Στήνω homestudio, αποψεις για Pro Tools

Superfunk είπε:
Βεβαια ο εξοπλισμος μονο δεν αρκει για καλα αποτελεσματα οποτε στη θεση σου θα επενδυα και καποια χρηματα/χρονο για να μαθω τη σωστη χρηση του (ειδικα αν φιλοδοξεις να κανεις κανονικο στουντιο recording) επαγγελματικο (η τελος παντων πολυ καλο αποτελεσμα μπορεις να κανεις και με ενα φτηνο laptop & το cubase αν ΞΕΡΕΙΣ τι κανεις. ;)
Έτσι είναι τα πράγματα.

Ξεκίνα αγοράζοντας ή δανειζόμενος τα μικρά ProTools, διότι παίζει να μην σου αρέσει καθόλου ο τρόπος που λειτουργούν, καθώς είναι φτιαγμένα για audio και όχι για midi.

 
ορθά τα λέτε,

θα τα βάλω στην m-audio (try before buy) ωστόσο σε σχέση με τα hd δεν υπάρχει διαφορά?? (ήδη βλέπω κάποια ντιβιντάκια me protools 8))

 
giannis είπε:
ορθά τα λέτε,

θα τα βάλω στην m-audio (try before buy) ωστόσο σε σχέση με τα hd δεν υπάρχει διαφορά?? (ήδη βλέπω κάποια ντιβιντάκια me protools 8))
Υποτίθεται ότι σαν όψη (και άποψη) είναι το ίδιο πράγμα. Ότι φτιάχνεις στα μικρά, μεταφέρεται στα μεγάλα δίχως πρόβλημα.

 
Για λίγο πιο ορθές απαντήσεις, πες μας πόσα όργανα θα ηχογραφείς ταυτόχρονα και αν θα μιξάρεις μέσα στο computer ή αν θα μιξάρεις από κονσόλα. ;)

 
Με 35.000 ευρώ φτιάχνεις αξιοπρεπέστατο χώρο/studio:

1. Προσωπικά δεν θα συνιστούσα ProTools, από την στιγμή που το Mac είναι σχεδόν δεδομένο, για DAW θα πρότεινα Logic ή Digital Performer.

2. Εάν όντως χρησιμοποιηθεί Mac, τότε αντί για RME θα πρότεινα Apogee μετατροπείς. Το πλήθος τους θα εξαρτηθεί προφανώς από τις εισόδους / εξόδους που είτε έχεις είτε σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις.

3. Με τα synthesizers που αναφέρεις θα δυσκολεύτείς να παράγεις ήχους στο γνωστό κλίμα της κινηματογραφικής μουσικής. Θα πρότεινα να αγοράσεις κάποιο sampler (είτε hardware είτε software) και samples τα οποία να *πείθουν*.

4. Τα Genelec που αναφέρεις είναι αρκετά καλά έως πολύ καλά, αλλά με 35.000 ευρώ μπορείς και καλύτερα.

5. Επίσης πολύ καλές αγορές θα ήταν ένα καλό EQ, compressor/limiter, ίσως κάποια εξωτερική μονάδα εφφέ και 1-2 μικρόφωνα για ηχογράφηση είτε φωνητικών είτε άλλων ακουστικών πηγών.

6. Θα βοηθήσει αρκετά και μία κατάλληλη ηχητική περιποίηση του χώρου όπως και εργονομική επίπλωση.

 
Περίπου ότι είπε ο παραπάνω. Δε πρόλαβα εχτές και έτσι...

Η αλήθεια είναι ότι με 35,000 ευρώ μπορείς να πάρεις πολλά πράγματα και καλά.

Να κάνω κι εγώ τις διαιρέσεις μου και βλέπουμε τι βγαίνει:

1. Θα συμφωνήσω κι εγώ. Δε χρειάζεσαι Pro Tools. Αφού πας για Mac Pro, τσίμπα το καινούριο (έχει κάποιους μήνες, νομίζω, εγώ είμαι σε PC) Logic studio Και είσαι άρχοντασ. $600 αν δε λαθέυομαι.

