Τελικά ποιος έγραψε το Viva La Vida?

Όποιος πιστεύει αυτά, αυτός θα χάσει

αυτόν η ζωή θα προσπεράσει.

Το στιχάκι είναι GPL, χρησιμοποιήστε το άφοβα.

 
Δώσε μας και το source code ντε, άμα είναι να τα δώσεις, δώσ'τα όλα

[move][glow=red,2,300]Χώστα δωσ'τα όλα![/glow][/move]

 
Don_Pasquale είπε:
μεγάλη κουβέντα είπες Κώστα... υπάρχει πολύς κόσμος όμως που ονειρεύεται το πολύ χρήμα, και γουστάρει τη μουσική βιομηχανία όπως είναι... μάλιστα πολλοί (ακόμα κι εδώ στο νοιζ) φτάνουν να σου λένε οτι χωρίς αυτήν (ένα κατασκεύασμα με 60-70 χρόνια ζωής) δεν θα υπάρχει μουσική...
Ναι, εγώ είμαι ένας από αυτούς.

Δε λέω όμως ότι δεν θα υπάρχει μουσική.

Μουσική θα υπάρχει, αλλά εσύ (και εγώ) δεν θα έχουμε πρόσβαση σε αυτήν.

Ας καταλαβαίνουμε πριν "απαντήσουμε".

 
Jasemeister είπε:
Δώσε μας και το source code ντε, άμα είναι να τα δώσεις, δώσ'τα όλα

[move][glow=red,2,300]Χώστα δωσ'τα όλα![/glow][/move]
Τα ρέστα μου!

[move][glow=red,2,300]Χώστα Κώστα, όλα δωσ'τα![/glow][/move]

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επί του θέματος: το τραγούδι των Coldplay περιέχει την μελωδία του Σατριάνι, αλλά δεν απαρτίζεται μόνο από αυτήν - έχει και ρεφραίν, έχει και bridge, έχει και εισαγωγή, έχει και ενορχηστρωτική άποψη: κανένα από αυτά δεν εμπεριέχεται ούτε εν' σπέρματι στη σύνθεση του Σατριάνι.

Αυτό, η μερική αντιγραφή μίας μελωδικής γραμμής έχει ξαναγίνει, θυμάμαι π.χ. ένα κομμάτι του Stevie Wonder (i no sonno, από το Secret Life Of Plants) που περιέχει ολόκληρη τη μελωδία από ένα τραγούδι του Θεοδωράκη, αλλά είναι απίθανο ο άνθρωπος να έχει ακούσει Θεοδωράκη, πέραν του ότι τα δύο κομάτια δεν έχουν αισθητικές ομοιότητες.

Αν έπρεπε να δώσω σε κάποιον το λουκούμι, θα το έδινα φυσικά στους Coldplay διότι (ακόμη και αν την έκλεψαν απολύτως συνειδητά τη μελωδία) εξέλιξαν την αρχική ιδέα πολύ πέρα από ότι θα ενδιαφερόταν να την εξελίξει ο Σατριάνι, λόγω ύφους και κοινού στο οποίο απευθύνεται, άλλωστε κάποια στιγμή πρέπει να αρχίσει και το... σόλο...

 
Μια χαρά καταλαβαίνουμε, αλλά αυτή είναι συζήτηση για ανθρώπους που καταλαβαίνουν απο εναλλακτικά επιχειρηματικά μοντέλα, κι έχουν παρακολουθήσει πως βγάζει λεφτά η open source κοινότητα. Λείπει (όπως φαίνεται και απο τις απαντήσεις) τόση γνώση και πληροφορία που δεν έχει νόημα να πω τίποτα άλλο σχετικά, μόνο ξεκινήστε τουλάχιστον απο τη wikipedia πχ για να βρείτε αναφορές, και ασχοληθείτε λίγο παραπάνω με το θέμα.

 
Don, δε νομίζω ότι λείπει από κανέναν το μυαλό ή οι γνώσεις να συζητήσει αυτά τα πράγματα.

