Ρομαντζο τριτης κατηγοριας

 Τιποτα, η φαση εχει γινει σορολοπ εδω περα, λογω επαναστησιματος,  αλλα θα μαζευτει.

 Αυτο που θα (ξανα )γινει ειναι αυτο που ειναι και το σωστο:

 Βαζεις ενα σπλιτερακι ΠΡΙΝ οτιδηποτε αλλο ( πεταλια, ενισχυτη, ΠΣΗΦΙΟ, οτιδηποτε ) και γραφεις την direct κιθαρα παραλληλα με τον τελικο σου ηχο.

 Οτι και να γινει απο εκει και περα μπορεις να κανεις και reamping, και το ψηφιο να αλλαξεις, και vst να βαλεις και οτι θες.

 Μπαινει και αυτο στο προγραμμα λοιπον.

 
Εγώ δε ψηφίζω τίποτα γιατί είμαι οξω κ θα τα ακούσω το βράδυ. Το πρώτο πάντως ήταν πανεμορφο. Ο ήχος της ληντ δεν ήταν του γούστου μου, αλλά τι ρόλο παίζει αφου καθόταν ωραία κ έπαιζε εξίσου ωραία ο Μάνος με αυτόν 

 
Το πρώτο έχει τη φάση της στιγμής. Είναι λίγο δυνατό όλο, και πετάει σαν ένταση. Το β με το φλάουτο, είναι μέσος δρόμος. Το γ με το άλλο ψηφίο μπαινει "κάπως", έχει κάτι σχληρές αττάκες, αλλά μετά αφού μαλακώνει ειναι ΑΑΑ.
Το β (που ψήφισα) είναι το α με διορθώσεις στις εντάσεις και στις δυναμικές.

Το γ είναι το φλάουτο.

Και το δ το φηψίο.

Ψηφίζω ριαμπ το α με το ψηφίο γ.
Συμφωνώ (στο περίπου. το β με το δ)

Αν και:

να αρχισω αμα ειναι στηνω ενισχυτες
Αυτό να κάνεις. Για να αρχίσουμε τις συγκρίσεις.

 
 Αν ειναι για συγκρισεις να κατσω να στησω και τετοια, θα γινει αλλο κομματακι εν καιρω, αλλα επειδη τα εχω κανει διεξοδικα τα τεστ αυτα, και παροτι ειμαι ψηφιακακιας και πισακιας, δε δισταζω να πω οτι ο κανονικος ενισχυτης, αυτος με τις λαμπες, κερδιζει. Τερμα και τελειωσε.

 Ειναι βολικο το ψηφιο, ευκολο, χωρις φασαρια, και οτι ωρα θες παιζεις οτι ωρα θες γραφεις, ναι, αλλα ΑΙ ΛΑΜΠΑΙ ακουγονται καλυτερα, τι να κανουμε.

  Ειναι ο τομεας τους, ειναι η ειδικοτητα τους οι "σπασμενοι" και οι παραμορφωμενοι ηχοι, εκαστος στο ειδος του.

 Τα εχω κανει διεξοδικα τα τεστ και τα εχω δει στην πραξη, και να πω την αληθεια δε θελω να μπω στο τρυπακι γιατι καλα ειμαι ετσι ? αραχτος και light, που να τρεχεις παλι, αστα οπως ειναι ?

 
Εμ γι'αυτό έχεις την tonelab. Βλέπεις τη λαμπιτσα πάνω κ νιώθεις ασφάλεια. Κ ας είναι ψηφιακιά 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Μα και την tonelab για ευκολια την εχω. Τα vst ειναι πλεον ΠΟΛΥ πιο εξελιγμενα, αλλα δεν μπορω αλλο, ΕΓΚΩΣΑ να ψαχνω το ταδε plugin, αν ταιριαζει με το ταδε impulse, και να βαλουμε και το δεινα vst εφε, και να βαλουμε και κανα καλο delay, ΕΛΕΟΣ, ΟΧΙ ΑΛΛΟ, να ΠΑΙΞΟΥΜΕ και καμια νοτα ρε παιδια, οχι μονο περα δωθε το ποντικι, ? βαζω λοιπον εκει περα την tonelab με preset που εχω φτιαξει και οποιον παρει ο χαρος. ?

 
καλό είναι, αλλά τα πολλά edit χαλάνε την αρχική εικόνα.

Που 90% είναι γκαραντί η καλύτερη

 
  Οπως τα λες ειναι, λες και αμα τα γυαλισεις  αλλαζει τιποτα ?




 
Μολις τ'ακουσα ολα . Το 3 με το φλαουτο δε μου αρεσε, αν το ακουγα πρωτο μια χαρα θα ηταν, απλως τα αλλα ειναι πιο δυνατα.

Λοιπον στα 2 πρωτα το παιξιμο ειναι καλυτερο. Δεν καταλαβα πολυ μεγαλη διαφορα στις εντασεις, αλλα ηταν δυσκολη μερα οποτε σχωρα με. Το 4 εχει τον καλυτερο ηχο, καθεται πιο φυσικα αλλα δε μου αρεσε τοσο το παιξιμο οσο το αρχικο. Αρα το αρχικο προτιμω (οποιο απο τα 2 θες). Παντα βαζω το μουσικο κριτηριο πανω απο το παραγωγικο, οποτε μακραν 1 κ 2

 
Εμένα το φλάουτο μου άρεσε αλλά με χάλασε το ότι δεν έχει τις τη "ρητορική" και της ανάσες που θα είχε φυσικά το όργανο (ή που θα είχε αν ξεκινούσες να γράφεις με αυτό).

Αλλά όλα αυτά είναι για να'χουμε να λέμε.

 
Εγώ λέω κάτι ανάμεσα στο 1 και το 3.

Το ΠΣηφίο στην αρχή που είναι σκαστός ο ήχος δεν το εκμεταλλεύεσαι κατάλληλα.

Ή  θα έχεις έτσι σκαστό τον ήχο και θα παίζεις ανάλογα, ή θα τον κάνεις smooth και θα παίζεις χαϊδεύοντας.

 
Εγώ λέω κάτι ανάμεσα στο 1 και το 3.

Το ΠΣηφίο στην αρχή που είναι σκαστός ο ήχος δεν το εκμεταλλεύεσαι κατάλληλα.

Ή  θα έχεις έτσι σκαστό τον ήχο και θα παίζεις ανάλογα, ή θα τον κάνεις smooth και θα παίζεις χαϊδεύοντας.




 Εχεις δικιο, γενικα ειναι ασυμμετρο, εχει ωραια σημεια σε πιο λεγκατο παιξιμο, αλλα οντως τα σκαστα δεν ταιριαζουν. Ηθελε ολο πιο λεγκατοφλωρε, απο εκει ξεκιναει το προβλημα, παντα οι μαλακιες που παιζουμε φταινε και το ριχνουμε στον ηχο.

 
 Ακριβως. Και το ακομα χειροτερο, ειναι οτι εχουμε μανιερες, ενω το καθε κομματι θελει τη δικη του προσεγγιση.

 
καθε κομματι θελει τη δικη του προσεγγιση.


Σωστός, και κάθε ήχος επίσης.

Πχ, άκουσε εδώ τι ωραία συνδυάζονται ο σκαστός ήχος με τα λεγκάτα.




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Ωραιο.

 Αλλα βλεπεις, εχει τα ντραμσακια του, το μπασακι του, σε παιρνει και στο lead να τις τσιμπησεις και να τις μπιστιξεις τις νοτουλες. Στο καημενο το δικο μου με ακκορντακια μονο που ειναι, μπηκα και εγω με μπιστιγμα, ΟΠΑ ρε μεγαλε χαλαρωσε. ?

 Θα κανω αυριο πειραματα με smooth παιξιμο, nice idea, thanks ?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top