2. Για τον Mac, θα πρότεινα να πάρεις τα βασικά και μόνο απο την apple, και μνήμες, σκληρούς κλπ να πάς απο αλλού! ΘΑ σου έρθει σχεδόν μισο τιμής έτσι. Και πάλι αναφέρω ότι δεν έχω Mac, αλλά στο Λονδίνο όταν ρώτήσα, έτσι μου είπαν. Κανείς δε παίρνει μνήμες απο την apple... Μπορείς λοιπόν με $4000 να έχεις έναν αξιπρεπέστατο Mac Pro, με 8-16 GB RAM και 3-4 σκληρούς (η τιμή μπορεί να είναι λίγο εκτός, οκ? :))

3. Αφού σε ενδιαφέρει ΚΑΙ η κινηματογραφική μουσική (γιατί απο ηλεκτρονικα εγώ δεν έχω ιδέα), τότε θα θέλεις: όσο το δυνατόν πιο πολύ μνήμη και ΠΟΛΛΟΥΣ σκληρούς καθώς και γρήγορους. Δηλ. Εγώ σκοπεύω τώρα που θα πάρω καινούριο υπολογιστή να χτυπίσω τα 8 GB τουλάχιστον και 4 σκληρούς, όλους στα 10,000 rpm. RAID συστήματα σε samples σε κάνουν τίποτα και απλά χάνεις το χώρο σου τελικά. Ο λόγος είναι ότι το RAID είναι πιο γρήγορο σε τυχαίο (random) search. Τα samples είναι όλα σε μια σειρά, άρα δεν αξίζει τον κόπο. Τουλάχιστον έτσι μου είπαν...

4. Τώρα αν είσαι 100% σοβαρός για την κινηματογραφική μουσική θα πας για Eastwest ή VSL (Vienna Symphonic Orchestra). Η EW έχει πολύ χαμηλες τιμές αυτήν την εποχή αλλά το player (PLAY) δεν είναι 100% έτοιμο πιστεύω. Παρόλ' αυτά μπορείς να πάρεις το Platinum (138 GB) με 1300 ευρώ, μπορεί και λιγότερα. Η VSL, ΟΛΟ το πακέτο ανέρχετε περί τις 7,000 ευρώ και είναι... 700 GB +!!!!! Αλλα βέβαια δε χρειάζεσαι και τίποτα άλλο.

Ένας συνδιασμός θα ήταν ίσως η καλύτερη επιλογή.

Για ελεκτρόνικα δε ξέρω το θεό μου. Komplete 5? Reason 5? Ξέρω 'γω...  ???

5. Ηχεία. Εδώ υπάρχει ένα θέμα καθώς στην κινηματογραφική μουσική θα θες μάλλον πιο flat response, ενώ στην ηλεκτρονική θα θές και ένα subwoofer που να σπάει... τζάμια... Άρα?

2 σετ από μόνιτορς? Δε ξέρω τι να σου πω.

Δε μπόρεσα να δω τι είπες για Genelec αλλα είναι σεβαστότατη μάρκα. Πάντως με τα χρήματα που έχεις χτύπαγες και 3-way systems. (που είναι σαφώς ανώτερα) αλλα κοιτάμε στην τάξη των... 4000 ευρώ τουλάχιστον. Αλλα και πάλι τα έχεις να τα χαλάσεις.

6. Για interface, πράγματι σε αυτά τα χρήματα μπορείς να πας προς apoggee, ή Lynx (aurora) που είναι πραγματικά επαγγελματικές λύσεις! $2000. Για Midi, οτιδήποτε θα σου κάνει την δουλειά νομίζω.

7. Μικρόφωνα δε ξερω σχεδόν τίποτα (τώρα τα κοιτάζε κι εγώ), αλλα φαντάζομαι ότι θα θες 2 ΠΟΛΥ καλά μικ. της τάξης των 1000 ευρώ και μετά κάποια άλλα πιο χαμηλης ποιότητας!

Στο κάτω κάτω, σε ένα χώρο 15 τμ, δε ξέρω πώς θα βάλεις τα πράγματα. Και που θα έχεις τα φανταστικά ADDA converters, Και απίστευτα μικρόφωνα, κλπ, την ησυχία που θα την βρεις; Ο Η/Υ θα κάνει κάποιο θόρυβο, και ακόμη και silenced να είναι με cooling systems κλπ, πάλι θα είσαι ΕΣΥ στον ίδιο χώρο. Και αφού θα θες να αφήσεις ουδέτερο το δικό σου χώρο για να μην επηρεάζεται η ακοή σου, θα προσπαθήσεις να κόψεις και το natural reverb του χώρου που είναι σχεδόν απαραίτητο για Live ηχογραφίσεις!

Δηλ, φαντάσου τα 15 τμ σου: Ένα κομπιούτερ ΝΑ! Κατι ηχειάρες τεράστειες και ένα subwoofer απο κάτω. Μεγάλω τραπέζι, κονσόλα, βιβλία, acoustic treatment... Που θα χωρέσει ο άμοιρος ο κιθαρίστας;

(υπερβάλω εδώ, οκ; Το καταλαβαίνω, απλά διογκώνω κάποια πράγματα αφού το κάνεις που το κάνεις το έξοδο).

8. Acoustic treatment. Μου φαίνεται ΠΟΛΥ πιο σημαντικό απο την ηχομόνωση. Φυσικά αν είσαι πανω στην Αλεξάνδρας, εεε... τα θέλεις όλα. Πάντως με τόσα χρήματα σε παίρνει να βάλεις κάποιον ειδικό μέσα, να του δώσεις 1000 ευρώ (ποσο ΚΑΘΑΡΑ ΤΥΧΑΙΟ, δε ξέρω πόσο κάνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα), και να σου πει τι θέλεις για το δωμάτιο. Μετά αλλά 2000 για να το κάνεις και είσαι εκεί που είσαι.

Επίσης, αφου θα το έχεις και (ημι) επαγγελματικά, κάποιος καναπές απο πίσω θα είναι πολύ στα υπέρ. Θα χρησιμέψει και για Bass trap οπότε διπλός ο ρόλος του. Θες οι πελάτες σου να είναι χαρούμενοι και ευτυχισμένοι. ΝΑ ακούνε απίστευτα πράγματα στα ηχεία σου και μετα να πηγαίνουν σπίτι και αν δε τους αρέσει, τι να γίνει...! Να εντυπωσιάζει ο χώρος σου. Να έχεις την άνεση σου, τη "χλιδή" σου (αν και το αντιπαθώ προσωπικά)

9. Μη γελάσεις αλλα 8 ώρες σε καρέκλα ΙΚΕΑ θα σου βγει σε κακό. Το έχω κάνει και ακόμη κλαίω την πλάτη μου! Δώσε 500 ευρώ για μια ΚΑΛΗ επαγγελματική καρέκλα και έχε το κεφάλι σου ήσυχο. Το ίδιο και για ένα Mouse και ένα τραπέζι στο ύψος που το θές κλπ. Δε χρειάζεται να ξοδέψεις τρομερά χρήματα, απλά να το ψάξεις!

10. midi keyboard. Εκεί ότι νομίζεις. Αν παίζεις πιάνο, πάρε κάτι με 88 πλήκτρα, αλλιώς και μικρότερο δε χάθηκε ο κόσμος. Απλα να έχει αρκετά knobs για να κάνεις ότι γουστάρεις εσύ με τα ηλεκτρονικά σου.

11. Και τέλος, τράβα και στο Βασιλόπουλο για μια 6αδα μπύρες για μας που σε βοηθήσαμε και καλα...  :P :P (πλάκα κάνω, έτσι;)

Με τα παραπάνω, νομίζω ότι πας περι τις 20,000 ευρώ άρα σου μένει και άλλο άνοιγμα!

