Tα synths-workstations που χρησιμοποίησε ο Yanni

Από ότι τον άκουσα να λέει στο βίντεο ο μουσικός, έχει πολλά ίδια μοντέλα σε περίπτωση που κάποιο χαλάσει να έχει άμεσα κάποιο να αντικαταστήσει, δηλαδή για ασφάλεια. Πέραν τούτου, ίσως φοβάται μην "φαγωθεί" η πολυφωνία από τα όργανα του και για αυτό χρησιμοποιεί ταυτόχρονα πολλά μοντέλα ώστε να μοιράζει τους ήχους τους και να αποφευχθεί αυτό το πρόβλημα.

Ναί μέν το Krome π.χ. έχει 16 κανάλια για να μοιράσει τους ήχους αλλά αν φορτώσει έστω τα 8 κανάλια στο ένα Κrome και παίζουν ταυτόχρονα και τα 8, τότε η πολυφωνία μάλλον πάει περίπατο, ανάλογα τον ήχο και τους oscillators που τον αποτελούν. Άρα, αναλόγως το τί προγραμματισμό κάνει στους ήχους του και πόσους oscillators χρησιμοποιεί ταυτόχρονα σε κάθε workstation τότε αυτό για λόγους πολυφωνικής ασφάλειας, πιθανόν να τον οδηγεί στο να συνδέει 6+ τεμάχια.

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Θα πρέπει να έχει και rack (sound modules) στα live, απολύτως λογικό το βρίσκω.
Ο Ming μου είπε πως οτι γίνεται, έχει να κάνει με τα Kromes. Τώρα δεν ξέρω αν είπε αλήθεια η ψέματα και αν έχει λόγο να πει ψεματα.

Όσον αφορά το θέμα της πολυφωνίας εντάξει έχει μια βάση αυτό που λες αχταρμά, αλλα 8 πλήκτρα?! Και σιγά τις multilayered ηχαρες που έχει. Απλά εχει συνηθίσει να έχει ένα midi setup αρκετών πλήκτρων ώστε να κάνει τις αλλαγές αμεσα με το πάτημα ενος button στο midi switcher. Συγχρόνως δείχνει και πληθωρικός. Όπως είπε και ο κύριος Μανώλης ΕΝΔΕΧΟΜΈΝΩΣ να επικοινωνούν τα πλήκτρα του Γιανναρου και με του Ming. Το βρίσκω απόλυτα λογικό, αν παρακολουθήσετε τα lives η μετάβαση από το ενα τραγούδι στο άλλο ειναι αστραπιαία.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Synthhero είπε:
Ο Ming μου είπε πως οτι γίνεται, έχει να κάνει με τα Kromes.
Όσον αφορά τι; Τον ήχο ή το control ?

Για παράδειγμα, μπορεί η καρδιά του ήχου να είναι από sound module και τα keyboards να έχουν περιφερειακούς ήχους γύρω από αυτόν.

Δεν ξέρω, απλά ρωτάω.

Τώρα δεν ξέρω αν είπε αλήθεια η ψέματα και αν έχει λόγο να πει ψεματα.
ή λόγο να σου πεί όλη την αλήθεια, όπου α) δεν έχει κανένα λόγο να το κάνει και β) δεν μας απασχολεί αυτό. Προσωπικά με απασχολεί το μουσικό αποτέλεσμα.

... η μετάβαση από το ενα τραγούδι στο άλλο ειναι αστραπιαία.
... o.k. Νομίζω πως και τα σημερινά (και τα φθηνά) keyboards έχουν δυνατότητα για αστραπιαίες μεταβάσεις ή κάνω λάθος - δεν κατάλαβα κάτι σωστά;

@ axtarmas

Πρόβλημα δεν είναι η πολυφωνία όσο η καθαρότητα και κυρίως ο όγκος του ήχου.

Ανάλογα τους ήχους που θα χρησιμοποιήσεις, μία κλασική ορχήστρα με έγχορδα - πνευστά μπορεί άνετα να σε καταπιεί.

Κάποιος ηχολήπτης θα σου το εξηγήσει καλύτερα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Nikolas είπε:
Δε ξέρω πόσο πλάκα είναι, κλπ, αλλά ο waterfall είναι ελεύθερος να επιστρέψει στο νοιζ... Αυτό που λες είναι ολίγον άκυρο πιστεύω... :-/
δε καταλαβα χριστο,μαλλον εχω χασει επεισοδια!
 
Κύριε Μανώλη άλλο να αλλάζεις τους ήχους η τα studio setup, στη γλωσσα της Roland τελως παντων, σε 8 πλήκτρα ξεχωριστά και διαδοχικά που έχει επι σκηνής εναν έναν και αλλο να τους αλλάζεις ολους με το πάτημα ενος κουμπιού.

Σε κάθε τραγούδι εχει και διαφορετικούς ήχους στα συγκεκριμένα πλήκτρα που παιζει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ενα από τα μηνύματα που έστειλε, οσον αφορά τα Racks που τον είχα ρωτήσει πιο πάνω.  Οσο και να επέμενα για sound modules εκείνος μίλησε μόνο για τα kromes.

Screenshot_2016-08-28-01-25-20.png

 
Synthhero είπε:
Κύριε Μανώλη άλλο να αλλάζεις τους ήχους η τα studio setup, στη γλωσσα της Roland τελως παντων, σε 8 πλήκτρα έναν έναν και αλλο να τους αλλάζεις ολους με το πάτημα ενος κουμπιού.

Σε κάθε τραγούδι εχει και διαφορετικούς ήχους στα συγκεκριμένα πλήκτρα που παιζει.
Τώρα πλάκα μου κάνεις;Μου θύμησες ένα program changer που είχα τέλη δεκαετίας 80 για ένα keyboard με δύο rack τότε, θυμάμαι είχα και ένα merger για να δουλέψει σωστά, τι εποχές ;D

Επειδή μίλησες για Roland.

Για παράδειγμα σε ένα Fantom-G, γνωρίζεις πόσα patches μπορείς να αλλάξεις εσωτερικά και πόσα εξωτερικά με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού ή ποδοδιακόπτη;

Οκτώ εσωτερικά (εκτός των επεκτάσεων) και δεκαέξι εξωτερικά, δηλαδή μέχρι και δεκαέξι sound modules στην πρώτη γραμμή σε single-patch mode ή σε multi-performance mode, σύνολο τουλάχιστον εικοσιτέσσερα patches=parts. Όλα αυτά όχι απλά με δυνατότητα επιλογής PC μόνο μέχρι 128 όπως του Yanni αλλά με δυνατότητα επιλογής μέχρι πάνω από 2.000.000. Σε αυτά πρόσθεσε εκτός από τα key range για το κάθε ένα part (int & ext), εντάσεις, panning, panel assignable controllers, pad X 16, συγγνώμη αν ξεχνάω κάτι. Και τώρα όλα αυτά επί 512 μνήμες ανά project επί όσα project αντέχει το φλασάκι.

Αν θες ακόμα πιό πολύπλοκα πράγματα υπάρχει και άλλος τρόπος/λύση για πιό απαιτητικούς.

Βέβαια, παρόμοια πράγματα μπορείς να κάνεις και με άλλα keyboards, άλλης μάρκας ή ακόμα και με ένα ipad ή ένα laptop. Πιστεύω όμως πως δεν είναι αυτό το ζητούμενο, εννοώ το πόσο μεγάλο είναι το setup ή πόσο ευέλικτο. Ίσως να έχω πάθει λιγάκι ανοσία με όλα αυτά καθ'ότι έχω δει από κοντά και έχω ασχοληθεί αρκετά και σε άλλο επίπεδο με πολύ μεγαλύτερα και πολυπλοκότερα συστήματα από αυτό. Γι'αυτό θα επαναλάβω πως δεν έχει τόση σημασία το "μέγεθος" του setup όσο ο "οδηγός του" και φυσικά το αποτέλεσμα.

Ο Yanni αποδίδει μουσικά με πάρα πολύ λιγότερα από τα πιό πάνω. Η μουσική του επισκιάζει το οποιοδήποτε setup και τις όποιες "τεχνολογικές" δυνατότητες των μηχανημάτων. Απλά αυτό το setup τον βολεύει καλύτερα, καλύπτει τις απαιτήσεις του και όπως φαίνεται δημιουργεί.



Ενα από τα μηνύματα που έστειλε, οσον αφορά τα Racks που τον είχα ρωτήσει πιο πάνω.  Οσο και να επέμενα για sound modules εκείνος μίλησε μόνο για τα kromes.
Εντάξει  :)Το Krome φορτώνει δείγματα;

 
Το γνωρίζω γιατί κατέχω ένα Fantom G7, για τις δυνατότητες του Krome επί αυτού δε γνωρίζω, καθώς έχω παίξει μόνο μερικές ώρες και αυτά που κοίταξα ήταν τα presets οι παράμετροι, τα εφφέ και πως ακούγονται τα ομώνυμα  patches που έχει το Κrome σε σχέση με τα αντίστοιχα του Kronos το οποίο είχα δίπλα μου.

 
Και επί του προκειμένου, αυτό είναι το Midi Switcher που χρησιμοποιεί ο Γιάννης στο βίντεο;

Για να κάνει όλα τα keyboards να μιλάνε μεταξύ τους, δεν αρκεί όμως μόνο αυτό... θέλει και άλλα μηχανήματα.

4698784_orig.jpg


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν είναι αυτό.

Αλλά αυτό.

midimouse_image.jpg


Στο 4:36 αρχιζει τη γνωστή παρουσίαση και κάπου φαίνεται και το midi mouse.


Aυτά όλα όμως με το παλιό του setup.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επίσης μόλις είδα στο making of του Concert Event ότι ο πληκτράς έχει ακόμα ένα Midi Mouse προφανώς για τα δικά του synths. Oπότε το σύστημά του ίσως είναι αυτόνομο απ' εκείνο του Γιάννη.

 
Synthhero είπε:
Το γνωρίζω γιατί κατέχω ένα Fantom G7,
Οπότε τι είναι αυτό που σε εκπλήσει, τι το καινούργιο σε αυτό που είχες γράψει παρακάτω;

Κύριε Μανώλη άλλο να αλλάζεις τους ήχους η τα studio setup, στη γλωσσα της Roland τελως παντων, σε 8 πλήκτρα ξεχωριστά και διαδοχικά που έχει επι σκηνής εναν έναν και αλλο να τους αλλάζεις ολους με το πάτημα ενος κουμπιού.

Σε κάθε τραγούδι εχει και διαφορετικούς ήχους στα συγκεκριμένα πλήκτρα που παιζει.



Δεν είναι αυτό.

Αλλά αυτό.

midimouse_image.jpg
Σωστά.



Στο 4:36 αρχιζει τη γνωστή παρουσίαση και κάπου φαίνεται και το midi mouse.

+1 ;D

 
Όταν είπα για γλώσσα της Roland αναφερόμουν στη φράση studio setup. Δε γνωρίζω πως λέγεται το mode με τα 16 καναλια στο Κrome και τι δυνατότητες έχει επι αυτού, περισσότερα εξηγώ παραπάνω για τη σχέση μου με το Krome. O Yanni kromes χρησιμοποιεί οχι G7.

Oσον αφορα τα Receptors για τσεκάρετε 2 μηνύματα πανω απ το δικό σας.

Και ειχα αναφέρει για τους δικούς του λόγους ίσως να αποκρύπτει την αλήθεια. Ωστόσο στο νεο setup ο μικτής, τα Racks και τα eq που είχε εκλείπουν και εχουν αντικατασταθεί με 2 συνθς. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δε μπορεί να βρίσκονται κάπου αλλού βέβαια.

 
Καλησπέρα και από 'μένα,

Νομίζω είναι απλό, έχει τόσα πολλά synths γιατί μπορεί.

Μπορεί να τα αγοράσει, μπορεί να τα μεταφέρνει, μπορεί να τα μοστράρει.

Ίσως έχει βάλει έναν ήχο στο καθένα και δεν αλλάζει καν preset κατά το live. Το ανοίγει και είναι έτοιμο! :o

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top