συμβολαιο με δισκογραφικη: οδηγιες για αρχαριους παρακαλω!!!

Wow! είπε:
Είσαι σίγουρος; Το λέω διότι αν υπάρχει μπάντα που χωρίς επίσημο support πουλάει τόσους δίσκους, τότε θα έπρεπε να γινόταν διαδήλωση από ιθύνοντες εταιρειών κάτω από τη πόρτα τους...   ::)
Εδώ κάνουν live σε απόμερα χωριά και μαζεύουν 500 άτομα κόσμο από τις γύρω περιοχές στα 2000 cd θα κολλήσουν. Όσο νάνε η Regge σκηνή έχει κοινό που ακολουθεί στην Ελλάδα ;)

 
blake είπε:
Oι Ελληνες καλλιτεχνες, ειχαν μεγαλες επιτυχιες, στο χωρο της μουσικης, στο εξωτερικο, ειτε ως σολο καλλιτεχνες, ειτε συμμετεχωντας σε γκρουπ, ενα παραδειγμα που μου ρχεται τωρα στο μυαλο ειναι οι AFRODITE'S CHILD, οι οποιοι ολοι απο δω ξεκινησαν, και βρεθηκαν ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΠΟ, για τη μουσικη τους, και γιναν stars. Αλλα εστω και ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, και παλι δεν ειναι λογικη αυτη αισιοδοξη, κι αυτο ειναι κατι που βλεπω και κυκλοφορει πολυ εδω μεσα, οτι δηλαδη " επειδη δε μας εκατσε εμας, δεν υπαρχει τιποτα ". Οχι παιδια, θα μου επιτρεψετε νασ διαφωνησω.
Επίτρεψέ μου να σου υποδείξω να προσέχεις το εξής: αν διαφωνείς διότι έχεις λογικά ερείσματα που στηρίζουν τη διαφωνία σου, ή αν διαφωνείς διότι αν συμφωνούσες θα έπρεπε να πάρεις την Χρυσή Ευκαιρία προκειμένου να βρεις κάποια δουλειά.

Δεν σε ξέρω, οπότε δεν ξέρω τι από τα δύο ισχύει, πες μας εσύ.

 
fleamail είπε:
Εδώ κάνουν live σε απόμερα χωριά και μαζεύουν 500 άτομα κόσμο από τις γύρω περιοχές στα 2000 cd θα κολλήσουν. Όσο νάνε η Regge σκηνή έχει κοινό που ακολουθεί στην Ελλάδα ;)
Τι να πω... μπράβο τους. Θα ψάξω να τους ακούσω.

 
ενα παραδειγμα που μου ρχεται τωρα στο μυαλο ειναι οι AFRODITE'S CHILD, οι οποιοι ολοι απο δω ξεκινησαν, και βρεθηκαν ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΠΟ, για τη μουσικη τους, και γιναν stars.
θες να πεις εκαναν μια ΣΧΕΤΙΚΗ επιτυχια στη ΓΑΛΛΙΑ για 3-4 χρονια (στον υπολοιπο πλανητη δεν τους ξερει ουτε η μανα τους) και κατοπιν ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ τους εκανε μια μεγαλη οντως καριερα παλι στη ΓΑΛΛΙΑ (και ισως στην Ευρωπη) τραγουδωντας υμνους οπως το...ΝΤΡΙΓΚΙ ΝΤΡΙΓΚΙ ΜΑΝΑ ΜΟΥ... ;D 

παντως BEATLES η εστω Nick Cave δεν εγιναν ποτε (αλλο αν η ελληνικη ματια που μονιμως ανυψωνει τη μετριοτητα σε αριστουργημα και την απλη...επαρκεια σε ...φως του κοσμου θελει να τα βλεπει αλλοιως...) ;)

Αλλα εστω και ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, και παλι δεν ειναι λογικη αυτη αισιοδοξη, κι αυτο ειναι κατι που βλεπω και κυκλοφορει πολυ εδω μεσα, οτι δηλαδη " επειδη δε μας εκατσε εμας, δεν υπαρχει τιποτα ". Οχι παιδια, θα μου επιτρεψετε νασ διαφωνησω.
εδω κανεις μεγα λαθος ΚΑΝΕΙΣ δεν λεει αυτο,αντιθετα λεμε οτι αν ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ τους ξενους,κατι που κατα κανονα κανει το ...αγγλοφωνο ελληνικο ροκ,εχουμε πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να κανουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καριερα στο εξωτερικο (βλ.Χατζηδακης & Θοδωρακης ;))

