διδαξει ως δασκαλος περαν απο τη θεωρια της μουσικής, γιατι αυτα θελει να μάθει.  

Και τελικα , σας καλω σε μονομαχία. Θα μαζευτουμε οι ενεργοι πληκτραδες του noiz σε ενα δωματιο, θα παίζουμε versus και στο τέλος θα μείνει μόνο ένας και θα πάρει το Βραβείο!

 
Η (δισκογραφημένη) αλήθεια είναι ότι οι τζαζίστες, παίζουν κλασσική μουσική σαν... τζαζίστες. Καμία ερμηνεία κλασσικού έργου δεν έχει τύχει αποδοχής από το στάνταρ ακροατήριο κλασσικής μουσικής.

Οι κλασσικά εκπαιδευμένοι πιανίστες δεν μπορούν να παίξουν "τζαζ", όχι διότι δεν μπορούν να αυτοσχεδιάσουν (υπάρχουν εκατοντάδες ευκαιρίες που παρέχει ο συνθέτης για αυτοσχεδιασμό, ακόμη και σε πολύ γνωστά έργα για πιάνο), ή διότι δεν είναι επαρκείς σε επίπεδο τεχνικής, αλλά διότι έχουν μία αντίληψη ρυθμού που είναι ασύμβατη με εκείνη που έχουν οι μαύροι (στους οποίους ανήκει το σύνολο των πυρηνικών αντιλήψεων για το ιδίωμα).

Αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που υπάρχει ο όρος "ευρωπαϊκή τζαζ", η οποία έχει παιχτεί εν' πολλοίς από "κλασσικά" σπουδαγμένους μουσικούς.

 
cos_dr είπε:
Ενταξει δεν ειμαι ουτε ο Σγουρος, ουτε ο Jordan Rudess)
Ενδιαφέρον το παραδειγμα σου, ως πληκτρα, του Ρουντες, o οποίος ειναι αποφοιτος του Τζουλιαρντ στο πιανο, κατι που δεν τον εμποδισε να παιξει συνθς στους dixie dregs του Steve Morse ;D

Κατα τ'αλλα πανσωστα οσα λες, αλλα εμβαθύνετε πολυ κι εσυ και ο Moog lover ;D Εγω μιλησα εξ'αρχης για αναπτυξη των χεριών, που η ύλη του κλασικου πιάνου, βοηθαει σε μεγαλύτερο βαθμο (ίσως και η τζαζ που οπως ειπα δε γνωρίζω). Απλουστατα γιατι εξασκουν και τα 2 χέρια σε δυσκολες τεχνικες, πραγμα που στην Ποπ δε γινεται.

Τέλος, βρίσκω πιο εύκολο να μαθει καποιος να χειριζεται το pitch bend, παρα να παίζει γρήγορα αρπεζ με το αριστερο, που η ποπ και η λαϊκή δεν προσφέρουν με τίποτα.

Το παραδειγμα με τη μητερα σου, ατυχες, οι μαναδες δε μαθαινουν ποτέ τίποτα απο τη φύση τους. Γι'αυτο κι εγω εβαλα το Team Viewer, για να με παιρνει τηλεφωνο οταν λειπει ο πατερας μου και καταλάθος κλεινει το GOM player που παιζει Grey's Anatomy, και καποιος πρεπει να το ξανανοιξει ;D

 
trolley είπε:
Καμία ερμηνεία κλασσικού έργου δεν έχει τύχει αποδοχής από το στάνταρ ακροατήριο κλασσικής μουσικής.
Αυτο δεν ειναι αληθεια. Απλα ενας Jazzιστας δεν μπορει να φτασει το ερμηνευτικο επιπεδο ενος αφιερωμενου Κλασσικου μουσικου. Οσο και καλος να ειναι ο Jarrett σε ενα πιανο κονσερτο του Σοπεν, μαλλον δεν θα φτασει ποτε το επιπεδο της Martha Argerich.

Το γιατι ειναι προφανες, ο Jarrett παιζει ενα καρο στυλ, μαζι και Κλασσικη, ενω η_καθε_Argerich επαιζε μονο Κλασσικη και εκει τελειοποιησε την τεχνικη της. Το να παιξει η Argerich Jazz ειναι δυσκολο, θα πρεπει να αρχισει να μαθαινει εναν εντελως διαφορετικο τροπο παιξιματος απ'αυτον που εχει μαθει να παιζει σε ολη της την καριερα, σε αντιθεση με παρα πολλους Jazzιστες που εχουν μαθει να κινουνται σε πολλα μουσικα στυλ και να τα συνδυαζουν/ενσωματωνουν στο παιξιμο και στις συνθεσεις τους.

Οι κλασσικα εκπαιδευμενοι πιανιστες μπορουν να παιξουν τζαζ, @Trolley, εξαλλου οι μισοι τουλαχιστον Δυτικοι μουσικοι ειναι εν μερει (αν οχι εντελως) "κλασσικα εκπαιδευμενοι", αλλα εδω δεν μιλαμε για τους "κλασσικα εκπαιδευμενους" μουσικους αλλα για τους μουσικους Κλασσικης μουσικης. Και οι περισσοτεροι εξ αυτων, πως να το κανουμε, δεν εμαθαν να αυτοσχεδιαζουν, ολη τους τη ζωη διαβαζουν Κλασσικη μουσικη απο παρτιτουρα και παιζουν ακριβως οτι διαβαζουν εκει.

Αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που υπάρχει ο όρος "ευρωπαϊκή τζαζ", η οποία έχει παιχτεί εν' πολλοίς από "κλασσικά" σπουδαγμένους μουσικούς.
Απο "κλασσικά σπουδαγμένους μουσικούς", ναι, οχι απο Κλασσικους μουσικους, εχει διαφορα.

...αλλα εμβαθύνετε πολυ κι εσυ και ο Moog lover ;D
Κανονισε νεαρε, σου θυμιζω οτι ξερω που μενεις!
punish_3.gif
:P

 
μα ρε neeq, το ξερω οτι ο jordan ruddess εχει παιδεια στο πιάνο και εκει ειδικευεται αλλα το οτι διαπρεπει στα πληκτρα ειναι γεγονός οτι αναλογα εκπαιδευτηκε και εκεί.

Αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ειναι δυο διαφορετικα πραγματα,

ουτε οτι ο jordan rudess ειναι ο κορυφαιος στα πλήκτρα επειδη ξερει τοσο καλο πιανο , υπαρχουν καλυτεροι απο αυτόν χωρις να διαπρεπουν στο πιανο και πιανιστες που δεν μπορουν να παιξουν σαν αυτον πληκτρα

, απλά αυτος ειναι διαφημισμένος και λογω του promotion και της συνεργασιας του με κατασκευαστες, και φυσικα απο την πορεια του στους dream theater και αλλα πολλα,

ετυχε δε να αποφοιτησει ως πιανίστας στο julliard, .

Τεσπα, εγω εξακολουθω να τα ξεχωρίζω, δεν ειμαι μονος, πολλοι συναδελφοι μουσικοί και φιλοι εστερνίζονται αυτη την αποψη και ειμαι καλα.

Εντάξει neeq ? Εξακολουθώ!!! lol

Και για να μην παρεξηγηθω και να ειμαι ξεκαθαρος, δεν ειπα ποτε οτι ενας πιανιστας δεν μπορει να γινει καλος πληκτρας η και το αντιθετο.

Απλα τα διαχωρίζω, τα διαχωριζω, τα διαχωρίζω.

 
φιλε μου απο αυτά που ζητάς θελεισ καποιεσ βασικές γνωσεις και μια βασική εκπαιδευση ώστε να μπορείς να χειρίζεσαι τα πλήκτρα

αυτό επιτυγχάνεται ειτε με κλασσικό πιανο είτε με jazz κ.τ.λ.

αν θέλεισ να γραφεισ μουσική περισσότερο σημασία εχει το ψαξιμο με τις παραμέτρους των synth, παρά η τελεια τεχνικη

νομίζω αν ασχοληθείς με prog rock πληκτραδεσ ειναι το καλυτερο. Επαιζαν με moog, πιανο, melltron, rhodes, hammond. ειχαν ολοι μια επαφή με τη κλασσική μουσική αλλά και τη jazz και τα blues.

σχετικά με τους ήχους των synth καλύτερα κανε παρεα με κιθαρίστεσ...απο μπιμπλικια ξερουν καλυτερα...

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top