Satriani για τα modelling amps

Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Eιναι το DSP το μελλον ή θα εχουμε τις λαμπες για αρκετο καιρο ακομα?
Τώρα το λες, που έχω πάρει αμπάριζα παλιούς ηλεκτρονικούς προς άγραν λαμπών!

 
Γιατι δεν σου φτανει η ΣΗΜΕΡΙΝΗ τεραστια παραγωγη λυχνιων?Αντι να κλεινουν....ΑΝΟΙΓΟΥΝ συνεχεια καινουργια εργοστασια παραγωγης ... ;D

Ασε που με 20 νεες εταιρεις κατασκευης λαμπατων ενισχυτων που ανοιγουν καθε χρονο και με 10 με 20 νεα RI μοντελλα που ολοι οι κλασσικοι κατασκευαστες βγαζουν καθε 2 χρονια....δε βλεπω να μενουμε απο λυχνιες.... ;D

Δε νομιζω να υπηρξε ποτε στην ιστορια της ηλεκτρικης κιθαρας μεγαλυτερη παραγωγη ενισχυτων λυχνιας απο οτι ΣΗΜΕΡΑ....

 
Dear Bill (με την καλή έννοια, μην παρεξηγήσεις :-) )

Συμπεραίνεις αυθαίρετα (Γκεμπελικἀ χαχα) πως δεν ήξερα να ρυθμίσω το μηχάνημα και το τονίζεις και με bold γράμματα...

Είχα το Axe fx ultra...το εμαθα απ εξω και ανακατωτά και πάνω που το έμαθα, μου βγάζουν το 2 γιατί το ultra δεν ήταν ηδη αρκετά τέλειο (όπως ειχε διαφημιστεί)

Λόγω του οτι δούλευα φουλ τότες, πήρα και το 2 διότι... I had to...και το έμαθα και αυτο απ εξω και ανακατωτά (εύκολο είναι ούτως η άλλως)

Στο μαγαζί που παίζαμε δε, κάναμε πρόβες 2 μήνες πριν ανοίξει και παίζαμε για 1,5 χρόνο περίπου κάθε Σάββατο... άρα μάθαμε και τον χώρο απ εξω και ανακατωτά

Ο χώρος δε, είχε κατά γενική ομολογία (όσοι απο το νοιζ παίξανε εκεί, είναι μάρτυρες :-) ) απίστευτο ήχο...

Στη ουσία τώρα...

Όποιος και να πει για τα μοντελινγκ, ο Πάπας ο ιδιος δεν με αφορα προσωπικά, γιατι εγώ και η μπάντα μου και πολλοί φίλοι την σύγκριση την κάναμε... και το ΑΧΕ έχασε κατα κράτος σε ενα (ουσιώδες ) πράγμα... Δεν εχει την παρουσία ενος καλού λαμπατου σε πραγματικές Ροκ εντάσεις... ο ήχος του μοιάζει να εχει τρύπες...

Δεν μου αρέσει να ακούω το επιχείρημα περι του οτι φθάνει το 95% του ήχου του λαμπατου κλπ γιατί μου φαίνεται παιδικό

Ξέρεις ποια επιχειρήματα μου αρέσουν?

Το οτι:

Γράφεις σπιτι σου η σε στούντιο, σε χρόνο ντε τε με ηχο πάρα πολύ καλα

Έχεις άπειρους πολύ χρήσιμους και καλούς ηχους να διαλέξεις για οποιοδήποτε session

Το οτι εναι εύκολο στην μεταφορά και παίζεις όπου θέλεις χωρίς να σου φύγει η μέση...αν μάλιστα οι συνθήκες είναι ιδιες εχεις και ακριβώς τον ιδιο ηχο καθε φορά

Το οτι παίζει σε οποιαδήποτε ένταση πολύ καλά

Το οτι επειδή ακριβώς ειναι digital τα εφέ του είναι εφάμιλλα των μεγάλων εταιριών tc, lexicon κλπ σε αυτήν την κατηγορία τιμής (για αυτό και το χρησιμοποιούν οι Vai, Petrucci,Morse κλπ)

Με λιγα λόγια κάνει άπειρα πράγματα παρα πολύ καλά εως άριστα...

