Σεβασμός στην επαγγελματική γνώση (και όχι γνώμη...)

δηλαδη και εσενα οποιος επαγγεματιας δεν εχει χρονο για το νοιζ δε σε αφορα?και συ πιστευεις οτι οφειλει να ενημερωνεται απτο νοιζ?

...μαλιστα....ενδιαφερουσα προσεγγιση αλλα ακουσε και μια διαφορετικη αποψη

απο οσα γραφονται εδω κατα καιρους μονο το 5% αποτελει καθαρη πληροφορια

το υπολοιπο 95% αποτελειται(μοιραια και οχι σε ολες τις περιπτωσεις λανθασμενα) απο

1)κριτικη απο ερασιτεχνες σε ερασιτεχνες(αυτη ειναι και η μεγαλυτερη κατα τη γνωμη μου προσφορα αυτου του φορουμ,οταν βεβαια γινεται με καλη διαθεση)

2)κριτικη απο ερασιτεχνες σε επαγγελματιες(θεμιτο οταν και εφοσον συνοδευεται απο επιχειρηματα)

3)κραξιμο απο ανυπαρκτους σε καταξιωμενους επαγγελματιες(απαραδεκτη και "δευτερη" συμπεριφορα,επισης απαραδεκτη και η ανοχη της διαχειρισης)

4)ενδιαφερουσες συζητησεις χωρις αμμεση αναφορα στη μουσικη που ομως ειναι ευχαριστες

5)ασχετες συζητησεις μερικες εκ των οποιων παραβαινουν τους κανονισμους του φορουμ, αφηνονται να εξελιχθουν ωστοσο συνηθως οταν συμμετεχουν ενεργα, οι "πρεσβυτεροι",που αυτες συνηθως οδηγουν σε διαδικτυακους τσακωμους και κλειδωματα θεματων κατοπιν εορτις

ΠΟΣΟ λοιπον μπορει να αφορουν αγαπητε admin εναν καταξιωμενο επαγγελματια τα παραπανω?

εγω εκτιμω ελαχιστα

 
doctor g είπε:
ΠΟΣΟ λοιπον μπορει να αφορουν αγαπητε admin εναν καταξιωμενο επαγγελματια τα παραπανω?

εγω εκτιμω ελαχιστα
Aν υποθέσουμε ότι είναι η ειλικρινής σου εκτίμηση και δεν "χρησιμοποιείς" to ψευδώνυμο.... θα εκπλαγείς αν σου έλεγα πόσους λόγους έχουν οι επαγγελματίες να απευθυνθούν στον κόσμο του Noiz. Ενας και μόνο αρκεί. Ο Thomann.

Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι εδώ μέσα γίνεται όπως είπες:

1)κριτικη απο ερασιτεχνες σε ερασιτεχνες(αυτη ειναι και η μεγαλυτερη κατα τη γνωμη μου προσφορα αυτου του φορουμ,οταν βεβαια γινεται με καλη διαθεση)
γιατί να αφήσουν την μεγαλύτερη αγοραστική, GASοπληκτη κοινότητα μουσικών να φευγει από αυτούς με την "παραπληροφόρηση" που λες και καθε ποστ αναφορά σε αγορά να έχει λινκ στα ξένα καταστήματα; Μήπως είναι καιρός να κάνουν κάτι γι αυτό και αφού το κάνουν να το μάθει κι ο κόσμος;

Το Noiz παρέχει την φτηνότερη και εγκυρότερη έρευνα αγοράς που θα μπορούσαν να κάνουν για την επιχείριση τους. Διαβάζουν δωρεάν τι σκέφτεται η πελατεία τους! Λίγοι το εκμεταλλεύονται.

Κάποιοι πολύ άξιοι επαγγελματίες προσφέροντας απλόχερα βοήθεια με netiquette δεν τα πάνε καθόλου άσχημα τέτοιες εποχές. Και δεν αναφέρομαι σε αυτούς που προσπαθούν να περάσουν γκρίζα διαφήμιση ούτε σε κάποιους που κομπάζουν για τις δημιουργίες τους λες και πρέπει να μας τρέχουν τα σάλια. Χεστήκαμε...

Οι εποχές έχουν αλλάξει και κυρίως ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία. Ο κόσμος σήμερα προτιμά να είναι πληροφορημένος για αυτό που θα πληρώσει και το εκτιμά καταλλήλως, σε αντίθεση με τις εποχές που η γνώση ήταν προνόμιο μερικών και οι επαγγελματίες της λογικής "αυτό είναι, τόσο κάνει αλλά μη το πεις περαπέρα". Επειδή θα μάθει πως γίνεται το σεταπ δεν σημαίνει ότι θα το κάνει και μόνος του. Ισα-ίσα εκτιμά και τη δουλειά που ξέρει πως ο ίδιος δεν μπορεί να κάνει. Ο επαγγελματίας που βοηθάει κερδίζει την εμπιστοσύνη του αναγνώστη. Και όχι μόνο αυτού που ζήτησε βοήθεια αλλά και όσων άλλων θα διαβάζουν το θέμα.

 
συμφωνω με την τοποθετηση σου αλλα μιλας αποκλειστικα για εμπορους.επαγγελματιες της μουσικης ειναι οσοι κανουν καριερα στο χωρο αυτης και συ αναφερεσαι αποκλειστικα και μονο για αυτους που βγαζουν λεφτα απτα παρακλαδια της.εγω μιλαω για μουσικους, μουσικους παραγωγους, τεχνιτες ,εμπορους,καθηγητες γενικα.

αλλα και μονο για εμπορους να μιλουσαμε,ειναι αλλο παρακολουθω εναα διαδικτυακο χωρο και αλλο συμμετεχω.ετσι δεν ειναι?φυσικα ετσι ειναι

 
doctor g είπε:
συμφωνω με την τοποθετηση σου αλλα μιλας αποκλειστικα για εμπορους.επαγγελματιες της μουσικης ειναι οσοι κανουν καριερα στο χωρο αυτης και συ αναφερεσαι αποκλειστικα και μονο για αυτους που βγαζουν λεφτα απτα παρακλαδια της.εγω μιλαω για μουσικους, μουσικους παραγωγους, τεχνιτες ,εμπορους,καθηγητες γενικα.
Δε ξέρω τι λες εσύ αλλά εγώ όταν έψαχνα προγραμματιστή (να ξέρει και λίγη μουσική αν γίνεται, αλλά και όχι, δε πειράζει) στο νοιζ κοίταξα πρώτ'απ'όλα.
Για να βρω οργανοπαίκτες, πάλι στο νοιζ κοιτάζω. Για μαθήματα δεν ψάχνω (ως μαθητής), αλλά και πάλι την αγγελία μου, ως καθηγητής εδώ θα την βάλω.

Και έμπορος δεν είμαι! :)

 
Nikolas είπε:
Δε ξέρω τι λες εσύ αλλά εγώ όταν έψαχνα προγραμματιστή (να ξέρει και λίγη μουσική αν γίνεται, αλλά και όχι, δε πειράζει) στο νοιζ κοίταξα πρώτ'απ'όλα.

Για να βρω οργανοπαίκτες, πάλι στο νοιζ κοιτάζω. Για μαθήματα δεν ψάχνω (ως μαθητής), αλλά και πάλι την αγγελία μου, ως καθηγητής εδώ θα την βάλω.

Και έμπορος δεν είμαι! :)
μα φυσικα ξερεις τι λεω,πριν λιγο το διαβασες :)

και καλα κανεις νικολα και απευθυνεσαι στο νοιζ εφοσον σε καλυπτει ,εσυ σιγουρα ξερεις καλυτερα τι σου χρειαζεται,τι ειναι ανταξιο σου και που θα το βρεις.οπως καλα κανουν και μερικοι εκατονταδες σαν εσενα που απευθυνονται αλλου.ελπιζω αν σου χαλασει καμια βρυση να μην αναζητησεις εδω τη λυση ;)

 
Nikolas είπε:
Δε ξέρω τι λες εσύ αλλά εγώ όταν έψαχνα προγραμματιστή (να ξέρει και λίγη μουσική αν γίνεται, αλλά και όχι, δε πειράζει) στο νοιζ κοίταξα πρώτ'απ'όλα.
Και μάλιστα δεν απάντησες ποτέ σε εμένα που ήμουν ο μόνος που ανταποκρίθηκα.

Το λέω, διότι υποπτεύομαι ότι μερικοί έχετε την εντύπωση ότι οι επαγγελματίες είναι περισσότεροι από όσοι όντως είναι (όχι στο νοιζ, γενικά).

:)

 
Μια δημιουργική συζήτηση θέλει και μια κοινή βάση . Το γεγονός οτι στο φορουμ αυτό συνυπάρχουν μέλη με αρκετά διαφορετικό υπόβαθρο (αλλα θέλω να πιστεύω με κοινό πάθος για την μουσική τεχνολογία ή την μουσική ) κάνει τη συζήτηση πολλές φορές κουραστική ή και αδύνατη .

Όταν κάποιος είναι επαγγελματίας σε ένα τομέα με γνώση και εμπειρία είναι πολύ πιο εύκολο να πείσει ένα συνάδελφο του με επιχειρήματα καθώς υπάρχει ένα κοινό υπόβαθρο, εμπειρία και ένα κοινό λεξιλόγιο .

Όταν ένας επαγγελματίας προσπαθεί να πείσει ένα συνομιλητή που δεν είναι σχετικός με το αντικείμενο είναι πολύ δύσκολο , εκτός κι αν έχει δεί δείγματα της δουλειάς του και τον εμπιστεύεται .

Ανεξάρτητα από τους λόγους που έχει ένας επαγγελματίας να γράφει σε ένα ανοιχτό φόρουμ όπως αυτό , είναι η άποψη μου ότι πρέπει να του αναγνωρίζεται αυτή η παραπάνω δυσκολία .

Όσο για το ποιος είναι επαγγελματίας , νομίζω τις περισσότερες φορές αναγνωρίζεται εύκολα από τους συναδέλφους του .

Παρόλα αυτά σε μια συζήτηση μεταξύ ενός επαγγελματία και ενός ερασιτέχνη σχεδόν πάντα βγαίνει κάτι ενδιαφέρον .

Όσον αφορά την αυθεντία του επαγγελματία , σίγουρα δεν είναι ο πάπας . Και δεν υπάρχει πάπας στο χώρο της μουσικής τεχνολογίας .

 
trolley είπε:
Και μάλιστα δεν απάντησες ποτέ σε εμένα που ήμουν ο μόνος που ανταποκρίθηκα.
Καταρχήν,
Κοίταξα το θρεντ και απ'ότι βλέπω σου απάντησα, ευχαριστώντας σε και λέγοντας σου ότι επικοινωνώ και με άλλο κόσμο και ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ θα μιλήσουμε. Πώς αυτό το βλέπεις ως μη απάντηση, αδυνατώ να καταλάβω.

Δεύτερον, ποιός σου είπε ότι ήσουν ο μόνος που ανταποκρίθηκε; Υπήρχαν κι άλλοι.

Τρίτον, αρκετά άσχετο με το θρεντ ομολογώ, γιατί;

ΥΓ. Νομίζω ότι το ποιός είναι επαγγελματίας και ποιός όχι θα φανεί σιγά σιγά, ή γρήγορα. Ανεξάρτητα δεν παίζει τεράστιο ρόλο, τουλάχιστον για εμένα. Αυτό που παίζει ρόλο είναι το ΤΙ λέει κάποιος και οχι το ΠΟΙΟΣ είναι. (Φυσικά, αν ήταν εδώ ο John Williams, θα έπεφτα στα γόνατα, κι ας έγραφε μόνο για το ΤΑΟ! ;D)

 
yameth είπε:
(...) Επειδή θα μάθει πως γίνεται το σεταπ δεν σημαίνει ότι θα το κάνει και μόνος του. Ισα-ίσα εκτιμά και τη δουλειά που ξέρει πως ο ίδιος δεν μπορεί να κάνει. Ο επαγγελματίας που βοηθάει κερδίζει την εμπιστοσύνη του αναγνώστη. Και όχι μόνο αυτού που ζήτησε βοήθεια αλλά και όσων άλλων θα διαβάζουν το θέμα.
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο, μα πόσο δίκιο έχεις.

 
doctor g είπε:
συμφωνω με την τοποθετηση σου αλλα μιλας αποκλειστικα για εμπορους.επαγγελματιες της μουσικης ειναι οσοι κανουν καριερα στο χωρο αυτης και συ αναφερεσαι αποκλειστικα και μονο για αυτους που βγαζουν λεφτα απτα παρακλαδια της.εγω μιλαω για μουσικους, μουσικους παραγωγους, τεχνιτες ,εμπορους,καθηγητες γενικα.
Δεν αναφέρομαι σε εμπόρους στα παρακάτω:

Κάποιοι πολύ άξιοι επαγγελματίες προσφέροντας απλόχερα βοήθεια με netiquette δεν τα πάνε καθόλου άσχημα τέτοιες εποχές. Και δεν αναφέρομαι σε αυτούς που προσπαθούν να περάσουν γκρίζα διαφήμιση ούτε σε κάποιους που κομπάζουν για τις δημιουργίες τους λες και πρέπει να μας τρέχουν τα σάλια. Χεστήκαμε...
Τώρα το τι είναι πετυχημένος επαγγελματίας είναι και αυτό υπό συζήτηση.

Ισως να είναι αυτός που βγάζει με τη σέσουλα καθημερινές παραγωγές της δισκογραφίας ή παίζει νυχτοκάματο στην Εθνική οδό ή διδάσκει σολφέζ στο ωδείο της γειτονιάς.

Σε κάθε περίπτωση ισχύουν όσα παρέθεσα στο προηγούμενο ποστ μου. Δυστυχώς όμως οι afficionados και ερασιτεχνικά προσεγγίζοντας το θέμα (σαν εραστές της τέχνης) είναι λίγοι και αν θες, ακόμα και αν δεν ανήκουν στην "πετυχημένη" κατηγορία επαγγελματιών έχει αποδειχτεί ότι είναι πολύ προτιμότεροι στο να μεταδώσουν ιδέες, γνώση και συμπεριφορά.

 
Θα μου επιτρέψετε, ως επαγγελματίας κι εγώ στον κλάδο που "απετάξατο" ο audiokostas (δηλ. το νομικό κλάδο), να πω ότι άλλο είναι η τεκμηριωμένη αμφισβήτηση μιας άποψης ενός επαγγελματία επάνω σε θέματα του κλάδου ΤΟΥ, και άλλο η συλλήβδην ισοπεδωτική απαξίωση με γενικούς και αόριστους χαρακτηρισμούς.

Το πρώτο είναι επιθυμητό (γιατί κάνει τον επαγγελματία να σκεφτεί ευσυνείδητα ως τέτοιος), το δεύτερο είναι καταδικαστέο (γιατί απλά είναι επιπέδου χαμαιτυπείου-καφενείου τουλάχιστον).

Κατά την άποψή μου με τον audiokosta και τον nokill συνέβη το δεύτερο και καλώς ανοίχτηκε το παρόν thread.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top