Σκυλιά με ουρά...τα λεφτά!

maidenas

Νέο μέλος
Μηνύματα
158
Πόντοι
16
Παρατηρούσα αυτές τις μέρες τις γνωστές μαγνητοσκοπήσεις από πίστες και εκπομπές τύπου πανηγύρι που μας τα πρήζουν καθημερινά...κοινή διαπίστωση από όλες αυτές τις αηδίες είναι πόσο χρήμα "σπαταλάνε" μουσικοί σε τέτοιες ορχήστρες για να αγοράσουν όργανα τη στιγμή που η μουσική που παίζουν δεν έχει κάποιες ιδιαίτερες απαιτήσεις...συγκεκριμένα, θα μιλησω για μπασίστες, καθώς σε δυο περιπτώσεις εντόπισα custom όργανα υπερβολικά μεγάλης αξίας (Fodera, Warrior) ενώ στο πιο ξεφτίλα "όνομα" θα δείς ένα Warwick Thump που κάνει γύρω στα 2,5-3 χιλιάρικα...φυσικά, η κατάσταση με τους κιθαρίστες φαντάζομαι θα ξεφεύγει ακόμα περισσότερο...χωρίς να θέλω να θίξω τους μουσικούς, που στο κάτω-κάτω κάνουν τη δουλειά τους, μάλιστα κάποιοι πολύ καλά, μου τη όμως σπάει όταν ένας Pastorius, π.χ. παίζει τα άπαιχτα με ένα σάπιο Fender Jazz και ο μπασίστας του "σκυλά" θέλει το μπάσο των Τζεντάϊ με 15 χορδές, 60 τάστα και οnboard PC με προεγκατεστημένο το Doom 3 για δικτυακό με τον κιθαρίστα και τον πληκτρά....μήπως όλα γίνονται για τη μόστρα???

 
η μουσική που παίζουν δεν έχει κάποιες ιδιαίτερες απαιτήσεις...
Τι εννοείς με αυτό; Και μη ξεχνάς ότι ασχέτως με το τι παίζουν, μιλάμε για επαγγελματίες που παίζουν πολλές ώρες κάθε βράδυ και το κάθε τους λάθος δυσχεραίνει τη εύρεση εργασίας σε επόμενο σχήμα. Συνεπώς, ένα καλό, ξεκούραστο, ευκολόπαιχτο όργανο με τον καλύτερο δυνατό ήχο ήχο προσφέρει μία εγγύηση για την επαγγελματική τους πορεία.

Γεράσιμος

Υ.Γ. Γαβ-γαβ

 
προφανως δεν εχεις δουλεψει ποτε σε μαγαζι.. :lol:

ο βασικοτερος λογος που το 99% των μπασιστων παιζουν με ..πολυχορδα ειναι οτι ειναι πιο ξεκουραστα μια και δεν χρειαζεται να κανουν ..υπερβολικες κινησεις (ειδικα στους ..απιθανους τονους που πολλες...απο φωνη...μ... τραγουδιαρες τραγουδανε,η προσπαθουν να τραγουδησουν :lol: ) κατα την ταπεινη μου γνωμη δε ο ηχος αυτων τον οργανων παει ΤΕΛΕΙΑ με το ειδος αυτης της μουσικης (ειναι δηλ. το ιδιο ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ ,ψευτικος,λουστραρισμενος & χωρις ουσια :lol: )

απο την αλλη μια και τα συγκεκριμενα μαγαζια (& τα αντιστοιχα..εντεχνα σκυλαδικα :lol: ) ειναι τα ΜΟΝΑΔΙΚΑ μερη που παιζουν μουσικοι που ΖΟΥΝΕ απο τη μουσικη,δεν νομιζω να ειναι κακο το γεγονος οτι παιζουν με οσο το δυνατον καλυτερα οργανα μπορουν (αν και το 90% των κιθαριστων παιζουν κονεκτ με line 6 κιθαρες & pod :wink: ).