Δεν το κατηγόρησε λοιπόν κανείς ...απλά δεν ειναι λαμπατος  ;D ;D ;D

(μην με καταταξεις στην κατηγορία vintage freak... μου αρεγει η τεχνολογία πολύ)

Εχω την εντύπωση πως θα επρεπε να προσπαθούν να μας πείσουν πως το Smart ειναι καλύτερο απο μια Ferrari για το κέντρο της Αθήνας και βέβαια...θα ειχαν δικιο

Σε αυτο που διαφωνώ ειναι πως προσπαθούν να μας πείσουν, μεσω έξυπνου μάρκετινγκ, πως το Smart ειναι καλύτερο απο μια Ferrari σε αυτο που η Ferrari κάνει καλά...

Βέβαια συμφωνώ απόλυτα με τον Superfunk... Όποιος το έχει, το έχει ... και τα υπόλοιπα ειναι...

 
Ειναι μεγαλο το ζητημα και χειλιοειπωμένο!Και οι δυο περιπτωσεις εχουν + και -.Ο καθενας μας ομως κραταει διαφορετικη ζυγαρια για τα παραπανω + και -.

Ειναι το ποσο πολυ ακουει κανεις αυτο το 5% που ειπωθηκε...αν το ακουει τοτε ποσο πολυ τον χαλαει....μετα ποσο ειναι διατεθημενος σε θεση η πιστευει οτι αξιζει να πληρωσει τα οποια παραπανω χιλιαρικα για να παρει αυτο το 5%.

Δεν ειμαι ουτε ΤUBE ουτε amp modeling...fan boy...

Τέλος, οι Metallica έχουν εδώ και καιρό ανακοινώσει πως πλέον στα lives τους βγαίνουν με Axe FX II + Matrix τελικό. (παράδειγμα το live τους στην Ανταρκτική)
Φιλε BillTrantos ο λογος που επαιξαν εκει χωρις amps ηταν για το περιβαλλον.Νομιζω αν το γκουγκλαρεις θα το βρεις ευκολα.

 
Superfunk είπε:
Γιατι δεν σου φτανει η ΣΗΜΕΡΙΝΗ τεραστια παραγωγη λυχνιων?Αντι να κλεινουν....ΑΝΟΙΓΟΥΝ συνεχεια καινουργια εργοστασια παραγωγης ... ;D
Eγώ φταίω που μ' αρέσουν πιο πολύ κάτι παλιές πεθαμένες Siemens, Amperex, Philips, Valvo, ...;

 
@nikosgi

Το τόνισα με bold γιατί ήσουν λίγο ασαφής σχετικά με την όλη διαδικασία, εφόσον είχες εντρυφήσει σε αυτό και δεν έκανε για τους ήχους σου σε υψηλές εντάσεις, καλώς. Ακόμα δεν έχει φτάσει στο βαθμό να κάνει για όλα το ίδιο. Σε jazz ήχους ας πούμε δεν το έχω ακούσει ποτέ. Και όπως ήδη είπα, σε crunch ήχους έχουν κάποια θέματα.

Το μόνο που θέλω να τονίσω είναι ότι σε πιο μοντέρνα είδη μουσικής, στα οποία οι μουσικοί το δέχθηκαν πιο εύκολα, κάνει θραύση και σε πωλήσεις και σε ηχητικά αποτελέσματα. Don't knock it until you try it λοιπόν! (για τους υπόλοιπους πάει αυτό)

Επίσης έπεσες και σε ενισχυτάρα.Λατρεία ο Bogner XTC. :)

@leon7pap

Η ανακοίνωση που είχαν βγάλει τότες ήταν ''for Antartica live and future tours".Ακόμα και ψέματα να είπανε, το ότι αυτί οι γίγαντες ενεπλάκησαν με αυτό το προϊόν, δείχνει την πρόοδό του στη μουσική (πιο πολύ metal) σκηνή.

Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που είπες. Εγώ προσωπικά για 5 και 10% δεν είμαι διατεθειμένος να έχω 3-4 ενισχυτές, 2-3 καμπίνες και 20 πετάλια, ενώ μπορώ να τα έχω σε ένα κουτί 6-7 κιλών. Μπροστά στο κόστος και την δυσκολία στη χρήση, το 5-10% δεν το ακούω. Αλλά μάλλον είμαι κουφός, γιατί πέραν αυτού, δεν το άκουγα anyway. 8)

 
Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω ούτε το AXE-FX ούτε το Kemper, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αλλά μου κάνει εντύπωση πως πολλοί από όσους αγόρασαν ένα από τα δύο, τελικά κατέληξαν σε λαμπάτο πάλι... Παρεμπιπτόντως, υπάρχει κανένας που να χρησιμοποιεί το AXE-FX με Marshall "τελικό" EL34 50/50 ή 9100;

Nestoras είπε:
Eγώ φταίω που μ' αρέσουν πιο πολύ κάτι παλιές πεθαμένες Siemens, Amperex, Philips, Valvo, ...;
Δεν είσαι η εξαίρεση, οι 9/10 milfoλυχνίες γουστάρουν...  ;D

 
Superfunk είπε:
Ναι αλλα NOS οχι..... πεθαμενες... ;D
και milf και "NOS-παρθένα";  ???  ;D

 
S9F είπε:
και milf και "NOS-παρθένα";  ???  ;D
γεροντοκόρη με λίγα χιλιόμετρα που έμεινε στο ψυγείο/ξύδι/ράφι??

 
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που είπες. Εγώ προσωπικά για 5 και 10% δεν είμαι διατεθειμένος να έχω 3-4 ενισχυτές, 2-3 καμπίνες και 20 πετάλια, ενώ μπορώ να τα έχω σε ένα κουτί 6-7 κιλών. Μπροστά στο κόστος και την δυσκολία στη χρήση, το 5-10% δεν το ακούω. Αλλά μάλλον είμαι κουφός, γιατί πέραν αυτού, δεν το άκουγα anyway. Cool
Σεβαστη ομως και η αναγκη του αλλου που θελει οπως και δηποτε εξτρα το 5% και οχι κατακριτεα.

Προσωπικα ειμαι της αποψης οτι αν εχεις αναγκη για να βγαλεις τον ηχο σου απο 10-11 amps και καμια 20ρια πεταλια....go for it.Αν ομως εχεις πιο minimal gear ηχο και εχεις καταληξει εκει τοτε go for the real thing...Δεν ειμαι καθολου εναντια στο axe fx και το kemper και γενικα τις προσωμοιωσεις και βαση των οικονομικων μου..καθε αλλο(εγω πχ δουλευω με μια ταπεινη boss gt-100) αρκει βεβαια να μην πεσεις στην παγιδα του αιωνιου tweaking και να καταληξεις τελικα χωρις ID στον ηχο σου...δηλαδη πρωτα πρεπει να κατασταλαξεις ακριβως τι ηχο θες...και αν αυτος ο ηχος απαιτει 3-4 ενισχυτες και 20 πεταλια παιρνεις axe fx και προχωρας...αν ομως οχι τοτε...real thing...

Η ανακοίνωση που είχαν βγάλει τότες ήταν ''for Antartica live and future tours".Ακόμα και ψέματα να είπανε, το ότι αυτί οι γίγαντες ενεπλάκησαν με αυτό το προϊόν, δείχνει την πρόοδό του στη μουσική (πιο πολύ metal) σκηνή.
Ο ενας επαιζε αρχικα με marshal μετα πηγε σε mesa (mark και dual rec)...μετα για λιγο σε wizzard και krank και εδω και μερικα χρονια σε diezel vh4....ο αλλος εχει τον δικο του signature Randall...

(Βεβαια τα καθαρα βασιζονται στον JC-120 τον οποιο αντικατεστησαν για τα TOUR τα τελευταια χρονια με ενα LINE 6 pod παρακαλω του οποιου η προσομοιωση του JC-120 τους ικανοποιει.

Τα μονα axe fx που εχω δει ειναι στο rack του Trujillo και αυτα στο Tuning room.

Αν ειπαν ψεματα τοτε...δεν ενεπλακησαν....απλα ειπαν ψεματα...οτι θα εμπλακουν!

