Τεχνική - Γρήγορο alternate picking (σιδηροδρομικά riff!!)

kbasilis είπε:
θα σε ανταμείψω για την καλή σου προσπάθεια με αυτό

Που το θυμηθηκες αυτο;

Το εχω σε βινυλιο..

Δισκαρα...

 
sotos9 είπε:
Που το θυμηθηκες αυτο;

Το εχω σε βινυλιο..

Δισκαρα...
Κάνω κάτι ψαχουλέματα κάπου κάπου,γενικά ο τύπος είναι φοβερός

 
Αν εχεις προβληματα με ριφ αυτου του τιπου το πιθανοτερο ειναι οτι ζοριζεις το χερι σου παραπανω απο οσο χρειαζεται. Προσπαθησε να μην σφιγγεις το χερι απο τον αγκωνα και πανω και ολη η κινηση να γινεται στο καρπο και μαλιστα οσο πιο μικρη γινεται. Αυτο δεν εχει σχεση με μετρονομο.

 
giwrgos_sd είπε:
Καλησπέρα, θα θελα να μάθω αν υπάρχουν μαθήματα ονλαιν και αν υπάρχει συγκεκριμενη τεχνική για γρήγορο alternate picking, δε ξέρω καν αν το λέω σωστά ή αν υπάρχει κάποια άλλη ορολογία, αυτό που θέλω είναι να εξασκηθώ σε ριφφ του τύπου Amon Amarth - "Runes to My Memory" Metal Blade Records . Ενώ γενικά μπορώ να παίζω γρήγορα τρίηχα και ριφφ χωρίς να κουράζεται το δεξί χέρι, όταν πάω να παίξω ριφφ του τύπου όπως το εισαγωγικό στο παραπάνω τραγούδι κουράζομαι γρήγορα.

Μαθήματα γενικά alternate picking βρήκα, αλλά δεν έχω πρόβλημα σε γρήγορα ριφφ με alternate έχω πρόβλημα στα συγκεκριμένα, οπότε αν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη τεχνική-μάθημα-ορολογία θα θελα να με ενημερώσετε
φιλε Γιωργο

υπαρχουνε πολλες τεχνικες και τροποι.

Ο καθενας μας λειτουργει και συμπεριφερετε διαφορετικα όταν προκειται για μελετη.Δεν θελω να το παιξω ειδημονας αλλα πιστεψε με εχω ριξει πολύ μελετη στην ζωη μου.Θα σου πω ένα τροπο και εάν θελεις τον  εφαρμοζεις,προσωπικα με ειχε βοηθησει πολύ.

Παρε μπροστα σου ένα ρολοι.,

Την κάθε ασκηση θα την παιζεις 15 λεπτα,χωρις brake!!

1)οχταηχα

2)τετραηχα

3)τριηχα

Θα το κανεις κάθε μερα..Τον πρωτο μηνα θα παιζεις μονο σε ανοιχτες χορδες δηλαδη χωρις καν να χρησιμοποιεις το αριστερο σου χερι.Για παραδειγμα ξεκινας το οχταηχο,το πρωτο χτηπημα πρεπει να είναι accent για να καταλαβαινεις το ένα .Θα προσπαθεις στο 15λεπτο που εχεις να μοιραζεις την ασκηση σε ολες τις χορδες.Την πρωτο μηνα θα ξεκινας με downstroke.Και φυσικα θα κανεις το ιδιο με τις άλλες δυο.