Το να τους κρινεις ειναι σαν να κρινεις τον..ταξιτζη που εχει ταξι MERCEDES & κυκλοφορει στη βλαχο-Αθηνα :lol:

τι δηλ. θα σου αρεσε καθε φορα που μπαινεις σε ταξι να βρωμαει & να ειναι LADA της δεκαετιας του 70 :?: :lol:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ακριβώς!

Κι εγώ αν έβγαζα τόσα λεφτά, και ΖΟΥΣΑ από τη μουσική, θα έπαιρνα το πιο άνετο, ελαφρύ, και καλόηχο όργανο που θα έβρισκα, ΑΣΧΕΤΟΥ ΤΙΜΗΣ!!!

 
Και γιατί να μην πάρει κανείς το καλλίτερο όργανο που του αρέσει και έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει ? Ιδιαίτερα αν είναι επαγγελματίας.

Το ότι κάποιος παίζει σε σκυλάδικο δεν σημαίνει ότι του αρέσει απαραίτητα αυτή η μουσική, υπάρχουν και άλλες ανάγκες στην ζωή μας ...

 
καταρχην τι σχεση εχει η ποιοτητα του οργανου με τη μουσικη που παιζεις και κατα δευτερον τι θα επρεπε να κανει ο μπασιστας δηλαδη.να παιζει με σαβουρα οργανα οταν δουλευει στο σκυλαδικο και να παιζει μα τα καλα του οργανα οταν παιζει στο jazz-αδικο της γειτονιας του (που ουτως η αλλως δεν υπαρχει)?

και στο κατω κατω της γραφης εχω ακουσει μπασιστες να παιζουν ''παπαδες'' στα σκυλαδικα,πολυ πιο δυσκολα θεματα απο αυτα που συνηθως ακουω σε πιο ''ποιοτικη'' μουσικη.

 
καταρχην τι σχεση εχει η ποιοτητα του οργανου με τη μουσικη που παιζεις και κατα δευτερον τι θα επρεπε να κανει ο μπασιστας δηλαδη.να παιζει με σαβουρα οργανα οταν δουλευει στο σκυλαδικο και να παιζει με τα καλα του οργανα οταν παιζει στο jazz-αδικο της γειτονιας του (που ουτως η αλλως δεν υπαρχει)?και στο κατω κατω της γραφης εχω ακουσει μπασιστες να παιζουν ''παπαδες'' στα σκυλαδικα' date='πολυ πιο δυσκολα θεματα απο αυτα που συνηθως ακουω σε πιο ''ποιοτικη'' μουσικη.[/quote']

+1000
 
Είναι συχνό το φαινόμενο σκυλάδες να κοιτάνε το καλύτερο λες και στο σκυλάδικο θα καταλάβει κανένας διαφορά. Απλώς νομίζουν ότι το ακριβότερο θα αλλάξει το γεγονός ότι είναι σκυλάδες.

Όσο για τα περί επαγγελματισμού κλπ, στο εξωτερικό πολλοί επαγγελματίες προτιμούν να παίζουν με μία Πασιφικα ή Κορτ ή Επιφοουν. Στην ελλαδα επαγγελματίες θεωρούνται μόνο οι σκυλάδες.

 
Επιτέλους έτοιμο το καινούργιο μου όργανο.

Δείτε το:

http://www.bunnybass.com/e-zine/pictures/amusing/roscoe9_incase.jpg

Ελπίζω αυτή τη χρονιά να μπορώ και γώ να δουλέψω σε κάποιο πολιτιστικό κέντρο μπας και τα φέρω βόλτα.Λίγη σοβαρότητα ρε παιδιά με το θέμα αυτό ειδικά με τους (dog)μπασίστες εν Ελλάδι.Η γνώμη μου είναι ότι το έχουν παραξεφτυλίσει.

Έχοντας περάσει απο αυτό τον χώρο και γώ για λόγους καθαρά βιοποριστικούς, έχουν συμβεί πολλά τραγελαφικά.Θυμάμαι να έχω πάει για δουλειά σε γνωστό μεγάλο κέντρο με το 4χορδο μου Steinberger και να με κοιτάνε με μισό μάτι ο μαέστρος και η φίρμα του μαγαζιού λέγοντάς μου:Απο που το πήρες?Απο τα Jumbo? Ή όταν σε πρόβα για μια μεγάλη συναυλία,κάποιος μπασίστας δεν είχε μαζί του όργανο και του έδωσα το δικό μου με ρώτησε με ύφος υπεροπτικό:

Καλά ακόμα με 4άρι παίζεις?Του είπα πως και ο Wooten με το ίδιο παίζει.Και η απάντηση:

Ναι αλλά αυτός παίζει Slap και δεν βολεύεται με άλλο!!!

Σίγουρα έχετε δεί συναυλίες με μπασισταράδες.Ο καθένας τους θα έχει πίσω του και ένα 4άρι.Ο Billy Sheehan που τον είδα στη 3ωρη συναυλία του Steve Vai μήπως κουράστηκε με το 4άρι?Δείτε τους καλλίτερους performers μπασίστες Nathan East & Anthony Jackson.Σπάνια θα χρησιμοποιήσουν την Β χορδή από το 5ο τάστο και πίσω και αυτό θα συμβεί σε αξίες 1/1 έως 1/4.Εδώ στην Ελλαδίτσα μας όλοι την έχουν δεί Patitucci.Ακούς ζειμπέκικο και το μπάσο δε βγάζει το χέρι του απο τη B χορδή με αποτέλεσμα να ακούγεται σαν ξεκούρδιστο τυμπάνιο.Ή το φοβερό!Δέκατα έκτα σε Β ανοιχτό!!! Το 5άρι ή το 6άρι θέλει νομίζω άλλη φιλοσοφία & σπουδή και όχι όποτε θέλουμε χρησιμοποιούμε την χαμηλή νότα.Θα συμφωνήσω βέβαια ότι έχουμε και καλούς μπασίστες.

Υ.Γ.Τα όργανα που παίζω είναι 4,5,6χορδο και Ακουστικό.

 

 

 

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

 
Συγγνώμη αλλά ειδικά κιθαριστικά (για μπάσα δεν ξέρω), κανείς δεν μπορεί να με πείσει οτι προτιμά να παίζει για δουλειά, τόσες ώρες, σε τέτοια περιβάλλοντα, και κάθε βράδυ, με μία PRS, ή μια sg ή μια custom les paul απο μια λεπτή ελαφριά ευκολόπαιχτη ibanez με λοκ και χωρίς floyd, ή κάποιο αντίστοιχης ευχρηστίας ελαφρύ ξεκούραστο όργανο (έστω μια stratocaster) που δεν ξεκουρδίζεται με τίποτα και δεν σου κοστίζει η φθορά και η αλλαγή του.

Η πιο σωστή αναλογία με ταξιτζή, είναι αντί να οδηγάει κάποιο τετράπορτο με άνεση στο εσωτερικό, ελαφρύ τιμόνι και μικρή κατανάλωση, να κάνει τον ταξιτζή με φερράρι ή κανα κάμπριο...

