Συμπεριφορά πυκνωτικών μικροφώνων

Εντάξει δεν λένε κάτι το καινούργιο για μένα. Διαπίστωση κάνουν ότι η STeinberg UR22 έχει αδύνατο input gain. Αυτό το κατάλαβα.

Ρωτάω συγκεκριμένα, ποιο τεχνικό χαρακτηριστικό πρέπει να έχει μια κονσολα ή κάρτα ήχου, ώστε τελικά το μικρόφωνο στο οποίο αναφέρομαι (behringer C3 με ευαισθησία -40db) να λειτουργεί χωρίς να χρειάζεται η ένταση να είναι στο maximum.

 
Εντάξει ευχαριστώ. Σκέφτομαι να την πάρω, να συνδέσω εκεί το μικρόφωνο και στη συνέχεια την έξοδο της κονσόλας στην κάρτα ήχου. Έτσι εμεσσα παρακαμπτω το πρόβλημα που έχω όταν συνδέω το συγκεκριμένο πυκνωτικο μικρόφωνο απευθείας στη κάρτα ήχου 

Θα πάω με το μικρόφωνο στο μαγαζί για δοκιμή πριν την πάρω να βεβαιωθώ ότι δεν χρειάζεται να έχω την ένταση στο τέρμα για να πιάσει ήχο. Είπαμε, τέλος οι αγορές από ίντερνετ αν δεν είσαι γνώστης των τεχνικών χαρακτηριστικών 

 
Όχι δεν θα το πάρω από το συγκεκριμένο αλλά από της γειτονιάς. Απλά το παρέθεσα για να δείξω την κονσόλα που ενδιαφέρομαι 

 
Κάνοντας zoom στην κονσόλα που με ενδιαφέρει (Vonyx VMM P500) παρατηρώ στο GAIN του καναλιού ότι έχει range -6 έως +38. Επειδή το μικρόφωνο που θα χρησιμοποιήσω (behringer c3) έχει ευαισθησία -40db, μήπως τελικά πάλι για να βγάλει ήχο θα χρειαστεί να βάλω το gain της κονσόλας στο τέρμα, όπως κάνω τώρα που το χρησιμοποιώ στην κάρτα ήχου (steinberg ur22)?

console.jpg  

 
Αν το μικρόφωνο σου ειναι αναισθητο τοτε θες και πολυ gain και καθαρο προ

 
Ναι είναι τελείως αναίσθητο, πιο αναίσθητο δεν γίνεται, -40db. Άρα να κοιτάξω κονσόλες που να αναγράφουν gain +100db?

Το θέμα είναι ότι δεν αναφέρεται αυτό στα τεχνικά χαρακτηριστικά, και πρέπει ή να κάνω zoom στις φωτογραφίες ή να κατεβάζω manuals που και αυτά ίσως κάπου στα ψιλά γράμματα να το αναφέρουν, αλλά για μένα αυτά τα ψιλά γράμματα είναι τα πιο σημαντικά για να λειτουργήσει το αναίσθητο μικρόφωνο της behringer, που πήγα και έμπλεξα με την πιο αναίσθητη εταιρία :)

Έχει κανείς υπόψη του καμία αναλογική κονσόλα όχι πάνω από 100€ που να δίνει gain πάνω από 38db?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παρε αλλο μικροφωνο
Δεν έχω 45€ για πέταμα. Προσπαθώ να σώσω την κατάσταση αγοράζοντας μια κονσόλα που έτσι κι αλλιώς θα χρειαστώ για τις ηχογραφήσεις μου και ταυτόχρονα να κάνω και το μικρόφωνο να λειτουργήσει σωστά.

Βρήκα την Xenyx 1202 στα 70€, και κάνοντας zoom στην εικόνα βλέπω αυτό:

console.jpg

Γιατί όμως στο knobe αναγράφει δυο τιμές στο gain και +40 και +60 ??

άραγε το μικρόφωνό μου με ευαισθησία -40db θα παίξει με αυτήν την κονσόλα χωρίς να χρειαστεί να βάλω το Knobe στο τέρμα?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν έχω 45€ για πέταμα. Προσπαθώ να σώσω την κατάσταση αγοράζοντας μια κονσόλα που έτσι κι αλλιώς θα χρειαστώ για τις ηχογραφήσεις μου και ταυτόχρονα να κάνω και το μικρόφωνο να λειτουργήσει σωστά.

Βρήκα την Xenyx 1202 στα 70€, και κάνοντας zoom στην εικόνα βλέπω αυτό:

Προβολή συνημμένου 28108

Γιατί όμως στο knobe αναγράφει δυο τιμές στο gain και +40 και +60 ??

άραγε το μικρόφωνό μου με ευαισθησία -40db θα παίξει με αυτήν την κονσόλα χωρίς να χρειαστεί να βάλω το Knobe στο τέρμα?
Γιατι υπαρχουν μικροφωνα διαφορης ευαισθησιας. Αποψη μου οτι τσιγκουνευεσαι τα 45 και θα μαζεψεις ενα καρο πραγματα που δεν θα σου κανουν δουλεια. Παρτο απόφαση οτι την πατησες με το μικροφωνο. Θα ξοδεψεις πολλα περσσοτερα να το ταιριάξεις απ το να παρεις ενα καλυτερο

 
Θα ξοδεψεις πολλα περσσοτερα να το ταιριάξεις απ το να παρεις ενα καλυτερο


Και παλι συμφωνω. Ετσι και αλλιως θα χρειαστεις 2ο μικροφωνο, απο τη στιγμη που θα κανεις εγγραφες με πολλα καναλια. Και μπορεις να το τοποθετησεις σε πηγη με δυνατο σημα, πχ ενισχυτης κιθαρας.

 
Ναι παιδιά δεν διαφωνώ. Τελικά μάλλον πρέπει να παραδεχτώ ότι την πάτησα και να κοιτάξω μπροστά. Άσε που πάλι ρίσκο είναι, να δώσω 80€ - 100€ για κονσόλα και πάλι αν τύχει να μην παίζει! Ευχαριστώ

 
Αυτο ακριβως. Η πιθανοτητα θα ηταν μεγαλη και παλι να μην εκανες σωστα τη δουλεια σου.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top