- Μηνύματα
- 12,622
- Λύσεις
- 2
- Πόντοι
- 1,123
HOL - 20 ευραίοι το μήνα για μένα! Με 12άμηνη υποχρέωση όμως και 100 ευραίους μπροστά... Πάντως τσουλάει απροβλημάτιστα και με πολύ καλή τεχνική υποστήριξη... 8)
Τρελλάθηκες βρε;...







HOL - 20 ευραίοι το μήνα για μένα! Με 12άμηνη υποχρέωση όμως και 100 ευραίους μπροστά... Πάντως τσουλάει απροβλημάτιστα και με πολύ καλή τεχνική υποστήριξη... 8)
Καταρχήν, η απάντηση στην ερώτησή σου είναι ναι και μάλιστα αρκετή.Otenet 2 Mbps' date=' 26 ευρώ το μήνα (δυστυχώς με 12μηνη δέσμευση) και 102 ευρώ μπροστά για τους 4 πρώτους μήνες. Κανένα πρόβλημα, δεν χρειάστηκα τεχνική υποστήριξη so far...
Εντάξει, ο εξοπλισμός ήταν της πλάκας αλλά πέταξα το Sagem USB modem που έδινε και έβαλα πάνω το USR 9108 μου. Έπαιξε με τη μία και η σύνδεση πετάει![/quote']
Είδες διαφορά απο το Sagem;;
Αλλά το USB modem έχει και άλλα άσχημα έναντι του router με πρώτο και κυριότερο την επιβάρυνση του PC από το πρόγραμμα οδήγησης του modem, στο router δεν φορτώνεται τίποτα πέραν του LAN driver (που έτσι κι αλλιώς φορτώνεται με το boot). Είναι και η δυνατότητα να είσαι μόνιμα on-line, χωρίς το dialing του modem, είναι πολλά τα οφέλη του router... :wink:
Τρελλάθηκες βρε;... icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif Λοιπόν' date=' όποιος καταφέρει να συννενοηθεί με την τεχνική υποστήιξη της Hol κερδίζει την κοπέλλα στο άβαταρ του κώστα. icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif[/quote']Ναι ε; Με προκαλείς να δοκιμάσω τώρα... :lol:
Πέραν της πλάκας, τόσο για τα μπάζα είναι το support στην HOL;
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση!
Μακάρι να είναι τόσο.
Μάλλον τα 40¤ που μου είπε ο φίλος μου τα πληρώνεις όταν δεν παίρνεις πακέτο' date=' αλλά έχεις συνδρομή αορίστου...
;;;[/quote']
Στα πακέτα του τύπου adsl in a box όλα είναι πληρωμένα!(γραμμή, σύνδεση, εξοπλισμός) Δεν χρειάζετε να πληρώσεις τίποτα άλλο για internet :wink:
Στα πακέτα του τύπου adsl in a box όλα είναι πληρωμένα!(γραμμή' date=' σύνδεση, εξοπλισμός) Δεν χρειάζεται να πληρώσεις τίποτα άλλο για internet :wink:[/quote']
Ακριβως...Αυτο που παιζει πολυ ομως,ειναι καποια εταιρια να
προσπαθησει να σου φαει λεφτα απο αλλα παγια... :wink:
Μη θελοντας να θιξω καποιον provider συγκεκριμενα!Ψαξ το καλα
πριν κανεις οτιδηποτε,στην αναγκη παρε σβαρνα τα τηλ.κεντρα και ρωτα. :wink:
Αυτο που παιζει πολυ ομως' date='ειναι καποια εταιρια ναπροσπαθησει να σου φαει λεφτα απο αλλα παγια...[/quote=pastelius"]
Κάτι τέτοιο έχω ψιλιαστεί κι εγώ από αυτά που διαβάζω... :roll:
Θα το ερευνήσω σήμερα.
Ευχαριστώ πολύ. :wink:
EDIT: Αυτό το "ο τάδε έγραψε:" πώς στο καλό το κάνω επιτέλους; :?
Eνδεικτικα τι εχω τραβηξει μεχρι τωρα:Γενικά αυτές οι δύο (tellas και vivodi) είναι απαράδεκτες! Η θα ακούς πολύ καλά λόγια από 2-3 ή τα χειρότερα από 20-30.... Αυτό κάτι σημαίνει...
