Πιστεύω ότι τα πανεπιστήμια στη χώρα μας θα αυτορυθμιστούν μέσω της αξιολόγησης.
Δεν χρειάζεται οι καλοί να διώξουν τους τραμπούκους γίνοντας οι ίδιοι πιο τραμπούκοι (εύστοχο το ποστ του gvelek
Γιατί οι τραμπούκοι είναι πάντα πολύ πιο αποφασισμένοι και ενωμένοι.Γιατί αν πέσεις στο επίπεδο του τραμπούκου, θα χάσεις.Και γιατί η βλακεία είναι ανίκητη.
).
Δεν χρειάζεται να βγουν από τη μέση οι εντελώς γελοίες φοιτητικές παρατάξεις αν και θα έδινα το ένα μου νεφρό για να συμβεί αυτό..
Δεν χρειάζεται καν να καταργηθεί το άσυλο (που είναι ωραίο σαν ιδέα και ταιριάζει με την ελευθερία ιδεών και την απουσία δογμάτων από τα πανεπιστήμια).
Η αξιολόγηση θα βοηθήσει τα πανεπιστήμια να ανεβάσουν τα στάνταρντ τους και να υπηρετήσουν καλύτερα τον σημαντικό σκοπό που έχουν στην κοινωνία.
Όποια πανεπιστήμια δεν βελτιώνουν τις υποδομές τους, συνεχίζουν να είναι στάβλοι και δεν βελτιώσουν σημαντικά την λειτουργία τους, θα οδηγηθούν μέσω της αξιολόγησης στον μαρασμό. Αυτό όμως δίνει κίνητρο στους καθηγητές και τους φοιτητές να μην συνεχιστεί αυτό το σοβιετικό μοντέλο λειτουργίας, καθώς ούτε ο καθηγητής θα θέλει να διδάσκει σε ένα πανεπιστήμιο Ω κατηγορίας, ούτε ο απόφοιτος να έχει στα χέρια του ένα χαρτι που τελικά δεν θα έχει αντίκρυσμα.
Βέβαια αν υπολογίσουμε ότι ένα απαξιωμένο πανεπιστήμιο προκαλεί και μαρασμό στην τοπική κοινωνία - αφού κανένας γονιός δεν θα θέλει να στέλνει το παιδί του εκεί άρα η τοπική κοινωνία θα χάσει έσοδα από ενοίκια-καφετέριες-σούπερμάρκετ κ.τ.λ. μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι για λόγους τοπικού συμφέροντος, θα γίνει υπόθεση όλης της κοινωνίας το καλό πανεπιστήμιο (αντίθετα με τώρα, είτε κλειστό είτε ανοικτό, το ίδιο τους κάνει...) Με λίγα λόγια θα επικρατήσει η λογική και όχι οι ανωριμότητες του κάθε Δαπίτη-Πασπίτη-Εαακίτη και η βολεψιά των καθηγητών.
Ορισμένοι κρατικοδίαιτοι ή καχύποπτοι ξέρω από τώρα ότι θα μιλήσουν περί συμφερόντων που θα παίζονται όπου μη κρατικά πανεπιστήμια θα λαμβάνουν καλύτερες κριτικές, ή στο με ποιό δικαίωμα-αρμοδιότητα θα αποφασίζει ένας ευρωπαϊκός, ιδιωτικός, ορκωτός ή-δεν-ξέρω-και-γω-τι φορέας για την αξιολόγηση, και άλλα.
Για το πρώτο έχω να πω ότι αν είναι τόσο ''σούπερ'' τα πανεπιστήμιά τους, τί φοβούνται με την αξιολόγηση?
Και για το δεύτερο, ότι η ''μη υπάρξη αξιολόγησης'' είναι χειρότερη από την ''ύπαρξη μέτριας ή κακής αξιολόγησης''
Όσο για το βίντεο (για να είμαστε on topic) τί να πω...κάτι δαιμονισμένους βλέπω που βαράνε με ξυλάκια κάτι ντουβάρια.... ;D ;D Να βάζατε φοιτητές στο αμέρικα που φτιάχνουν κβαντικούς υπολογιστές ή φοιτητές στην ιαπωνία που φτιάχνουν ρομπότ, να πω εντάξει... ;D