 
Στην ελλαδα επαγγελματίες θεωρούνται μόνο οι σκυλάδες.
σε ολον τον κοσμο "επαγγελματιας" θεωρειται ΜΟΝΟ αυτος που ΒΙΟΠΟΡΙΖΕΤΑΙ απο αυτο που κανει (οτιδηποτε και να ειναι αυτο),στην Ελλαδα ευτυχως η δυστυχως ( ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ) επαγγελματιες μουσικοι (δηλ. ξανατονιζω μουσικοι που ΖΟΥΝΕ παιζοντας καποιο οργανο) υπαρχουν ΜΟΝΟ στα σκυλαδικα (και εννοειται οτι σκυλαδικα ειναι και οι "εντεχνες" μουσικες σκηνες) αυτη ειναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Οι μονοι αλλοι μουσικοι που ξερω να ζουνε απο την "οργανοπαιξια" :lol: ειναι αυτοι των διαφορων κρατικα επιχορηγουμενων ορχηστρων :wink:

 
Αφορμή για αυτό το post όπως είπα ήταν 2 όργανα που εντόπισα αξίας 4-5 χιλιάδων ευρώ τουλάχιστον, τιμές κατασκευαστή...δηλ. ήμαρτον. Και οι δυο μπασίστες ήταν κορυφαίοι από άποψη παιξίματος, αλλά το όλο σκηνικό με χάλασε πάρα πολύ...αλήθεια, όλοι οι ξένοι μπασίστες που προαναφέρθηκαν δεν είναι επαγγελματίες? Δεν παίζουν κάθε βράδυ σε συναυλίες, να ταξιδεύουν από πόλη σε πόλη και να είναι σε θέση κάθε βράδυ να βγουν μπροστά σε μια σκηνή όπου χιλιάδες μάτια θα τους καρφώνουν και την τελευταία νότα και θα πρέπει κάθε στιγμή να αποδεικνύουν ότι δίκαια θεωρούνται κορυφαίοι? Θέλεις μπάσο ελαφρύ και ευκολόπαιχτο?...πάρε Warwick, Yamaha ή Ibanez...κορυφή, ειδικά για τέτοιες δουλειές...φυσικά, ο καθένας μπορεί να χαλάει τα λεφτά του όπως γουστάρει, αλλά, όπως αναφέρθηκε και από κάποιον άλλον πιο πριν, αν πας με κάνα "οργανάκι", σε βλέπουν με μισό μάτι, γιατί ο μπασίστας της Αννούλας (λέμε τώρα) έχει μπάσο με ενσωματωμένο πριόνι και ο drummer καταπίνει σίδερα και κλάνει φωτιές (τι φρούτο είναι αυτός αλήθεια?)...τα κάνει αυτά ο Wooten???Όχι???Μήπως αυτός δεν είναι επαγγελματίας???Για την Ελλάδα, σίγουρα δεν είναι....

 
Έχοντας περάσει απο αυτό τον χώρο και γώ για λόγους καθαρά βιοποριστικούς' date=' έχουν συμβεί πολλά τραγελαφικά.Θυμάμαι να έχω πάει για δουλειά σε γνωστό μεγάλο κέντρο με το 4χορδο μου Steinberger και να με κοιτάνε με μισό μάτι ο μαέστρος και η φίρμα του μαγαζιού λέγοντάς μου:Απο που το πήρες?Απο τα Jumbo? Ή όταν σε πρόβα για μια μεγάλη συναυλία,κάποιος μπασίστας δεν είχε μαζί του όργανο και του έδωσα το δικό μου με ρώτησε με ύφος υπεροπτικό:Καλά ακόμα με 4άρι παίζεις?Του είπα πως και ο Wooten με το ίδιο παίζει.Και η απάντηση:....[/quote']

8O :D :D :D

Τι να πεις!!!

Κλασσικές φιγούρες Ελληνάρα professorα!

¶κου εκεί "Καλά ακόμα με 4άρι παίζεις?"

Οι άνθρωποι είναι τραγικοί αλλά επαγγελματίες πάντα....

¶κου επαγγελματίες :D :D :D
 
εγω πάντος, ό,τι είδος μουσικής και να έπαιζα, θα έπαιρνα πάντα το καλύτερο όργανο που επέτρεπαν τα οικονομικά μου. Και όχι μόνο στον χώρο της μουσικής αλλά και σε κάθε είδους αγορά αγαθού ή εργαλείου. Απο μια βίδα μέχρι σπίτι-αυτοκίνητο. ¶λλοι θα με λέγανε ματαιόδοξο εγω θα τους έλεγα μίζερους.

