Στέρεο κλαρίνο Despacito;

BlackCrow81 είπε:
Πάντως όσο και να φαίνεται παράξενο το θρεντ δεν έχει βγει σε κανένα σημείο οφτόπικ. Γιατί απλά είναι ένα θρεντ για τα πανηγύρια  :D
Είπαμε, είσαι αξιόλογος νέος, οπότε θα διαθέσω μερικές ακόμη πληροφορίες.

Όπως ακριβώς και στις κινηματογραφικές ταινίες, ο τίτλος ενός νήματος δε σημαίνει τίποτε.

Ούτε καν η υπόθεση σημαίνει τίποτε. Όποιος κάθεται να δει μία ταινία κρίνοντας από την υπόθεση, είναι ολίγον βλαμμένος.

Π.χ. η υπόθεση "Δημοσιογράφος με σημαντική επιτυχία στις γυναίκες έρχεται σε επαφή με διάφορυς συμπολίτες του στην κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα της Ρώμης στη δεκαετία του 60". δε λέει απολύτως τίποτε για το "Ντόλτσε Βίτα" του Φελλίνι.

Συνεπώς, κανένα νήμα δεν είναι για τα πανυγήρια.

:)

 
fusiongtr είπε:
Πες μου λίγο το ιστορικό σου. 8)
Έχω τα νεύρα μου από οΧτώ χρονών.

NEVRA%2BAPO%2B8.jpg


 
trolley είπε:
Τα τιμώμενα πρόσωπα είναι οι Δικαστές. Γι' αυτό σηκώνεται ο κόσμος όρθιος όταν μπαίνει μέσα ο Δικαστής (στις Η.Π.Α., δεν ξέρω τι γίνεται εδώ).
Και στην Ελλάδα το ίδιο ισχύει

Γιατί είναι τα τιμώμενα πρόσωπα; Διότι βρίσκονται εκεί με ιερό καθήκον (να δικάσουν).
Αν το τιμώμενο πρόσωπο ήταν ο κρατούμενος (δεν είναι) τότε θα έπρεπε όλοι να φορούν φόρμες.

Ο κρατούμενος λοιπόν (και όλοι όσοι βρίσκονται εκεί με επίσημη ιδιότητα) πρέπει επίσης να φορούν κοστούμι ή στολή σε σύνάρτηση με την επίσημη ιδιότητά τους.
όχι, ο καθένας πρέπει να φοράει ό,τι αυτός κρίνει και επιθυμεί . Δεν κρίνονται οι άνθρωποι για την ενδυμασία ούτε θα έχουν εύνοια αν είναι καθωσπρέπει . Κρίνονται για πράξεις ή παραλείψεις

Και βέβαια, ναι, πρέπει να την πληρώνεις εσύ για τον ίδιο λόγο που πληρώνεις και το φαγητό του: είναι μία χειρονομία εκ' μέρους της κοινωνίας ότι (στον όποιο βαθμό) η δική του παραβατικότητα είναι δική μας αποτυχία.
Χμμμ και ναι και όχι. Κλίνω προς το όχι. Αυτό θα συνέβαινε αν είχαμε καθημερινή και απόλυτα ενεργή συμμετοχή στα "κοινά" . Άμεση Δημοκρατία. Κατά την δική μου ταπεινή άποψη δεν έχουμε , εκτός κι αν επιτρέπεται να μπαίνω όποτε γουστάρω στο δημαρχείο της περιοχής μου ή στη Βουλή και να συμμετέχω με την ψήφο μου στις αποφάσεις .

Μπορεί να φταίει η ηλικία μου ή η έλλειψη γνώσεων, αλλά δεν μπορώ να βρω που φταίω εγώ στο ότι ο Χ παραβατικός κλέβει .Ούτε που φταίω στο ότι ο Ψ ξέρει ότι ο Χ κλέβει αλλά δεν τον καταγγέλλει . ( ένα παράδειγμα που όντως μπορείς να γίνεις άμεσα "ενεργός" )

τεσπα πολύ μεγάλη συζήτηση , άκρως φιλολογική και ενδιαφέρουσα που σίγουρα ο @ LK έχει πολλές γνώσεις να μοιραστεί

Τελευταίο: αν ποτέ βρεθείς φυλακή, θα χαίρεσαι και θα ανακουφίζεσαι στην επίγνωση ότι κάποιοι σκέπτονται σαν εμένα και θα παρακαλάς να μην υπάρχει κανείς που να υποστηρίζει αυτό που έγραψες. Ναι;
Δεν έχει σημασία τι υποστηρίζει ο καθένας. Κι όποιος πηγαίνει φυλακή δε νομίζω να ενδιαφέρεται και πολύ τι σκέφτονται οι απ' έξω

 
trolley είπε:
Είπαμε, είσαι αξιόλογος νέος, οπότε θα διαθέσω μερικές ακόμη πληροφορίες.