 
S9F είπε:
Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω ούτε το AXE-FX ούτε το Kemper, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αλλά μου κάνει εντύπωση πως πολλοί από όσους αγόρασαν ένα από τα δύο, τελικά κατέληξαν σε λαμπάτο πάλι... Παρεμπιπτόντως, υπάρχει κανένας που να χρησιμοποιεί το AXE-FX με Marshall "τελικό" EL34 50/50 ή 9100;

Δεν είσαι η εξαίρεση, οι 9/10 milfoλυχνίες γουστάρουν...  ;D
Πολλοί άλλοι τα κράτησαν και πούλησαν τον παλιό εξοπλισμό τους και πολλοί δεν θα το κάνουν.

Γούστα είναι αυτά.

Η διαφορά μας απο τους Vai ,Satriani, κλπ (πέρα απο το τεχνικό) είναι οτι αυτούς τους παρακαλάνε οι εταιρείες να έχουν στο φόντο τους ενισχυτές τους ,αντίθετα εμείς πρέπει να πουλήσουμε τα σπίτια μας για να τους δοκιμάσουμε για λίγο καιρό μέχρι να αποφασίσουμε.

Οι περισσότεροι δεν έχουμε τις συνθήκες για να τους ακούσουμε σε σωστές εντάσεις (πολυκατοικίες).

Ελάχιστοι έχουμε τις ιδανικές συνθήκες για να τους ηχογραφήσουμε .

Τελικά κάνουμε πολύ μεγαλύτερες υποχωρήσεις από αυτό το 5% .

Εάν είχα λεφτά για πέταγμα ,έμενα σε μονοκατοικία και μπορούσα να διαμορφώσω το ιδανικό στούντιο να είχα και έναν λαμπάτο ,μέχρι τότε θα είμαι ευγνώμων που υπάρχει το kemper και το axe .

Το μόνο επιχείρημα που ακούω είναι από αυτούς που λένε ότι προτιμούν να έχουν περιορισμένες επιλογές προκειμένου να αφιερώνουν τον χρόνο τους στη μουσική .Δεκτό, αλλά μόνον εάν έχεις ενισχυτή με τρία κουμπιά καί ένα wah. Δεν είμαι τέτοιος ,ο ήχος της κιθάρας μου με εμπνέει για το τι θα παίξω .

Είμαστε στην αρχή ακόμα ,σε πέντε χρόνια αυτή η συζήτηση θα έχει τελειώσει .

Κάτι ακόμα ,δύο χρόνια πριν εξαφανιστεί η τελευταία κάμερα με φιλμ από τα καταστήματα η Kodak είχε τις μεγαλύτερες πωλήσεις της .  

 
nikosgi είπε:
Δεν μου αρέσει να ακούω το επιχείρημα περι του οτι φθάνει το 95% του ήχου του λαμπατου κλπ γιατί μου φαίνεται παιδικό

Ξέρεις ποια επιχειρήματα μου αρέσουν?

Το οτι:

Γράφεις σπιτι σου η σε στούντιο, σε χρόνο ντε τε με ηχο πάρα πολύ καλα

Έχεις άπειρους πολύ χρήσιμους και καλούς ηχους να διαλέξεις για οποιοδήποτε session

Το οτι εναι εύκολο στην μεταφορά και παίζεις όπου θέλεις χωρίς να σου φύγει η μέση...αν μάλιστα οι συνθήκες είναι ιδιες εχεις και ακριβώς τον ιδιο ηχο καθε φορά

Το οτι παίζει σε οποιαδήποτε ένταση πολύ καλά

Το οτι επειδή ακριβώς ειναι digital τα εφέ του είναι εφάμιλλα των μεγάλων εταιριών tc, lexicon κλπ σε αυτήν την κατηγορία τιμής (για αυτό και το χρησιμοποιούν οι Vai, Petrucci,Morse κλπ)

Με λιγα λόγια κάνει άπειρα πράγματα παρα πολύ καλά εως άριστα...
Τι είναι αυτό;;; Λογικά επιχειρήματα... σαφήνεια και καθαρότητα... βγαλμένα από πράξη και όχι από φόρουμ... παιδιά ζαλίζομαι! Ιζ δις δε ρήαλ λάιφ? Ντόκτορ ντόκτορ!

Πέρα από τα αστεία, από το διάλογο bill-nikos προκύπτει και κάτι που δεν πρέπει να ξεχνάμε: τουλάχιστον οι 7 στους 10 δεν ξέρουν να ρυθμίσουν και να στήσουν σωστά μία BOSS GT... όχι AxeFx! Βασικά αντιμετωπίζουν τα modelling σαν να ήταν κανονικοί ενισχυτές: gain, eq και φύγαμε. Αμ δε.

 
To Axe FX II μαμεί (αν και το Kemper είναι γλυκούλι) με τον κατάλληλο τελικό, παίκτη, πένα και ξύλα κιθάρας.

 
τουλάχιστον οι 7 στους 10 δεν ξέρουν να ρυθμίσουν και να στήσουν σωστά μία BOSS GT... όχι AxeFx! Βασικά αντιμετωπίζουν τα modelling σαν να ήταν κανονικοί ενισχυτές: gain, eq και φύγαμε. Αμ δε.
true story

 
Ρε τι είσαστε εσείς!

Δεν πρόλαβε να τελειώσει η μάχη "ξυλολάτρες vs ξυλοκλάστες", και άρχισε η μάχη "modelling vs the real thing".

Στον ΟΠΑΠ πάντως παίζεται 2 - 2,5 - 2.

Καλά κέρδη. :D

 
Οχι φοιλως αιγω σαι ιντερνετικη μανουρα δε ξαναμπλεκο!!!Ωταν δαιν τραβαει αλλλο απωχψρρω κε ιμασται ολι αγαποιμενυ!!!!!

 
Νομίζω για την επόμενη εβδομάδα έχουμε το handwired vs pcb και το Μάιο ξεκινάμε με MIM vs MIK ενώ παράλληλα θα ξανατρέξει το Mac vs PC.

 
audiokostas είπε:
To Axe FX II μαμεί (αν και το Kemper είναι γλυκούλι) με τον κατάλληλο τελικό, παίκτη, πένα και ξύλα κιθάρας.
Με τι "τελικό" το δοκίμασες; Ρωτάω γιατί απ'όσο έχω διαβάσει, άλλοι ισχυρίζονται οτί πρέπει να είναι όσο πιο "ουδέτερος" γίνεται, ενώ άλλοι πάλι λένε οτί μαμεί π.χ. με marshall ή mesa "τελικά"...

Είμαστε στην αρχή ακόμα ,σε πέντε χρόνια αυτή η συζήτηση θα έχει τελειώσει .

Κάτι ακόμα ,δύο χρόνια πριν εξαφανιστεί η τελευταία κάμερα με φιλμ από τα καταστήματα η Kodak είχε τις μεγαλύτερες πωλήσεις της .  
Αυτό κανένας δεν το γνωρίζει. Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Ίδωμεν... Σχετικά με το παράδειγμά σου, νομίζω οτί συγκρίνεις ανόμοιες -σε πολλά επίπεδα- καταστάσεις.

 
BillTrantos είπε:
Σέβομαι το δικαίωμά σου να μην τα γουστάρεις, ειδικά αν τα έχεις ακούσει και παίξει από κοντά, αλλά αρνούμαι τον εκμηδενισμό τους χωρίς την παραμικρή εμπειρία, μόνο και μόνο επειδή δεν είναι λάμπα.

Μα εγω ουτε τα εκμηδενισα ουτε δεν τα γουσταρω,απλα τονισα οτι συγκεκριμενοι παικτες που αναφερθηκαν δεν τα χρησιμοποιουν ως amps modelling αλλα μονο ως εφφε,και κατι σημαινει αυτο.

Απο κει και περα ευχομαι σε λιγο καιρο να ακουγονται και να εχουν την αισθηση 100% ενος κανονικου ενισχυτη σε ολες τις συνθηκες ωστε να πουλησουν πολυ,να πεσει το τελικο κοστος για εμας και να μπορουμε να εχουμε ολοι ενα ρακακι ή ενα βαλιτσακι να παμε να κανουμε τη δουλεια μας χωρις να μας λειπουν δισκοι απ τη σπονδυλικη στηλη.

Ακομη και τωρα ΑΝ επαιζα σε σκηνη αθορυβη που να ειχαμε ολοι in ear και μονο, θα επαιρνα κατι τετοιο,αλλα σε σκηνη με μονιτορς και φασαρια το θεωρω μεγαλη κοροιδια να μην εχω εναν αληθινο ενισχυτη.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις
7
Εμφανίσεις
3K

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top