nkod είπε:
Βλέπεις που είσαι λάθος;;; Δεν είναι απόλυτη η άποψη μου.. Μίλησα ξεκάθαρα. Στι κιθάρες παίζουν ρόλο και τα ξύλα και άλλοι παράγοντες (το έχω πει σε προηγούμενο post). Στους ενισχυτές και τα πεταλάκια παίζει ρόλο η ποιότητα του ήχου η εταιρία (είναι boss ή behringer - ότι ισχυει και στα ντραμς δλδ). Γιατί μιλάμε για
Gibson του 60-70 και πουλιουνται τα ίδια ή περισσότερα χρήματα από τις τωρινές ή τις αντιστοιχές; Αναρωτήθηκες;
Το κοπάνημα που έχει φάει, τη γάτα που έπαιζε με τα καλώδια, τον εγκέφαλο που έφαγε και 1-2 πτώσεις αλλα εντάξει δεν φαίνεται κλπ... Αυτο που είπα: είναι πολύ (πάρα πολύ) πιο δύσκολο να ελέγξεις την ποιοτική κατάσταση μιας παλιάς ηλεκτρονικής ντράμς, από μια ηλεκτρική κιθάρα. Αν η κιθάρα έχει μια ρωγμή στο μπράτσο, απο το neck μέχρι τα κλειδιά, ΚΑΙ φαίνεται ΚΑΙ ρίχνει κατακόρυφα την τιμή. Αν ένας πυκνωτής από το TD-9 έχει μισοξεκολλίσει απο πέσιμο, πώς θα το καταλάβεις; Θα ανοίξεις τον εγκέφαλο να ελέγξεις τις συνδέσεις; Γιατι ακόμα και στην κιθάρα, στο πεταλάκι κλπ είναι πανεύκολο.
Σίγουρα δεν πέρνεις με 100 ευρώ, αλλά πέρνεις με 250 (Alesis Dm6). Και σίγουρα σε 10 χρόνια όσοι πληρώσανε 1900 ευρώ για το TD-9KX2 με τα mesh heads, θα κοπανάνε το κεφάλι τους στον τοίχο, επειδή θα πωλείται με 1200 ευρώ το νέο
ακουστικό σετ της roland που θα έχει volume για να ανεβοκατεβάζεις την ένταση στα αληθινά δέρματα (λέμε τώρα)...
Δέν νομίζω ότι ζήτησε κανείς (ούτε εγώ), να μου χαρίσουν την td-5 επειδή είναι 17 χρονών μοντέλο. Αυτό που αναφέρω εδω μέσα είναι οτι υπάρχει η έλλειψη λογικής από τους πωλητές. Και ΝΑΙ η td-10 είναι καλύτερη από την td-4, ακόμα και σήμερα, και αν την βρώ με 900 ευρώ θα την προτιμήσω από την TD-4 με όλα τα ρίσκο που μπορεί να παίρνω, γιατι οι δυνατότητες που θα μου δώσει θα είναι σαφώς καλύτερες από την td-4. Αλλά άμα μου την πουλάει κάποιος 2000 ευρώ, θα πάω να τα δώσω και να πάρω το td-9kx2. Κατάλαβες τη λογική της σκέψης μου; Ναι μέν η td-10 είναι καλύτερη, αλλα με την td9kx2 πέρνω σχεδόν την ίδια ποιότητα και για 3 χρόνια δεν ανησυχώ μην χαλάσει κάτι...That is all....
1)Ναι μολις το προσεξα στο αρχικο ποστ σου, που σε ειπα απολυτο στις αποψεις σου που λες περι κιθαρας..Αλλα μπορει να ξερεις πολλα περισσοτερα για κιθαρες(που δεν ξερω εγω) αλλα δεν ξερεις οσα ξερω εγω για ηλεκτρονικα τυμπανα.. ;D ;D
Και μιας και μιλαμε για οργανα, προφανως να εχεις δικιο μιλωντας για κιθαρες επειδη ασχολεισαι με αυτα...Αλλα εμενα η διαφωνια μου ητανε με οτιδηποτε ηλεκτρονικο, γενικότερα σε ηλεκτρονικα, οπως το εθεσες εξ' αρχης ωστε να δικαιολογησεις το σκεπτικό σου..Δηλαδη σε μια καρτα ηχου ή ενα line 6 το ιδιο ρισκο δεν παιρνεις οπως σε ενα drum module απο αποψη ζημιας που δεν μπορεις να διαπιστωσεις ευκολα?Και ειδικοτερα..Δηλαδη αμα αγοράσεις ενα μεταχειρισμενο ενισχυτη για κιθαρα θα τον ανοιξεις να τον τσεκαρεις δηλαδη?Γιατι οπως ισχυριζεσαι ειναι πανευκολο και ο καθε κιθαριστας το κανει οταν θελει να αγορασει μεταχειρισμενο..Δηλαδη ανοιγεις ενα ενισχυτη με κατσαβιδι και κοιτας ζημιες στις συνδεσεις?
Και μυριζεις μην εχει καει τιποτα..?
Η μηπως ολοι οι κιθαριστες ειστε ηλεκτρονικοι στο επαγγελμα?Y
Αυτες οι ερωτησεις τις κανω με καθε επιφυλαξη καθως δεν γνωριζω πολλα επι του θεματος κιθαρα..
2)Στο 90% των περιπτωσεων όταν ενα drumset δεν λειτουργει δεν ειναι προβλημα του pad αλλα της κεφαλης..Στην καλυτερη μπορει απλα να ειναι και καποια ρυθμιση παραμετρων στην κεφαλη..
Οποτε ναι, το μονο σημειο που δεν να εισαι σιγουρος 100% ειναι η κεφαλη, ακόμα και σε κανουριο.
Τωρα για τα pad όσο ξυλο και να φανε, σε λογικα πλαισια, παντοτε, σε ενα μεγαλο ποστοσο τα triggers δεν επηρεαζονται στο εσωτερικό του, απλα φθειρεις την επιφανεια κρουσης, το δερμα δηλαδη.Εκτος και αμα τα πεταξεις απο τον 5ο οροφο ή παιζεις μποξ μετο σετ..(κυριολεκτω!!!)
3)Το alesis dm6 εχει 425 ευρω καινουριο στο thomann αυτην την στιγμη..Οποτε λογικη και η τιμη που εθεσες προφανως που μπορει να βρεθει το συγκεκριμενο σετακι μεταχειρισμενο.
4)Για εμενα προσωπικα, οποιος εδωσε πολλα χρηματα για ενα discontinued καλο ηλεκτρονικο drum set δεν έχει κανενα λόγο να το πουλησει, γιατι με την κοινη ψυχρη λογικη του αγοραστη(παλιοτερη τεχνολογια, ρισκο λογω ελειψης εγγυησης) απλα θα το σκοτωσει και δεν θα παρει τίποτα σε ανταλλαγμα.(Τρανο παραδειγμα αυτου, η τιμη του td5 στα 400 ευρω που βρισκεις υπερβολικη,επειδη προφανως δεν ξερεις όσα ξερω εγω, που προσωπικα διαφωνω και την βρισκω ακρως πρεπουσα και λογικη, δηλαδη μια τιμη 200 ευρω δεν ξεφτιλιζει το ζητημα?καλυτερα να την χαρισει σε κανενα ανηψι του..)
5)Ρυθμιση Volume έχουν όλες τα drum module.Μπορει να αναφερεσαι σε δυναμικες όταν παίζεις, που και εκει οι μεγαλυτερες εταιριες roland,yamaha alesis έχουν το dynamic articulation που εξυπηρετει αυτον τον σκοπο σε καποιο βαθμο.
6)Τα παραδειγματα με td-10 που πουλιουνται 2000 ευρω, τα εξης σεναρια παιζουν...
Α)Ειτε ο πωλητης ειναι παλιος drummer, και την ειχε αγορασει 4000 χιλιαρικα και θεωρει λογικο να την πουλησει μισοτιμης, μην εχωντας τσεκαρει την σημερινη αγορα, επειδη βαριεται..
Πραγμα που θα το συνηδητοποιησει συντομα και θα ριξει την τιμη, αν οποιοσδηποτε αγοραστης του επισημανει πως με τα ιδια χρηματα παιρνει την td9kx2 καινουρια..
β)Ψαχνει κοροιδο.
Εντελει συμφωνω απολυτα ο καθε αγοραστης κοιταει να παρει το καλυτερο, στην καλυτερη δυνατη τιμη και ποιοτητα.