Ταστιερα απο ebony, maple η rosewood;

IakChaos

Νέο μέλος
Μηνύματα
22
Πόντοι
1
εχω καιρο αυτη την απορια και το εχω συζητησει μερικες φορες με φιλους μου αλλα θα θελα και γνωμες απο εσας. σε ποιο ξυλο απο τα παραπανω πιστευετε οτι "κυλλαει" καλυτερα το χερι?? για shreding κατασταση εννοειται ρωταω! σιγουρα παιζει ρολο και το παχος/ξυλο του λαιμου αλλα ας πουμε μονο για ταστιερα! ευχαριστω προκαταβολικα!  8)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δε νομιζω οτι σε αυτο που ρωτας παιζει ρολο το ξυλο της ταστιερας, αλλα του λαιμου...

Γιατι οταν παιζουμε οι ακρες των δακτυλων πατανε ταστα κατα 90%...

 
G.K. the Greek είπε:
Δε νομιζω οτι σε αυτο που ρωτας παιζει ρολο το ξυλο της ταστιερας, αλλα του λαιμου...

Γιατι οταν παιζουμε οι ακρες των δακτυλων πατανε ταστα κατα 90%...
ΠΟΤΕ δεν παταμε ταστα!!Ταστα ειναι τα σιδερακια ;)

 
G.K. the Greek είπε:
Δε νομιζω οτι σε αυτο που ρωτας παιζει ρολο το ξυλο της ταστιερας, αλλα του λαιμου...

Γιατι οταν παιζουμε οι ακρες των δακτυλων πατανε ταστα κατα 90%...
ναι σιγουρα ειναι κ ο λαιμος,αλλα το εχω ακουσει απο πολλους να το λενε αυτο για την ταστιερα για αυτο ρωταω..καποιοι λενε για την maple οτι εκει κυλλαει ομορφα το χερι κλπ τετοια αλλα θελω να δω και αλλες αποψεις!

 
duckino είπε:
ΠΟΤΕ δεν παταμε ταστα!!Ταστα ειναι τα σιδερακια ;)
ναι μαλλον εννοει οτι τα παταμε μεσο των χορδων καθως ακουμπανε στα ταστα!  ;)

 
εξαρτάται το παίξιμο. Για παραδειγμα εγώ που πατάω δυνατά τις χορδές, τα δαχτυλα μου ακουμπάν την ταστιερα αρκετά, ειδικά στα bends.

θα έλεγα πως ο έβενος γλιστραει περισσότερο, μετά το rosewood και μετα το maple.

τώρα για σρεντ, δε νομιζω να παιζει πολύ ρόλο, γιατι μάλλον οι σρεντάδες δεν βάζουν και πολλή δύναμη (αυτη την εντυπωση εχω, το λεω με κάθε επιφυλαξη)

 
παιδες, το ειδος του ξυλου δεν εχει τοση σημασια, κατα την γνωμη μου στο γλιστρημα σημασια εχει το βερνικι του μπρατσου.

ψυχολογικα κ μονο εμενα το maple μου φαινεται πιο γρηγορο, πιο ελαφρυ. αλλα κυριως ρολο παιζει το βερνικι που εχει το μανικι.

 
ValteR είπε:
παιδες, το ειδος του ξυλου δεν εχει τοση σημασια, κατα την γνωμη μου στο γλιστρημα σημασια εχει το βερνικι του μπρατσου.

ψυχολογικα κ μονο εμενα το maple μου φαινεται πιο γρηγορο, πιο ελαφρυ. αλλα κυριως ρολο παιζει το βερνικι που εχει το μανικι.
ναι οντως το βερνικι τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα εχει τεραστια σημασια..γιατι εχει δινουμε την αντισταση οπως πιανουμε τον λαιμο οποτε εκει υπαρχει μεγαλυτερη τριβη,οσο μικροτερη τριβη τοσο πιο ευκολα θα γλυστραει το χερι! ;)
 
Εχεις δικιο για το βερνικι(που βεβαια υπαρχει μονο στις maple ταστιερες).Εμενα που ιδρωνουν παρα πολυ τα χερια μου , κολλανε στο βερνικι της maple ταστιερας.Ειδικα στα bends τα πραματα ειναι πολυ ασχημα.Γι'αυτο και προτιμω rosewood.Εβενο δεν εχω δοκιμασει ποτε αλλα καποιοι απο 'δω μεσα (και οχι μονο) ορκιζονται σ'αυτον.

 
duckino είπε:
ΠΟΤΕ δεν παταμε ταστα!!Ταστα ειναι τα σιδερακια ;)
Εννοουσα προφανως οτι παταμε τις χορδες στο υψος των ταστων...

Για να επανελθω στο θεμα θεωρω οτι απειροελαχιστη διαφορα κανει το ειδος του ξυλου της ταστιερας στο playability...Για να μην πω μηδενικη.

Μεγαλυτερο ρολο παιζουν τα ταστα (jumbo, medium etc...), το ξυλο του λαιμου και το ποσο λουστρο εχει...

 
G.K. the Greek είπε:
Εννοουσα προφανως οτι παταμε τις χορδες στο υψος των ταστων...

Για να επανελθω στο θεμα θεωρω οτι απειροελαχιστη διαφορα κανει το ειδος του ξυλου της ταστιερας στο playability...Για να μην πω μηδενικη.

Μεγαλυτερο ρολο παιζουν τα ταστα (jumbo, medium etc...), το ξυλο του λαιμου και το ποσο λουστρο εχει...
μα αν εχεις μιντιουμ τάστα, τότε είναι που μετραει το υλικό της ταστιερας.

προφανως υπάρχουν πολλοί λόγοι που συντελούν στο αν τελικά τα δάχτυλά μας θα ακουμπάνε αρκετα την ταστιέρα ή όχι.

όπως είπα, τα δικά μου στα μπεντς ακουμπάνε υπερβολικά πολύ και με μεγάλη δύναμη, έχω συνηθίσει να παίζω έτσι.

ο τρόπος που παίζεις, τα τάστα, οι χορδές, όλα αυτά επηρρεάζουν το πόσο τα δάχτυλά σου θα ακουμπάνε την ταστιέρα, η οποία με τη σειρά της προσθετει ένα βαθμό δυσκολίας.

για τον καθένα μας το πόσο σημαντικό είναι αυτό, διαφέρει. απο εκεί και πέρα, οι ιδιοτητες των ξύλων είναι συγκεκριμένες.

απο την εμπειρία μου ο έβενος είναι ο πιο ..γλιστερός

μετά το ρουσγουντ και μετά το μαπλ που με ενοχλει πάρα πολύ.

επίσης τα μεγάλα inlays τύπου gibson με ενοχλούνε αρκετά στα bends.

 
το μπρατσο ειναι το θεμα!
Aνα γεια σου. Αν το μπρατσο ειναι κομμενο και ραμενο για το χερι μου μπορω να παιξω οσο γρηγορα, αργα, με μπεντς μου επιτρεπουν οι δεξιοτητες μου. Αν οχι τοτε δεν μπορω να παιξω οτι ξυλο και να χει η ταστιερα. Κατι wizard δε τα μπορω με τιποτα ;D

 
Eχωντας ασχοληθει αρκετα με αυτο το θεμα κατεληξα στο εξης συμπερασμα: δεν καταλαβαινω καμια διαφορα λογω του ξυλου της ταστιερας, end of.

Αν επρεπε να επιλεξω καποιο ντε και καλα, θα ελεγα εβενος, γραφιτης, ebonized rosewood ή οτιδηποτε αλλο ειναι μαυρο. Γιατι οπως μαθαμε μικροι, τα μαυρα αυτοκινητακια πανε πιο γρηγορα, ειδικα δε αν εχουν φλογες ζωγραφισμενες στο πλαι, οποτε φανταζομαι θα ισχυει κατι παρομοιο για τις ταστιερες.

Και περαν του χιουμορ, ενα σοβαρο hint: Αν βαζετε αρκετη δυναμη στο δεξι χερι ωστε να παταει η χορδη ξυλο με δυναμη, και να το νιωθεις στο δαχτυλο, θελετε αλλαγη τεχνικης και βελτιωση στο αυτι, καθως ετσι παιζεις με +- αρκετα cent στο pitch (σαν να κανεις μικροσκοπικα bend).

 
odis13 είπε:
Και περαν του χιουμορ, ενα σοβαρο hint: Αν βαζετε αρκετη δυναμη στο δεξι χερι ωστε να παταει η χορδη ξυλο με δυναμη, και να το νιωθεις στο δαχτυλο, θελετε αλλαγη τεχνικης και βελτιωση στο αυτι, καθως ετσι παιζεις με +- αρκετα cent στο pitch (σαν να κανεις μικροσκοπικα bend).
αν όμως στα μπεντς αντι το δάχτυλο να το βάζεις πάνω στη χορδή, το βάζεις δίπλα και σηκώνεις τη χορδή με πλάγια δύναμη κυρίως, τότε δεν ακούγονται pitch.

ούτως ή άλλως το βασικό πρόβλημα είναι στα bends και όχι στα ανεβοκατεβασματα.

και γιατι να αλλάξω την τεχνική μου, όταν έχω rosewood που δε μου δημιουργει κανένα πρόβλημα?

 
odis13 είπε:
Eχωντας ασχοληθει αρκετα με αυτο το θεμα κατεληξα στο εξης συμπερασμα: δεν καταλαβαινω καμια διαφορα λογω του ξυλου της ταστιερας, end of.

Αν επρεπε να επιλεξω καποιο ντε και καλα, θα ελεγα εβενος, γραφιτης, ebonized rosewood ή οτιδηποτε αλλο ειναι μαυρο. Γιατι οπως μαθαμε μικροι, τα μαυρα αυτοκινητακια πανε πιο γρηγορα, ειδικα δε αν εχουν φλογες ζωγραφισμενες στο πλαι, οποτε φανταζομαι θα ισχυει κατι παρομοιο για τις ταστιερες.

Και περαν του χιουμορ, ενα σοβαρο hint: Αν βαζετε αρκετη δυναμη στο δεξι χερι ωστε να παταει η χορδη ξυλο με δυναμη, και να το νιωθεις στο δαχτυλο, θελετε αλλαγη τεχνικης και βελτιωση στο αυτι, καθως ετσι παιζεις με +- αρκετα cent στο pitch (σαν να κανεις μικροσκοπικα bend).
δεν νομιζω να παταει με τοοοση δυναμη την χορδη στην ταστιερα ωστε να ακουμπαει το ξυλο ρε φιλε! χαχα! θα ακουσεις κ το pitch που θα ανεβει!! τεσπα το θεμα απ οτι βλεπω και συμφωνα και με την φυσικη ο λαιμος ειναι το κυριο θεμα!αν γλιστραει ομορφα και γρηγορα τοτε θα τον νιωθεις το χερι να κυλλαει ωραια! αν οχι θα το καταλαβει καποιος πιστευω οτι κατι δεν παει καλα!

 
IraklisZS είπε:
αν όμως στα μπεντς αντι το δάχτυλο να το βάζεις πάνω στη χορδή, το βάζεις δίπλα και σηκώνεις τη χορδή με πλάγια δύναμη κυρίως, τότε δεν ακούγονται pitch.

ούτως ή άλλως το βασικό πρόβλημα είναι στα bends και όχι στα ανεβοκατεβασματα.

και γιατι να αλλάξω την τεχνική μου, όταν έχω rosewood που δε μου δημιουργει κανένα πρόβλημα?

ισως γιατι, να μην εναρμονιζονται τα χερια σου ωστε να μην μπορεις να παιζεις "γλυκα"....

 
Και περαν του χιουμορ, ενα σοβαρο hint: Αν βαζετε αρκετη δυναμη στο δεξι χερι ωστε να παταει η χορδη ξυλο με δυναμη, και να το νιωθεις στο δαχτυλο, θελετε αλλαγη τεχνικης και βελτιωση στο αυτι, καθως ετσι παιζεις με +- αρκετα cent στο pitch (σαν να κανεις μικροσκοπικα bend).

Odis13 εισαι αριστεροχειρ;Αν οχι μαλλον εννοεις το αριστερο ;)Οπως και να 'χει εγω συμφωνω με τον IraklisZS.Δεν χρειαζεται να ματωσεις για να βρει το κρεας ταστιερα.Ουτε τις εχω προσωπικα τις χορδες μου τοσο πολυ χαμηλα.Για μενα εχει μεγαλη διαφορα.Εχω αγορασμενη μια fender με maple ταστιερα απο ez(Ζάικο), με κατα τ'αλλα ... μπρατσο ονειρο και προτιμω να παιζω με τη yamaha μου επειδη τη φεντερια δεν μπορω να τη χαρω.

 
odis13 είπε:
, θα ελεγα εβενος, γραφιτης, ebonized rosewood ή οτιδηποτε αλλο ειναι μαυρο. Γιατι οπως μαθαμε μικροι, τα μαυρα αυτοκινητακια πανε πιο γρηγορα, ειδικα δε αν εχουν φλογες ζωγραφισμενες στο πλαι, οποτε φανταζομαι θα ισχυει κατι παρομοιο για τις ταστιερες.
χμ...με αφορμή το παραπάνω ...ο εβενος από το ebonized rosewood ξεχωρίζουν.....?

έχουν βγει gibson με ebonized rosewood ?

 
odis13 είπε:
Και περαν του χιουμορ, ενα σοβαρο hint: Αν βαζετε αρκετη δυναμη στο δεξι χερι ωστε να παταει η χορδη ξυλο με δυναμη, και να το νιωθεις στο δαχτυλο, θελετε αλλαγη τεχνικης και βελτιωση στο αυτι, καθως ετσι παιζεις με +- αρκετα cent στο pitch (σαν να κανεις μικροσκοπικα bend).
αντιστρέφοντας το επιχείρημά σου:

όσο πιο δυνατά πατάς, τόσο παραπάνω τριβή υπάρχει μεταξύ δακτύλου και ταστιέρας, και συνεπώς τόσο δυσκολώτερο είναι να μετακινηθεί η χορδή κατακόρυβα (ενώ ισχύει το αντίστροφο με το απαλό πάτημα, όπου ένα "μη κατακόρυφο" πάτημα μπορεί να γλιστρήσει, συνήθως προς τα πάνω, αφού το δάκτυλο ίσα που πατάει ξύλο)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top