Τον δευτερο μηνα θα κανεις ακριβως το ιδιο συν το αριστερο σου χερι.Καλο θα ητανε να παιζεις χρωματικα τις ασκησεις δηλαδη από 1 μεχρι 12 ταστο

Τον τριτο μηνα ακριβως το ιδιο με την διαφορα ότι θα αρχιζεις upstroke τις ασκησεις

Και τωρα το δυσκολο σημειο:εφοσον το καταφερεις αυτό(εάν δε βαρεθεις ,ολοι ετσι την πατανε)Θα ξεκινησεις να κανεις τις ιδιες ασκησεις μπλεκοντας δυο χορδες.Τι θελω να πω ξεκινα οχταηχο στην E-A υστερα Α-D και παει λεγοντας.Θελει πολυ καιρο και μεγαλη υπομονη.Θελει οργανωση και τροπο,οσο για την ταχητητα ΑΡΓΑ!!Εαν το εφαρμοσεις για λιγους μηνες δεν θα πιστευεις πως παιζει το δεξι σου.Η μαγεια είναι στο δεξι όχι στο αριστερο.Θα παιζεις μεγαλες κλιμακες γρηγορα και καθαρα για πλακα.

Καλη επιτυχια.

 
sotos9 είπε:
φιλε Γιωργο

υπαρχουνε πολλες τεχνικες και τροποι.

Ο καθενας μας λειτουργει και συμπεριφερετε διαφορετικα όταν προκειται για μελετη.Δεν θελω να το παιξω ειδημονας αλλα πιστεψε με εχω ριξει πολύ μελετη στην ζωη μου.Θα σου πω ένα τροπο και εάν θελεις τον  εφαρμοζεις,προσωπικα με ειχε βοηθησει πολύ.

Παρε μπροστα σου ένα ρολοι.,

Την κάθε ασκηση θα την παιζεις 15 λεπτα,χωρις brake!!

1)οχταηχα

2)τετραηχα

3)τριηχα

Θα το κανεις κάθε μερα..Τον πρωτο μηνα θα παιζεις μονο σε ανοιχτες χορδες δηλαδη χωρις καν να χρησιμοποιεις το αριστερο σου χερι.Για παραδειγμα ξεκινας το οχταηχο,το πρωτο χτηπημα πρεπει να είναι accent για να καταλαβαινεις το ένα .Θα προσπαθεις στο 15λεπτο που εχεις να μοιραζεις την ασκηση σε ολες τις χορδες.Την πρωτο μηνα θα ξεκινας με downstroke.Και φυσικα θα κανεις το ιδιο με τις άλλες δυο.

Τον δευτερο μηνα θα κανεις ακριβως το ιδιο συν το αριστερο σου χερι.Καλο θα ητανε να παιζεις χρωματικα τις ασκησεις δηλαδη από 1 μεχρι 12 ταστο

Τον τριτο μηνα ακριβως το ιδιο με την διαφορα ότι θα αρχιζεις upstroke τις ασκησεις

Και τωρα το δυσκολο σημειο:εφοσον το καταφερεις αυτό(εάν δε βαρεθεις ,ολοι ετσι την πατανε)Θα ξεκινησεις να κανεις τις ιδιες ασκησεις μπλεκοντας δυο χορδες.Τι θελω να πω ξεκινα οχταηχο στην E-A υστερα Α-D και παει λεγοντας.Θελει πολυ καιρο και μεγαλη υπομονη.Θελει οργανωση και τροπο,οσο για την ταχητητα ΑΡΓΑ!!Εαν το εφαρμοσεις για λιγους μηνες δεν θα πιστευεις πως παιζει το δεξι σου.Η μαγεια είναι στο δεξι όχι στο αριστερο.Θα παιζεις μεγαλες κλιμακες γρηγορα και καθαρα για πλακα.

Καλη επιτυχια.
Ξεχασα να πω οτι στην πορεια τις μελετης μπορεις να βαλεις πενατηχα,εξαηχα

,εφταηαχα.Πολυ σημαντικα τα accents.ΠΑΡΔΕΙΓΜΑ:σε ενα lick με εξι νοτες(τριηχα)

πρεπει να τονιζεις το ενα και το τεσσερα,σε ενα οχταηχο το ενα και το πεντε.Προσεχε οταν αλλαζει χορδη να μην παιζεις ιδιο χτυπημα.Δηλαδη σε ενα εξαηχο ξεκινας στην Ε χορδη downstroke-upstroke-downstoke αλλαζεις χορδη A upstroke -downstroke-upstroke,οποτε καταληγεις παλι στην E με downstroke.

 
Παιδες σχετικα με τον μετρονομο που θεοποιειτε:Ο μετρονομος ειναι σιγουρα εξαιρετικα χρησιμος και χρειαζεται οπωσδηποτε στην εξασκηση αλλά υπο προυποθέσεις.Αν η τεχνική σου δεν ειναι αψογη στο μονο που θα σε βοηθησει ο μετρονομος ειναι στο ποσο καλος στην εξασκηση...λαθων θα γινεις και μετα θελει τριπλασια προσπαθεια για να διορθωθουν.

Οικονομια κινησης,Ανεξαρτησια δαχτυλων,μη σφιξιμο της πενας,χαλαρα δαχτυλα,τελειες επαναληψεις χωρις λαθη κτλ κτλ κτλ..ολα αυτα πρεπει να σας ενδιαφερουν.Αν δεν τα προσεχετε πρωτα αυτα και κυνηγατε το κλικ του μετρονομου απλα θα γινεται καλοι στην..τσαπατσουλια 8).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Dreamdancer είπε:
Οικονομια κινησης,Ανεξαρτησια δαχτυλων,μη σφιξιμο της πενας,χαλαρα δαχτυλα,τελειες επαναληψεις χωρις λαθη κτλ κτλ κτλ..ολα αυτα πρεπει να σας ενδιαφερουν.Αν δεν τα προσεχετε πρωτα αυτα και κυνηγατε το κλικ του μετρονομου απλα θα γινεται καλοι στην..τσαπατσουλια 8).
Πολύ σωστά τα λες αλλά αυτά πρέπει να πηγαίνουν πάνω σε έναν ρυθμό τον οποίο δείνει ο μετρονόμος και όχι σε έναν ασύμετρο,σίγουρα δείνεις βάση σε όλα αυτά που είπες και όχι μόνο στον μετρονόμο.

 
kbasilis είπε:
Πολύ σωστά τα λες αλλά αυτά πρέπει να πηγαίνουν πάνω σε έναν ρυθμό τον οποίο δείνει ο μετρονόμος και όχι σε έναν ασύμετρο,σίγουρα δείνεις βάση σε όλα αυτά που είπες και όχι μόνο στον μετρονόμο.
Σωστα αλλα το βασικο προβλημα που εχω καταλαβει εγω ειναι οτι πολλοι νομιζουν οτι ο μετρονομος θα τους κανει να παιζουν γρηγορα.Λιγο ανεβαζω τα bpm το συνηθιζω,περιμενω να καθαρισει κτλ κτλ κτλ....κυνηγωντας το κλικ δεν μπορεις να συγκεντρωθεις στις λεπτομερειες της τεχνικής.ΑΝ υπαρχει ενας καλος δασκαλος να επιμενει πολυ στα παραπανω και να τα εχει κανει ηδη δευτερη φυση στους μαθητες τοτε ναι αλλα συνηθως αυτο που γινεται ειναι να παιρνει ο αλλος ενα μετρονομο να ανεβαζει σταδιακα τα bpm και να περιμενει να φτιαξει τεχνική....αυτο ΔΕΝ γινεται ;).

