Σετ ηλεκ. κιθάρας - ενισχυτή για αρχάριο

jockeralex

Νέο μέλος
Πόντοι
6
Άρχισα πριν 3 μήνες ακουστική κιθάρα...ακόμα δε ξέρω, ίσα ίσα ψευτοπαίζω 2 τραγούδια.

Θέλω να πάρω ηλεκτρική (το όνειρο μου είναι) και είμαι σε δίλημμα επειδή δεν έχω πολλά χρήματα.

σκέψη 1) να πάρω ηλεκτρική με 180€ και ενισχυτή με 90€ σαν Marshall MG15CF ???

-αν κάνω αυτό μάλλον μετά από καιρό να θέλω πιο μεγάλο ενισχυτή, αλλά ίσως και άλλη κιθάρα (δε ξέρω)

σκέψη 2) να πάρω κιθάρα με 100€ και ενισχυτή με 180€ σαν Marshall MG30CFX ???

-μετά από καιρό να πάρω άλλη κιθάρα με καλύτερα κριτήρια αλλά πιστεύω ο ενισχυτής θα με υπέρ καλύπτει και δε θα χρειαστώ άλλον.

Η σκέψη 2 μου φαίνεται καλύτερη αλλά επειδή είμαι άσχετος θέλω να με συμβουλέψετε...

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
φιλε μου σιγουρα οι τιμες που λες μεταξυ τους δεν εχουν τρελλες διαφορες δυστυχως. τα 15 βατ απο τα 30 βατ διαφορα σε αυτον τον ενισχυτη δεν εχουν.παρε κατι χαλαρο για αρχη και βλεπεις.αν συνεχισεις σε μερικα χρονια και τα δυο θα φανε αλλαγη.Τοτε το βλεπεις.Σημασια παντως στην ποιοτητα του ενισχυτηνδ δεν εχουν τα βατ η το ποσο "μεγαλος" ειναι

Είσαι εντυπωσιασμένος από τους Marshall και θές να πάρεις κι εσύ έναν;

Να πάρεις, αλλά όχι από τη σειρά MG. Η σειρά MG πρωτοστατεί στις αγγελίες πώλησης, και, όταν πρόκειται για 50 και 100 βατ, μάλλον δεν θέλουν να τους πουλήσουν γιατί δεν τους φτάνουν τα βατ...

Γράψε τι μουσική σου αρέσει να σου πούμε άλλες προτάσεις, καθώς και για κιθάρα

Fender Mustang και Roland Cube είναι οι καλύτεροι πιστεύω για να ξεκινήσεις και να μην τους βαρεθείς στον 1ο χρόνο. Εχουν πάρα πολλές επιλογές (ειδικά στον μαστανγκ χάνεσαι) και αρκετά καλή ποιότητα ήχου για να κρατήσουν 2 χρονακια τουλάχιστον  ;)

Από κιθάρα ότι και να πάρεις κάτω απο 200€ το ίδιο θα είναι περίπου οπότε δες τί σχέδιο σου αρέσει και τί ήχο θες να βγάζεις και πες μας