Όπως ακριβώς και στις κινηματογραφικές ταινίες, ο τίτλος ενός νήματος δε σημαίνει τίποτε.
Καταλαβαίνω τι εννοείς, είναι κάτι σαν το κόμμα που ψήφισα τον Σύριζα που παρόλο που στο όνομα έχει τον όρο αριστερά εν τούτοις συμπεριφέρεται σαν δεξιό κόμμα. Αλλά αν και απογοητεύτηκα από τη στάση αυτή θα τον ξαναψηφίσω γιατί βλέπω ότι η χώρα πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο  :D
 
Rebel_Of_South είπε:
Μπορεί να φταίει η ηλικία μου ή η έλλειψη γνώσεων, αλλά δεν μπορώ να βρω που φταίω εγώ στο ότι ο Χ παραβατικός κλέβει .Ούτε που φταίω στο ότι ο Ψ ξέρει ότι ο Χ κλέβει αλλά δεν τον καταγγέλλει . ( ένα παράδειγμα που όντως μπορείς να γίνεις άμεσα "ενεργός" )
Φταις ως μέλος της κοινωνίας, στο βαθμό που σου αναλογεί.

Ως ψηφοφόρος, ως παιδί ή γονιός, ως μαθητής, ως επαγγελματίας, ως χίλια δυό.

Και αυτό που ανέφερες είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα.

Φταίς που ανέχεσαι την παραβατικότητα.

Θα μου πεις, μεγάλωσες σε ένα περιβάλλον που υποστήριζε ότι δεν πρέπει να γίνεις "χαφιές" ακόμα και αν έβλεπες να κλέβουν από τα παιδιά σου.

Ε φταις που δεν έσπασες αυτό το περιβάλλον.

 
Rebel_Of_South είπε:
όχι, ο καθένας πρέπει να φοράει ό,τι αυτός κρίνει και επιθυμεί στον ιδιωτικό του χρόνο . Δεν κρίνονται οι άνθρωποι για την ενδυμασία ούτε θα έχουν εύνοια αν είναι καθωσπρέπει . Κρίνονται για πράξεις ή παραλείψεις
Fixed.

Χμμμ και ναι και όχι. Κλίνω προς το όχι. Αυτό θα συνέβαινε αν είχαμε καθημερινή και απόλυτα ενεργή συμμετοχή στα "κοινά" . Άμεση Δημοκρατία. Κατά την δική μου ταπεινή άποψη δεν έχουμε , εκτός κι αν επιτρέπεται να μπαίνω όποτε γουστάρω στο δημαρχείο της περιοχής μου ή στη Βουλή και να συμμετέχω με την ψήφο μου στις αποφάσεις .
Αν υπήρχε άμεση δημοκρατία, τότε θα μπορούσε να υπάρχει και άμεση δικτατορία (π.χ. να μένω εγώ από πάνω σου και να μπορώ να βάζω τέρμα τη μουσική που μισείς, όποια ώρα γουστάρω). Προσπαθούμε να τα αποφεύγουμε αυτά και χρησιμοποιούμε το Νόμο ως ρυθμιστικό μέσο. Συνεπώς η στάση μας ελέγχεται από το Νόμο (που υπάρχει) και όχι από την άμεση δημοκρατία (που είναι προϊόν φαντασίωσης).