το να πιστευουμε οτι θα παμε να ...δειξουμε το ..αγγλικο ροκ στους Αγγλοσαξωνες ειναι απλα ...ΑΦΕΛΕΣ...(κατι που πολλακις εχει αποδειχθει και απο τα ΠΟΛΛΑ & ΓΝΩΣΤΑ ελληνικα γκρουπ που ξενιτευθηκαν και συντομα επαναπατριστηκαν με την ουρα στα σκελια...)

 
για να επανέλθουμε στο θέμα ;).........

ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ;D ;D ;D ;D

Μια δισκογραφική εταιρία θα πρέπει να παρέχει τις κατάληλες συνθήκες στον καλλιτέχνη για να υλοποιήσει το όραμα του, αναλαμβάνωντας δηλαδή όλο το κόστος (υλικό αλλά και ψυχικό) όλων των σταδίων μιας μουσικής παραγωγής αλλά και την μετέπειτα "διαδρομή"  της προς το κοινό (δεν γράφω προώθηση γιατί σηκώνει πολύ κουβέντα ;))...δρέπωντας εν συνεχεία τους καρπούς (ή μάλλον μέρος τους...πολύ μεγάλο μέρος τους ::)) αυτής της "επένδυσης" .

Από την στιγμή που δεν ισχύει αυτό δεν υπάρχει και λόγος ύπαρξης μια δισκογραφικής εταιρίας ή για να το θέσω καλύτερα δεν υπάρχει λόγος αναζήτησης "δισκογραφικής στέγης"....

Θεωρώ πως είναι τελείως γελοίο να κυκλοφορούν από μεγάλες εταιρίες cd το κόστος των οποίων έχει αναλάβει σχεδόν όλο ο καλλιτέχνης ή η μπάντα μόνο και μόνο για να υπάρχει πάνω το λογότυπο της και η (μάταιη) "ελπίδα" μιας καλής "προώθησης" και μια καλύτερης, εμπορικά,πορείας >:(

Δυστυχώς το παραπάνω φαινόμενο εμφανίζεται όλο και πιο συχνά τελευταία και στον χώρο των "μικρών" "ανεξάρτητων" label.....

Από την άλλη νομίζω πως μπορώ να καταλάβω, ίσως, γιατί συνεχίζει και συμβαίνει κάτι τέτοιο....

και νομίζω οτι καλύτερα απ'όλους το περιγράφει (ή τουλάχιστον έτσι έφτασε στα αυτιά μου ;D) πολύ γνωστός καλλιτέχνης ώς μάρτυρας υπεράσπισης σε πολύ γνωστή δίκη ανάμεσα σε δισκογραφική εταιρία και πολύ γνωστό( ;D ;D ;D ;D ) συγκρότημα:

"ο δημιουργός όταν στέκεται μπροστά στην επικείμενη ολοκλήρωση-κυκλοφορία της δουλειάς του είναι σαν ένα παιδί 4 χρονών...το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να δει την δουλειά του υλοποιημένη, δεν σκέφτεται τίποτα άλλο...και τότε πάντα εμφανίζεται κάποιος κλεφτοκοτάς...."

 
Superfunk είπε:
θες να πεις εκαναν μια ΣΧΕΤΙΚΗ επιτυχια στη ΓΑΛΛΙΑ για 3-4 χρονια (στον υπολοιπο πλανητη δεν τους ξερει ουτε η μανα τους)

ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ απ την ανυπαρκτη ελληνικη μουσικη πραγματικοτητα

) και κατοπιν ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ τους εκανε μια μεγαλη οντως καριερα παλι στη ΓΑΛΛΙΑ (και ισως στην Ευρωπη) τραγουδωντας υμνους οπως το...ΝΤΡΙΓΚΙ ΝΤΡΙΓΚΙ ΜΑΝΑ ΜΟΥ... ;D 

Το FOREVER AND EVER ειναι ντριγκι-ντριγκι μανα μου?...

