Eίναι διορθώσιμη η ζημιά. Αλλά τίθεται ένα θέμα... Προσωπικά έχω δει έργα ανυπολόγιστης αξίας (πίνακες) χωρίς να είναι πίσω από τζάμι, αλλά εννοείται πως υπάρχουν παντού κέρβεροι και μια δεδομένη απόσταση. Όταν βρίσκεται πίσω από τζάμι υπάρχει μια κάποια φυσιολογική και ψυχολογική απομάκρυνση από το έργο τέχνης, χώρια που τα χρώματα λόγω ανακλάσεων μπορεί να μην φαίνονται σωστά. Υποθέτω ότι για αυτό τα μουσεία βάζουν νερό στο κρασί τους, εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις, και αυτές μόνο σε ατυχή περιστατικά βανδαλισμού και λόγω της ανάγκης συντήρησής τους αν είναι εξαιρετικά ευαίσθητα.