Μπορεί να φταίει η ηλικία μου ή η έλλειψη γνώσεων, αλλά δεν μπορώ να βρω που φταίω εγώ στο ότι ο Χ παραβατικός κλέβει .Ούτε που φταίω στο ότι ο Ψ ξέρει ότι ο Χ κλέβει αλλά δεν τον καταγγέλλει . ( ένα παράδειγμα που όντως μπορείς να γίνεις άμεσα "ενεργός" )
Ναι, συμφωνώ μαζί σου. Και εγώ δεν πιστεύω ότι φταίω για τις μαλακίες οποιουδήποτε. Αλλά όμως, όπως έγραψα, το μέτρο του Πολιτισμού που προσπαθούμε να εφαρμόσουμε είναι διαφορετικό. Καλώς, αν το σκεφτείς. Δε νομίζω να ενέκρινες το κόψιμο των χεριών κάποιου που έκλεψε πορτοκάλια, όπως κάνουν φανατικοί σε άλλες χώρες.

τεσπα πολύ μεγάλη συζήτηση , άκρως φιλολογική και ενδιαφέρουσα που σίγουρα ο @ LK έχει πολλές γνώσεις να μοιραστεί
Φιλοσοφική, όχι φιλολογική.

Δεν έχει σημασία τι υποστηρίζει ο καθένας. Κι όποιος πηγαίνει φυλακή δε νομίζω να ενδιαφέρεται και πολύ τι σκέφτονται οι απ' έξω
Τότε γιατί όλοι οι προοδευτικοί πολιτικάντηδες κριτικάρουν το όποιο σωφρονιστικό σύστημα; Ακριβώς, διότι είναι δείκτης του επιπέδου μίας κοινωνίας. Το τι σκέπτονται οι "έξω" αν πάμε φυλακή, θα μας ενδιαφέρει τόσο όσο μας ενδιέφερε το αν μας πηδάνε τη γκόμενα όταν πήγαμε φαντάροι (αν δεν πήγες φαντάρος, ρώτα κάποιον που να πήγε).

 
fusiongtr είπε:
Καλά είσαι.

Τι να πει κι ο Θέμης.
Πωωω, δεν ήξερα ότι είναι τόσο χάλια.

Τριπλασίασέ του τη δόση.

 
Εγω θα μείνω λίγο ακόμα σε θέματα εμφάνισης-τύπου –συμπεριφοράς και στην ουσία.

Κάποτε στο προξενείο των Η.Π.Α. που στεγάζεται γνωστό εμπορικό κέντρο της συμπρωτεύουσας με «τράβηξε» (κάποιος το κάλεσε και ήμουν ήδη μέσα )το ασανσέρ στον 7ο (προξενείο Η.Π.Α).

Με το που άνοιξε η πόρτα αντίκρισα έναν τύπο σε διαστάσεις περίπτερου ;D (2 μέτρα ύψος και περίπου 4 πλάτος).

Στα χέρια του (σε θέση μικρής φύλαξης) έφερε αυτόματο όπλα.

Φορούσε κοστούμι (δεν ήταν ντυμένος στρατιωτικά/ ή σαν πεζοναύτης) .

Με κοίταξε αμιλητος  στα μάτια, πίσω από γυαλιά  ηλίου.

Θα υποθέσω, για χάριν της κουβέντας, ότι ήταν ένας ανεκπαίδευτος χοντρός που στις άδειές του τρώει μπεργκερς στα μακ ντοναλτς  στην Γιαννιτσών 61 και κανένα ντόνατ στο Χαριλάου.  ;D

Αλλαγή σκηνικού, και πάμε σε οποιοδήποτε Αστυνομικό Τμήμα στην Ελλάδα (ας εξαιρέσω τη ΓΑΔΑ γιατί έχει γαλονάδες ;D).

Σκοπός πύλης.

Το πιο καχεκτικό του τμήματος, ίσως γιατί είναι βαρετή υπηρεσία.

Όπλο; Ποιο όπλο; Το φραπέ στο ένα χερι και την ζαμπονοτυρόπιτα στο άλλο. ;D

Αν τον πλησιάσεις στα 30 εκατοστά , ίσως σηκωθεί, και θα σου πει (συνήθως ευγενικά – δεν λέω- τι θέλετε;)

Θα υποθέσω, και πάλι για χάρη της κουβέντας, ότι ήταν ένας εκπαιδευμένος πολεμιστης, που τελείωσε σχολή νιτζα και σαολιν ;D, ξέρει επτά πολεμικές τέχνες και μπορεί να σε σκοτώσει με το καλαμάκι από τον καφέ. ;D

Ερωτάται:

Αν ήμουν τρομοκράτης, σε ποιόν θα έκαμα τσαμπουκά;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κοίτα, όπως προκύπτει από τις λέξεις πάνω στα βίντεο του Αδαμαντίδη, αυτός που είναι σε πραγματικά άθλια κατάσταση είναι ο Νεκτάριος Μπήτρος.