το να πιστευουμε οτι θα παμε να ...δειξουμε το ..αγγλικο ροκ στους Αγγλοσαξωνες ειναι απλα ...ΑΦΕΛΕΣ...(κατι που πολλακις εχει αποδειχθει και απο τα ΠΟΛΛΑ & ΓΝΩΣΤΑ ελληνικα γκρουπ που ξενιτευθηκαν και συντομα επαναπατριστηκαν με την ουρα στα σκελια...)

Γραφω εγω να δειξουμε το αγγλικο ροκ στους Αγγλοσαξωνες?

Αλλα απ την αλλη, οι HIM οι Φιλανδοι πως το δειξανε? (Ευρωπη& Αμερικη σπασανε charts,κι αυτοι τα "βλαχικα" εχουν στη χωρα τους παραδοση, κι εχουν και τους  - Τhe Mission, Paradise Lost, κ.αλλα μεγαλα αγγλοσαξωνικα ονοματα να παιζουν support στις συναυλιες τους)

 
Superfunk είπε:
θες να πεις εκαναν μια ΣΧΕΤΙΚΗ επιτυχια στη ΓΑΛΛΙΑ για 3-4 χρονια (στον υπολοιπο πλανητη δεν τους ξερει ουτε η μανα τους) και κατοπιν ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ τους εκανε μια μεγαλη οντως καριερα παλι στη ΓΑΛΛΙΑ (και ισως στην Ευρωπη) τραγουδωντας υμνους οπως το...ΝΤΡΙΓΚΙ ΝΤΡΙΓΚΙ ΜΑΝΑ ΜΟΥ... ;D 

παντως BEATLES η εστω Nick Cave δεν εγιναν ποτε (αλλο αν η ελληνικη ματια που μονιμως ανυψωνει τη μετριοτητα σε αριστουργημα και την απλη...επαρκεια σε ...φως του κοσμου θελει να τα βλεπει αλλοιως...) ;)

εδω κανεις μεγα λαθος ΚΑΝΕΙΣ δεν λεει αυτο,αντιθετα λεμε οτι αν ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ τους ξενους,κατι που κατα κανονα κανει το ...αγγλοφωνο ελληνικο ροκ,εχουμε πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να κανουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καριερα στο εξωτερικο (βλ.Χατζηδακης & Θοδωρακης ;))

το να πιστευουμε οτι θα παμε να ...δειξουμε το ..αγγλικο ροκ στους Αγγλοσαξωνες ειναι απλα ...ΑΦΕΛΕΣ...(κατι που πολλακις εχει αποδειχθει και απο τα ΠΟΛΛΑ & ΓΝΩΣΤΑ ελληνικα γκρουπ που ξενιτευθηκαν και συντομα επαναπατριστηκαν με την ουρα στα σκελια...)

Το "666" έδειξε πολλά πράγματα σε όσους δεν κοιτούσαν το δάχτυλο. Στα κορυφαία των κορυφαίων, κατά την γνώμη μου στην παρέα των King Crimson και Pink Floyd.

Μου φαίνεται περίεργο το ότι σε μια κουβέντα περί aphrodite's child και επιτυχίας στο εξωτερικό, αναφέρεται ο Ρούσσος και όχι ο Παπαθανασίου.

 
darshan είπε:
Το "666" έδειξε πολλά πράγματα σε όσους δεν κοιτούσαν το δάχτυλο. Στα κορυφαία των κορυφαίων, κατά την γνώμη μου στην παρέα των King Crimson και Pink Floyd.

Μου φαίνεται περίεργο το ότι σε μια κουβέντα περί aphrodite's child και επιτυχίας στο εξωτερικό, αναφέρεται ο Ρούσσος και όχι ο Παπαθανασίου.

Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι αναφέρεις τους Crimson και τους Floyd στην ίδια παράγραφο με το 666. Έλεος...

 
Τελικα δεν παιζομαστε εδω μεσα... ;D ;D

+10000  στον EYE..

& ας παραδεχτουμε οτι οντως οι...666 εκαναν τρομερη καριερα (που δεν εκαναν) και παλι ΕΝΑ συγκροτημα το...1967 (δηλ.πριν 41 χρονια...) τα "καταφερε" παιζοντας αγγλοφωνο ροκ (δεν εχω ασχοληθει και πολυ μαζι τους γιατι δεν μου αρεσουν καθολου μου αλλα ψαχνοντας στο νετ ειδα οτι αντεξανε 2 χρονια πριν διαλυθουν) και εμεις το καναμε .....κανονα... τι να πω.... ::) ::) ::)

ο Παπαθανασιου οντως εκανε τεραστια καριερα (οπως και ο Ρουσσος σε μικροτερο βαθμο)  αλλα σε εντελως διαφορετικα "μονοπατια".

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
& ας παραδεχτουμε οτι οντως οι...666 εκαναν τρομερη καριερα (που δεν εκαναν) και παλι ΕΝΑ συγκροτημα το...1967 (δηλ.πριν 41 χρονια...)
Το ήταν το 67, από μόνο του δεν αποτελεί επιχείρημα. Και οι Beatles το 67 ήταν.

Μου φαίνεται περίεργο το ότι σε μια κουβέντα περί aphrodite's child και επιτυχίας στο εξωτερικό, αναφέρεται ο Ρούσσος και όχι ο Παπαθανασίου.
Εμένα πάλι δεν που προκαλεί καθόλου περιέργεια καθότι είθισται οι τραγουδιστές να είναι πιο προσφιλείς από τα υπόλοιπα μέλη.

παντως BEATLES η εστω Nick Cave δεν εγιναν ποτε (αλλο αν η ελληνικη ματια που μονιμως ανυψωνει τη μετριοτητα σε αριστουργημα και την απλη...επαρκεια σε ...φως του κοσμου θελει να τα βλεπει αλλοιως...) ;)
Τσκ, τσκ... Και ο Nick Cave δεν έγινε ΑΒΒΑ ή έστω Elvis Presley, αλλά αυτό δεν αναιρεί κάτι από το ποιόν του.

εδω κανεις μεγα λαθος ΚΑΝΕΙΣ δεν λεει αυτο,αντιθετα λεμε οτι αν ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ τους ξενους,κατι που κατα κανονα κανει το ...αγγλοφωνο ελληνικο ροκ,εχουμε πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να κανουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καριερα στο εξωτερικο (βλ.Χατζηδακης & Θοδωρακης ;))
Το γεγονός ότι κάποιος είναι ευρύτερα γνωστός στο εξωτερικό και το ότι έκανε καρριέρα στο εξωτερικό δεν είναι απαραίτητα συνυφασμένα.

Και στο κάτω, κάτω ο Χατζηδάκις ήταν μεγάλος μουσικός. Το όρνεο ο Θεοδωράκης τι είναι που προσπαθούσε επι χρόνια να κρυφτεί πίσω από ψευτοκομματικές και χαζοιδεολογικές πεποιθήσεις για να πλασάρει την μουσική του; Την γιαγιά μου αν έβαζα να λύσει θέματα αρμονίας καλύτερα θα τα έλυνε. Τον έκαναν και επίτημο καθηγητή στο Αριστοτέλειο, τρομάρα τους. Το τι κράξιμο έχει φάει από κλάσης ανώτερους μουσικούς (και όχι μόνο) δεν λέγεται.

Τέσπα, αυτά είναι και προσωπικές προτιμήσεις/πεποιθήσεις..  ;)

 
Superfunk είπε:
αν ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ τους ξενους,κατι που κατα κανονα κανει το ...αγγλοφωνο ελληνικο ροκ,εχουμε πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να κανουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καριερα στο εξωτερικο (βλ.Χατζηδακης & Θοδωρακης ;))

το να πιστευουμε οτι θα παμε να ...δειξουμε το ..αγγλικο ροκ στους Αγγλοσαξωνες ειναι απλα ...ΑΦΕΛΕΣ...(κατι που πολλακις εχει αποδειχθει και απο τα ΠΟΛΛΑ & ΓΝΩΣΤΑ ελληνικα γκρουπ που ξενιτευθηκαν και συντομα επαναπατριστηκαν με την ουρα στα σκελια...)
+1000

 
OurDarkness είπε:
Και οι Beatles το 67 ήταν.
Νομίζω ότι ο SF εννοεί (και συμφωνώ βέβαια) είναι ότι από τότε μέχρι σήμερα δεν έχει ξαναγίνει ποτέ. Και όντως, 41 χρόνια είναι πάρα πολλά. Επίσης, οι Beatles ήταν το 67, αλλά και το 68,69.70,71,72,73... ακόμη και το 2000 κάνανε νούμερο 1 (Free As A Bird).

