Και μετά...τι έκανε? Έβαζε το metalzone στο 12!!!! ;DWilliamSats είπε:"Όλα είναι μουσική, ακόμα και ο θόρυβος απ'τα αυτοκίνητα κάτω απ'το μπαλκόνι σου, είναι μουσική. Αν μπορείς να τα αντιληφθείς μπορείς και να τα χρησιμοποιήσεις."
Και μετά...τι έκανε? Έβαζε το metalzone στο 12!!!! ;DWilliamSats είπε:"Όλα είναι μουσική, ακόμα και ο θόρυβος απ'τα αυτοκίνητα κάτω απ'το μπαλκόνι σου, είναι μουσική. Αν μπορείς να τα αντιληφθείς μπορείς και να τα χρησιμοποιήσεις."
Αυτό είχε και νόμιζε ότι μαρσάρανε τα αυτοκίνητα κάτω από το μπαλκόνι του ....marathon είπε:Και μετά...τι έκανε? Έβαζε το metalzone στο 12!!!! ;D
Ακριβώς! Εμείς δεν ακούμε έτσι. Αλλά ο καθένας που ακούει διαφορετικά, είτε λέγεται Βελιώτης ή Ροθ ή Στοκχάουζεν κ.λπ., θα δώσει και διαφορετική μουσική. Αυτό συμβαίνει και στη ζωγραφική. Ο Βαν Γκογκ έβλεπε αλλιώς, με έναν τρόπο που στην εποχή του νόμιζαν ότι "δεν ευσταθούσε". Δεν μπορούσε να ζωγραφίσει αλλιώς, παρά μόνο με τις παράδοξες και χαρακτηριστικές πινελιές του. Σήμερα είναι ο πιο γνωστός ζωγράφος όλων των εποχών (και ο ακριβότερος μπάι δε γουέι).WilliamSats είπε:Ωραίος ο τύπος!
Μου θύμισε μία πολύ παλιά συνέντευξη του Μέγα Διδασκάλου Οσίου Uli Jon Roth (Μεγάλη Η Χάρη Του), σε ένα Metal Hammer (μάλλον το αγγλικό αν θυμάμαι καλά) όπου είχε πει το εξής:
"Όλα είναι μουσική, ακόμα και ο θόρυβος απ'τα αυτοκίνητα κάτω απ'το μπαλκόνι σου, είναι μουσική. Αν μπορείς να τα αντιληφθείς μπορείς και να τα χρησιμοποιήσεις."
Όχι, ίσα ίσα που ο ήχος του είναι αρκετά καθαρός αν και fuzzαρισμένος (Pete cornish P2). Αυτό το είχε πει μετά από ερώτηση του δημοσιογράφου για τους ήχους (noises κατά την βλακώδες ερώτηση) που χρησιμοποιούσε (και χρησιμοποιεί) στα κομμάτια του.marathon είπε:Και μετά...τι έκανε? Έβαζε το metalzone στο 12!!!! ;D
Ευχαριστώ, ευχαριστώ, δεν ήταν ανάγκη.sfaku είπε:Για να δώσω πάντως ένα κρέντιτ στον Οντιοκόστα, αυτή η προσέγγιση της μουσικής είναι πολύ καλλιτεχνική, και απέχει από τη σωματική έκφραση και ευχαρίστηση που προσφέρουν τα λαϊκά είδη. Εμένα μ' αρέσουν κα τα δύο εξίσου πάντως. Καλό το πνέυμα, καλή και η σαρξ...
Ίσως δεν βρέθηκε η κατάλληλη...μικρός είσαι ακόμα. Δοκίμασε πάντως και από τις ανατολικές χώρες...audiokostas είπε:Όντας απλοϊκός άνθρωπος, δεν μου έχει συμβεί συχνά με την πειραματική μουσική.
Οκέι δεν...audiokostas είπε:Να διευκρινίσω βέβαια για τους αναγνώστες μας, ότι όταν λέω "κουνήσει" εννοώ (με την Αγγλοσαξωνική έννοια) είτε εσωτερικά, είτε εξωτερικά.
Σωστά...δώς του τη κιθάρα σου να τη κάνει Fluxus ;D ;DThanosJ είπε:Παμε ρε Βελιωτη..
Ωχ, ο Γιωργάκης έκανε λογαριασμό στο Noiz.sfaku είπε:Μην ανησυχείτε, θα είμαι ένας ακίνδυνος αντιεξουσιαστής της εξουσίας ;D
Για αυτό μας λέει ότι το να παίζεις σε μια ορχήστρα είναι ανοχή φασιστικών/ολιγαρχικών νοοτροποιών.sfaku είπε:Αν ορίζεις τη μουσική ως κάτι που πρέπει να έχει ρυθμό και μελωδία, τότε αυτό δεν είναι μουσική.
Σου λέει: γιατί πρέπει, αφού γίνεται κι αλλιώς; Γιατί να το ορίσουμε; Άστο και όπως βγει.
διαβασε το ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ του....μια χαρα ΞΕΡΕΙ να πειθαρχει απλα στις ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ του δουλειες κανει οτι του γουσταρει.....(btw ο ανθρωπος ειναι ΦΟΒΕΡΟΣ ‘‘κανονικος‘‘ μουσικος...παιζει ΠΑΠΑΔΕΣ αν χρειαστει)αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο εκτελεστής δεν πρέπει να ξέρει να πειθαρχεί στον συνθέτη ή αρχιμουσικό όταν του ζητείται
πάντως εγώ που είχα ανοίξει εκείνο το θέμα με πέτυχα αργότερα σε μια αυτοκριτική και με βρήκα πολύ λίγο για να έχω άποψη.marathon είπε:
Μα, ο Βελιώτης δεν σου λέει τι να κάνεις εσύ, λέει τι προτιμάει να κάνει αυτός.shelter είπε:Για αυτό μας λέει ότι το να παίζεις σε μια ορχήστρα είναι ανοχή φασιστικών/ολιγαρχικών νοοτροποιών.
Η μελέτη της κλασσικής μουσικής (γιατι με αυτήν τα έχει ο βελιώτης) όπως και της jazz έχει πολύ συγκεκριμένους κανόνες σε διαφορα στάδια της μελέτης της. Αυτό είναι μεταξύ των άλλων και ένδειξη της οργανωμένης ύλης της μελέτης και διδασκαλίας αυτών των μουσικών ιδιωμάτων.
Το "πρέπει" μπορεί να είναι ένας κανόνας που ο μαθητής χρειάζεται για να διαχειριστεί 4 φωνές ταυτόχρονα (παράδειγμα) ή να μάθει να παίζει αυτοσχεδιασμό στο bebop. Και φυσικά απο ένα σημείο και μετά δεν ισχύει κανένα πρέπει, παρα μόνο αυτά που βάζει ο συνθέτης στα εργα του, ή ο εκτελεστής με την ανοχή του συνθέτη. Είναι απόλυτα θεμιτό ως εκπαιδευτικό εργαλείο και χρησιμοποιείται επιτυχώς σε πολλά διδακτικά συστήματα.
Στην πειραματική μουσική ήταν συχνό να αφήνουν μεγάλα περιθώρια ελευθερίας στους εκτελεστές, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο εκτελεστής δεν πρέπει να ξέρει να πειθαρχεί στον συνθέτη ή αρχιμουσικό όταν του ζητείται (πιο συνηθισμένα).
Τώρα... το μανιφέστο του Maciunas όπως και το κάθε τέτοιο μανιφέστο βγαίνει κάθε φορά στην τέχνη, δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαξιώσουμε όλα τα άλλα. Γιατί όπως είπες, απόψεις είναι, και καθόλου υπεράνω κριτικής. Και μετά από κάποια χρόνια ιστορικής απόστασης ίσως σηκώνουν και συζήτηση.