• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Συμπεριφορά πυκνωτικών μικροφώνων

Αυτο ακριβως. Η πιθανοτητα θα ηταν μεγαλη και παλι να μην εκανες σωστα τη δουλεια σου.

 
Ναι παιδιά δεν διαφωνώ. Τελικά μάλλον πρέπει να παραδεχτώ ότι την πάτησα και να κοιτάξω μπροστά. Άσε που πάλι ρίσκο είναι, να δώσω 80€ - 100€ για κονσόλα και πάλι αν τύχει να μην παίζει! Ευχαριστώ


την κονσόλα την έχω ψωνίσει εδώ και μερικά χρόνια για την θυγατέρα που την έπαιρνε στα live και στις πρόβες.

Σε καθαρό περιβάλλον και τέρμα το gain φυσάει σαν βαρδάρης.

Είναι για ευαίσθητα δυναμικά συνήθως μικρόφωνα ή πολύ βολικά πυκνωτικά.

Κράτα το μικρόφωνο για δεύτερο γιατί δεν αξίζει καν να το πουλήσεις και πάρε μια καλή καρτούλα focus ή audient

 
την κονσόλα την έχω ψωνίσει εδώ και μερικά χρόνια για την θυγατέρα που την έπαιρνε στα live και στις πρόβες.

Σε καθαρό περιβάλλον και τέρμα το gain φυσάει σαν βαρδάρης.

Είναι για ευαίσθητα δυναμικά συνήθως μικρόφωνα ή πολύ βολικά πυκνωτικά.

Κράτα το μικρόφωνο για δεύτερο γιατί δεν αξίζει καν να το πουλήσεις και πάρε μια καλή καρτούλα focus ή audient
Σίγουρα θα το κρατήσω 

Κάρτα έχω καλή την steinberg ur22 δεν χρειάζομαι focus 

 
Επανέρχομαι στο θέμα μιας και πρόκειται να αγοράσω ένα μικρό μίκτη με 2-4 κανάλια (για άλλο λόγο), και σκέφτηκα μήπως λύσω ταυτόχρονα το πρόβλημα με το πυκνωτικό μικρόφωνο Behringer C3.

Υπενθυμίζω εν τάχει το πρόβλημα: Το μικρόφωνο έχει ευαισθησία -40db και στην κάρτα Steinberg URII που τη χρησιμοποιώ ακούγεται μόνο αν το knobe του input είναι στο ΤΕΡΜΑ.

Έχω βρεί αυτή ΄τη κονσόλα που αναγράφει στα inputs ευαiσθησία -60db. Να συνδέσω δηλαδή το μικρόφωνο στην κονσόλα, και στη συνέχεια το output της κονσόλας στην κάρτα ήχου. Θα λυθεί το πρόβλημα?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Υπενθυμίζω εν τάχει το πρόβλημα: Το μικρόφωνο έχει ευαισθησία -40db και στην κάρτα Steinberg URII που τη χρησιμοποιώ ακούγεται μόνο αν το knobe του input είναι στο ΤΕΡΜΑ
Δεν είμαι ειδικός στο θέμα αλλά μιλώντας ως χρήστης, αλλα στην XLR είσοδο της ur που συνδέεις το πυκνωτικό σου μικρόφωνο, ενεργοποιείς το phantom power? 

 Χρειάζεται στα πυκνωτικά. Διάβασε το manual της. 

 Τέλος αυτό με το input sensitivity δεν έχει σχέση με αυτό που λες για την κονσόλα αυτή που λες. Και σε αυτή την quan θα ενεργοποιήσεις οταν βάλεις το μικρόφωνο το πυκνωτικό πάνω το κόκκινο κουμπάκι που λέει +48V. Και δεν θα αποσυνδέσεις το μικρόφωνο όταν λειτουργουν όλα και είναι ενεργοποιημενο. 😀

 Δες επίσης το manual της κονσολιτσας. Τα αναγράφουν αυτά συνήθως. 

 
  • Like
Reactions: foxxx
Steinberg URII
Το έχω ξαναγράψει σε παλιότερο πόστ,δέν ήθελα να το αναφέρω πρόσφατα σε άλλο tread για να μήν την χαλάσω σε ανθρώπους καθότι είδα οτί και άλλοι έκαναν,η σκέφτονται να κάνουν την συγκεκριμένη αγορά αυτής της κάρτας, που αποτελεί το πιό σύντομο δοκιμαστικό σε κάρτα ήχου που έχω κάνει στην ζώη μου,μαζί με μιά Avid που είχαν βγάλει με τα pro tools,αλλά πιστεύω οτί το να μένει κάποιος μακριά απο κάρτες ήχου που βγάζουν εταιρείες που η δουλειά τους είναι να βγάζουν DAW,θα κάνει την ζωή τους πιό εύκολη.

Το μίξερ που έχεις βάλει,ότι και να γράφει,που είναι λέει και κάρτα ήχου,αποτελεί άλλη μιά ρώσικη ρουλέτα με 5 θέσεις γεμάτες και μία κενή.

Εγώ λέω να κάνω 2-3 βήματα πιό πίσω και να σου προτείνω εταιρείες όπως την soundcraft σε αυτήν την κατηγορία,που δέν είχα ποτέ σπίτι,αλλά τουλάχιστον την έχω δεί και χρησιμοποιήσει έξω και κάνει μιά χαρά την δουλειά της.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: cos_dr
Το μίξερ που έχεις βάλει,ότι και να γράφει,που είναι λέει και κάρτα ήχου,αποτελεί άλλη μιά ρώσικη ρουλέτα με 5 θέσεις γεμάτες και μία κενή.
A, δεν είδα τα specs, είναι mixer και καρτά ήχου μαζί  απο τα Lidl 😀

 
  • Συμφωνώ
Reactions: MGs
 Δηλαδη το μικροφωνο δουλευει μια χαρα, αλλα εσυ ψαχνεις να βρεις μια λυση σε ενα προβλημα που δεν υπαρχει; Επειδη τι ακριβως, σε ενοχλει αισθητικα να ειναι το knob στο τερμα;

 Κανε τη δουλεια σου εκει οπως εισαι και μια χαρα, ενα φτηνο behringer και ενα φτηνο steinberg προιον πηρες, αφου δουλευουν και γραφουν χωρις θορυβους και μαλιστα με το gain στο φουλ τραβηξες 21, τι το ψαχνεις παραπανω δεν καταλαβαινω.

 Αν βαλεις ενδιαμεσα και αλλη φτηνια, και μαλιστα μαρκα μ'εκαψες, θα τελειωσει η τυχη σου, αυτο ειναι το σιγουρο.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: npap and cos_dr
Δεν είμαι ειδικός στο θέμα αλλά μιλώντας ως χρήστης, αλλα στην XLR είσοδο της ur που συνδέεις το πυκνωτικό σου μικρόφωνο, ενεργοποιείς το phantom power? 

 Χρειάζεται στα πυκνωτικά. Διάβασε το manual της. 
Εννοείται το ενεργοποιώ. είπαμε είμαι λίγο άσχετος αλλά όχι τόσο!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Μπερδεύτηκα
Reactions: cos_dr
Εννοείται το ενεργοποιώ. είπαμε είμαι λίγο άσχετος αλλά όχι τόσο!
Καλά, σε ρώτησα. Δεν υπονόησα ότι είσαι άσχετος.

 Στο κάτω κάτω όλοι εδώ είμαστε για να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο.

 Το εννοείται δεν μπορώ να  το ξέρω εγώ ούτε ξέρω το επίπεδό σου.

 Γράφω με βάση αυτά που διαβάζω με πρόθεση να βοηθήσω,  μια γνώμη να πώ και επισήμανα πως δεν είμαι ειδικός επί του θέματος.

 Εύχομαι να βρεις λύση στο πρόβλημά σου.

 
@killbill το μικρόφωνο αυτό έχει απλά χαμηλό output:

Sensitivity (mV/Pa @ 1kHz): 10

δηλαδή όταν μετρήθηκε σε 94dB SPL (1 pascal) με ένα 1KHz tone έβγαλε output 10millivolt.

Συγκρητικά, ένα u87 βγάζει 28millivolt, πολύ παραπάνω.