Τσκ, τσκ... Και ο Nick Cave δεν έγινε ΑΒΒΑ ή έστω Elvis Presley, αλλά αυτό δεν αναιρεί κάτι από το ποιόν του.
Ναι, δεν έγινε Abba, αλλά έγινε κάτι. Καμία σχέση με τα ελληνικά γκρουπ, τα οποία δεν έγιναν τίποτε.

Και στο κάτω, κάτω ο Χατζηδάκις ήταν μεγάλος μουσικός. Το όρνεο ο Θεοδωράκης τι είναι που προσπαθούσε επι χρόνια να κρυφτεί πίσω από ψευτοκομματικές και χαζοιδεολογικές πεποιθήσεις για να πλασάρει την μουσική του; Την γιαγιά μου αν έβαζα να λύσει θέματα αρμονίας καλύτερα θα τα έλυνε. Τον έκαναν και επίτημο καθηγητή στο Αριστοτέλειο, τρομάρα τους. Το τι κράξιμο έχει φάει από κλάσης ανώτερους μουσικούς (και όχι μόνο) δεν λέγεται.
Απόλυτα άκυρη παράγραφος. Κατ' αρχήν, όσο άσχημα και αν έλυνε τα θέματα αρμονίας ο Θεοδωράκης, θα ήταν σκέτο... λυσσάρι μπροστά στον Cave, άσε που ο υπολογιστής μου θα του έριχνε έτσι και αλλιώς. Τα "θέματα αρμονίας" και η μουσική είναι δύο εντελώς άσχετα πράγματα. Κατά δεύτερον, παρότι είμαι αντικομμουνιστής, προσκυνώ ανθρώπους που έχουν υποστεί προσωπικές στερήσεις και βασανιστήρια για να υπερασπίσουν την ιδεολογία τους, και ο Θεοδωράκης είναι τέτοιος άνθρωπος - δεν κρύφτηκε καθόλου, αλλά τίμησε. Κατά τρίτον, δε θυμάμαι τον Χατζιδάκη να μνημονεύει κανέναν "κλάσεις ανώτερο" μουσικό από τον Θεοδωράκη... Μήπως αυτοί οι "κλάσεις ανώτεροι" είναι κλάσεις ανώτεροι μόνο στη φαντασία τους και μάλιστα υπό την επήρρεια σκληρών ναρκωτικών;

 
Wow! είπε:
παρότι είμαι αντικομμουνιστής
το είδατε όλοι;;;;; ζητώ την προστασία των υπευθύνων. κινδυνεύω άμεσα. με κυνηγάει ο eye με τους ασφαλίτες του. yameth  κάνε κάτι. δεν πρόκειται να δω:

κάρμα plus ποτέ, eyeeeeee, eye ee, κάρμα plus ποτέεεε. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

υ.γ. φοβερή δήλωση  8)

 
Το ήταν το 67, από μόνο του δεν αποτελεί επιχείρημα. Και οι Beatles το 67 ήταν.
μαλλον ΔΕΝ ΘΕΣ να καταλαβεις τι λεω....

αντε να στο εξηγησω: απο το 1967 εχει να κανει "επιτυχια" στο εξωτερικο ΕΛΛΗΝΙΚΟ "ροκ" γκρουπ 

Εμένα πάλι δεν που προκαλεί καθόλου περιέργεια καθότι είθισται οι τραγουδιστές να είναι πιο προσφιλείς από τα υπόλοιπα μέλη.
εδω κανεις λαθος κοιτα τις πωλησεις των Beatles & των Stones  & μετα σκασε στα γελια με τις πωλησεις των προσωπικων δισκων των μελων τους..