Κάτι άλλο (μιας και έχω χρόνο...): Έναρξη επαγγέλματος έχεις κάνει; Γιατί θα μπορούσες να σώσεις το ΦΠΑ γενικά. Και απο εδώ ΚΑΙ απο το εξωτερικό νομίζω (αν και δεν είμαι σίγουρος για τα Ελληνικα δεδομένα να πω την αλήθεια). Στο κάτω κάτω 19% είναι... Δεν είναι και λίγο...

 
Mη πέσεις στην παγίδα του να ωρίζεις το τι θα αγοράσεις σύμφωνα με τα 35.000 ευρώ που θέλεις/μπορείς να διαθέσεις. Προσωπικά το βρίσκω τεράστιο ποσό αν δεν σκοπεύεις να το δουλέψεις το studio για να σου δώσει κάποια λεφτά πίσω. Καλύτερα να ξεκινήσεις με ένα μικρό daw, να το ξεζουμίξεις και να δεις τι ακριβώς ζητάς ποιες είναι οι πραγματικές απαιτήσεις σου και τι σου είναι περιτό πριν ξοδέψεις όλα αυτά τα λεφτά

Επίσης για να δουλέψεις με τέτοια μηχανήματα πρώτα πρέπει να φτιάξεις τον χώρο σου οπότε μην σκέφτεσαι τίποτα άλλο μέχρι να γίνει σωστή μελέτη ακουστικής του χώρου, δε το συζητάμε κάν ;)

 
fleamail είπε:
Mη πέσεις στην παγίδα του να ωρίζεις το τι θα αγοράσεις σύμφωνα με τα 35.000 ευρώ που θέλεις/μπορείς να διαθέσεις. Προσωπικά το βρίσκω τεράστιο ποσό αν δεν σκοπεύεις να το δουλέψεις το studio για να σου δώσει κάποια λεφτά πίσω. Καλύτερα να ξεκινήσεις με ένα μικρό daw, να το ξεζουμίξεις και να δεις τι ακριβώς ζητάς ποιες είναι οι πραγματικές απαιτήσεις σου και τι σου είναι περιτό πριν ξοδέψεις όλα αυτά τα λεφτά

Επίσης για να δουλέψεις με τέτοια μηχανήματα πρώτα πρέπει να φτιάξεις τον χώρο σου οπότε μην σκέφτεσαι τίποτα άλλο μέχρι να γίνει σωστή μελέτη ακουστικής του χώρου, δε το συζητάμε κάν ;)
Είχα διαβάσει πρίν ένα χρόνο ίσως και περισσότερο στο computer music για τα ένα απο τα αδέλφια γνωστά ως οι μυθικοι πρώην orbital που πούλησε το hardware του πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ και πήρε μόνο software και μάλιστα πάρα πολυ λίγα πράματα. Και γενικώς αυτή είναι η τάση στο επαγγελματικό κόσμο .  Οπότε είτε σκάσεις 35.000 είτε μερικά χιλιάρικα το αποτέλεσμα δεν θα διαφέρει τόσο πολύ.

οπότε και συμφωνώ με τον flemail εκεί που αξίζει να τα σκάσεις είναι η ακουστική του χώρου.

 
kilon είπε:
Είχα διαβάσει πρίν ένα χρόνο ίσως και περισσότερο στο computer music για τα ένα απο τα αδέλφια γνωστά ως οι μυθικοι πρώην orbital που πούλησε το hardware του πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ και πήρε μόνο software και μάλιστα πάρα πολυ λίγα πράματα. Και γενικώς αυτή είναι η τάση στο επαγγελματικό κόσμο.
Καλά, αυτό απέχει πόρρω από το να είναι τάση.

Οπότε είτε σκάσεις 35.000 είτε μερικά χιλιάρικα το αποτέλεσμα δεν θα διαφέρει τόσο πολύ.
Δηλαδή λες ότι αν αυτός ο άνθρωπος αγοράσει μετατροπείς Prism/DAD/Lavry/CraneSong/Apogee, μικρόφωνα Brauner/Neumann/Peluso/Wunder, synthesizers Andromeda/Minimoog/Prophet k.l.p., equalizers και compressors Manley/Neve/Avalon/Teletronix θα έχει τα ίδια αποτελέσματα με κάποια soft-synths, soft-EQs, soft-οτιδήποτε?

Καλύτερα να ξεκινήσεις με ένα μικρό daw, να το ξεζουμίξεις και να δεις τι ακριβώς ζητάς ποιες είναι οι πραγματικές απαιτήσεις σου και τι σου είναι περιτό πριν ξοδέψεις όλα αυτά τα λεφτά
Το έχει κάνει ήδη αυτό. Συμφωνώ όμως στα περί ακουστικής περιποίησης.

 
Μου φάνηκε αυτονόητο για αυτό δεν είπα τίποτα...

ΑΠΟΣΒΕΣΗ! Αλλιώς γιατί να χαλάσεις ΤΟΣΑ χρήματα;

Όσον αφορά τους orbital: Ότι πληρώνεις παίρνεις! Ισχύει στο κρέας, ισχύει στο αυτοκίνητο, ισχύει και στη μουσική. ΜΕ εξερέσεις φυσικά! Αλλά μου φαίνεται απίστευτο να δεχτώ ότι το studio που δουλεύει ο Trenor (ΝΙΝ) θα μπορούσε να παράγει το ίδιο αποτέλεσμα στο... δικό μου χώρο!  ;D

 
OurDarkness είπε:
Καλά, αυτό απέχει πόρρω από το να είναι τάση.

Δηλαδή λες ότι αν αυτός ο άνθρωπος αγοράσει μετατροπείς Prism/DAD/Lavry/CraneSong/Apogee, μικρόφωνα Brauner/Neumann/Peluso/Wunder, synthesizers Andromeda/Minimoog/Prophet k.l.p., equalizers και compressors Manley/Neve/Avalon/Teletronix θα έχει τα ίδια αποτελέσματα με κάποια soft-synths, soft-EQs, soft-οτιδήποτε?

Το έχει κάνει ήδη αυτό. Συμφωνώ όμως στα περί ακουστικής περιποίησης.

ναι αυτή είναι η άποψη μου ....

συμφωνώ ότι κάποια πολύ ακριβό hardware μπορεί να βγάλει περισσότερο ποιότητα απο ένα software αλλά η διαφορά στην τιμή δεν δικαιολογεί αυτήν την ποιότητα για κάποιον home musician. Εξάλλου μόνο λίγες δεν είναι οι περιπτώσεις επαγγελματιών που τα κατάφεραν με μινιμαλ setup. Με λίγα λόγια κάτι που κοστίζει 10 ίσως και 100 φορές πιο πολύ απο ένα software δεν αποδίδει 10 έως 100 φορές καλύτερα. Πολλές φορές η διαφορά δεν είναι πάνω απο ένα 20%. Τώρα αν το χρήμα δεν σε αποσχολεί και έχει την απόλυτη απαίτηση για κορυφαία ποιότητα , τότε αναγκαστικά θα κάνεις τέτοιες αγορές αν και το προτιμότερο θα ήταν να πας σε ένα studio που θα ξέρουν να σου βγάλουν και αυτήν την παραπάνω ποιότητα. Το τί γίνεται όμως σε ένα επαγγελματικό στούντιο είναι μια άλλη ιστορία που ξευφεύγει τα όρια της μουσικής. 

Το θέμα είναι πάντα στο τέλος τί είναι αυτό που ακούγεται μέσα απο την μίξη και είναι παρατηρήσιμο για τον μέσο ακροατή.

 
playloud είπε:
Γιατι τα Pro Tools λενε οτι δεν εχει τοσο σημασια το προγραμμα τοσο, οσο το hardware? Δουλευω μονο cubase και δεν ξελει

Α, παιζουν τα protools και σε PC? Φανταζομαι ναι ε?
Τα pt είναι κλειστό σύστημα. Θέλουν τις ειδικές pci κάρτες για να τρέχουν, ειδικούς μετατροπείς από την digi ή ελάχιστες ακόμη εταιρίες που είναι συμβατές (και το ίδιο ακριβές) και γενικά πού συγκεκριμένο hardware. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την παροιμιώδη τους αξιοπιστία.

Και να παίζουν και σε pc και μάλιστα η digi έχει στο site της και προτεινόμενες συνθέσεις για μέγιστα αποτελέσματα.

Τώρα στο αυτό θεμα, συνονόματε Γιάννη κάπου τα έμπλεξες. Ποιος σου είπε ότι το logic και το live δε έχουν παρίσχυρα χαρακτηριστικά στον audio τομέα τους; Μάλιστα σε όλα αυτά τα "μεγάλα" προγράμματα, ζήτημα είναι οι μισοί που τα έχουν να χρησιμοποιούν το 50% των δυνατοτήτων τους. Έτσι από το να πάρεις τα μεγάλα pt απλώς επειδή έχουν κάποια χαρακτηριστικά που δεν θα τα χρησιμοποιείς πλήρως ή και ποτέ, θα ήταν καλύτερο κάποιο άλλο και με τα λεφτά που θα σου μείνουν να πας σε άλλους τομείς, όπως μικρώφονα, προενισχυτές και ηχομόνωση, εκτός και αν είσαι τέρμα στο βουνό, αλλά και πάλι για φαντάσου να ουρλιάξει κανά τσακάλι τη στιγμή που γράφεις τη μεγάλη έμπνευση! ;D Η ηχομόνωση δεν είναι μόνο για τους γείτονες

 
Τα pt είναι κλειστό σύστημα. Θέλουν τις ειδικές pci κάρτες για να τρέχουν, ειδικούς μετατροπείς από την digi ή ελάχιστες ακόμη εταιρίες που είναι συμβατές (και το ίδιο ακριβές) και γενικά πού συγκεκριμένο hardware. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την παροιμιώδη τους αξιοπιστία.
Και να παίζουν και σε pc και μάλιστα η digi έχει στο site της και προτεινόμενες συνθέσεις για μέγιστα αποτελέσματα.
Βoukas=respect, να σαι καλα φιλε μου που σπαταλησες λιγο χρονο να μου λυσεις την απορια. Οι αλλοι δεν εχουν διαθεσιμο φαινεται  :'(

 
Φίλε μου και εγω ηλεκτρονική γράφω οπότε ίσως μπορέσω να βοηθήσω λίγο.

Κατ' αρχήν συμφωνώ με τη πρόταση των περισσοτέρων να αποφύγεις τα Pro Tools. Πολύ ακριβά και δεν νομίζω να σου προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο.

Θα επέλεγα για Setup ενα Mac Pro, με Apogee Ensemble (= πολύ καλοί converters) και Logic κατα προτίμηση. Αν δεν το χωνεύεις (μήπως είναι θέμα να το συνηθήσεις;) Digital Performer ή Cubase 4 είναι καλή επιλογή.

Θα έπερνα επίσης δυό κομμάτια Euphonix McMix για Daw Control.

Απο Software Processors ή θα το γεμιζα με 3-4 UAD-1e με κάμποσα plugins ή θα έπερνα το Waves Platinum μαζί με Waves Studio Classic.

Απο Software Instruments Arturia Jupiter 8V, Komplete5, Predator, Gladiator, Zebra, Minimonsta και αρκετά άλλα είναι άπαιχτα για ηλεκτρονική μουσική.

Όλα τα παραπάνω δεν θα σου κοστίσουν πάνω απο 6000 Ευρώ.

Για ακουστική θα προσεχα πολύ να φτιάξω έναν σωστό χώρο, με ξεχωριστό Vocal Room αν είναι δυνατόν. Εκεί και θα έριχνα το μεγαλύτερο ποσοστό των χρημάτων μου. Χωρίς σωστή ακουστική δεν κάνεις τίποτα.

Hardware Synths δεν ξέρω αν θα έπερνα. Έχω ένα TI που δεν το πολυχρησιμοποιώ λόγω οτι μπορώ να έχω μέχρι 3 Instances σαν MIDI. Γενικά δεν μου αρέσει να έχω synths και να τα γράφω σαν Audio για λόγους ευελιξίας. Για αναλογικούς ήχους τα παραπάνω Software με καλύπτουν μια χαρά.

Αυτά ...

 
Συσσωρεύω σιγά σιγά όλες τις αναφορές που έχουν γίνει ,πολύ χρήσιμες και κατατοπιστικές.Νiκolas κερνάω όσες εξάδες γουστάρεις,ωραίο το αρθάκι σου,εννοείτε ότι εκτος από την ακουστική του χώρου θα γίνει και το απαραίτητο ντεκόρ,βλέπε καναπεδάκι,μαύρη μοκετούλα,σκέφτομαι σοβαρά να βάλω και μπορντό κουρτίνες περιμετρικά αν αυτό δεν ενοχλεί μπασοπαγίδες και γενικά τα ακουστικά στοιχεια ,πορτατιφια,και για το φπα που ανέφερες το έχω σκεφτεί εκ των προτερων.<<Θα δούμε>>

Από ότι φαίνεται θα κινηθώ προς logic μεριά με το ανάλογο hardware και εννοείτε το live το οποιο δεν το αφήνω με τίποτα,λέω να χρησιμοποιήσω για επιφάνεια εργασίας τα mackie universal control,καθώς και μια πληθώρα απο plugins,τα σίγουρα είναι τα arturia v collection,ni komplete 5,minimonsta,albino,pretador,octopus,imposcar,psp/nitro/lexicon/ktl.

Tα vienna που προανέφερες τα χρησιμοποιώ όπως και τα best service,τα sound ideas,τα hollywood edge κτλ,αλλα δεν τα έχω αγοράσει  :P ,θα δω πιο μου κάνει και βλέπουμε πιο θα πάει προς αγορά.3 terra έχω βιβλιοθήκες ότι πρέπει για αναφορά για κάνα ράμπο της εφορίας,φυσικά δεν τα επιδεικνύω,δεν θα υπάρχει σπασμένο λογισμικό στον macpro.

Ο φίλος OurDarkness θα με βοηθήσει σε περαιτέρω δυσανάλογα θέματα.

Nimrod7 δεν ξέρω για dsp αν uad που φέρνει η elina η της tc διαλέγω,το ερευνώ..Για τα hardware synths θα το σκεφτώ,ενα δυο κομμάτια που γουστάρω ίσως πάρω,

Boukas έχεις δίκιο για τα pt,ωστόσο τα τρέχω στην m-audio και βλέπουμε κ σε αυτό.

Fleamail,εννοείτε θα κάνω τρελή ερευνα,φτιάξιμο χώρου και μετά τα μηχανήματα αφού βγω παγανιά στην άδεια να ψάξω τι και πως.

thnx ολους,

 
φιλε μου παρακολουθω παρα πολυ καιρο το site  αλλα δεν μπηκα ποτε στην διαδικασια να απαντησω

σε κατι και ας το αξιζε μερικες φορες γιατι λεγονται πολλα λαθος πραγματα στο site  απο ατομα που ασχολουνται

5 μερες με την μουσικη και δινουν συμβουλες σε ατομα που ασχολουνται 3μερες

τι θελω να πω ειναι οτι αυτην την φορα αξιζει να σου πω κατι

οτι καλα ολα αυτα που σε συμβουλευουν οι φιλοι μας και καποιο απο αυτους ξερουν παρα πολυ καλα τι λενε

αλλα νομιζω οτι η ποιο ουσιαστικη συμβουλη για να μην αρχισεις να τα πουλας ολα αυτα που θα παρεις ειναι

οτι αν μεχρι τωρα δεν εχεις καταφερει να γραψεις ενα ολοκληρομενο κομματι η δεν εχεις καταφερει να το κανεις

να ακουγετε αξιοπρεπες απλα με αυτα που εχεις τωρα μην το κανεις αυτο το βημα

ειναι πολυ ομορφα ολα αυτα τα μηχανιματα αλλα ξερεις δεν κανουν θαυματα απο μονα τους