 
  • Like
  • Συμφωνώ
Reactions: MGs and cos_dr
Αν συνδέσω το πυκνωτικό behringer C3 μικρόφωνο σε αυτό θα βελτιώσει την κατάσταση; θα "δυναμώσει" το μικρόφωνο ώστε να μη χρειάζεται να έχω την ένταση της κάρτας ήχου στο τέρμα?
 
Αν συνδέσω το πυκνωτικό behringer C3 μικρόφωνο σε αυτό θα βελτιώσει την κατάσταση; θα "δυναμώσει" το μικρόφωνο ώστε να μη χρειάζεται να έχω την ένταση της κάρτας ήχου στο τέρμα?

Οταν ηχογραφείς, σε τι ένταση είσαι στον μικτή της κάρτας ή στο daw ?

Το dBFS scale δηλαδή.

Είσαι πχ -20;
 
Αλλιώς δεν ακούγεται καθόλου το μικρόφωνο
δεν ακούγεται που;
πες μας στο κανάλι του daw (cubase ή οτιδήποτε) στα πόσα dbFS είσαι όταν μιλάς.
 
Δεν ακούγεται στα ακουστικά ή στα ηχεία. Μιλάω και η κυματομορφή στην εγγραφή είναι μια ευθεία γραμμή. Μόνο όταν βάζω το knobe του input της κάρτας ήχου στο τέρμα, τότε ακούγεται στα ακουστικά και γράφω κανονικά.
Τα dbFS που λές πώς θα τα δω στο cubase? Αν και εκεί τέρμα τα έχω όλα για να ακουστεί
 
Μόνο όταν βάζω το knobe του input της κάρτας ήχου στο τέρμα, τότε ακούγεται στα ακουστικά και γράφω κανονικά.
τότε ποιο είναι το πρόβλημα;
αφού το μικρόφωνο έχει χαμηλό output, ειναι λογικό να θέλει παραπάνω gain στη προενίσχυση.
 
Δεν μου αρέσει να είναι στο τέρμα το knobe. Προτιμώ να είναι κάπου στη μέση και να μπορώ να το αυξομειώνω
 
Δεν μου αρέσει να είναι στο τέρμα το knobe. Προτιμώ να είναι κάπου στη μέση και να μπορώ να το αυξομειώνω
Παρε τοτε αλλο μικροφωνο ή καρτα με ισχυροτερο προενισχυτη
 
  • Like
Reactions: Slew Rate
Η κάρτα δέν έχει το δικό της software που σου δείχνει την είσοδο του σήματος?Το dsp fx η κάπως έτσι το λένε.Με αυτό ασχολήσου και με την χρήση plugins (pre amp αν έχει η και ένα απλό eq οπου θα αυξήσεις μόνο το volume)αύξησε την είσοδο του σήματος εκεί και δώσε μία στάθμη εντασης που δέν θα παραμορφώνει.Μετά και άν τα καταφέρεις άνοιξε το DAW,δές να έχεις σωστό routing(για το cubase ανοιξε ένα καινουργιο project,πηγαινε studio και δώσε inputs και outpouts την κάρτα ήχου σου) δημιούργησε ένα mono audio track το οποίο να έχει πάνω αριστερα σαν είσοδο το mic/line της κάρτας(δοκίμασε left και μετά right αν έχεις δύο εισόδους στην κάρτα ήχου,δεν ξέρω σε πιά έχεις βαλει το μικρόφωνο) και έξοδο να είναι γράφει mono left right.Δοκίμασε να γράψεις εφ όσων το software της κάρτας σου δίνει μια αξιοπρεπές στάθμη σήματος,το DAW πέρνει ότι του δίνεις απο εκεί.
Αν δέν κάνεις δουλειά,ανοιγμα το παράθυρο να μπεί φρέσκος αέρας και με όση δύναμη έχεις πιασε την από πάνω,τέντωσε το χέρι που την κρατάς και με το άλλο χέρι διπλωμένο στο στήθος κάνε 2 περιστροφές γύρω απο τον εαυτό σου και με την δύναμη ένος ερασιτέχνη σφαιροβόλου άσε την να την αγκαλιάσει το χιόνη.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα