The cheapest MIDI home-studio of 1988

Konstantinos Dritsas

cos_dr

Ο Άρχοντας των Συνθεσάιζερς
Μηνύματα
15,832
Λύσεις
1
Πόντοι
1,603
Ένα βίντεο πολύ ωραίο και νοσταλγικό





 που θα βγάλει for sure συναίσθημα νοσταλγίας, θα φέρει αναμνήσεις και θα συγκινήσει όποιον κάνει τον κόπο να το δει όλο και πιστεύω του αξίζει.

 
 Cubase στον Atari, Program changes, Midi Daisychain, master recording σε κασετα, α ρε cos...







 Παντως, ποσο ανωτερα ειμαστε τωρα, καμια συγκριση, αυτα που πληρωνες τοτε χρυσαφι, τωρα τα κατεβαζεις δωρεαν σε freeware, φοβερη η εξελιξη της τεχνολογιας.

 
Παντως, ποσο ανωτερα ειμαστε τωρα, καμια συγκριση, αυτα που πληρωνες τοτε χρυσαφι, τωρα τα κατεβαζεις δωρεαν σε freeware, φοβερη η εξελιξη της τεχνολογιας.
Σαφώς απλά τότε γινόμασταν πιο ευρηματικοί και προσπαθούσαμε περισσότερο για να βγάλουμε κάτι προς όφελος της εμπειρίας μας.

 Κάτι που το λένε συνέχεια ακόμα  και επαγγελματίες παλιοί producers και έχει ειπωθεί και στο noiz πολλές φορές.

 Αλλά και κάτι στο οποίο μπορεί και κάποιοι να μην συμφωνούν.

 Εγώ θεωρώ τα χρόνια αυτά πολύτιμα, γουστάρω να βλέπω τέτοια βίντεο που μου μετριάζουν τις τύψεις που δεν κράτησα τον εξοπλισμό? και με ταξιδεύουν πίσω στο χρόνο σε ωραίες, ζεστές μουσικές αναμνήσεις που μάλιστα χωρίς το διαδίκτυο τότε, δεν μοιραζόσουν την εμπειρία με τόσο κόσμο, αλλά με ελάχιστους φίλους και τους συντάκτες των περιοδικών της εποχής που έγραφαν για αυτά. ❤️

 
Αμαν ρε Κωστή, με έσκισες...

1040ST με το έγχρωμο μονιτορ το 1987 εδώ...προφανώς δεν ήξερα ουτε τι ηταν το midi ούτε το cubase αλλά και πάλι...

Περασμένα μεγαλεία...

 
Σαφώς απλά τότε γινόμασταν πιο ευρηματικοί και προσπαθούσαμε περισσότερο για να βγάλουμε κάτι προς όφελος της εμπειρίας μας.


Τρίχες Κατσαρες.

Μια ταλαιπωρία σκέτη ήταν και πολλές φορές κακοηχη

 
Αμαν ρε Κωστή, με έσκισες...

1040ST με το έγχρωμο μονιτορ το 1987 εδώ...προφανώς δεν ήξερα ουτε τι ηταν το midi ούτε το cubase αλλά και πάλι...

Περασμένα μεγαλεία...
εγώ τα χρησιμοποίησα, και τον ST και την AMIGA μου και προγράμματά τους σε ταπεινή διάταξη home studio με master keyboard? ένα PSR 500 και ηχοσύστημα ένα sony compact που ακουγόταν σούπερ?, δεν θυμάμαι πιο ήταν,τι flat και παπαριές? έγραφα σε κασέτες, είχα βάλει και κάποιες εγγραφές που ήμουν 14 χρονών σε ένα topic που μάλιστα φίλος τις διέσωσε. Δεν υπάρχει φωτογραφικό υλικό και ήχος από τότε, έχουν χαθεί-καταστραφεί?

 Κάποια στιγμή στο παρελθόν έχω κάνει μια συλλογή από emulators και προγράμματα και ήθελα κάποια στιγμή να στήσω το octamed στην UAE και να φτιάξω καμιά παρουσίαση αλλά έχει τόσο πολύ και πραγματικά θεσπέσιο  υλικό στο διαδίκτυο που δεν μπαίνω στον κόπο. ?

 
@cos_dr μπράβο Κωστή...

13 ήμουν, δεν είχα ξεκινησει να ασχολουμαι με την μουσική οπότε, Flight Simulator WWI (αν θυμαμαι καλα), Time Bandit και τα πρωτα βημματα προγραμματισμου...

 
Τρίχες Κατσαρες.

Μια ταλαιπωρία σκέτη ήταν και πολλές φορές κακοηχη
?

