Και κάτι ακόμα, πρίν τσακίσω και την τελευταία μπύρα
Η Coca Cola έκανε πριν καιρό μια ερυνα αγοράς με εκατοντάδες εθελοντές σαν πειραματόζωα,η οποία κατέληξε σε ένα απο τα σημαντικότερα ψυχολογικά-ψυχαναλυικά πειράματα ever.
Αυτό που προέκυψε συν άλλων, είναι η διαπίστωση της εντυπωσιακής έκτασης της εγκεφαλικής ικανότητας να ανασύνθετει την πραγματικότητα βάσει προηγούμενων εμπειριών/επιρροών.
Κατα συνέπεια (και για να μην το κουράζω)απο μια ψιλο-χαζή έρευνα αγοράς, η επιστήμη κατέληξε να αποφανθεί μετά απο καιρό, πως είναι δυνατόν ο ανθρώπινος εγκέφαλος ακόμη κι όταν τα δείγματα πραγματικότητας που έχει δεν είναι αντικειμενικά, αλλά προέρχονται απο "δραπέτες" του υποσυνείδητου, έστω κι αν είναι σε εγρήγορση,(ξύπνιος και ντούρος)να τα "μιξάρει" σε ένα improvising παζλ και αυτό αφορά σε ανάσυρση εμπειριών απο όλο το φάσμα των αισθήσεων.
Πιο απλά, μπορεί κάποιος να δεί, να ακούσει, να μυρίσει, ή και να "αγγίξει" πράγματα τα οποία "αντικειμενικά" δεν υφίστανται, αλλά "μπερδεύτηκαν" για λίγο με την συνειδητή πραγματικότητα.
Το πραγματικά huge είναι πως αυτή η εγκεφαλική κατάσταση μέσω ομαδικής ή μαζικής υστερικής αντίδρασης μπορεί να είναι κολλητική :
Αυτό που "βλέπεις" εσύ σε ελάχιστο χρόνο, το "βλέπω" κι εγώ, κι άλλοι πενήντα, που λέει ο λόγος....
Γαμάτο ε ?