- Μηνύματα
- 17
- Πόντοι
- 1
roland gw-8............ξέρει κάποιος τίποτα για το καινούριο workstation της Roland?
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γιατί οι αντιπροσωπίες πουλάνε σε τόσο υψηλές τιμές?speedlight είπε:
Εάν εννοείς samples, μέχρι στιγμής τουλάχιστον όχι.apostolis_V είπε:και από μένα η ερώτηση κρίσεως...........φορτώνει δείγματα ήχων;;;;;
Μην ξαναλέμε τα ίδια.edessaios είπε:Γιατί οι αντιπροσωπίες πουλάνε σε τόσο υψηλές τιμές?![]()
Με άλλα λόγια, καλή η διάθεση έκπτωσης του Έλληνα αντιπροσώπου, επίσης καλή η τελική τιμή αγοράς, αλλά όσο υπάρχει αυτή η διαφορά και όσο διαδίδεται το Διαδύκτιο στην χώρα μας, η Ελληνική αγορά όλο και θα συρρικνώνεται.incl. 30-day money-back guarantee
incl. 3-year Thomann warranty
Στον αντιπρόσωπο μπορεί ναι - μπορεί όχι.Αν πάει ένας υποψήφιος αγοραστής στον αντιπρόσωπο και του πει <<αφαίρεσε 250 Ευρώ από την τιμη και το πήρα>>, ο τελευταίος θα δεχθεί...;
Κάνεις λάθος.Οι εκπτώσεις, τουλάχιστον σε εμένα, είναι πάντα μια στρογγυλοποιήση, άντε απο 899 να στο αφήσει 850 και ΠΟΛΛΑ λέω.
Έχει γίνει ήδη. Εσύ μάλλον δεν το κατάλαβες. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις.Για μένα τα θέμα δεν είναι να εξισωθούν οι τιμές, αυτό μάλλον δεν θα γίνει ποτέ.
Πολύ σωστά. Ψάξε στην Ελλάδα και θα βγείς σίγουρα κερδισμένος.Διαφορετικά μεγέθη, διαφορετικός αριθμός πελατών, όλα παίζουν τον ρόλο τους...Αλλά να φτάσουν τα περισσότερα προιόντα σε μία υποφερτή τιμή ώστε να μην είναι μεγάλη η ψαλίδα, άρα και η αποχή από την εγχώρια αγορά.
Εάν είχε μεγάλη διαφορά τελικής τιμής χωρις να προσφέρει κάποια "υπεραξία", τότε... λάθος μαγαζί. No comments.Συγκεκριμενα για μενα το παζαρι ειχε ως εξης:
Τοπικο καταστημα Ηρακλειου Κρητης:
- "Φιλε τιμη καταλογου 900 ευρω.."
- Δηλαδη στα μετρητα ποσο κατεβαινει?
- "Ε.. χμ.. 850 καπου εκει.."
- Ρε παιδια, στο ιντερνετ ειναι πολυ φθηνοτερο (δεν ανεφερα νουμερο...)
- "ΑΑντε με το ζορι κανα 800αρι, πιο κατω δε γινεται, αλλα ξερεις εγγυησεις κλπ κλπ"
- Ενταξει.. ευχαριστω γεια σας...
Αποτελεσμα? Το επομενο 10λεπτο ειχε γεμισει το καλαθακι του thomann
Ακριβώς.Και θα απευθυνθω στον κ. Χναρακη μιας και δεν απαντησε ή δεν ειδε στο αλλο thread το μηνυμα μου για την περιπτωση με τους ελληνικους ρυθμους για το εν λογω μηχανημα.(με προλαβατε λιγα λεπτα μετα το παρον...)
Αυτός που πρέπει να απαντήσει είναι ο ίδιος ο αντιπρόσωπος και όχι εγώ. Αυτός αποφασίζει και για μένα καλά κάνει. Έχει τους λόγους του.Κ. Μανωλη, αν αυτο το πακετο ταυτοχρονα το πουλουσατε για οποιονδηποτε θα ηταν αλλη μια κινηση να προσεγγισετε πελατες στην ελληνικη αγορα, αλλα αν κρινω απο τα λεγομενα σας η απαντηση θα ηταν μαλλον οχι, και οτι απλα συνοδευει καθε καινουριο οργανο που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ εχει αγοραστει απο την ελληνικη αντιπροσωπεια.. Ε λοιπον σας απανταω με βεβαιοτητα και πιστευω οτι και αλλοι φιλοι θα συμφωνησουν, οτι αυτη η εμπορο-ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ στην ελλαδα δεν θα περασει ποτε!!! Και αυτος ειναι ο λογος που ειτε θα κλεισουν ολοι ειτε θα ερθουν ξενοι να παρουν τις επιχειρησεις μεσα απο τα χερια μας...
Άστοχη έκφραση αφού είναι κάτι που το παρέχει ο Α αντιπρόσωπος χωρίς στην ουσία να είναι υποχρεωμένος. Μήπως ο "άλλος" (με την χαμηλότερη τελική τιμή) σου παρέχει κάτι όμοιο ?εμπορο-ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ
Επικοινώνησε στο 210.3303579 καθημερινά από 1μμ έως 5μμ ή στείλε e-mail στο [email protected]Υ.Γ.2. Κ. Χναρακη, για ενα bug που βρηκα στο software οσον αφορα τον multimedia player του μηχανηματος μπορω να το αναφερω σε εσας ωστε να το προωθησετε κεντρικα ή γραφω απευθειας στην Roland στα κεντρικα site? (και μη μου πειτε απο κει που το αγορασα(!), προφανως προκειται για bug που υπαρχει σε ολα....και απο οτι ειδα δεν εχει ακομα καμια εκδοση firmware διαθεσιμη..)
Δεν κάνει καθόλου φυλετικές διακρίσεις. Κάνει υποστήριξη των πελατών του.Αν έκανε φυλετικές διακρίσεις, τότε θα το έδινε μόνο σε συγκεκριμένους πελάτες του αυτό το πακέτο. Αυτό είναι φυλετικές διακρίσεις. Από τη στιγμή όμως που το παρέχει σε όλους όσους πήραν το προϊόν από αυτόν ή δια μέσω αυτού, τότε όλοι οι πελάτες του είναι ίσοι ως προς την παροχή αυτού του πακέτου.Για το θεμα του πακετου, σαφως δεν εχει καμια υποχρεωση καν να το δωσει ο αντιπροσωπος.. Απο την στιγμη που το φτιαχνει ομως και κανει 'φυλετικες' διακρισεις αγοραστων ειναι λαθος κατα τη γνωμη μου.
Πολύ σωστά λες "για μενα ειναι υπερ αρκετο...". Σ'αυτή την περίπτωση (εσύ δηλαδή) κοίταξες αυτό που σε ενδιέφερε πιό πολύ. Δηλαδή τα 115 ευρώ που γλίτωσε η τσέπη σου. Πολύ σωστά έκανες βάση του τι ζητούσες. Για ρώτα όμως και κανέναν επαγγελματία;Οσο για το καταστημα του εξωτερικου βεβαιως και δε μου προσφερε κατι εξτρα εκτος απο τα 115 ευρω(!!!!) που γλυτωσε η τσεπη μου!!! Για μενα ειναι υπερ αρκετο...
αναφέρεσαι σε κινητά και laptop !!!Για την 'αστοχη εκφραση', την ανεφερα βασιζομενος σε αλλη γνωστη αντιπροσωπεια
Άλλο το αντικείμενο της Roland και άλλο της HTC. Δεν μπορείς να τα συγκρίνεις.Τελικα λοιπον, η Roland δεν ειναι μια? η HTC δεν ειναι μια?
Σαφώς. Πρόβλημα της ελλατωματικής συσκευής ναι. Όμως όχι παροχή υποστήριξης και ειδικά τέτοιου είδους.Βαση κανονισμων απο τι στιγμη που εχω αποδειξη αγορας και μαλιστα απο κρατος ευρωπαικης ενωσης δεν ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ η ελληνικη αντιπροσωπεια να καλυψει καθε προβλημα της ελλατωματικης συσκευης? (διορθωστε με αν κανω λαθος...)
Δεν έχεις κανένα λόγο να τα έχεις μαζί μου διότι πάντα ήμουνα και είμαι με το μέρος του μουσικού. Όσοι παλιοί θυμούνται. Όσοι νέοι το μαθαίνουν τώρα.Ε, και βεβαια τελος, δεν τα εχω με τον κ. Χναρακη, μιας και απο την θεση του θα ηταν ισως παραλογο να συμφωνησει μαζι μας
Περιμένω να μου στείλεις τις λεπτομέρειες. Εάν πράγματι υπάρχει πρόβλημα θα γίνει σχετική ενημέρωση προς download και όπως πάντα δωρεάν. Μιλάω για το firmware. Όσο για το πακέτο υποστήριξης του αντιπροσώπου, ισχύουν τα όσα έχουν αναφερθεί έως τώρα. Δηλαδή μόνο για προϊόντα που είναι αγορασμένα από τον εδώ εισαγωγέα.Τελος ευχαριστω για την υποδειξη του support, θα στειλω αυριο τις λεπτομερειες και ελπιζω η νεα εκδοση firmware εφοσον διορθωσει το προβλημα να ειναι διαθεσιμη και για τους ελληνες αγοραστες που εχουν αγορασει απο εξωτερικο!!