sennheiser e609 vs sm57

ελα ντε?

το κρέμασα τυχαια για λίγο μέχρι να πάρω άλλο ένα στάντ που ήθελα και μια μέρα λέω ας βαρεσω λίγο κιθαρούλα να περασει η ώρα και έπαθα πλάκα με αυτό που άκουσα...

ρε συ δεν βγάζεις άκρη...δεν βλέπεις τώρα τι γίνεται εδώ? Εσύ και πολλοί άλλοι λένε κρέμασε το 906 απο τη καμπίνα και άλλοι τόσοι θα μας πούν το αντίθετο...ο καθένας πως τη βρίσκει αλλά ο ήχος τελικά είναι μία μεγάλη πόρνη...σαν τη μπάλα ένα πράμα....(απο οτι θυμάμαι δηλαδή γιατί πάνε χρόνια που δεν ασχολούμαι....)

 
Superfunk είπε:
μια χαρα ειναι ακουμπωντας στη καμπινα.....εγω ετσι το χρησιμοποιω ,οπως και πολλοι αλλοι,ετσι κι αλλοιως δεν ακουμπαει στη καμπινα,στη γρυλια ακουμπαει και παλι ειναι μακρια απο το μεγαφωνο (το οποιο ειναι ακομα πιο μεσα  ;D)
Οκ διορθώνω  ;D. Εμένα μου αρέσει περισσότερο όταν παρεμβάλλεται ένα μικρό κενό μεταξύ του 906 και της γρίλιας.

 


ριξε μια ματια

δεν ακούω τρελή διαφορά (νταξ τα ηχειάκια του γραφείου δεν τα λες κ ακριβώς refrence monitor... ;D)

νομίζω ότι εκεί κλείνει ο ήχος που είχα με το sm

τσεκαρε : "2nd mic is OFF-Axis, Hanging and thus pointing down but the capsule is aligned to the center of the speaker"

Νομίζω αυτό είναι το μυστικό. Θα αφήσω το sm κρεμάμενο επι...καμπίνας και θα αφήσω το 906 3 δάχτυλα απο τη καμπίνα και τα 2 στο κέντρο του μεγαφώνου. Τι λετε?

(την όρεξή μου είχατε πρωινιάτικα, ξέρω.... ::))

 
Θα αφήσω το sm κρεμάμενο επι...καμπίνας και θα αφήσω το 906 3 δάχτυλα απο τη καμπίνα και τα 2 στο κέντρο του μεγαφώνου. Τι λετε?
Προσωπικα θα κρεμαγα και το 906 ακριβως στο πλαϊ του 57αριου για να εχω λιγοτερη ακυρωση φασης.

Επισης το off axis θα το εβαζα στο κεντρο το 906 ομως θα το εβαζα στη "golden spot" του μεγαφωνου δηλ. εκει που ενωνεται ο κωνος με το κεντρο του

Αλλα δοκιμασε και αυτο που λες (εφαρμοζοντας τον κανονα 3 προς 1 χωρις να ξεχνας να  μετρας την αποσταση απο το ΜΕΓΑΦΩΝΟ και οχι απο τη γρυλια)

http://www.recordingeq.com/articles/321eq.html

 
αν το sm κρέμεται απο τη γρύλια έχει πχ 5 εκατοστα απο το κώνο του μεγαφώνου. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πάει το 906 15 εκατοστα απο τον κώνο? και 45 εκατοστα απο τον κώνο το πυκνωτικο (αν βάλω)? Εξήγησε μου σε παρακαλώ με αυτό το υποθετικό παράδειγμα προς αποφυγήν παρεξηγήσεων (λυπήσου τους γειτούνους, τη γυναίκα, το σκύλο, τη γάτα και τον αγεννητο γιό μου που θα ακούνε αυτο το κομμάτι για κανα μήνα μεχρι να βρω τον τέλειο ήχο....)

 
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πάει το 906 15 εκατοστα απο τον κώνο?
ναι αν θες να το βαλεις μακρυτερα και οχι πλαϊ-πλαϊ με το 57αρι

το ΤΡΙΤΟ μικροφωνο μοιραια θα ειναι εκτος φασης με καποιο απο τα δυο ,oποτε αν θες να το χρησιμοποιησεις θα πρεπει να βαλεις τα 2 δυναμικα πλαϊ πλαϊ και το πυκνωτικο στα 15 εκατοστα  (βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι η ακυρωση φασης ειναι παντα κατι ΚΑΚΟ,σε πολλους αρεσει οποτε πειραματισου)

αλλα να θυμασαι οτι τα ΠΟΛΛΑ μικροφωνα συνηθως χαλανε τον ηχο παρα τον φτιαχνουν... ;D

 
Superfunk είπε:
αλλα να θυμασαι οτι τα ΠΟΛΛΑ μικροφωνα συνηθως χαλανε τον ηχο παρα τον φτιαχνουν... ;D
αυτό βλέπω... οπότε ίσως απλά πειραματιστώ με τα 2 δυναμικά για κανα μισάωρο και ότι κατεβάσει...  :o

 
Δεν ξέρω αν -τελικά- βοηθάει ιδιαίτερα, αλλά πριν από λίγο καιρό έκανα το παρακάτω βίντεο για τον Marshall DSL5 combo μου, όπου και τον έγραψα και με τα δύο μικρόφωνα. Στο παρακάτω βίντεο ακούγονται μαζι, αριστερά το Shure, δεξιά το Sennheiser, και ανά διαστήματα μια το ένα, μια το άλλο, και από το mic της κάμερας του ipad για αίσθηση του ήχου στον χώρο. Στις φώτο στην αρχή του βίντεο φαίνεται και η τοποθέτησή τους. Δυστυχώς επειδή είναι η πρώτη μου απόπειρα για παρουσίαση, βίντεο κτλ, αν και το έγραψα σε hd μετά την επεξεργασία και το upload η ποιότητα έπεσε στη μισά.


 
Καταρχήν συγχαρήκια για τηνεπιλογή του κομματιού!Μας έφτιαξες πρωινιάτικα!

Λοιπόν ναι βοηθαει το βιντεάκι καθώς δείχνει πόσο αρμονικά δένει το ένα μικρόφωνο με το άλλο και αυτό ακριβώς είναι που πρέπει να ψάξω. Το ριφ στη λούπα στη πεταλιέρα, ακουστικά στα αυτιά και συνεχείς μετακινήσεις στα μικρόφωνα! εσύ αν κατάλαβα καλά τα έχεις και τα 2 μικρόφωνα εκτός κώνου. Εγώ προσωπικά θα έβαζα το ένα στο κώνο, αλλά και πάλι αυτά ειναι ασκήσεις επι χάρτου...άντε να παμε σπιτι να κάνουμε καμια δουλειά λεμεεεεεε!!!!!

 
Ναι στις φώτο -ότι φαίνεται έτσι όπως έγινε- φαίνεται που είναι το ηχείο στην καμπίνα, και που τα μικρόφωνα. Να ξέρεις ότι τα έβαλα έτσι εμπειρικά από ότι διαβάζω περισσότερο, καθώς είναι από τις πρώτε φορές που ηχογραφώ με μικρόφωνο. Απέφυγα να στοχεύσω στον κώνο για να μην έχω πολλά πρίμα. Ειδικά σε αυτή την περίπτωση που έχω να κάνω και με 10άρι ηχείο. Δεν υπάρχει τπτ σε Post fx ούτε σε τύμπανα ούτε σε κιθάρες, μόνο μία τυπική μίξη.

 
τελικα το 10ρακι μου φαινεται είναι οτι καλύτερο για ηχογράφηση...με το 12 ρι μπουκωνω πολλες φορες τον ήχο..απορώ πως γράφουν με κάτι θηρεία 4*12...ενώ το 10ρακι ούτε ανύπαρκτα μπάσα (8ρι) ούτε υπερβολικά (12ρι).

 
..απορώ πως γράφουν με κάτι θηρεία 4*12
ΕΝΑ μεγαφωνο απο τα 4 γραφουν... ;D στην ουσια δεν εχει καμμια διαφορα με το να γραφεις με ενα 12αρι  (εκτος και αν κανεις distant miking)

τελικα το 10ρακι μου φαινεται είναι οτι καλύτερο για ηχογράφηση
εξαρταται απο τα γουστα σου,σε καμμια περιπτωση ομως το 12αρι  εχει "υπερβολικα" μπασα...ισως θα πρεπει να ξανακοιταξεις τις ρυθμισεις του ενισχυτη σου (ή και τον ΙΔΙΟ τον ενισχυτη σου) 

 
θα σου στειλω φωτο το απογευμα αν το θυμηθω

ο ενισχυτης ειναι ολα στη μεση και οι ρυθμίσεις της παραμορφωσης αναφερθηκαν πιο πριν. δεν ξέρω, κατι φταίει δεν το έχω βρει ακόμη. Δεν ειμαι πρωτάρης, 11 χρονια γράφω, δεν ξέρω τι να πω, δεν ειναι ακριβως σαν ενα σημειο με μπασα. Ειναι σαν να "ξυνει" ενώ η κυματομορφή ειναι πολύ πιο κάτω απο το όριο (και τα db στο ινπουτ ειναι περίπου -9.

Σου ειπα θα τσεκάρω τα καλώδια που πανε απο το κομπρέσορα στη κονσόλα, έχω κάτι "ομορφιές" κάνει εκεί που τις υποπτεύομαι...

 
τελικά τα κατάφερα! ;D

δεν ξέρω τι έφταιγε, άλλαξα κάποια καλώδια στην αλυσίδα, ξανατοποθέτησα μικρόφωνα

και μετά απο πολλές δοκιμές πήρα ένα αξιοπρεπέστατο σήμα. Ειδικά στα λιντ σημεία με  τη gibson σε ζοριλίκια βγήκε ένας φοβερός συνδιασμός απο τα 2 μικρόφωνα, παναρισμένα φουλ αριστερά δεξιά. Στα πιο "τεχνικα" σημεία με τη στράτ πήρα ενα αρκετά ζεστό αποτέλεσμα.

Γράφτηκαν 2 ξεχωριστά κανάλια οπότε μιξάρονται κατα προτίμηση για διαφορετικό αποτέλεσμα. Απο κάτω θα ποστάρω κάποια λινκ για φωτος απο το facebook. Τις έχω κάνει δημόσιες, να μπορείτε να τις δείτε ανεξάρτητα αν έχετε λογαριασμό ή όχι. Υπολογίστε ότι το κέντρο του ηχείου είναι ακριβώς μπροστά στο e906 και το sm είναι λίγο αριστερά του, στο ίδιο ύψος. Ισως ανεβάσω και κλιπάκι. Το συμπέρασμα είναι ότι το e906 είναι ένα καταπληκτικό μικρόφωνο σε μία τσιμπημένη τιμούλα σε σχέση με το sm, πολύ ανώτερό του όμως. Παρόλα αυτά θα πρότεινα σε όποιον τύχει να μπει στα ίδια τριπάκια με εμένα και διαβάσει αυτό το θέμα, να μην προβεί σε αντικατάσταση του ενός με του άλλου καθώς ο συνδιασμός των 2 για μένα δίνει το ιδανικό αποτέλεσμα.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204901605836753&set=a.10204629784761396.1073741840.1138320229&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204901605756751&set=a.10204629784761396.1073741840.1138320229&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204901605716750&set=a.10204629784761396.1073741840.1138320229&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204901605676749&set=a.10204629784761396.1073741840.1138320229&type=3&theater

στην αλυσίδα παρεμβάλεται κ μια boss me70 μετά το dist x αν δεν απατώμαι με φλατ ρυθμίσεις, απλά χρησιμοποιουσα το πολύ καλό αναλογικό delay της.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top