The 10 most expensive guitars ever sold.

Dreamdancer είπε:
Ρε μεγαλε με το ποστ σου αφηνεις να θεωρηθει οτι σνομπαρω τον Clapton για την επιλογη του.Ενω πολυ απλα ειπα οτι μια τετοια κιθαρα θα την σνομπαραν οι περισσοτεροι σημερα.Αλλα ειπα αλλα καταλαβες(η ηθελες να καταλαβεις ως συνηθως).Διαβασε ξανα το ποστ σου και θα δεις οτι οσα λες δεν εχουν καμια σχεση με οσα γραφω.Πριν να ερμηνευσεις μαθε το ποιο απλο πρωτα..να διαβαζεις.Ιts a lost art.
Καλά ρε μεγάλε ότι μπεις ναούμε....

Για να αφήσουμε λίγο τις συνηθισμένες μας επαναλαμβανόμενες ....... ας μιλήσουμε λίγο με νούμερα:

-Ο Clapton μπάινει σε Αμερικάνικο μαγαζί και βρίσκει μεταχειρισμένες Fender 15ετίας.

-Παίρνει 6 από αυτές και πληρώνει από 200 έως και 300 δολλάρια για την καθε μία.

- Χαρίζει τις τρεις και κρατάει τις τρεις.

Στην καλύτερη περίπτωση λοιπόν, η καινούρια του κιθάρα, χωρίς τις χορδές που θέλουν αλλαγή, το μοντάρισμα και το setup, του στοιχίζουν (3Χ$200)=600 δολλάρια.

Η σημερινή αξία των 600 δολλαρίων του 1970, πληθωριστικά ανάγεται στα 3505 δολλάρια.

Πόσοι από εσάς θα πληρώνατε 3500$ για μία μεταχειρισμένη strat του 90 ;

Μην ξεχνάμε ότι επρόκειτο για έναν καλοπληρωμένο rock star στα ντουζένια του που  ήθελε ντε και καλά Fender Αμερικάνα μιας και την έπαιζε ο Hendrix και ο φίλος του o Winwood.

Βέβαια πάλι καλά που δεν είπε κι αυτός "στα δάχτυλα είναι όλα και τα δάχτυλα τα δικά μου δυστυχώς δεν είναι μαύρα" ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πιστεύω πολύ στην ηχητική αξία και στο playability ενός vintage οργάνου, απλά δεν πιστεύω ότι οφείλεται στην κατασκευή πουεκανεηφεντερτηνταδεεποχηκαιμεταχαλασε. Κατ εμέ ειναι συνάρτηση πολλών παραγόντων όπως, καλή κατασκευή, στεγνωμένα (λόγω ηλικίας) ξύλα, αλλά ΚΥΡΙΩΣ λόγω των εργατοώρων που έχει φάει στα χέρια του μουσικού. Δηλαδή αν πάρει σήμερα κάποιος ένα από τα πολύ καλά όργανα που κυκλοφορούν (ανεξαρτήτως τιμής, μάρκας και προέλευσης) και παιζει συνεχώς, το οργανο θα στρωσει στα χερια του ακομη περισσότερο, και ηχητικά και παικτικα.

Γι αυτό και τα Mint vintage οργανα που κυκλοφορούν με κανουν και γελάω, αφου το Mint σημαινει ότι ειχε ξεχαστει απαιχτο και παρατημενο καπου...

Προσφατα είχα την ευκαιρία να συγκρίνω ένα  Fender Jazz Bass του '78 που έφερε ενας φίλος απο Αμερική, με ένα Squier Jazz (έκατσε βέβαια και περίπτωση Squier) και μαντέψτε ποιο απο τα δυο εφαγε χώμα (σε ήχο, βάρος, playability και όχι φυσικά κατά αντιστοιχία τιμής, αλλά τελείως αντικειμενικά!!) Φυσικά η αξία του πρώτου στην αγορά είναι 20πλάσια.

Η μονη κιθάρα από αυτές που αξίζει τα λεφτά της είναι η πρώτη, αφού πάει για φιλανθρωπικούς σκοπούς και θα ωφεληθούν άνθρωποι απο την αγορά.

 
καμμιά φορά τα πράγματα είναι απλά.... όταν μιλάει η λογική των αριθμών Είμαι σπίτι μου άρρωστος...παρακαλώ διασκεδάστε με με μία κουβέντα περί κσύλων!!!!