A-3024325-1434705566-9389.jpeg.jpg


 
LK είπε:
Ερωτάται:

Αν ήμουν τρομοκράτης, σε ποιόν θα έκαμα τσαμπουκά;
Φυσικά στον πρώτο (το περίπτερο).

Ξέρεις γιατί?

Γιατί δεν έχει την φιλοδοξία που έχει ο δεύτερος (καχεκτικός).

Ο πρώτος έχει τα κιλά του, έχει το όπλο, τέλος.

Δεν χρειάζεται να προσπαθήσει (έτσι νομίζει).

Ο δεύτερος όμως δεν έχει ούτε κιλά, ούτε όπλο.

Προσπαθεί λοιπόν ακόμα και στην δουλειά να αποκτήσει τουλάχιστον τα κιλά (με την ζαμπονοτυρόπιττα).

Δεν θα τα έβαζα με έναν που προσπαθεί.

Θα προτιμούσα να αντιμετωπίσω τον χορτασμένο.

:D

 
LK είπε:
Εγω θα μείνω λίγο  [...] τσαμπουκά;
Οι εικόνες των φυλάκων που περιέγραψες είναι αντίστοιχες των ίδιων των χωρών της Ελλάδας και της Αμερικής.

Σε ποιον γίνεται λοιπόν ο τσαμπουκάς;

Και νομίζω ότι τα βλέπεις τα πράγματα λίγο ανάποδα. Δλδ δεν βλέπεις, όπως πρέπει, το αποτέλεσμα.

Ο Αμερικάνος είναι έτσι επειδή αντιμετωπίζει τις δεδομένες καταστάσεις, και ο Έλληνας επειδή δεν τις αντιμετωπίζει.

 
RayDTutto είπε:
Οι εικόνες των φυλάκων που περιέγραψες είναι αντίστοιχες των ίδιων των χωρών της Ελλάδας και της Αμερικής.

Σε ποιον γίνεται λοιπόν ο τσαμπουκάς;

Και νομίζω ότι τα βλέπεις τα πράγματα λίγο ανάποδα. Δλδ δεν βλέπεις, όπως πρέπει, το αποτέλεσμα.

Ο Αμερικάνος είναι έτσι επειδή αντιμετωπίζει τις δεδομένες καταστάσεις, και ο Έλληνας επειδή δεν τις αντιμετωπίζει.
Σωστό αυτό που λες υπό την έννοια ότι κανείς δεν ασχολείται μαζί μας (ευτυχώς),

Κάποτε κάποιος είπε ότι η ΜΙ 6 ΔΕΝ έχει στέιλει ΠΟΤΕ πράκτορες στην Ιαπωνία και στην Ελλάδα.

Ο Λόγος;

Οι Ιάπωνες ΔΕΝ μιλάνε ό,τι και να τους κάνεις,

Οι ΄Έλληνες πάλι, τα λένε όλα μόνοι τους.  ;D ;D

 
trolley είπε:
Κοίτα, όπως προκύπτει από τις λέξεις πάνω στα βίντεο του Αδαμαντίδη, αυτός που είναι σε πραγματικά άθλια κατάσταση είναι ο Νεκτάριος Μπήτρος.
Έχεις δίκιο.

Και πρέπει να είναι και επικίνδυνος. :o

antzela-dimitriou-ante-na-min-ta-paro-350x350.jpg


 
trolley είπε:
Φιλοσοφική, όχι φιλολογική.
Ναι, αυτό τέλος πάντων  ;D

όχι, ο καθένας πρέπει να φοράει ό,τι αυτός κρίνει και επιθυμεί στον ιδιωτικό του χρόνο . Fixed.
Ωραία , να ρωτήσω όμως .... Ένα διεμφυλικό άτομο που δικάζεται , έχει ή δεν έχει δικαίωμα να παρουσιαστεί όπως αυτό θέλει και αισθάνεται ;;;;;

Φιλοσοφική, όχι φιλολογική.