Όταν ενας μουσικός σε μεγάλο μαγαζί κερδίζει 2-3 χιλιάδες ευρώ το μήνα άνετα μπορεί να αγοράσει εξοπλισμό των 6.000 ευρώ.

Υπάρχει όμως και μια άλλη παράμετρο που ίσως αγνοείται. Η διαφήμηση.

Κάποιος γνωστός και με παρουσίες σε μεγάλα μαγαζια και στη τηλεόραση μουσικός προμηθεύεται δωρεάν τις περισότερες φορές απο τις αντιπροσωπίες τα όργανα που χρησιμοποιεί.

Όταν πχ ο πληκτράς της Βανδή μοστράρει πχ τα triton δεν θα τσιμπήσουν οι πιτσιρικάδες να τα σκάσουν για να πάρουν τα ίδια? Θα τσιμπήσουν!!! :wink:

 
Μην τα μπερδεύουμε όμως. ¶λλο "φίρμα" και άλλο "sessionας". Ο Wooten και να κάνει ένα λάθος, απλά θα το καλαμπουρίσει. Ο μπασίστας του σκυλά αν κάνει λάθος, το χρεώνεται. Και κανείς δεν είναι μόνιμος σε αυτές τις δουλειές.

Γεράσιμος

 
ο φιλος maidenas μου θυμίζει την εφηβεία μου και δεν τον παρεξηγώ...

όλοι οι ξένοι διάσημοι μπασιστες κι8αριστες που παίζουν με μια απλή fender η yamaha φίλε μου,να είσαι σίγουρος πως έχουν δεκάδες PRS στο σπίτι τους αλλα έτυχε πχ η fender να είναι ο χορηγός τους...

όσο για τους σκυλαδες οπως τους αποκαλείς..

1) οι περισσότεροι ειναι τζαζιστες στην πραγματικότητα

2) ούτε στα τρελά σου όνειρα να παίξεις σαν αυτούς..

3) επενδύουν στην δουλεία τους αγοράζοντας καλά όργανα, που είναι το παράλογο??

 
NEWS FLASH : Για τους "σκυλάδες" ισχύει ότι για όλους τους μουσικούς - δεν έχει καμία σημασία με τι παίζουν, αλλά τι παίζουν.

 
2) ούτε στα τρελά σου όνειρα να παίξεις σαν αυτούς..
Αυτό πως το ξέρεις? Εκτός απο ελάχιστα υπεράνθρωπα πράγματα, απο άποψη τεχνικής όλοι μπορούν να φτάσουν σε όσο ψηλό επίπεδο θέλουν, με την ανάλογη προσπάθεια. Δεν είναι πια φαινόμενα όλοι οι επαγγελματίες.... Τώρα αν μιλάς για έμπνευση στη σύνθεση και τον αυτοσχεδιασμό, εκεί υπάρχουν πολλά ταβάνια να περάσει κανείς, και μερικοί μένουν για πάντα σε έναν όροφο. Τα υπόλοιπα 'ομως εξαρτώνται μόνο απο την προσπάθεια και το καθημερινό σου πρόγραμμα.

 
οταν μπαινεις σε ενα στουντιο για να γραψεις 10 τραγουδια που δεν εχεις παιξει η ακουσει ποτε απο οπιοδηποτε ειδος μουσικης σου ζητηθει και τα γραφεις αλανθαστα με ενα take,τοτε ναι εισαι κορυφη..

αυτο ειναι οι sessionαδες παλικαρια μου!!

 
Αυτό προφανώς προυποθέτει κυρίως πείρα, και όχι μόνο τεχνική.... ¶λλη ιστορία αυτή, σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για κάτι παραπάνω απο το παίξιμο.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top