 
Ρε παιδια ελεοσ παλι γκαγκαουα κσυλομαχιες σε ασχετο θρεντ δλδ ομγ τνπ πια?

sfaku είπε:
Πάντως το χειρότερο... value for money  ;D το έχει η ακριβότερη! 2,7 εκατομμύρια για μια κιθάρα που έχει μόνο υπογραφές.
Μάλλον η καλύτερη από πλευράς χειρονομίας και αξίας είναι διότι η αιτία ήταν φιλανθρωπικός σκοπός, όπως βέβαια και η πώληση ενός σημαντικού τμήματος του διάσημου gear του Clapton που έγινε σχετικά πρόσφατα.

 
marathon είπε:
...παρακαλώ διασκεδάστε με με μία κουβέντα περί κσύλων!!!!
I hear ya dude. Δώσε βάση....

στεγνωμένα (λόγω ηλικίας) ξύλα,
Δηλαδή δεν είναι στην γριά κότα το ζουμί; Από ποιά ηλικία και μετά ένα ξύλο παύει να είναι.....μούσκεμα; Treatment με πιστολάκι μαλλιών θα κάνει δουλειά;

Πόσο θα ήθελα να βρεθώ σε σκηνικό ένας κιθάρερ να παίζει δυό ίδιες κιθάρες και να πεί "Εεε, μα βέβαια, ακούω το στεγνό ξύλο σ' αυτήν. Η άλλη είναι τουλάχιστον δύο ζμπλόντζ* πιο υγρή." Μάλλον πιο πιθανό να βρεθώ σε πυροβολείο του Death Star, αγγαζέ με έναν Stormtrooper που να τον λένε Μήτσο.

* Υποθετική μονάδα μέτρησης υγρασίας. Copyright theoctapus, all rights reserved.

 
audiokostas είπε:
Πόσοι από εσάς θα πληρώνατε 3500$ για μία μεταχειρισμένη strat του 90 ;
Α, ναι, πριν απαντήσετε, σκεφτείτε οτι θα κάνετε και τρεις κιθάρες αξίας $5.200*, δώρο σε φίλους σας.

Και μην ξεχνάτε οτι εγώ είμαι πάντα Ο φίλος σας.

* Υποθέτουμε ότι οι τρείς που έκανε δώρο ήταν αρτιμελείς και άξιες για δώρο και όχι για κανιβαλισμό όπως οι άλλες τρείς, οπότε και κουβαλούσαν την premium τιμή των $300 έκαστη, ώπερ $900 επί συνόλω.

 
11690830_gal.jpg
 
Ενα μεγαλο ομως ποσοστο που ενδιαφερεται για αυτο τον ηχο η το vibe...πες το οπως θελεις ειναι πεπεισμενο πως πχ μονο αν παρει την Strat του 54 θα βγαλει τον ηχο που θελει...και το γεγονος οτι δεν τον εχει βγαλει μεχρι τωρα ειναι πολυ απλα γιατι δεν την...εχει.Μετα βεβαια μπαινει και στην λογικη να φτιαξει καποιο πιστο αντιγραφο μονος του...και πληρωνει υπερογκα ποσα για parts που υποσχονται απολυτη ταυτιση με παλιοτερα μοντελα κτλ κτλ κτλ.Γιαυτους μιλαω εγω.
σιγα τα υπερογκα ποσα...

με $700 αγοραζεις μια μεξικανικη Fender Roadworn που παιζει και ακουγεται καλυτερα απο το...80% των vintage FENDER που εχω παιξει (και εχω παιξει παρα πολλες,ειχα αλλωστε παλαια συλλογη... ;D)

ή ακομα καλυτερα με $800 αγοραζεις ενα reliced set απο τον Mark Jenny που μαμει και δερνει ΟΛΕΣ τις vintage Fender που εχω ποτε μου παιξει (αν σεταριστει και μονταριστει σωστα με καλους μαγνητες..) ;)

ακομα και τα $3000-$5000 που θα δωσεις για μια reliced Fender custom shop μια χαρα κοστος ειναι μια και παιρνεις μια κιθαρα με μεγαλο resale value & το αυθεντικο ΟΝΟΜΑ στην ουγια....

 
audiokostas είπε:
Για να αφήσουμε λίγο τις συνηθισμένες μας επαναλαμβανόμενες ....... ας μιλήσουμε λίγο με νούμερα:

-Ο Clapton μπάινει σε Αμερικάνικο μαγαζί και βρίσκει μεταχειρισμένες Fender 15ετίας.