 
Don_Pasquale είπε:
Μια χαρά καταλαβαίνουμε, αλλά αυτή είναι συζήτηση για ανθρώπους που καταλαβαίνουν απο εναλλακτικά επιχειρηματικά μοντέλα, κι έχουν παρακολουθήσει πως βγάζει λεφτά η open source κοινότητα. Λείπει (όπως φαίνεται και απο τις απαντήσεις) τόση γνώση και πληροφορία που δεν έχει νόημα να πω τίποτα άλλο σχετικά, μόνο ξεκινήστε τουλάχιστον απο τη wikipedia πχ για να βρείτε αναφορές, και ασχοληθείτε λίγο παραπάνω με το θέμα.
Don, λες ότι λείπει γνώση και πληροφορία και μετά μας παραπέμπεις στην wikipedia; Πλάκα μας κάνεις; Πόσο χρονών είσαι φίλε; Τι δουλειά κάνεις; Τι ανάμιξη έχεις εσύ σε οποιοδήποτε open-source project; Πόσα ακριβώς χρήματα έχεις συνεισφέρει εσύ σε κάποιο open-source project και ποιο ακριβώς; Πόσα χρήματα έχεις εξοικονομήσει εσύ σε πελάτες σου παραπέμποντάς τους σε χρήση open-source λογισμικού;

Απάντα έστω και με π.μ. ή ειδαλλιώς ένα γάλα (που λέει και το ανέκδοτο).

 
Εye, αυτό σηκώνει μπόλικη συζήτηση, όπως και μπόλικες σφαγές. Μπορεί κάποτε να λειτουργούσε το μοντέλο της δισκογραφικής, και να μας έδωσε τους δίσκους που όλοι αγαπήσαμε και ακούσαμε με τους αγαπημένους μας δίπλα από το τζάκι, όμως τα πράγματα αλλάζουν. Βέβαια κανένας δεν ξέρει προς τα που θα πάει το όλο πράμα, μπορεί όλη αυτή η "φτιαξτομόνοσου" φιλοσοφία αύριο το πρωϊ να καταρρεύσει, είναι όμως μια τάση που δεν μπορούμε να παραβλέπουμε.

Τώρα υποτίθεται ότι είπα κάτι χρήσιμο.

 
kwstas79 είπε:
Εye, αυτό σηκώνει μπόλικη συζήτηση, όπως και μπόλικες σφαγές. Μπορεί κάποτε να λειτουργούσε το μοντέλο της δισκογραφικής, και να μας έδωσε τους δίσκους που όλοι αγαπήσαμε και ακούσαμε με τους αγαπημένους μας δίπλα από το τζάκι, όμως τα πράγματα αλλάζουν. Βέβαια κανένας δεν ξέρει προς τα που θα πάει το όλο πράμα, μπορεί όλη αυτή η "φτιαξτομόνοσου" φιλοσοφία αύριο το πρωϊ να καταρρεύσει, είναι όμως μια τάση που δεν μπορούμε να παραβλέπουμε.

Τώρα υποτίθεται ότι είπα κάτι χρήσιμο.
Το μοντέλο του "φτιάξτο μόνος σου" και το μοντέλο των "δισκογραφικών" δεν είναι ασύμβατα μεταξύ τους: ακόμη και στις χρυσές εποχές των δισκογραφικών υπήρχαν άνθρωποι που κάνανε τα πάντα μόνοι τους (Oldfield π.χ.), αλλά πρέπει να είναι κανείς πολύ βλάκας για να μην κατανοεί την ανάγκη ενός συστήματος διανομής που να εξασφαλίζει α) παγκόσμια εμβέλεια και β) τις αμοιβές που δικαιούνται οι δημιουργοί.

Παρ' όλα αυτά, δέχομαι οποιαδήποτε άποψη ως απολύτως έγκυρη: αρκεί να διατυπώνεται από κάποιον που έχει εμπλοκή με τέτοια θέματα, εμπλοκή πιο σημαντική από εκείνη που έχει ένας που "κατεβάζει" όλη τη μουσική που ακούει και πιστεύει ότι δικαιούται να τον διασκεδάζουν δωρεάν.

 
Εγώ έχω μια πρωτότυπη ιδέα για το θέμα της διανομής και της προβολής. Ένας τοίχος από Marshall 4x12 στο τέρμα και θα με ακούνε μέχρι τον Άρη. Που να μπλέκεις με συμβόλαια και radio air-time.

 


Τώρα μένει μόνο να βρω πως θα μου έρχονται τα λεφτά...


 
Θα βγω λίγο offside γι να πω κάτι σχετικά με τις εταιρίες:

Κάποιος από τους λεγόμενους μεγάλους και εμπορικά πετυχημένους καλλιτέχνες (αν βρω το όνομά του θα το αναφέρω) είχε αναφέρει σε μια συνέντευξή του ότι η δισκογραφική βιομηχανία αν δεν αλλάξει άρδην, είναι καταδικασμένη να πεθάνει και καλά θα πάθει. Όταν ο δημοσιογράφος τον ρώτησε πως μπορεί να το λέει αυτό κάποιος που έχει βγάλει πολλά φράγκα από τη βιομηχανία και έφερε επιχειρήματα σαν αυτά που αναφέρει ο eye, με λίγα λόγια όταν απάντησε έκανε έναν τεράστιο διαχωρισμό της ιστορίας της βιομηχανίας:

1) Η μουσική βιομηχανία πριν τα τέλη 70'ς όπου στις εταιρίες βρίσκονταν άτομα που λάτρευαν τη μουσική κι έβλεπαν τον μουσικό ως καλλιτέχνη άξιο να επενδύσουν πάνω του, επειδή πέραν των όποιων οικονομικών ωφελειών που πίστευαν ότι θα έχουν από αυτόν, ταυτόχρονα γούσταραν τη μουσική του

2) Η μουσική βιομηχανία από τα τέλη 70'ς κι έπειτα, όπου οι εταιρίες στελεχώθηκαν με γραβατάκηδες μάνατζερ, που δεν είχαν καμιά σχέση με το αντικείμενο, μόνος στόχος ήταν το απόλυτο κέρδος και αυτό είχε ως συνέπεια την τραγική πτώση της ποιότητας του παραγόμενου προϊόντος, λειτουργώντας σε μεγάλο βαθμό με τη λογική του fast-food. Έτσι όσοι καταναλωτές είχαν την απολύτως επιδερμική σχέση με τη μουσική και τον κάθε καλλιτέχνη που πλασάρονταν κατά καιρούς, με το  που εμφανίστηκε η πειρατεία εννοείται πως δεν θα έσκαγαν δεκάρα, όπως και τελικά έγινε.

Συνέχισε λέγοντας ότι ίσως επειδή τα μικρά ανεξάρτητα label βαδίζουν σύμφωνα με τις αρχές της πρώτης περιόδου, έχουν κοινό που είναι διατεθιμένο να τα σκάσει για να πάρει κάτι που του αρέσει,  ίσως γιαυτό δεν έχουν και τόσο μεγάλο πρόβλημα με το internet. Τουναντίων το χρησιμοποιούν με πολύ χρηστικό τόπο.

Μετά από απίστευτο μπλαμπλα και ανάλυση έφτασε στο συμπέρασμα ότι οι μεγάλες εταιρίες πρέπει να αλλάξουν δραστικά, πετώντας από το παράθυρο τους κουστουμάτους και να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση τους με τους καλλιτέχνες και το κοινό, αλλιώς ώρα τους καλή και κανένας δε θα νοιαστεί.

Δεν ξέρω, αλλά εμένα στα περισσότερα με βρήκε σύμφωνο η τοποθέτησή του

 
Wow! είπε:
Don, λες ότι λείπει γνώση και πληροφορία και μετά μας παραπέμπεις στην wikipedia; Πλάκα μας κάνεις; Πόσο χρονών είσαι φίλε; Τι δουλειά κάνεις; Τι ανάμιξη έχεις εσύ σε οποιοδήποτε open-source project; Πόσα ακριβώς χρήματα έχεις συνεισφέρει εσύ σε κάποιο open-source project και ποιο ακριβώς; Πόσα χρήματα έχεις εξοικονομήσει εσύ σε πελάτες σου παραπέμποντάς τους σε χρήση open-source λογισμικού;

Απάντα έστω και με π.μ. ή ειδαλλιώς ένα γάλα (που λέει και το ανέκδοτο).
1.Δεν είπα Jasemeister οτι λείπει μυαλό, οτι λείπει πληροφόρηση είπα

2.Βλέπεις Jasemeister ποιά είναι τα επιχειρήματα και το επίπεδο της συζήτησης, "και ποιός είσαι εσύ" και "ποιανού είσαι εσύ" κτλ. Eye είμαστε συνάδελφοι, και κάποτε θα συναντηθούμε και επαγγελματικά.

Θα μπορούσα να έλεγα τα παραπάνω και να ήμουνα ένα 15άχρονο στο δωμάτιο του, καμμία σημασία δεν θα είχε, άμα εκθέσει το πυθαγόρειο θεώρημα ένας 15άχρονος δεν είναι λιγότερο σωστό απο το αν το κάνει ένας 35άχρονος.

Είμαι 28 χρονών και έχω ΠΑΡΕΙ όχι δώσει λεφτά απο open source project Γερμανικής εταιρείας. Έχω δουλέψει και σε 3 οpen source projects κοινοτικής επιχορήγησης (ΕΕ) τα οποία βέβαια εσύ θα τα θεωρείς κρατικά οπότε "δεν πιάνουν". ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ τη στιγμή που ακόμα και κάτι άσχετο πχ ζωγράφος να ήμουνα, υπάρχουν ένα κάρο open source εταιρείες που βγάζουν λεφτά.

Αυτα όσον αφορά το επίπεδο του επιχειρήματος σου και εμένα (άσχετα με το θέμα δηλαδή). Για το θέμα εδώ μαζί σου, δεν θα συζητήσω άλλο, Χαίρετε.

 
Wow! είπε:
Το μοντέλο του "φτιάξτο μόνος σου" και το μοντέλο των "δισκογραφικών" δεν είναι ασύμβατα μεταξύ τους
....και ακόμη περισσότερο....πολλές δισκογραφικές, μετέπειτα πολυεθνικοί κολοσσοί , ξεκινησαν ως αντίδραση, εναλλακτική, πολλές φορές ο ορισμός του DIY, πρόταση - απάντηση στο εκάστοτε καταστημένο της μουσικής βιομηχανίας πριν και οι ίδιες εξελιχθούν, ενσωματωθούν και τελικά πάρουν την θέση τους  μέσα στο κατεστημένο (οι εμπορικά "επιτυχημένες") ή χαθούν στην ανυπαρξία (οι "αποτυχημένες"). Και αυτό θα γίνεται...και θα ξαναγίνεται

sorry για το offtopic.....go on with the "guitar hero vs indie pop idol" ::)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το θέμα περι μουσικής βιομηχανίας αξίζει δικό του thread. Μη το θάβετε εδώ.

Περι του ποιός το έγραψε πρώτος, επαφίεται στα δικαστήρια και τις σχετικές αποδείξεις. Η μελωδία που δίνει το ρεφρέν είναι ίδια πάντως καθώς και το ρυθμικό background. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι πρόκειται για συγκυρία. Ο Satriani(s) είτε το θέλουμε είτε όχι εμπνέει σαν είδωλο χιλιάδες κιθαρίστες. Και οι Coldplay παρα το ότι είναι τραγουδοποιοί / balladeers έχουν κι έναν τέτοιο...  ;D  

Ετσι κι αλλιώς όμως τόσα και τόσα έχουν αντιγραφεί ακούσια.

Με τόσες μουσικές που ακούμε καθημερινά, που να ξεχωρήσεις στο μυαλό σου τι είναι πηγαίο και τι μνήμη όταν σου έρθει μια μελωδία; (Και αυτό εφόσον δεχτούμε ότι δεν υπάρχει πονηρή σκέψη.) Αλλά θα ήταν πολύ αφελής κάποιος με τέτοια αποδοχή και τεχνική υποστήριξη όπως οι Coldplay, για να κάνει κάτι τέτοιο. Τα θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας είναι εδραιωμένα γερά στις βιομηχανικές αυτές χώρες της μουσικής από τη μία και από την άλλη, σίγουρα δεν του λείπει και το ταλέντο για να καταλήξει σε κάτι τέτοιο, όπως δείχνει η μέχρι τώρα πορεία.

 
Και οι Coldplay παρα το ότι είναι τραγουδοποιοί / balladeers έχουν κι έναν τέτοιο...  Grin 
ο οποιος ...ακουει τη ΛΕΞΗ Σατριανι και τρεχει στο μπανιο για...εμετο ;D ;D φαντασου τι θα παθαινε αν ακουγε κι ολας ;D  (με αλλα λογια ο Σατριανι αντιπροσωπευει οτι χειροτερο στον κοσμο της κιθαρας για αυτον ;D)

 
Ο Σατριάνι είναι ένα ποταπό υποκατάστατο του Κότζακ.

 
Superfunk είπε:
ο οποιος ...ακουει τη ΛΕΞΗ Σατριανι και τρεχει στο μπανιο για...εμετο ;D ;D φαντασου τι θα παθαινε αν ακουγε κι ολας ;D  (με αλλα λογια ο Σατριανι αντιπροσωπευει οτι χειροτερο στον κοσμο της κιθαρας για αυτον ;D)
Πού το ξέρεις ότι του τρέφει τόση αντιπάθεια..;

 
Μία συμβιβαστική λύση στη δικαστική διαμάχη θα ήταν να γίνει ο Satriani μέλος των Coldplay και να ξεκινήσουν παγκόσμια περιοδεία. Το συμβόλαιο θα έχει όρο να παίζει μία εισαγωγή και ένα σόλο 20 δευτερολέπτων σε κάθε κομμάτι. Με τον τρόπο αυτό ο Joe θα πάρει τα χρήματα που διεκδικεί, θα γίνει γνωστός σε όλους, και θα έχει επιτέλους την ηθική ικανοποίηση να ακούσει τη μουσική του σε bars / clubs και όχι σε μουσικές επενδύσεις αθλητικών εκπομπών όπως συμβαίνει μέχρι τώρα.

:P :P :P

 
Και τον κολντπλέις τον ξέρουν μονο οι ανοργασμικές τριαντάρες.  ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα