- Μηνύματα
- 47,842
- Πόντοι
- 2,368
και τοτε γιατι εχεις το μικροφωνο σου (το 57αρι) OFF axis?γενικότερα είμαι φαν του on axis ήχου (έγραψα ολο το πρωτο μου αλμπουμ ετσι).
και τοτε γιατι εχεις το μικροφωνο σου (το 57αρι) OFF axis?γενικότερα είμαι φαν του on axis ήχου (έγραψα ολο το πρωτο μου αλμπουμ ετσι).
Οκ διορθώνω ;D. Εμένα μου αρέσει περισσότερο όταν παρεμβάλλεται ένα μικρό κενό μεταξύ του 906 και της γρίλιας.Superfunk είπε:μια χαρα ειναι ακουμπωντας στη καμπινα.....εγω ετσι το χρησιμοποιω ,οπως και πολλοι αλλοι,ετσι κι αλλοιως δεν ακουμπαει στη καμπινα,στη γρυλια ακουμπαει και παλι ειναι μακρια απο το μεγαφωνο (το οποιο ειναι ακομα πιο μεσα ;D)
Προσωπικα θα κρεμαγα και το 906 ακριβως στο πλαϊ του 57αριου για να εχω λιγοτερη ακυρωση φασης.Θα αφήσω το sm κρεμάμενο επι...καμπίνας και θα αφήσω το 906 3 δάχτυλα απο τη καμπίνα και τα 2 στο κέντρο του μεγαφώνου. Τι λετε?
ναι αν θες να το βαλεις μακρυτερα και οχι πλαϊ-πλαϊ με το 57αριΑυτό σημαίνει ότι πρέπει να πάει το 906 15 εκατοστα απο τον κώνο?
αυτό βλέπω... οπότε ίσως απλά πειραματιστώ με τα 2 δυναμικά για κανα μισάωρο και ότι κατεβάσει...Superfunk είπε:αλλα να θυμασαι οτι τα ΠΟΛΛΑ μικροφωνα συνηθως χαλανε τον ηχο παρα τον φτιαχνουν... ;D
ΕΝΑ μεγαφωνο απο τα 4 γραφουν... ;D στην ουσια δεν εχει καμμια διαφορα με το να γραφεις με ενα 12αρι (εκτος και αν κανεις distant miking)..απορώ πως γράφουν με κάτι θηρεία 4*12
εξαρταται απο τα γουστα σου,σε καμμια περιπτωση ομως το 12αρι εχει "υπερβολικα" μπασα...ισως θα πρεπει να ξανακοιταξεις τις ρυθμισεις του ενισχυτη σου (ή και τον ΙΔΙΟ τον ενισχυτη σου)τελικα το 10ρακι μου φαινεται είναι οτι καλύτερο για ηχογράφηση