 
Dreamdancer είπε:
Σωστα αλλα το βασικο προβλημα που εχω καταλαβει εγω ειναι οτι πολλοι νομιζουν οτι ο μετρονομος θα τους κανει να παιζουν γρηγορα.Λιγο ανεβαζω τα bpm το συνηθιζω,περιμενω να καθαρισει κτλ κτλ κτλ....κυνηγωντας το κλικ δεν μπορεις να συγκεντρωθεις στις λεπτομερειες της τεχνικής.ΑΝ υπαρχει ενας καλος δασκαλος να επιμενει πολυ στα παραπανω και να τα εχει κανει ηδη δευτερη φυση στους μαθητες τοτε ναι αλλα συνηθως αυτο που γινεται ειναι να παιρνει ο αλλος ενα μετρονομο να ανεβαζει σταδιακα τα bpm και να περιμενει να φτιαξει τεχνική....αυτο ΔΕΝ γινεται ;).
Προσωπική μου γνώμη για τον μετρονόμο είναι ότι χρειάζεται για να μην κινίσαι σε "αφθαίρετους" ρυθμούς.

Όπως άμα είσαι σε μια μπάντα δεν μπορεί ο ρυθμός (ντραμς κτλ) να κινούνται σύμφωνα με το τραγούδι και κάποιος από τα μέλη να έχει τον δικό του ρυθμό.

Συν ότι αν μάθεις να κινήσαι σωστά στους ρυθμούς θα αποφύγεις διάφορα "πασαλίματα"(αυτό δεν ησχύει για όλους αλλά πολλοί το κάνουν).

Το να ανεβάζει απλά τον μετρονόμο δεν σημαίνει πως θα ανέβει και το χέρι του(εφόσον δεν το έχει εξασκήσει) έχεις δίκιο σ'αυτό.

 
Πάντως κ γω δε νομίζω οτι χρειάζεται να ανεβαίνουν τα bpm ου μετρονόμου. Αν πχ παίζει κάποιος τέλεια μια φράση στο 60 επι καθημερινής βάσεως , θα φτάσει να την "έχει" άνετα στο 80,100 κ.ο.κ χωρίς καλά καλά να το καταλάβει.

 
lucky luke είπε:
Πάντως κ γω δε νομίζω οτι χρειάζεται να ανεβαίνουν τα bpm ου μετρονόμου. Αν πχ παίζει κάποιος τέλεια μια φράση στο 60 επι καθημερινής βάσεως , θα φτάσει να την "έχει" άνετα στο 80,100 κ.ο.κ χωρίς καλά καλά να το καταλάβει.
+1

Πολύ σωστός  ;)

 
Καλυτερος μετρονομος ο ψηφιακος η ο κλασσικος με την βεργα;;  :)

 
AndreasZ είπε:
Καλυτερος μετρονομος ο ψηφιακος η ο κλασσικος με την βεργα;;  :)
Και οι δυο μια χαρά είναι. Στον ψηφιακό απλά έχεις στη διάθεσή σου όλα τα bpm και μπορείς να ανεβοκατεβάζεις πανεύκολα το τέμπο με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο κλασικός που λες με τη βέργα είναι εξίσου καλός. Απλά εδώ δεν υπάρχουν όλες οι "ταχύτητες"¨στα bpm αλλά ανεβαίνει 2-2 ή 3-3 ή και 4-4 bpm κάθε φορά (ο δικός μου τουλάχιστον είναι έτσι). Επίσης για να αλλάξεις ταχύτητα πρέπει να μετακινήσεις προς τα κάτω ή προς τα πάνω ένα μεταλλικό "κυβάκι" που βρίσκεται πάνω στη βέργα και καθορίζει την ταχύτητα.

 
just_me είπε:
με βεργα δεν ειναι για πιανα?

    [move]??? ??? ??? ???[/move]
Ναι,αν θυμαμαι καλα...τον εχω δει σε πιανο...

Παραμενουμε στον ψηφιακο τοτε...

 
AndreasZ είπε:
Ναι,αν θυμαμαι καλα...τον εχω δει σε πιανο...