-Παίρνει 6 από αυτές και πληρώνει από 200 έως και 300 δολλάρια για την καθε μία.

- Χαρίζει τις τρεις και κρατάει τις τρεις.

Στην καλύτερη περίπτωση λοιπόν, η καινούρια του κιθάρα, χωρίς τις χορδές που θέλουν αλλαγή, το μοντάρισμα και το setup, του στοιχίζουν (3Χ$200)=600 δολλάρια.

Η σημερινή αξία των 600 δολλαρίων του 1970, πληθωριστικά ανάγεται στα 3505 δολλάρια.

Πόσοι από εσάς θα πληρώνατε 3500$ για μία μεταχειρισμένη strat του 90 ;

Μην ξεχνάμε ότι επρόκειτο για έναν καλοπληρωμένο rock star στα ντουζένια του που  ήθελε ντε και καλά Fender Αμερικάνα μιας και την έπαιζε ο Hendrix και ο φίλος του o Winwood.

Βέβαια πάλι καλά που δεν είπε κι αυτός "στα δάχτυλα είναι όλα και τα δάχτυλα τα δικά μου δυστυχώς δεν είναι μαύρα" ;)
Καταρχην το ποστ μιλαει για 100 dollars(αρα ουτε 300 το τελικο προιον λογικα) τη μια ουτε 200 η 300 αλλα ας πουμε οτι το δεχομαστε(μπορει ο τοτε πωλητης να υπηρξε ελλην μακρινος συγγενης του..μπατζανακη σου) για την συζητηση.

Το αν η κιθαρα μετα 15 χρονια οπως λες θα κοστιζε περιπου 3500 δολλαρια δεν εχει να κανει γιατι ο ανθρωπος 100 δολλαρια την ειδε ΤΟΤΕ γιαυτο την πηρε(δεν μας ενδιαφερει ποσο κοστιζει 15 χρονια μετα για τους οποιους λογους, οικονομολογικους συναισθηματικους η συλλεκτικους).Αμα εβλεπε 3500 ΤΟΤΕ την μια οχι 6 δεν θα επαιρνε αλλα ουτε μια και μπορει να γελαγε και να εφευγε.

Το γεγονος οτι επαιξε ειτε με αυτη ειτε με αμερικανες standard ειτε με δικες του signature η οτι αλλο δειχνει ακριβως οτι η κιθαρα δεν ειχε να κανει τοσο με το αποτελεσμα του ηχου του.

 
Κατ εμέ ειναι συνάρτηση πολλών παραγόντων όπως, καλή κατασκευή
εχεις παιξει ΠΟΛΛΕΣ vintage Fender?

γιατι καλη κατασκευη και vintage Fender ειναι λιγο σχημα....οξυμωρο... ;D (μια μονο Fender Tele πριν το 69 ειχα που δεν ειχε neck gap ικανο να φιλοξενησει...2-3 αυτοκινητα.. ;D,για να μη μιλησω για τα φινιρισματα ("απετυχε το χρωμα αρχιμαστορα!"..."δεν πειραζει...βαψτο απο πανω σιγα μη καταλαβει ο πελατης τιποτα !" )..τα...ΚΣΥΛΑ ("μας τελειωσε το ash μαστορα!" "δε βαριεσαι....πεταξου στο διπλανο ...επιπλαδικο και παρε λιγο hackberry να βγει η βαρδια..!" ;D)  και το consistency στους μαγνητες (αλλες εντελως βουβες και αλλες με φοβερους μαγνητες)

 
audiokostas είπε:
Στην καλύτερη περίπτωση λοιπόν, η καινούρια του κιθάρα, χωρίς τις χορδές που θέλουν αλλαγή, το μοντάρισμα και το setup, του στοιχίζουν (3Χ$200)=600 δολλάρια.

Η σημερινή αξία των 600 δολλαρίων του 1970, πληθωριστικά ανάγεται στα 3505 δολλάρια.
Ήμουν πολύ περίεργος να δω ποιός Χριστιανός θα το ανέφερε...well done.