δεν θα σε κανουν ολα αυτα να γραψεις καλυτερη μουσικη

ειμαι σιγουρος οτι ακριβως τα ιδια μπορεις να καταφερεις και τωρα με λιγη παραπανω προσπαθεια

εγω προτεινω να σπουδασεις η να παρεις καποια μαθηματα πανω σε αυτο η απλα να αγορασεις dvd βιβλια

και να παρεις μονο τα απαρετητα και θα εχεις το ιδιο καλα αποτελεσματα πιστευω

τα λεω πολυ φιλικα ολα αυτα ελπιζω να ειμαι κατανοητος σε ολους

και στα λεω γιατι ξερω ποσο δυσκολα ειναι τα πραγματα με τα studio επαγγελματικα η ημι.....

 
stamjam είπε:
...δεν μπηκα ποτε στην διαδικασια να απαντησω...
Φίλε stamjam άσχετα με το συγκεκριμένο θέμα νομίζω ότι στο χέρι σου είναι να είσαι πιο ενεργός και να βοηθήσεις να αποφεύγεται η όποια η παραφιλολογία/ασχετολογία βλέπεις στο ΝΟΙΖ. Γι'αυτό υπάρχει άλλωστε.

 
Φαντάσου μια ανηφορική διαδρομή την οποια αναβαίνω 12 χρονια τώρα από τότε που ήμουν δεκατριών και κατάλαβα ότι με τρελαίνει να γράφω μουσική στο 6 κάναλο sequencer του casio ctk811,δεν μπορώ να κρίνω αν τα project μου αρέσουν,άσε που δεν με ενδιαφέρει,απλά είναι μια τρελα προσωπική μου επιθυμία, που δεν προδιαθέτει δόξα η χρήμα ,ρέει στο αίμα μου και αναπόφευκτα ασχολούμαι με αυτό σε δουλειά/εταιρικό στημένο pc και σπίτι η στον δρόμο με το φορητό.κουλτούρα είναι,

Εχω περάσει από διαφορα στάδια,σε τμήματα μουσικής τεχνολογίας σε ωδεία για πιάνο η αρμόνιο κτλ,δεν με άγγιξαν καθόλου,δηλώνω καθαρά αυτοδίδακτος άσε που η σύνθεση δεν μπορεί να διδαχθεί,ίσως κάποιοι μέθοδοι.

Οποτε πίστεψε με κατασταλαγμένος είμαι,το χρήμα δεν μου ήρθε ουρανοκατέβατο,συγκυρίες και ουσιαστικά θυσιάζω κάποια πράγματα,αλλα μπρός τι μουσική δεν τίθεται θέμα,

φιλικά

 
Jasemeister είπε:
Φίλε stamjam άσχετα με το συγκεκριμένο θέμα νομίζω ότι στο χέρι σου είναι να είσαι πιο ενεργός και να βοηθήσεις να αποφεύγεται η όποια η παραφιλολογία/ασχετολογία βλέπεις στο ΝΟΙΖ. Γι'αυτό υπάρχει άλλωστε.
+1

Γιατί κατα τα άλλα δεν μπορώ να αρνηθώ ότι η αρχή του ποστ του stamjam είναι λίγο ενοχλητική σε εμένα τον ευαίσθητο!  ;D

 
φιλε γιαννη εφοσον εχεις τετοια πορεια καντο

αφου το νιωθεις και το πιστευεις και ειναι τροπος ζωης για σενα.

εγω απλα ηθελα να ειμαι σιγουρος οτι πισω απο το post με τα pro tools

δεν κρυβετε ενα πιτρσιρικι το οποιο εχει θαμπωθει απο τα μεγαλα studios

και επειδη εχει λεφτα θα τα σπαταλισει αδικα χωρις να εχει προσπαθησει να μαθει πρωτα τα βασικα.οποτε εφοσον δεν ανηκεις σε αυτην την κατηγορια δεν υπαρχει θεμα

καλη συνεχεια και αν θες και μπορω να σε βοηθησω σε κατι πανω στα pro tools

πες στειλε μου pm

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top