Παραμενουμε στον ψηφιακο τοτε...
Αυτοί οι μετρονόμοι συνηθίζεται να χρησιμοποιούνται από άτομα που ασχολούνται με κάποιο "κλασικό" όργανο (πιάνο, βιολί κτλ). Παρ' όλα αυτά κανείς δεν σε εμποδίζει να τον χρησιμοποιήσεις για να εξασκηθείς στην ηλεκτρική κιθάρα ή μπάσο. Την ίδια δουλειά κάνει κι αυτός.  ;)

 
geodimitri είπε:
Αυτοί οι μετρονόμοι συνηθίζεται να χρησιμοποιούνται από άτομα που ασχολούνται με κάποιο "κλασικό" όργανο (πιάνο, βιολί κτλ). Παρ' όλα αυτά κανείς δεν σε εμποδίζει να τον χρησιμοποιήσεις για να εξασκηθείς στην ηλεκτρική κιθάρα ή μπάσο. Την ίδια δουλειά κάνει κι αυτός.  ;)
Ναι,το γνωριζω γιατι επαιζα 6 χρονια κλασσικη κιθαρα..πιο μικρος φυσικα,αλλα μεσα μου εκαιγε μια φλογα αλλης κιθαρας πιο ζημιαρικης..καταλαβαινεις..

Παντως επισημα ξεκινησα μαθηματα πριν ενα μηνα ηλεκτρικης κιθαρας,ανεπισημα "ψιλο"επαιζα μονος μου,χωρις μετρονομους και τα συναφη..Παντως προκειται για ενα οργανο το οποιο μπορει να εχει τις ιδιες νοτες στην ταστιερα με την κλασσικη αλλα σαν τροπος παιξιματος η μια με την αλλη δεν εχουν καμια σχεση..με τον μετρονομο στην κλασσικη τα πηγαινα καλα...στην ηλεκτρικη ειμαι σαν αρχαριος..ισως το "σαν" να μην χρειαζεται.. :-\

 
Όντως τα δύο όργανα ενώ είναι πολύ κοντά εμφανισιακά, χρειάζονται εντελώς διαφορετική προσέγγιση παικτικά.

Καλώς ήρθες λοιπόν στον κόσμο της ηλεκτρικής κιθάρας και καλή παραμονή!  :)

 
geodimitri είπε:
Όντως τα δύο όργανα ενώ είναι πολύ κοντά εμφανισιακά, χρειάζονται εντελώς διαφορετική προσέγγιση παικτικά.

Καλώς ήρθες λοιπόν στον κόσμο της ηλεκτρικής κιθάρας και καλή παραμονή!  :)
Σας ευχαριστω πολυ!!

Στον κοσμο της ειμαι απο απο μικρος αφου την πρωτη ηλεκτρικη την αγορασα το 1995,παιζω μερικα κομματια χωρις να σημαινει οτι ειμαι και στο μετρο σωστος.

Τωρα με τα μαθηματα σκοπευω να φτασω ψηλα...αλλα αγανακτω πολλες φορες..

Το ξερω ομως οτι κανεις δεν εμαθε ευκολα..

 
mustafank είπε:
Να και μια από τις (πολλές) ασκήσεις, που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, από έναν καταπληκτικό κιθαρίστα (και συνφορουμίτη  8) ):

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=497857990257680&set=a.496766147033531.119257.482912965085516&type=1&theater

και υπόψιν...ξεκινάς ΜΕ ΜΕΤΡΟΝΟΜΟ πραγματικά ΑΡΓΑ (στο αργό παίξιμο δεν κρύβονται τα λάθη και "γυαλίζεις" και το παίξιμό σου, διορθώνοντας μικροατέλειες  ;) )
Την έχω λιώσει τη συγκεκριμένη άσκηση απόταν την πόσταρες!!! μαρέσει πολύ η μελωδία, που μπορώ να βρώ και άλλες τέτοιες ασκήσεις σαν αυτήν?πώς λέγονται?Θέλω κάτι αντίστοιχο με αυτή να μην είναι μονότονες να έχουν μελωδία, και η συγκεκριμένη μου βγάζει κάτι προς κλασική μουσική!!  ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top