Τότε γιατί όλοι οι προοδευτικοί πολιτικάντηδες κριτικάρουν το όποιο σωφρονιστικό σύστημα; Ακριβώς, διότι είναι δείκτης του επιπέδου μίας κοινωνίας.
Μάλλον για μικροκομματισμό, δεν ξέρω

Γιατί της κοινωνίας και όχι του Κράτους π.χ.  ;;;

Το πως θα στελεχωθεί, οργανωθεί κλπ δεν το αποφασίζω εγώ κι εσύ αλλά το αρμόδιο Υπουργείο . Αν και ξέρω την απάντηση , έχουμε εκλέξει αντιπροσώπους όποτε έχουμε μερίδιο κλπ κλπ . Σωστό εν μέρει

 
Rebel_Of_South είπε:
Ένα διεμφυλικό άτομο που δικάζεται , έχει ή δεν έχει δικαίωμα να παρουσιαστεί όπως αυτό θέλει και αισθάνεται ;;;;;
Υπάρχει κώδικας ενδυμασίας που καλύπτει και αυτή την περίπτωση. Υπάρχει "επίσημο ένδυμα" και για τις γυναίκες, και για τους άνδρες. Από αυτή την άποψη, οι διεμφυλικοί μπορούν να κάτσουν σε όποιο σημείο της τραμπάλας τους κάνει κέφι.

Να σε ρωτήσω και εγώ κάτι: νομίζεις ότι δεν υπάρχει κανένα διεμφυλικό άτομο στους κόλπους της Αστυνομίας, του Στρατού, των Δικαστών, των Πυροσβεστών, των Γαλατάδων ή όποιων άλλων θέλεις;

 
trolley είπε:
Να σε ρωτήσω και εγώ κάτι: νομίζεις ότι δεν υπάρχει κανένα διεμφυλικό άτομο στους κόλπους της Αστυνομίας, του Στρατού, των Δικαστών, των Πυροσβεστών, των Γαλατάδων ή όποιων άλλων θέλεις;
είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν και είμαι σίγουρος ότι θα είναι και καταπιεσμένοι , ειδικά στα σώματα ασφαλείας

Το ερώτημα μου δεν ήταν μόνο ως προς το τι θα φορέσει . Αλλά μπορεί ο Γιώργος Χ. που δικάζεται να παρουσιαστεί στην έδρα ως Γεωργία Χ. ;;; Και γιατί όχι με φόρμες π.χ. ;;

 
Rebel_Of_South είπε:
Το ερώτημα μου δεν ήταν μόνο ως προς το τι θα φορέσει . Αλλά μπορεί ο Γιώργος Χ. που δικάζεται να παρουσιαστεί στην έδρα ως Γεωργία Χ. ;;; Και γιατί όχι με φόρμες π.χ. ;;
Κοίταξε, προτάσσεις διαρκώς την αντίληψη ότι ο "καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει". Αυτή η αντίληψη είναι ελάχιστη για τον άνθρωπο που αντιλαμβάνεται ότι υπάρχει ως μέρος κοινωνικού συνόλου, διότι διατυπώνει ένα μοντέλο ζωής που δεν υιοθετούν ούτε τα ζώα.

Η αλήθεια του ζητήματος, είναι ότι ο άνθρωπος είναι πλήρως ελεύθερος να επιλέξει έναν ή περισσότερους ρόλους στη ζωή του, και κατόπιν είναι πλήρως σκλαβωμένος σε αυτούς τους ρόλους (π.χ. είναι άλλο πράγμα να υποδύεσαι την Γκόλφω στο θέατρο, και άλλο πράγμα να υποδύεσαι τον Τάσο). Αν επιδιώκεις να αγνοείς τους κανόνες ενός ρόλου, αυτός ο ρόλος θα σου αφαιρεθεί και (ανάλογα) με το πως αισθάνεσαι μπορεί να μην σου αρέσει καθόλου.

Ο διεμφυλικός έχει επίσης έναν ή περισσότερους ρόλους. Στον ιδιωτικό του χρόνο είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει, αλλά αν είναι δάσκαλος (π.χ.) τότε δε βρίσκεται στον ιδιωτικό του χρόνο, αλλά σε χρόνο που πληρώνω εγώ (και εσύ).

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top