(Dreamdancer,παρατηρώ οτί τρέφεις μιά ιδιαίτερη απέχθεια σε οτιδήποτε κοστίζει πάνω από...1,5€  ;D )

Είμαι σπίτι μου άρρωστος...παρακαλώ διασκεδάστε με με μία κουβέντα περί κσύλων!!!!
Περαστικά μας.Με το συγκεκριμένο thread,δηλαδή,δεν διασκεδάζεις;  :D  ;D

Αν όχι,εκείνη η ακουστική με τον μαγνήτη τι κάνει;  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
theoctapus είπε:
I hear ya dude. Δώσε βάση....

Δηλαδή δεν είναι στην γριά κότα το ζουμί; Από ποιά ηλικία και μετά ένα ξύλο παύει να είναι.....μούσκεμα; Treatment με πιστολάκι μαλλιών θα κάνει δουλειά;

Πόσο θα ήθελα να βρεθώ σε σκηνικό ένας κιθάρερ να παίζει δυό ίδιες κιθάρες και να πεί "Εεε, μα βέβαια, ακούω το στεγνό ξύλο σ' αυτήν. Η άλλη είναι τουλάχιστον δύο ζμπλόντζ* πιο υγρή." Μάλλον πιο πιθανό να βρεθώ σε πυροβολείο του Death Star, αγγαζέ με έναν Stormtrooper που να τον λένε Μήτσο.

* Υποθετική μονάδα μέτρησης υγρασίας. Copyright theoctapus, all rights reserved.
Μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ: http://www.hoffmanguitars.com/woods.htm

Ελπίζω να το βρεις διαφωτιστικό.

 
Superfunk είπε:
εχεις παιξει ΠΟΛΛΕΣ vintage Fender?

γιατι καλη κατασκευη και vintage Fender ειναι λιγο σχημα....οξυμωρο... ;D (μια μονο Fender Tele πριν το 69 ειχα που δεν ειχε neck gap ικανο να φιλοξενησει...2-3 αυτοκινητα.. ;D,για να μη μιλησω για τα φινιρισματα ("απετυχε το χρωμα αρχιμαστορα!"..."δεν πειραζει...βαψτο απο πανω σιγα μη καταλαβει ο πελατης τιποτα !" )..τα...ΚΣΥΛΑ ("μας τελειωσε το ash μαστορα!" "δε βαριεσαι....πεταξου στο διπλανο ...επιπλαδικο και παρε λιγο hackberry να βγει η βαρδια..!" ;D)  και το consistency στους μαγνητες (αλλες εντελως βουβες και αλλες με φοβερους μαγνητες)
Συμφωνούμε απολύτως. Απλώς συμπλήρωσα τη γνώμη μου σχετικά με το "αγιο δισκοποτηρο" του ήχουν  που θεωρουν πολλοι ότι κρύβουν οι vintage.

 
Μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ: http://www.hoffmanguitars.com/woods.htmΕλπίζω να το βρεις διαφωτιστικό.
ιστοριες για αγριους,και για να πουλαμε κιθαρες....

οι σημερινες Fender εχουν τα πλεον...καταξερα ξυλα μια και ειναι kiln dried σε...πυρηνικους φουρνους που....ρουφανε την υγρασια απο το ...κσυλο με τεχνη και μαστορια που ανταγωνιζεται ισαξια το ρουφηγμα που ασκει κατα την πεολειχια ακομα και η πρωταθλητρια των εκ της πολης των Αγγελων ορμωμενων επαγγελματιων πορνοσταρ... ;D

ασε που πως  να ξεραθει η Fender του 60  κατω απο τα 2 κιλα fullerplast που εχει και που εχουν...μπουκωσει τους..πνευμονες της απο την ημερα που φτιαχτηκε... ;D

 
Superfunk είπε:
με τεχνη και μαστορια που ανταγωνιζεται ισαξια το ρουφηγμα που ασκει κατα την πεολειχια ακομα και η πρωταθλητρια των εκ της πολης των Αγγελων ορμωμενων επαγγελματιων πορνοσταρ... ;D
φωτογραφία-τηλέφωνο για τον άρρωστο?

 
Superfunk είπε:
ιστοριες για αγριους,και για να πουλαμε κιθαρες....
Τι λες καλέ; Εγώ αν θέλω να μάθω τον καιρό, παίζω κιθάρα. Ανάλογα τον ήχο μαντεύω και τα επίπεδα υγρασίας.

ασε που πως  να ξεραθει η Fender του 60  κατω απο τα 2 κιλα fullerplast που εχει και που εχουν...μπουκωσει τους..πνευμονες της απο την ημερα που φτιαχτηκε... ;D
Τι λες καλέ; Αυτό, χωρίς σχόλιο, σκέτο τι λες καλέ;

 
Dreamdancer είπε:
Καταρχην το ποστ μιλαει για 100 dollars(αρα ουτε 300 το τελικο προιον λογικα) τη μια ουτε 200 η 300 αλλα ας πουμε οτι το δεχομαστε(μπορει ο τοτε πωλητης να υπηρξε ελλην μακρινος συγγενης του..μπατζανακη σου) για την συζητηση.

Το αν η κιθαρα μετα 15 χρονια οπως λες θα κοστιζε περιπου 3500 δολλαρια δεν εχει να κανει γιατι ο ανθρωπος 100 δολλαρια την ειδε ΤΟΤΕ γιαυτο την πηρε(δεν μας ενδιαφερει ποσο κοστιζει 15 χρονια μετα για τους οποιους λογους, οικονομολογικους συναισθηματικους η συλλεκτικους).Αμα εβλεπε 3500 ΤΟΤΕ την μια οχι 6 δεν θα επαιρνε αλλα ουτε μια και μπορει να γελαγε και να εφευγε.

Το γεγονος οτι επαιξε ειτε με αυτη ειτε με αμερικανες standard ειτε με δικες του signature η οτι αλλο δειχνει ακριβως οτι η κιθαρα δεν ειχε να κανει τοσο με το αποτελεσμα του ηχου του.
Συνεχίζεις κατά την πάγια συνήθεια σου να μιλάς χωρίς να καταλαβαίνεις, μόνο και μόνο για να ακούς τον εαυτό σου.

Η ιστορία όπως την αφηγείται ο Clapton στην εισαγωγή του βιβλίου "The Stratocaster Chronicles"

"My first Strat was Brownie, and I played it for years and years, a wonderful guitar. Then I was in Nashville at a store called Sho-Bud, as I recall, and they had a whole rack of old '50s Strats in the back, going second-hand. They were so out of fashion you could pick up a perfectly genuine Strat for two hundred or three hundred dollars — even less! So I bought all of them. I gave one to Steve Winwood, one to George Harrison, and one to Pete Townshend, and kept a few for myself. I liked the idea of a black body, but the black one I had was in bad condition, so I took apart the ones I kept and assembled different pieces to make Blackie, which is a hybrid, a mongrel."

Αμα θέλεις πιο μασημένα, δες εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Blackie_%28guitar%29

Αυτά για όσους διαβάζουν και διασταυρώνουν. ;)

Και για να καταλαβαίνεις τι λέμε, τα $300 αξίζαν το 1970 όσο αξίζουν σε απόλυτες τιμές και αγοραστική αξία τα $1750 σήμερα. Δηλαδή ήταν ένα καλό μηνιάτικο.

Αρα εκείνη την στιγμή αγόρασε κιθάρες αξίας αντίστοιχης με σήμερα $8800.

Και οι κιθάρες ήταν απλά λίγο παλιές (15ετίας) μεταχειρισμένες Fender (δεν υπήρχε το vintage τότε)...

Πες μου ότι μπορείς να καταλάβεις τι λέμε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εαν τα κσυλα δεν ειναι οπως τα περιγραφει ο κος Διπεργκολας (d'pergo) εγω δεν την πιανω καν την κιθαρα.....(χωρις πλακα ομως ειναι οτι καλυτερο εχω πιασει και ακουσει σε κιθαρα)

We use tone woods unlike any being used in instrument building today. As distinguished from guitars made from new growth wood, D'Pergo guitars are made from tonally superior, certified old growth tone woods that possess remarkable acoustic resonance, enhanced stability, and increased velocity of sound. These old growth woods are commercially unavailable on the global timber market.

The expert treatment of our materials is as important as the materials themselves. D'Pergo Guitars adheres to proven yet unconventional methods in the recovery and preparation of our tone woods.

We use a proprietary combination of air-drying and low temperature humidification that preserves the stability and integrity of our wood. Further, while harvesting our materials, we take every measure to protect delicate ecosystems and safeguard the environment.

Our old growth maple necks are a D'Pergo signature. The necks are built with an intentionally relaxed truss rod which increases string energy transfer, and are a testament to the stability of our guitars.

Innovations in our neck construction reflect precision craftsmanship, and despite drastic changes in temperature and humidity, our necks do not shift or fluctuate despite the climate.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top