Roland service

dimedime

Νέο μέλος
Μηνύματα
20
Πόντοι
1
Ξέρει κανείς αν υπάρχει άλλο service της roland, και που, εκτός από το μαγαζί στην Φειδίου (Χναράκης); Ο Δημητριάδης υπάρχει ακόμα;

Ευχαριστώ.

 
Στον Χρυσανθο διπλα στο Υπουργειο Εθνικης Αμυνας πανω στην Μεσογειων.

 
Δεν είναι επίσημο service και ούτε αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές. Δίπλα του ακριβώς είναι το κατάστημα της Roland και γι αυτό μάλλον το μπέρδεψες.

Ιδού και η επίσημη απάντηση:

http://www.stollas.com/service.asp

 
Οχι αγορινα δεν το μπερδεψα.Εγω το δικο μου Fantom X8 εκει το πηγα και το εφτιαξε.Αλλοστε το διπλα μαγαζι ειναι δικο του και αυτο.

Πως θα μπορουσα να το μπερδεψω αφου πηγα το δικο μου?

 
Αγορίνα, η πολιτική της αντιπροσωπείας όπως θα διάβασες στο λινκ που σου παρέθεσα στο site τους είναι να πηγαίνουμε το μηχάνημα σε περίπτωση βλάβης στο κατάστημα όπου έγινε η αγορά.

Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και το service εκεί.

Αυτοί το στέλνουν στο service.

Τέλος πάντων σωστά έκανες και το πήγες εκεί.

 
apla theorisa ligo akribo to na allakso lastixakia sto mother keyboard me 250 euro... Ektos an toso exoune pai oi times ke se alla service allon eterion ke den to pira xampari...

 
apla theorisa ligo akribo to na allakso lastixakia sto mother keyboard me 250 euro... Ektos an toso exoune pai oi times ke se alla service allon eterion ke den to pira xampari...
Γκρηκ πλιζ...
Είναι κομμάτι... ακριβό για να μη πω κάτι άλλο. 8O

Αλλά η αντιπροσωπεία έχει την εξής "εξήγηση" στο site της:

________________________________________________________

Εξουσιοδοτημένα κέντρα service:

Πάτρα

Κεντρικό service - Nέα Eθνική Oδός Πατρών Αθηνών 155, Τηλ.2610 435400

Αθήνα

Μανώλης Χναράκης - Φειδίου 2, Τηλ.210-3303579 (Roland).

Κώστας Καιμάκης - Τηλ.210-7223517, 6977927614 (Ενισχυτές).

Θεσσαλονίκη

Αθανασίου Παναγιώτης - Ιωαννίνων 41, Τηλ.2310-868772 - 6938061999

Τα εξουσιοδοτημένα κέντρα service, λειτουργούν με άδεια της Βενέδικτος Στόλλας όσον αφορά την γνησιότητα των ανταλλακτικών και την δυνατότητα γνώσης και εκπαίδευσης τους στην επισκευή και συντήρηση των προϊόντων που αντιπροσωπεύουμε.

Εγγυόμαστε για την ποιότητα της δουλειάς και όχι για την χρέωση της επισκευής. Ο λόγος είναι ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν και γι αυτό δεν μπορούν να μπουν σε καλούπια ακριβούς τιμοκαταλόγου.

Στο κεντρικό μας service στην Πάτρα, οι τιμές είναι προσιτές και ελέγχονται με γνώμονα την λογική χρέωση του service και την εξυπηρέτηση του πελάτη. Στα εξουσιοδοτημένα service οι χρεώσεις βγαίνουν από τους ιδιοκτήτες τους και δεν μπορούμε να παρέμβουμε 100%.

Αν αισθάνεστε ότι η χρέωση στα εξουσιοδοτημένα service είναι αδικαιολόγητα ακριβή, επικοινωνήστε μαζί μας.

__________________________________________________________

 
Ναι το έχω διαβάσει αυτό αλλά δεν θα κάτσω να κάνω τον σπιούνο στην Στόλλας ΑΕ όσον αφορά τις τιμές των συνεργατών της. Και μετά άμα ξαναπάω για service να περιμένω κανά δίμηνο (για τιμωρία....) Ο χώρος είναι μικρός και γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Η Στόλλας λέει βλακείες... δηλαδή άμα πάρω εγώ τη Νάκας με φρανσάιζ στο Καρπενίσι πχ. θα πουλάω όσο θέλω? Δεν πάει έτσι. Την φάκα την έχουμε καταλάβει. Επειδή οι εταιρίες έχασαν την αποκλειστικότητα των πωλήσεων τα παίρνουν από το service. Αυτό που θέλω είναι να μου πει κάποιος εάν ξέρει τα ανεπίσημα service για roland. Τα επίσημα τα ξέρουμε.... Και αν δεν υπάρχει να πάρω ένα mother από το Νάκα να τελειώνει η ιστορία.

 
Ρε παιδια παιδια πιστευεται πραγματικα στα εξουσιοδοτιμενα service στην Ελλαδα?Εγω παντως πιστευω οτι δεν τους στελνουν σε ειδικα σεμιναρια για εκπαιδευση.Ανταλακτικα μαϊμου υπαρχουν?Η εμπειρια μου απο Γερμανια οπου υπαρχει service στο επισκευαζουν παντα με γνησια ανταλακτικα.Αρα για να κλεισω το πηγαινω οπου υπαρχει service και αν δεν το επισκευασει καλα θα το ξαναπαω.Οι αποκλειστικοτητες ειναι χαζομαρα και μας εκμεταλευονται.

 
Έτσι ακριβώς είναι φίλε. Μια Carvin κιθάρα που έχω η USA εταιρία μου είπε ( μέσω email) να το πάω στον συνεργάτη της. Ο τύπος ήταν κρυμμένος κάπου στην N. Σμύρνη. Τα ανταλακτικά ήρθαν με courier και η κιθάρα έγινε τζιτζί. (και φτηνά!)

Γι αυτό ξαναρωτάω πού αλλού μπορώ να πάω το roland μου για service? Ξέρει κανείς?

 
Είναι τουλάχιστον αστεία αυτά που λέτε.

Ενώ στην Αμερική / Γερμανία πάτε σε εξουσιοδοτημένο service, εδώ ψάχνετε για τη καλύβα του μπαρμπα Θωμά που έχει με κάποιο μυστηριώδη τρόπο γνήσια ανταλλακτικά, ενώ είναι και γνώστες (χωρίς ενημέρωση από τα εργοστάσια) και ταυτόχρονα σας δημιουργούν μεγαλύτερη αίσθηση εμπιστοσύνης...

Η κλασσική περίπτωση όπου χαλάει η τηλεόραση και την πάμε στον κατσαβιδάκια της γειτονιάς μας... Που να τρέχεις τώρα στη Sony... σαμπως τι ξερουνε αυτοί παραπάνω... (που να φανταστείς ότι χρειάζονται σχεδιαγράμματα πλοήγησης, οδηγίες μέσω intranet, κ.α.)

Και θα με γδάρουν κιόλας...

Καταλαβαίνω ότι πήγες σε κάποιον που σου ζήτησε τον ουρανό με τ'άστρα για την επισκευή. Σου εξηγούν ότι το εξουσιοδοτημένο service έχει γνησια ανταλλακτικά που τροφοδοτείται από το εργοστάσιο αλλά καθώς είναι ιδιώτης δεν μπορούν να επέμβουν στο τι θα σου ζητήσει. Σου λένε ότι θα κάνει υπεύθυνη δουλειά όμως.

Το site τους επίσης (της επίσημης αντιπροσωπείας) σου δίνει εναλλακτική λύση με ελεγχόμενη τιμή. Πήρες ένα τηλέφωνιο να ρωτήσεις;

Τι franchise, αποκλειστικότητες καί άλλα άσχετα; Ποιός είπε ότι το εξουσιοδοτημένο service είναι franchisee?

Διαβάστε τι σας λένε.

Να βοηθήσουμε προσπαθούμε για να μη σε γδύσουν.

Σαφώς υπάρχουν πολλά στραβά στην ψωρο-Κώσταινα... αλλά ας μη βυθιζόμαστε και στο σκοταδισμό προσπαθώντας ν' ανταπεξέλθουμε!

Πάρτο αλλιώς...

 
Μεταφέρω αυτούσιο e-mail από τον κο Χναράκη (Φειδίου 2), ο οποίος με κάλεσε στο τηλέφωνο σήμερα για να καταλάβει τι συμβαίνει αφού διάβασε το θέμα:

Αγαπητέ Γιάννη,

Σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας σήμερα 21 Ιουλίου 2007 και ώρα 12:20 μμ σου στέλνω αυτό το email.

Κατ'αρχήν δεν μπορώ και δεν το έχω κάνει ποτέ να αναφερθώ ανώνυμα σε πρόσωπα.

Γι'αυτό λοιπόν, κάποιος κύριος στον www.noiz.gr αναφέρει κάποιο πρόβλημα σε κάποιο Fantom-X8.

Επειδή ως επαγγελματίας πρέπει να επικεντρωθώ στο πρόβλημα και όχι σε αυτά που λέει ανώνυμα,

θα ήθελα σε παρακαλώ να του ζητήσεις να αναφερθεί στα παρακάτω στοιχεία ως υπεύθυνος του noiz.

1. Serial Number

2. Αριθμό κάρτας εγγύησης (εάν έχει)

3. Κατάστημα απ'όπου το αγόρασε

4. Την ημερομηνία αγοράς

5. Το πρόβλημα που έχει το προϊόν του

6. Πότε εμφανίστηκε το πρόβλημα.

7. Πως εμφανίστηκε το πρόβλημα (δηλαδή υπό ποιές συνθήκες).

Αυτά εάν θέλει να λύσει το πρόβλημά του άμεσα και υπεύθυνα.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία είμαι διαθέσιμος στο 210.3303579.

Σ'ευχαριστώ εκ των προτέρων

Μανώλης

 
Συγχωρεσε με αν κανω λαθος,αλλα νομιζω οτι το θεμα παει να γινει προσωπικο.

Εγω απλα στον φιλο dime πηγα να δωσω μια πληροφορια που να παει για service το Roland.Ειναι η αποψη μου και δεν προσπαθω να την επιβαλω.ο φιλος ρωτησε που μπορει εναλλακτικα να παει για service και του απαντησα.

Τωρα για το ποσο ευχαριστημενος ειμαι εγω απο τα service της Ελλαδας ειναι καθαρα υποκειμενικο.Οσο για την Γερμανια με την εννοια αυτη,οποιος αναλαμβανει service ειναι παραλληλα και εξουσιοδοτημενος.20 χρονια εμπειρια στο χωρο αυτο πιστευω να ξερω πλεον που θα παω τα οργανα μου για επισκευη και αν ειναι ακριβα η οχι.

Οσο για mail που σου εστειλε ο Χναρακης τον ευχαριστω για το ενδιαφερον αλλα το προβλημα μου λυθηκε και φθηνα και πολυ γρηγορα.

Παντα φιλικα και χωρις παρεξηγησεις.

 
Φίλε yameth θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός οτι "διάβασε" ο κ. Χναράκης το θέμα και "επικοινωνήσατε τηλεφωνικά" κλπ. Ποιος μίλησε εναντίον του κ. Χναράκη; Είπε κανείς οτι είναι ακριβός ή ότι δεν κάνει καλή δουλειά; Η ερώτηση του θέματος ήταν ξεκάθαρη! Εάν υπάρχει άλλο σέρβις roland εκτός της Φειδίου επίσημο ή όχι. Γιατί εάν υπάρχει τότε μπορεί να γίνει από τον κακόμοιρο καταναλωτή σύγκριση τιμών και ποιότητας εργασίας. Αν δεν υπάρχει τότε η σύγκριση γίνεται με άλλες μάρκες και τα αντίστοιχα σέρβις τους. Τι σχέση έχει τώρα ο κατσαβιδάς της τηλεόρασης και ο μπάρμπα Θωμάς; Η ίδια η CARVIN με email μου είπε να το πάω στον "μπάρπα Θωμά" και όχι στον Καγμάκη πχ με το μεγάαααλο κεντρικό κατάστημα. (Σημ. λέτε να το "διαβάσει" και ο κ. Καγμάκης αυτό το τόπικ τώρα;). Τι είναι αυτά ρε παιδιά; Εδώ είναι φόρουμ ανταλλαγής απόψεων; (Τέλος πάντων θα έχουμε το νου μας)

 
Φίλε yameth θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός οτι "διάβασε" ο κ. Χναράκης το θέμα και "επικοινωνήσατε τηλεφωνικά" κλπ. Ποιος μίλησε εναντίον του κ. Χναράκη; Είπε κανείς οτι είναι ακριβός ή ότι δεν κάνει καλή δουλειά; Η ερώτηση του θέματος ήταν ξεκάθαρη! Εάν υπάρχει άλλο σέρβις roland εκτός της Φειδίου επίσημο ή όχι. Γιατί εάν υπάρχει τότε μπορεί να γίνει από τον κακόμοιρο καταναλωτή σύγκριση τιμών και ποιότητας εργασίας. Αν δεν υπάρχει τότε η σύγκριση γίνεται με άλλες μάρκες και τα αντίστοιχα σέρβις τους. Τι σχέση έχει τώρα ο κατσαβιδάς της τηλεόρασης και ο μπάρμπα Θωμάς; Η ίδια η CARVIN με email μου είπε να το πάω στον "μπάρπα Θωμά" και όχι στον Καγμάκη πχ με το μεγάαααλο κεντρικό κατάστημα. (Σημ. λέτε να το "διαβάσει" και ο κ. Καγμάκης αυτό το τόπικ τώρα;). Τι είναι αυτά ρε παιδιά; Εδώ είναι φόρουμ ανταλλαγής απόψεων; (Τέλος πάντων θα έχουμε το νου μας)
5.Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση
Αυτό το έχεις γράψει εσύ φίλε yameth. Στο συγκεκριμένο τόπικ δεν νομίζω οτι έγινε κάτι από τα προαναγραφόμενα. Ακόμα και όταν αναφέρθηκα στο πόσο πλήρωσα ήμουν προσεκτικός και είπα "Ektos an toso exoune pai oi times ke se alla service allon eterion ke den to pira xampari..."

¶ρα ο σκοπός ήταν να ενημερωθώ καθαρά για το "τι παίζει" στην αγορά. Περίμενα λοιπόν να βγουν κάποιοι και να πούνε τις εμπειρίες τους. Πχ οτι "εγώ έχω ένα ΥAMAHA πχ και το πάω εκεί και μου παίρνουν τόσο".

Το μέλος pliktro είπε οτι το πάει στον Χρύσανθο, (αυτός ή μπορεί να το φτιάχνει μόνος του ή έστω το στέλνει στην Πάτρα και πετυχαίνει καλύτερη τιμή), ΔΕΝ είπε οτι το πήγε στην Φειδίου και αντιμετώπισε πρόβλημα. Γιατί παρεκτράπηκε η συζήτηση; Φίλε μου αναρωτήσου και απάντησέ μου με το χέρι στην καρδιά αν ήσουν αντικειμενικός και όχι προκατειλημμένος. Πιστεύω οτι μιλάμε σαν φίλοι αφού και εσύ και εγώ και οι πιο πολλοί εδώ μέσα είμαστε χρόνια επαγγελματίες. Σου ομολογώ πάντως οτι στεναχωρήθηκα και ξενέρωσα πολύ....

 
Ο κος Χναράκης το διάβασε και επικοινώνησε.

Όχι εγώ.

Ότι γραφεις στο Noiz δεν είναι "μεταξύ" μας.

Δημοσιεύεις σε 3500 άτομα που διαβάζουν καθημερινά τις απόψεις σου. Δεν είναι κάποιο άγνωστο μέρος του ίντερνετ. Είναι το μεγαλύτερο σχετικό με μουσική τεχνολογία forum στην Ελλάδα.

Οι περισσότεροι επαγγελματίες του χώρου σε διαβάζουν. (Αυτό είναι καλό!)

Αν αναφέρεσαι σε κάποιον ονομαστικά, μπορεί να μπει στη διαδικασία να σου απαντήσει. Όπως και μπήκε.

Αυτή είναι συζήτηση. Όχι μονομερής μονόλογος.

Σκοπός είναι να λύνονται και όχι να μπερδεύονται τα προβλήματα σας.

Πάλι λάθος κάνεις με την Carvin.

Η Carvin δεν αναφέρει στη σελίδα της αντιπρόσωπο στην Ελλάδα. Όταν τους ρώτησες σου πρότειναν κάποιον. 'Αρα γιατί προυπέθεσες ότι έπρεπε να πας στον Καγμάκη;

Πολύ φιλικά,

yameth

 
1. Μα αυτό ακριβώς λέω και εγώ. Οτι κακώς προϋπέθεσα οτι έπρεπε να πάω στον Καγμάκη ή σε κάποιο άλλο μεγάλο κιθαριστικό κατάστημα (ο Καγμάκης δεν αρνήθηκε να την φτιάξει και μου έδωσε μια τιμή ο άνθρωπος). Pωτώντας όμως την Carvin μου είπε πού να πάω. Δεν μου πρότειναν! Μου είπαν οτι είναι αντιπρόσωπος (...ο μπάρπα-Θωμάς χαχα Sotos on stage λέγεται ο άνθρωπος) και τώρα που θυμήθηκα καλύτερα υπάρχει στην σελίδα τους σαν αντιπρόσωπος. Εκτός κι αν άλλαξε τώρα γιατί σου μιλάω για το 1999. Μπες και δες. Και πέτυχα και καλύτερη τιμή.

2. Τι είναι αυτά που λες οτι δεν είναι μεταξύ μας; Είπα εγώ κάτι τέτοιο; Εγώ είπα οτι η τροπή που πήρε η συζήτηση δεν ήταν η αναμενόμενη. Στο επόμενο τόπικ που θα βάλω σχετικά με το που αλλού μπορώ να πάω το Korg μου πχ θα ήθελα να βγούνε οι users και να μου πουν τις απόψεις τους και όχι να βγει το BON STUDIO και να μου λέει πες μας το serial number. Αν ήθελα να βγει το ΒΟΝ θα έστελνα mail σε εκείνους. (βεβαίως μπορεί "κάποιος" να πάει και να τους πει "ΕΕΕΕ!!!! στο τάδε τόπικ κάνουν παράπονα για εσάς" και αυτοί να απαντήσουν. Δεν μπορούμε να τους το απαγορέψουμε... τί να γίνει...)

3. Δεν μου απάντησες με το χέρι στην καρδιά και σε αφήνω στην κρίση των users. Παρόλα αυτά συνεχίζω να πιστεύω οτι μου μιλάς καλοπροαίρετα. Πιθανών να υπάρχει έλειψη εκατέρωθεν κατανόησης. Στα επόμενα τόπικ που θα ασχοληθώ θα είναι (...αν το κάνω κι αυτό) τα τόπικ του στυλ : "Βοήθεια!!! Πως κάνω quantize στο cubase;". Βλέπεις εκεί δεν παίζονται λεφτά και είναι ανώδυνα . Μην κοροϊδευόμαστε φίλε Γιάννη.....

4. ....Έληξε το θέμα

5. Thanks Pliktro...

 
Πληροφοριακά η Carvin αναφέρει τώρα το Dealer: General Music

Address: 88 Acadimias Str 106-78 Athens Greece

phone: 20.210.3826.483

fax: 30.210.384.3535

Ο Sotos μεγάλωσε από ότι είδα και πήρε τις Martin! mmm

Μπράβο του!

 
.Οι περισσότεροι επαγγελματίες του χώρου σε διαβάζουν. (Αυτό είναι καλό!)
Μα καλά, που είναι κρυμμένοι όλοι αυτοί ρε γμτ μου τότε; Καθόμαστε, πετάμε το μακρύ και το κοντό μας (κι εγώ μέσα) και δεν λένε τπτ, παρά μόνο αν καταλάβουν ότι, από κάποιο ποστ σε κάποιο θέμα θίγονται; Δεν θα μπορούσαν να συμμετάσχουν πιο νωρίς και να λυθούν όποιες "ανακρίβειες" λες ότι πετάγονται δεξιά κι αριστερά;

Και μην μου απαντήσει κάποιος ότι δεν έχουν χρόνο, γιατί και σε άλλα site του εξωτερικού, οι εκεί επαγγελματίες παίζουν ενεργό ρόλο σε αυτά και με την εμπειρία τους τις προλαβαίνουν όλες αυτές τις καταστάσεις εν τη γενέσει τους, πρωτού ξεφύγουν, δίνοντας τις όποιες απαραίτητες πληροφορίες. Και μιλάμε για κατασκευαστές όπως ο shur, o anderson, διάφοροι από άλλες εταιρίες και για να μην μιλήσω για τους δημιουργούς plugins....

Sorry για τον κάπως επιθετικό τόνο, αλλά έλεος στη τελική! Δλδ ο κος Χναράκης (εν προκειμένω) έπρεπε να επικοινωνήσει με σένα; Δεν μπορούσε να ποστάρει και με 1-2 κουβέντες μεταξύ των εμπλεκομένων να είχε λυθεί το θέμα; Χώρια που στα μάτια των υπολοίπων χρηστών (και ιδίως στα δικά μου), θα φαινόταν ωραία αυτή του η παρέμβαση, αλλά και θα ανέβαινε και κάποια σκαλοπάτια στην εκτίμησή τους, καθώς θα έδειχνε ότι πραγματικά ενδιαφέρεται και όχι ότι απλά θίχτηκε από μισή πρόταση....

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top