Τσκ, τσκ... Και ο Nick Cave δεν έγινε ΑΒΒΑ ή έστω Elvis Presley, αλλά αυτό δεν αναιρεί κάτι από το ποιόν του.
ναι αλλα εγινε κατι και τον ξερει ο κοσμος ολος (η σχεδον ολος)

Το γεγονός ότι κάποιος είναι ευρύτερα γνωστός στο εξωτερικό και το ότι έκανε καρριέρα στο εξωτερικό δεν είναι απαραίτητα συνυφασμένα.
εδω θελω μεταφραση μια και δεν καταλαβαινω τι λες..

Και στο κάτω, κάτω ο Χατζηδάκις ήταν μεγάλος μουσικός. Το όρνεο ο Θεοδωράκης τι είναι που προσπαθούσε επι χρόνια να κρυφτεί πίσω από ψευτοκομματικές και χαζοιδεολογικές πεποιθήσεις για να πλασάρει την μουσική του; Την γιαγιά μου αν έβαζα να λύσει θέματα αρμονίας καλύτερα θα τα έλυνε. Τον έκαναν και επίτημο καθηγητή στο Αριστοτέλειο, τρομάρα τους. Το τι κράξιμο έχει φάει από κλάσης ανώτερους μουσικούς (και όχι μόνο) δεν λέγεται.
εδω απλα γελανε (με το συμπαθειο κι ολας εχεις ακουσει ποτε με προσοχη τη μουσικη του?)

 
Wow! είπε:
Κατ' αρχήν, όσο άσχημα και αν έλυνε τα θέματα αρμονίας ο Θεοδωράκης, θα ήταν σκέτο... λυσσάρι μπροστά στον Cave, άσε που ο υπολογιστής μου θα του έριχνε έτσι και αλλιώς.
Eye, έχω μιλήσει προσωπικά με άτομα που έχουν κάνει πολύ αξιόλογες σπουδές στην σύνθεση. Ανοιχτόμυαλα άτομα με καμμία διάθεση να μειώσουν ή να υποτιμήσουν. Κανένας τους δεν ήταν υπό την επήρρεια ουσιών.

Θα μου επιτρέψεις όμως να διαφωνήσω με το:

Τα "θέματα αρμονίας" και η μουσική είναι δύο εντελώς άσχετα πράγματα.
και κυρίως με το "εντελώς".

:)

 
Superfunk είπε:
αντε να στο εξηγησω: απο το 1967 εχει να κανει "επιτυχια" στο εξωτερικο ΕΛΛΗΝΙΚΟ "ροκ" γκρουπ
Τι εννοείς επιτυχία; Αντίστοιχης χρονικής διάρκειας των Aphrodite's Child? Αν ναι τότε υπάρχει group και με καλές θέσεις στο Billboard. Μόνο που δεν θα το έλεγα ροκ.

εδω κανεις λαθος κοιτα τις πωλησεις των Beatles & των Stones  & μετα σκασε στα γελια με τις πωλησεις των προσωπικων δισκων των μελων τους..
Δηλαδή ο Macartney είναι λιγότερο γνωστός από τον Ringo? Πέσαμε και στην περίπτωση, φαντάζομαι. Η μήπως ο Μorisson είναι λιγότερο γνωστός/προσφιλής από τον Manzarek?

εδω απλα γελανε (με το συμπαθειο κι ολας εχεις ακουσει ποτε με προσοχη τη μουσικη του?)
Οκ, μπορείς να γελάσεις ελεύθερα. Απλά δεν μου αρέσει.

 
OurDarkness είπε:
Eye, έχω μιλήσει προσωπικά με άτομα που έχουν κάνει πολύ αξιόλογες σπουδές στην σύνθεση. Ανοιχτόμυαλα άτομα με καμμία διάθεση να μειώσουν ή να υποτιμήσουν. Κανένας τους δεν ήταν υπό την επήρρεια ουσιών.
Εννοείται ότι κάνω (ακραίο) χιούμορ - όντως πολύ μεγάλες ανοησίες μπορούν να ξεστομιστούν χωρίς να υπάρχουν ναρκωτικά (εγώ το κάνω όλη την ώρα), αλλά αυτό που εννοούσα είναι ότι οι χαρακτηρισμοί "μεγάλος", "ανοιχτόμυαλος" κλπ πρέπει από κάπου να κατοχυρώνονται. Έτσι όπως τα παρουσίασες εσύ (άθελά σου ίσως) ασκείται μία κριτική στον Θεοδωράκη σε επίπεδο ακαδημαϊκής σπουδής, όπου η αρμονική μελέτη των έργων του οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν είναι καλός συνθέτης, προσέγγιση όμως που δεν αφορά συνήθως κανέναν παρά μόνο άλλους ακαδημαϊκούς. Οι ίδιοι άνθρωποι πιθανότατα θεωρούν και τον Cave σκουπίδι, και πολλούς-πολλούς άλλους.

Εξ ού και ....

Θα μου επιτρέψεις όμως να διαφωνήσω με το:

και κυρίως με το "εντελώς".
Ασφαλώς θα σου επιτρέψω, αλλά έτσι είναι, όπως τα λέω. Η "αρμονία" είναι ένα σύνολο καταγεγραμμένων κανόνων και οι λύσεις των θεμάτων "αρμονίας" είναι η συμμόρφωση προς αυτούς τους κανόνες. Υπάρχουν και άλλες (πολλές) αφετηρίες για να κάνει κάποιος μουσική.

 
Εγω παλι θα ηθελα να δω και καποια ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ απο αυτους "που έχουν κάνει πολύ αξιόλογες σπουδές στην σύνθεση" (ας πουμε ΤΙ ακριβως εχουν συνθεσει  ;D) για να παρω στα σοβαρα  την....αρνητικη κριτικη τους (το ακουσαμε και αυτο... ::)) σε ενα τετοιο συνθετικο μεγαθηριο  (ας πουμε ας μου παρουσιαζαν εστω και ενα κομματι τους ισαξιο με τη μουσικη που εγραψε για το Serpico ο Θεοδωρακης και θα το κουβεντιαζα...) 

Έτσι όπως τα παρουσίασες εσύ (άθελά σου ίσως) ασκείται μία κριτική στον Θεοδωράκη σε επίπεδο ακαδημαϊκής σπουδής, όπου η αρμονική μελέτη των έργων του οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν είναι καλός συνθέτης, προσέγγιση όμως που δεν αφορά συνήθως κανέναν παρά μόνο άλλους ακαδημαϊκούς.
βασικα ΧΕΣΤΗΚΕ ο κοσμος για την..αρμονικη μελετη και αλλες τετοιες παπαριες...(βεβαια ο Θεοδωρακης εχει κανει απιστευτες σπουδες και ο ιδιος ο ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ οπως και δεκαδες αλλοι κολλοσοι της κλασσικης μουσικης "του εβγαζαν το καπελο" οποτε δυσκολευομαι να πιστεψω οτι τα εργα του δεν εχουν σοβαρο θεωρητικο υποβαθρο εκτος κι αν μιλαμε για το "Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Η ΜΑΡΓΑΡΩ" ;D που ετσι κι αλλοιως τραγουδαρα ειναι...)

Δηλαδή ο Macartney είναι λιγότερο γνωστός από τον Ringo? Πέσαμε και στην περίπτωση, φαντάζομαι. Η μήπως ο Μorisson είναι λιγότερο γνωστός/προσφιλής από τον Manzarek?
και παλι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ να καταλάβεις τι λεω...ας το αφησουμε λοιπον.. ;) (η μαλλον ας μην τ'αφησουμε...να στο πω αλλοιως σε μια τελευταια απελπιδα πορσπαθεια συνεννοησης :) ..η 90χρονη θεια μου η Παγωνα στο Ανω Μπασλαμοκουκι ;D ΞΕΡΕΙ τους Beatles αλλα ΔΕΝ ξερει τον Mc Cartney... ;)

Αν ναι τότε υπάρχει group και με καλές θέσεις στο Billboard. Μόνο που δεν θα το έλεγα ροκ.
δεν μας το λες να το μαθουμε και εμεις (και παλι βεβαια σε ΕΝΑ γκρουπ αναφερεσαι... & ως γνωστον ενας κουκος....)

Οκ, μπορείς να γελάσεις ελεύθερα. Απλά δεν μου αρέσει.

Αλλο "δεν μου αρεσει" και αλλο ειναι " όρνεο" και ασχετος (εχει ΜΕΓΑΛΗ διαφορα) και εμενα δεν μου αρεσουν οι ΥES & oι Genesis (παθαινω κριση αν μου βαλεις τετοια μουσικη) αλλα θα ημουν το λιγοτερο αστειος αν δεν τους παραδεχομουν ως μουσικους. 

