Θα βγω λίγο offside γι να πω κάτι σχετικά με τις εταιρίες:
Κάποιος από τους λεγόμενους μεγάλους και εμπορικά πετυχημένους καλλιτέχνες (αν βρω το όνομά του θα το αναφέρω) είχε αναφέρει σε μια συνέντευξή του ότι η δισκογραφική βιομηχανία αν δεν αλλάξει άρδην, είναι καταδικασμένη να πεθάνει και καλά θα πάθει. Όταν ο δημοσιογράφος τον ρώτησε πως μπορεί να το λέει αυτό κάποιος που έχει βγάλει πολλά φράγκα από τη βιομηχανία και έφερε επιχειρήματα σαν αυτά που αναφέρει ο eye, με λίγα λόγια όταν απάντησε έκανε έναν τεράστιο διαχωρισμό της ιστορίας της βιομηχανίας:
1) Η μουσική βιομηχανία πριν τα τέλη 70'ς όπου στις εταιρίες βρίσκονταν άτομα που λάτρευαν τη μουσική κι έβλεπαν τον μουσικό ως καλλιτέχνη άξιο να επενδύσουν πάνω του, επειδή πέραν των όποιων οικονομικών ωφελειών που πίστευαν ότι θα έχουν από αυτόν, ταυτόχρονα γούσταραν τη μουσική του
2) Η μουσική βιομηχανία από τα τέλη 70'ς κι έπειτα, όπου οι εταιρίες στελεχώθηκαν με γραβατάκηδες μάνατζερ, που δεν είχαν καμιά σχέση με το αντικείμενο, μόνος στόχος ήταν το απόλυτο κέρδος και αυτό είχε ως συνέπεια την τραγική πτώση της ποιότητας του παραγόμενου προϊόντος, λειτουργώντας σε μεγάλο βαθμό με τη λογική του fast-food. Έτσι όσοι καταναλωτές είχαν την απολύτως επιδερμική σχέση με τη μουσική και τον κάθε καλλιτέχνη που πλασάρονταν κατά καιρούς, με το που εμφανίστηκε η πειρατεία εννοείται πως δεν θα έσκαγαν δεκάρα, όπως και τελικά έγινε.
Συνέχισε λέγοντας ότι ίσως επειδή τα μικρά ανεξάρτητα label βαδίζουν σύμφωνα με τις αρχές της πρώτης περιόδου, έχουν κοινό που είναι διατεθιμένο να τα σκάσει για να πάρει κάτι που του αρέσει, ίσως γιαυτό δεν έχουν και τόσο μεγάλο πρόβλημα με το internet. Τουναντίων το χρησιμοποιούν με πολύ χρηστικό τόπο.
Μετά από απίστευτο μπλαμπλα και ανάλυση έφτασε στο συμπέρασμα ότι οι μεγάλες εταιρίες πρέπει να αλλάξουν δραστικά, πετώντας από το παράθυρο τους κουστουμάτους και να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση τους με τους καλλιτέχνες και το κοινό, αλλιώς ώρα τους καλή και κανένας δε θα νοιαστεί.
Δεν ξέρω, αλλά εμένα στα περισσότερα με βρήκε σύμφωνο η τοποθέτησή του