 Εμένα με ωφέλησε και με βοήθησε στην κατανόηση και εφαρμογή για εξοπλισμό και προγραμμάτων του σήμερα και για τα μετέπειτα workstations ιδιαίτερα για τα στυλ  μουσικής της αρεσκείας μας ιδιαίτερα στο όργανό μου, τα πλήκτρα δηλαδή αλλά και το sampling και sound editing.

 Εγώ δεν ταλαιπωρήθηκα ποτέ από αυτά, αντιθέτως ΠΑΘΙΑΣΤΗΚΑ.

 Βέβαια σίγουρα δεν θα δούλεψε σε όλους έτσι τότε.

Αποτελεί πολύτιμο μέρος των απαράμιλλων ? δυνατοτήτων μου προγραμματισμού και παιξίματος και της μουσικής μου εν γένει απόδοσης η εποχή αυτή και ο εξοπλισμός αυτός γι αυτό προσωπικά συγκινούμαι και θα το γιορτάσω με έναν καφέ από το coffee island, πάω να πάρω  χαχαχαχαχαχαχχα?

@cos_dr μπράβο Κωστή...

13 ήμουν, δεν είχα ξεκινησει να ασχολουμαι με την μουσική οπότε, Flight Simulator WWI (αν θυμαμαι καλα), Time Bandit και τα πρωτα βημματα προγραμματισμου...
εγώ άρχισα από τα 7 με πιάνο και θα γινόμουν σπουδαίος, είχα και έχω μεγάλο ταλέντο αλλά καλύτερα γιατί η ζωή είναι μικρή και μπορείς να την ευχαριστηθείς με μικρότερο κόπο, έχει και η μετριότητα γοητεία?

 
 Η ευρηματικοτητα του ΣΗΜΕΡΑ, που οποτε κατσω στο PC βγαζω και εναν ηχο που ΞΕΣΚΙΖΕΙ ( for me that is), δεν συγκρινεται με την ευρηματικοτητα του ΤΟΤΕ, που επεφτε ολη στο απλα να ΔΟΥΛΕΨΕΙ το συστημα ?

 Κανεις μια ΤΣΑΚ σημερα, και φορτωνει η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΑΡΑ των giga. Τοτε για να φορτωσει λιγα MB το σαμπλερ ελεγες ΑΜΑΝ ?

 Κανεις μια ΤΣΑΚ σημερα, και το ενα synth γινεται δυο, και τα δυο τεσσερα, και τα τεσσερα οκτω, και κανεις οτι layer και οτι ενορχηστρωση θες, τοτε θα ελεγες ΑΜΑΝ η τσεπη μου ?

 Κανω μια ΤΣΑΚ σημερα, και συνδεω κιθαρες, μπασα, πληκτρα οτιναναι, και γραφω audio και οτι μου κατεβει, και οσα καναλια γουσταρω, και τους αλλαζω τα φωτα στα εφε και στα δυναμικα, ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ τοτε, ακομα και στο στουντιο πιο παιδεμα ηταν, ΠΟΛΥ πιο παιδεμα, τωρα το κανεις ανετα, και αμα κανεις και καμια μαλακια πατας το αγιο UNDO, και τελειωσε.

 Μακαρι να ειχα το συστημα που εχω τωρα και τοτε, ακομα και απο το τοτε στουντιο το προτιμω, καλα, για τη home φαση δεν το συζηταω, σα να παιζει Μικτη Κοσμου με τα τσικο των Κατω Πετραλωνων ειναι.

 
 Κανεις μια ΤΣΑΚ σημερα, και φορτωνει η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΑΡΑ των giga.

 Κανεις μια ΤΣΑΚ σημερα, και το ενα synth γινεται δυο...

 Κανω μια ΤΣΑΚ σημερα, και συνδεω κιθαρες, μπασα, πληκτρα οτιναναι...


Ποιός είσαι ωρε Μάνο?

Ο Τσάκατσούκας assούμε? ?

(καλά τα λες)

 
 Η ευρηματικοτητα του ΣΗΜΕΡΑ,
To ευρηματικότητα του τότε το έθεσα υπό το πρίσμα να μπορέσεις να βγάλεις κάτι αξιόλογο από τον πενιχρό αυτόν εξοπλισμό σε σχέση με τον στουντιακό του τότε εξοπλισμό.

 Κάτι αντίστοιχο με τα εξαιρετικά κομμάτια που παράχθηκαν για τα μηχανήματα αυτά και αποδίδονταν από τα μηχανήματα αυτά σύμφωνα με τις hardware δυνατότητές τους.

 θεωρώ πως αυτοί οι υπολογιστές, οι home computers ήταν ο προπομπός του home studio και του DAW και η αποδοχή τους γι αυτό έθεσε τη βάση για τα πιο σύγχρονα προγράμματα αφού οι προπομποί τους σε αυτά εμφανίστηκαν.

 Αυτά όλα ήταν ο προπομπός του προπομπού  ω προπομπέ ώστε το software να εξομοιώσει όλον τον στουντιακό εξοπλισμό, από κονσόλες και πετάλια, από κιθάρες και ενισχυτές, από συνθεσάιζερ μέχρι τουμπερλέκια και να τα φέρει στο σπίτι μας μαζί με άπειρες δυνατότητες μαζικής ηχογράφησης και επαγγελματικού επιπέδου παραγωγής από το σπίτι και το σαλόνι μέχρι τα κινητά αλλά και το software ταύτο να εισαχθεί και να αποτελεί μέρος των επαγγελματικών studio , από το συνοικιακό μέχρι τα μεγαλύτερα και διασημότερα του κόσμου και κινδυνεύει και να τα ΚΛΕΙΣΕΙ ? χαχαχαχαχ?

 
 Το cubase στον Atari δεν ηταν προπομπος. Ηταν επαγγελματικο εργαλειο και το συναντουσες και στα πιο εξοπλισμενα στουντιο.

 Ουτε τα στουντιο ειχαν ανεπιστρεπτο αβανταζ απο ενα καλο σπιτικο set up, οσο αφορα τα synth. Η διαφορα ηταν τεραστια φυσικα στην ακουστικη του χωρου, και στις audio recording και processing δυνατοτητες. Αν ομως στο set up σου ειχες καποια καλα synth, δεν απηχες σε δυνατοτητες συνθεσης ηχου οσο θα νομιζες απο ενα μεσο studio. Ηταν ομως πολυ δυσκολο να εχεις καλη κονσολα, πολυκαναλο και hardware processors.

 Δεν ειναι τυχαιο οτι οι πληκτραδες και οι ηλεκτρομπλιμπλικαδες σε μεγαλο βαθμο ξεκινησαν τη μανια του home studio. Με καποια καλα synth, τον Atari, ενα line mixer και ενα master recorder εβγαζες ενα σχετικα καλο synth based αποτελεσμα και στο σπιτι. Αν ομως ηθελες να γραψεις κιθαρες, ντραμς και ιστοριες, τα πραγματα γινοντουσαν δυσκολα.

 
 Δεν ειναι τυχαιο οτι οι πληκτραδες και οι ηλεκτρομπλιμπλικαδες σε μεγαλο βαθμο ξεκινησαν τη μανια του home studio. Με καποια καλα synth, τον Atari, ενα line mixer και ενα master recorder εβγαζες ενα σχετικα καλο synth based αποτελεσμα και στο σπιτι. Αν ομως ηθελες να γραψεις κιθαρες, ντραμς και ιστοριες, τα πραγματα γινοντουσαν δυσκολα.
αυτό ακριβώς. Συμφωνώ.

 Drums έγραφα από το ΑΡΜΟΝΙΟ. ?

 
 Drums έγραφα από το ΑΡΜΟΝΙΟ. ?




 Το EZ drummer του τοτε

  alesis_d4.jpg

 
 Η αγια τριαδα της ψηφιακης επαναστασης

 Προβολή συνημμένου 40552

 Προβολή συνημμένου 40553

Προβολή συνημμένου 40554

  ΠΣΗΦΙΑ θελομεν και ας τρωγομεν πετρες ?
Γι αυτό και εγώ πήρα μιας και  είχα πάρει το V-Synth και αυτό

  image.jpeg

που το μετατρέπει σε

  image.jpeg

                                                                              +

zln5kngwiyqjwapivhq7.webp

Ως φόρο τιμής της επανάστασης αυτής, αυτής της ντιτζιτίλαςπου αγάπησα και αγαπήσαμε. ?

 
Εγώ δεν θα έβαζα το D50 σε καμία "αγία τριάδα". Θα κρατούσα τα άλλα δύο και θα πρόσθετα ένα Fairlight CMI. Αυτά τα τρία ναι, άλλαξαν τη μουσική γενικώς και ειδικώς, το D50 ήταν απλά ένα best seller synth, δεν ήταν κάτι το πρωτοποριακό που ήρθε και τάραξε τα νερά της μουσικής βιομηχανίας όπως τα Fairlight/DX7/M1.

image.png

Fairlight CMI III

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το D50 ήταν και καλό και πρωτοποριακό  για αυτά που συνδύαζε. Ιστορικής αξίας και άξιο σεβασμού λόγω παρουσίας στη μουσική σκηνή ξεκάθαρα ?

 Κάντε το τετράδα για να μπει και το άλλο μέσα. ?

 
Κάντε το τετράδα...
Aν το κάνουμε τετράδα και μπει το D50 θα αφήσουμε απ'έξω το παρακάτω. Και το παρακάτω δεν είναι δυνατόν να μείνει απ'έξω...?

image.png

Synclavier (II 9600TS)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top