 
Παρεπιπτωντος, το threat υπερβαινει τα ορια του απογοητευτικου για καποιον νεο καλλιτεχνη, για πολλους λογους δυστιχως.. ::)

Μπλεξαμε τους abba με τον nick cave, τον elvis με τον morrison και τη reggue με τα χωριατικα πανηγυρια και το κοσμο που μαζευουν ακομα κ στις παραστασεις του καραγκιοζη ή κ της χαρας βερας.

Καπου υποθηκε (ελπιζω χαριτολογοντας) οτι οι ονιραμα αν ηταν αγγλοφωνοι θα γνωριζαν επιτυχια.. πραμα αδυνατο μιας κ τα «δυνατα» τους σημεια ειναι ηδη αγγλοφωνα του τεστιν΄ διασκευες..

Παρολα αυτα χωρις να εχω προσωπικη εμπειρια το καλυτερο μεσο για να προβαλλεις τη δουλεια σου ειναι το DIY, βλεπεις τα  αποτελεσματα και μετα το ξανασκεφτεσαι...

ειναι κριμα στην εποχη που ζουμε να σε δεσει μια εταιρια αμφιβολων προθεσεων ενω δοξα τον Υψιστο πλεον υπαρχουν κ αλλοι τροποι.

 
fuZZed είπε:
ειναι κριμα στην εποχη που ζουμε να σε δεσει μια εταιρια αμφιβολων προθεσεων ενω δοξα τον Υψιστο πλεον υπαρχουν κ αλλοι τροποι.
Κοίτα, έχεις δίκηο, αλλά επίσης έχεις και άδικο...

Μια και σήμερα το ρίξαμε στα γλαφυρά παραδείγματα, να πω και εγώ ένα..: ξέρεις π.χ. για ολιστική ιατρική, φυτοφαγία, βελονισμό, υγιεινή ζωή κλπ, σωστά; Τι ξέρεις λοιπόν γι' αυτά; Αν είσαι σαν το 99% των ελλήνων, τα θεωρείς κομπογιαννίτικες κουταμάρες, έτσι δεν είναι; Και έχεις δίκηο να τα θεωρείς κομπογιαννίτικες κουταμάρες, διότι ο τρόπος με τον οποίο υλοποιούνται στην ελλάδα, είναι τέτοιος που να επιτρέπει αυτή τη κριτική. Και όμως, πίσω από κάθε λέξη που έγραψα υπάρχει ένας ωκεανός γνώσεων που πραγματικά μπορούν να αλλάξουν προς το καλύτερο τη ζωή ενός ανθρώπου.

Παρομοίως, αυτό που στην ελλάδα καλούμε "δισκογραφική εταιρεία" είναι (στη καλύτερη περίπτωση) το τοπικό τμήμα κάποιας αιμοδιψούς πολυεθνικής η οποία θα πάρει τον καλλιτέχνη και τα τον στίψει σα λεμονόκουπα και μετά θα τον σοδομίσει. Και όμως φίλε μου, σε ενημερώνω ότι αυτό που οφείλει να είναι μία δισκογραφική εταιρεία (και το έχουμε δει πολλές φορές στο εξωτερικό) όχι μόνο βοηθά τη μουσική, αλλά πραγματικά είναι απαραίτητο συστατικό χωρίς το οποίο δε δένει το γλυκό. Όταν ήμουν εγώ είκοσι χρονών, ΟΛΗ η μουσική που άκουγα όφειλε την ύπαρξή της στις ανεξάρτητες αγγλικές και αμερικανικές δισκογραφικές εταιρείες (RoughTrade, CherryRed κλπ), χωρίς τις οποίες ο κόσμος θα άκουγε ακόμη Jethro Tull.

Οπότε, ας βρίσουμε τις δισκογραφικές όσο θέλουμε και ας αμφισβητήσουμε την αξία τους όσο θέλουμε, αλλά ας θυμόμαστε ότι αυτό αφορά μόνο τις κακές και μετριότατες δισκογραφικές που γνωρίζουμε και ότι μία άλλη πραγματικότητα είναι όντως εφικτή.

Δε νομίζετε;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top