Τρελλάθηκες βρε;...![]()
![]()
![]()
Λοιπόν' date=' όποιος καταφέρει να συννενοηθεί με την τεχνική υποστήιξη της Hol κερδίζει την κοπέλλα στο άβαταρ του κώστα.
![]()
![]()
[/quote']
ειναι εντυπωσιακο το ποσο διαφορετικες εμπειριες εχουμε, αλλα η τεχνικη υποστηριξη της HOL, ειναι η καλυτερη και αμεσοτερη που ειχα ποτε :roll:
βεβαια η αληθεια ειναι οτι δεν τα λεμε και συχνα αφου δεν εχω κανενα προβλημα![]()
Ναι βρε παιδιά, το ξέρω ότι όταν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, τότε κανείς δεν έχει παράπονο από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης (οποιασδήποτε εταιρείας). Όμως, ο λόγος που δεν έχεις πρόβλημα (όπως λες) είναι ότι εσύ στην ουσία είσαι ΔΙΟΔΟΣ και η Hol έχει μόνο έμμεση σχέση με το όλο θέμα. Το ζήτημα είναι: τι γίνεται όταν όντως προκύψει κάποιο πρόβλημα, το οποίο να έχει σχέση με τον πάροχο (δηλαδή όχι με τον ΟΤΕ και όχι με τον χρήστη/πελάτη). Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι που πραγματικά το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Hol αστράφτει με το πόσο απαράδεκτο είναι. Η αγένεια και η αναισθησία που έχω αντιμετωπίσει είναι κάτι δίχως προηγούμενο. Τι να σας λέω τώρα, θα σας έλεγα ονόματα και περιστατικά αλλά θα εκτεθώ και δεν έχω διάθεση τώρα πια που ξέμπλεξα μαζί τους (έπαψα να είμαι πελάτης τους εδώ και κάτι μήνες).βεβαια η αληθεια ειναι οτι δεν τα λεμε και συχνα αφου δεν εχω κανενα προβλημα![]()
Με τα πολλά με ανάγκασαν να κάνω format αλλά πάλι τίποτα! Όταν πήρα τελευταία φορά εμφανίστηκε άλλος' date=' ο οποίος μάλλον ήξερε το κατιτις παραπάνω και μου είπε να κλείσω και να ξανανοίξω το modem και τότε..... Δούλεψε !!! Ω ναι δούλεψε! Φανταστήτε φάτσα και αντιδράσεις![/quote']
Σου ειπανε να κανεις format?... 8O 8O 8O
Aυτο δεν εχει ξαναγινει..Απαγορευεται ρητα τετοια λεξη απο κεντρο
εξυπηρετησης πελατων..Μαλλον δεν τα εξηγησες καλα.. :wink:
Ω ναι αφού μου είπαν να περάσω drivers ( ενώ το είχα συνδεδεμένο μέσω ethernet ) και διάφορα άλλα ωραία τέτοια' date=' στο τέλος μου είπε η υπάλληλος ότι φταίει ο υπολογιστής ή ότι κάτι του έκανα και τέλος να κάνω format!!Η μη μου πεις pastelius ότι από τους 10 που δουλεύουν έστω οι 6 ξέρουν τι λένε και δεν ακολουθούν γραμμένα βήματα γιατί πολύ απλά δεν θα σε πιστέψω![/quote']
Γραμμενα βηματα υπαρχουν μονο για οδηγος σε ΠΟΛΥ συγκεριμενες
περιπτωσεις,αλλα κυριως για dial-up συνδεσεις..Τα υπολοιπα ειναι θεμα
εμπειριας του καθε agent (το αγγλικο μας εφαγε) :lol: ..
Μαλλον επεσες σε καμια καινουρια που δεν ηξερε..Αλλα ξαναρωταω..Μηπως
δεν σου ειπε χυμα "καντε format" ?Μηπως στο ειπε εμμεσως?
Αν ακουσει καποιος υπευθυνος τη φραση αυτη παιζει να φυγει καποιος με ...
ΚΛΩΤΣΕΣ! :lol:
Καλα, βρε παιδι μου κι εσυ..Επανεκκινησεις και επανα-ρυθμιση του router
ειναι τα πρωτα βηματα που ακολουθεις..Αλλα να μου πεις τοτε ηταν ακομα
καινουρια σχετικα η ολη φαση με τα adsl. :wink: