Resonance - Computer Game - Music by Nikolas

Σημερα κυκλοφορει το παιχνιδι

Κανενας που να το εχει παιξει και να μας πει εντυπωσεις ?

 
messalion είπε:
Σημερα κυκλοφορει το παιχνιδι

Κανενας που να το εχει παιξει και να μας πει εντυπωσεις ?
Αφου σημερα κυκλοφορει, ποτε να το αγορασει, να το παιξει και να σου πει και εντυπωσεις? ???

Μονο οι Beta testers το εχουν παιξει, αντε και κανενας τρελος Γιαπωνεζος που περιμενε απο τις 5πμ εξω απο το μαγαζι να το αγορασει πρωτος. ;D

 
Waterfall-K είπε:
Αφου σημερα κυκλοφορει, ποτε να το αγορασει, να το παιξει και να σου πει και εντυπωσεις? ???

Μονο οι Beta testers το εχουν παιξει, αντε και κανενας τρελος Γιαπωνεζος που περιμενε απο τις 5πμ εξω απο το μαγαζι να το αγορασει πρωτος. ;D
ρε τρελε - το παιχνιδι νομιζω ειχε κυκλοφορησει και σε steam πιο πριν - αυτο ηθελα να πω  :) :) :)

 
Τι να σου πω, δεν το'χω παιξει ακομα. Αν θες να σου πω κατι για το Angry Birds που παιζω τωρα, ρωτα με. :P

 
χαχαχα...

Παιδιά ευχαριστώ για το bump. τώρα κυκλοφόρισε (έχει καμμιά ώρα...).

Απο steam δεν έπαιζε νωρίτερα, αφού το λινκ ήταν κλειδωμένο. Απο steam ΕΠΙΣΗΜΑ βγαίνει στις 25 Ιουλίου (λόγω μαμακίας της steam και των ανθρώπων της), αλλά αν το αγοράσετε είτε σε κουτί (στα 24$ νομίζω?) είτε απο το GoG (στα 9$), παίρνετε και steam code που ΔΟΥΛΕΥΕΙ ήδη.

Reviews υπάρχουν ήδη, και το PCMaster που βγαίνει έχει review (θα κυκλοφορήσει από βδομάδα). Και λέει και για μένα...  :P :P :P

________________________________

Να πω για το παιχνίδι, όσο πιο αντικειμένικά γίνεται.

Υπόθεση: Η υπόθεση είναι εξαιρετική. Την έχει δουλέψει επί 6 (5 στο κωδικό, και ένα πιο πριν στο μυαλό του) ο Vince XII και νομίζω ότι λειτουργεί άψογα. Οι 4 βασικοί χαρακτήρες, έχουν ψυχή, έχουν παρελθόν, κάνουν λάθη, παθαίνουν, πεθαίνουν, κλαίνε, φωνάζουν... Το τέλος το ξέρετε ήδη από το intro και τα υπόλοιπα σιγά, σιγά ανακαλύπτονται.

Gameplay: Είναι 'περιπέτεια' (adventure game). Δεν έχει να σκοτώσεις κανέναν realtime (αν και μπορείς να πεθάνεις), δεν έχει όπλα, δεν έχει MFG1000 ή άλλα τέτοια. Λες στους χαρακτήρες που να πάνε, διαλέγεις τι θα πουνε, τι θα χρησιμοποιήσουν, κλπ.

Μία καινοτομία του παιχνιδιού είναι τα Long and Short Term Memories. Λειτουργούν ως εναλακτικά inventories, αλλά είναι αυτόματα, και βοηθάνε στο στήσιμο της ιστορίας. Πολλά puzzles λύνονται με τη χρήση αυτών.

Μία άλλη καινοτομία είναι το review points, αν και νομίζω τελικώς η ομάδα των beta testers ψήφισε κατά του. Αν κάνεις κάτι καλό, λύσεις γρύφους, κλπ, παίρνεις πόντους που τους χάνεις, αν πεθάνεις, και σε πάει πίσω λίγα λεπτά για να μπορέσεις να σωθείς.

γραφικά: Είναι low resolution. ναι, low resolution.

Για αυτούς που θέλουν λεπτομέρεια στην ανάλυση, ας το προσπεράσουν (και αυτούς που έχουν 3 οθόνες...  ;D). αλλιώς τα backgrounds, το animation και οι λεπτομέρειες, καθώς και η μερική σκηνοθεσία (δεδομένου ότι δεν είναι 3-d για να κάνεις την κάμερα ότι γουστάρεις) προσδίδουν πολλά!

voice acting: Από τα δυνατά σημεία του παιχνιδιού. Λειτουργεί άψογα σε κάθε επίπεδο (και ήταν τεράστια και τα αρχεία... το κέρατό τους... :( Τα καθάρισα όλα εγώ... :()... Οι 4 βασικοί ηθοποιοί κάνανε πολύ καλή δουλειά και αυτό ακούγεται άμεσα.

μουσική: Εεεεε... καλά... τι να λέμε τώρα... μαμάει και δέρνει η μουσική...  ::) :P

Σοβαρά, όμως, αυτό που ίσως μπορεί κανείς να παρατηρίσει, είναι ότι η ποιότητα των κομματιών παίζει ελάχιστα. Γιατί στα 5 χρόνια παραγωγής του παιχνιδιού, άλλαξα χώρα, άλλαξα χώρο, άλλαξα ηχεία, άλλαξα μηχανήματα, άλλαξα PC, και άλλαξα sample libraries! Οπότε...

Υπάρχει μία τεράστια ποικιλία, από κομμάτια με πιάνο και βιολιά, ορχήστρες, χορωδίες, electronica, hardcore hard something hard (με ψιλοκιθάρες, κλπ)... Thriller stabs, και... το τραγούδι.

Είναι σχετικά (αρκετά) δύσκολο, κι εγώ ουδέποτε βρήκα το χρόνο να το τελειώσω μόνος μου. Αλλά αν αρέσκεστε σε τέτοιου τύπου παιχνίδια, αξίζει τον κόπο, ίσως μόνο και μόνο για την αγάπη που έχουν δείξει όλοι οι βασικοί συντελεστές του (κι εγώ μαζί)... γιατί αυτό λέει ότι τουλάχιστον μάπα εν γνώση τους, δε θα είναι... :)

 
Nikolas είπε:
γιατί αυτό λέει ότι τουλάχιστον μάπα εν γνώση τους, δε θα είναι... :)
Το μονο σιγουρο ειναι αυτο ;)

Σε ευχαριστω Νικολα για το review

 
Λοιπον θα πεταξω και εγω το μινι review μου, μιας και τερματισα το παιχνιδι σημερα (διακοπες γαρ).

Καταρχας το παιχνιδι εχει δυνατη υποθεση, end of. Δομημενη και με αρκετα twist, υπερανω των προσδοκιων μου θα ελεγα (γενικα για videogame, ποσο μαλλον για μια -ας μου επιτραπει ο ορος- indie παραγωγη).

Η ολη αισθητικη του παιχνιδιου απο αποψη γραφικων (oldschool sprite designs κλπ) προσωπικα μου αρεσε αρκετα, βεβαια αυτο ειναι και θεμα γουστου οποτε περι κολοκυθοπιτας κλπ. Η χαμηλη αναλυση ηταν ενα μικρο nuisance βεβαια. Απο οτι ειδα, υπαρχει δυνατοτητα να φερεις το παιχνιδι σε ποιο υψηλη αναλυση μεσω anti-aliasing, στο δικο μου το pc αλλα και σε φιλου που δοκιμασαμε οτιδηποτε πανω απο 2x μας πετουσε error. Προσωπικα το θεμα της αναλυσης μπορεσα να το παραβλεψω, μιας και ειναι και η αισθητικη του παιχνιδιου τετοια που να το συγχωρει σε ενα βαθμο.

Στο voice acting και στα sound effects εχει γινει πολυ ωραια δουλεια (η κραυγη της μικρης Αννουλας ειναι ολα τα λεφτα). Η μουσικη ΤΑ ΣΠΑΕΙ (seriously). Το Ed's Jazz ηταν ισως το αγαπημενο μου κατα τη διαρκεια του παιχνιδιου, μεχρι που εφτασα στην ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ που πεφτει στα credits και μου 'πεσε το σαγονι. Kudos man, πραγματικα.

Τα παζλ του παιχνιδιου ειναι ωραια και σε αρκετα σημεια αρκετα challenging. Το τι ειναι interactive μεσα στο χωρο και τι ειναι σημαντικο προς την εξελιξη του παιχνιδιου ΔΕΝ ειναι εμφανες με την πρωτη ματια, σε αντιθεση με πολλα αλλα παρομοια παιχνιδια (glowing items and the like). Σε λιγοστα σημεια βεβαια δεν αντεξα και εριξα μια πεταχτη ματια σε ενα walkthrough που βρηκα  :P. Oι διαολογοι ειναι εκτενεις και το παιχνιδι συχνα σε ωθει να εξερευνησεις ολες τις επιλογες.


Fun fact: Επαιζα το level με το λαβυρινθο και -απορροφημενος- δεν προσεξα ποιο κομματι επαιζε στο background. Σε καποια φαση ακουσα ενα swell και σκεφτηκα "α, απο τα αγαπημενα μου chords! κανω και εγω αυτο το swell συνεχεια!" και μετα συνειδητοποιησα οτι μολις ειχα ακουσει τον εαυτο μου (οποτε και αρχισα να  χαμογελαω σα χαζος για κανα πενταλεπτο)


  ;D

 
odis13 είπε:

Fun fact: Επαιζα το level με το λαβυρινθο και -απορροφημενος- δεν προσεξα ποιο κομματι επαιζε στο background. Σε καποια φαση ακουσα ενα swell και σκεφτηκα "α, απο τα αγαπημενα μου chords! κανω και εγω αυτο το swell συνεχεια!" και μετα συνειδητοποιησα οτι μολις ειχα ακουσει τον εαυτο μου (οποτε και αρχισα να  χαμογελαω σα χαζος για κανα πενταλεπτο)


 ;D
;D ;D ;D

Μπράβο σε όλους ρε παιδιά.

(playable) demo του παιχνιδιού δεν υπάρχει πουθενά?

Επίσης, δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά, αλλά αν αγοράσεις την ψηφιακή version αγοράζεις και το soundtrack σε mp3?

 
blue είπε:
Επίσης, δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά, αλλά αν αγοράσεις την ψηφιακή version αγοράζεις και το soundtrack σε mp3?
Απο το GOG που το πηρα εγω ναι, εχεις εκτος απο το game τη δυνατοτητα να κατεβασεις το soundtrack και καποια developer diaries.

 
blue είπε:
;D ;D ;D

Μπράβο σε όλους ρε παιδιά.

(playable) demo του παιχνιδιού δεν υπάρχει πουθενά?

Επίσης, δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά, αλλά αν αγοράσεις την ψηφιακή version αγοράζεις και το soundtrack σε mp3?
Πέτρο,
Ευχαριστούμε! :)

Demo: http://www.wadjeteyegames.com/resonance.html

Και, ναι, το soundtrack παίζει και δίνεται γενικά παντού... ;) Είναι και φθηνό από GoG στα 9,99$ (νομίζω)...

Εγώ περιμένω το κουτι: Ένα για μένα, και ένα για την Λουίζα!  :D

 
odis13 είπε:
Λοιπον θα πεταξω και εγω το μινι review μου, μιας και τερματισα το παιχνιδι σημερα (διακοπες γαρ)...

...
Τέλεια! Ευχαριστώ για το ειλικρινές review! :)

:) Και άλλα χαμόγελα! Θενξ μαν!
Είπαμε, 5 χρόνια αυτο δούλευα (μεταξύ άλλων φυσικά), πώς να μη βγει καλό;


Fun fact: Επαιζα το level με το λαβυρινθο και -απορροφημενος- δεν προσεξα ποιο κομματι επαιζε στο background. Σε καποια φαση ακουσα ενα swell και σκεφτηκα "α, απο τα αγαπημενα μου chords! κανω και εγω αυτο το swell συνεχεια!" και μετα συνειδητοποιησα οτι μολις ειχα ακουσει τον εαυτο μου (οποτε και αρχισα να  χαμογελαω σα χαζος για κανα πενταλεπτο)


  ;D
Χαχαχαχαχα! Ο Longshadow θα το παίξει το παιγνίο; Ή μπα;
Έτσι είναι.

Πού να δεις εγώ, που λόγω έλειψης χρόνου έπαιζα συγκεκριμένα μέρη του παιχνιδιού, και πιάνω το τελευταίο build και ακούω κάτι και ανησυχώ: Ρε, μπας και βάλανε και άλλη μουσική μέσα; Γιατί δεν είχα ακούσει ακόμη στην πράξη τα κομμάτια (που αρκετά είναι διαδραστικά, όπως αυτό στο λαβύρινθο) και έπαθα ένα σοκ... Με δουλεύανε μετά στην ομάδα...
 
Σορρυ....μια επισημανση off topic

Το να βρω το κινητο που βαραγε στην αρχη πρεπει να μου πηρε και 15 λεπτα  :o :o  ;D

Πολυ ωραιο παιχνιδι Νικολα.....και η μουσικη "δενει" αρκετα με ολο το feeling που θελει να σου περασει

 
Aπο gameover.gr

Το animation ακολουθεί τα κλασσικά πρότυπα των 90s, με τους χαρακτήρες να έχουν απλά τα βασικά, αν και υπάρχουν σημεία που πραγματικά θα σας εκπλήξουν. Όσον αφορά στον ηχητικό τομέα του τίτλου, αξίζει να σταθούμε λιγάκι παραπάνω, καθώς αποτελεί δουλειά ενός «δικού» μας ανθρώπου, ενός Έλληνα, του Νικόλα Σιδέρη. Με εμπειρία από άλλους indie τίτλους (γνωστότερος για την εργασία του με τον Άλκη Πολυράκη στο Diamonds in the Rough), o Νικόλας συνθέτει μια κλασσική, adventure ηχητική επένδυση, με midi επιρροές, βαριές ενορχηστρώσεις και ένα υπέροχο τραγούδι στα credits (με μια Ελληνίδα στο μικρόφωνο).

Νικόλα να γραψω σχόλιο απο κάτω?:"Ελα ρε, με τον Νικόλα πίνουμε μπυρες μαζι, μεγάλο κολλητάρι σε λέω" ;D

 
neeq είπε:
Νικόλα να γραψω σχόλιο απο κάτω?:"Ελα ρε, με τον Νικόλα πίνουμε μπυρες μαζι, μεγάλο κολλητάρι σε λέω" ;D
αυτα ειναι τα καλα της μπυροποσιας.........οτι και να πεις μετα δεν θα σε πιστεψει κανεις  ;D

 
neeq είπε:
Νικόλα να γραψω σχόλιο απο κάτω?:"Ελα ρε, με τον Νικόλα πίνουμε μπυρες μαζι, μεγάλο κολλητάρι σε λέω" ;D
χαχαχαχα!
Γράψε ότι θες! Μετά όμως θα βγώ κι εγώ από κάτω και θα γράψω:

" Ο παραπάνω, με πήρε τηλέφωνο για να μου πει για το review. Πρέπει να σας πω ότι ουδέποτε δεν έχω πιεί μπύρες μαζί του και δεν είμαστε κολλητάρια! Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο! " (οποιαδήποτε αντίφαση, καθαρά τυχαία).

εμμμ... μου κάνανε και το όνομα λάθος: ΣιδερΉς όχι ΣιδΈρης... ουφ... (στο PCMaster που βγαίνει στις 28 είναι εντάξει το όνομα. Με ρωτήσανε!  ;D)

τέλος: midi επιρροές; Αφού με midi είναι τα κομμάτια φτιαγμένα...  ???

 
και εγώ...και εγώ τον Ξέρω!! ;D ;D ;D ;D

well done man!

 
Nikolas είπε:
τέλος: midi επιρροές;
Σαφέστατα...αν και το συνδέεις πολύ ομορφα με τα στοιχεια audio. Σχεδον δεν καταλαβαίνεις το περασμα από τη μια επιρροή στην άλλη ;D

 
Nikolas είπε:
τέλος: midi επιρροές; Αφού με midi είναι τα κομμάτια φτιαγμένα...  ???
Ελα ντε ;D

Οι 2 λέξεις (midi + επιρροές) είναι σχετικά απίθανο να βρίσκονται δίπλα-δίπλα. Αυτή η δημοσιογραφική αδεία (πχ κιθαριστικοί εξτρεμισμοί, βιτριολικές κριτικές, κα) έχει την πλάκα της ;D 

 
Χτες το αρχισα και γω. Οι πρωτες εντυπωσεις πολυ καλες. Μου θυμισε παλιες καλες (90s) εποχες και τα adventures που παιζαμε.

odis13 είπε:
Η χαμηλη αναλυση ηταν ενα μικρο nuisance βεβαια. Απο οτι ειδα, υπαρχει δυνατοτητα να φερεις το παιχνιδι σε ποιο υψηλη αναλυση μεσω anti-aliasing, στο δικο μου το pc αλλα και σε φιλου που δοκιμασαμε οτιδηποτε πανω απο 2x μας πετουσε error.
Αχ αυτη η αναλυση... :( Πραγματικα ειναι κριμα που το παιχνιδι δειχνει εντελως νορμαλ μονο σε αναλυση...320x240! ::)

Ιδανικη αναλυση για να το παιξεις σε πολλα κινητα, συγκεκριμενα ειναι ακριβως η αναλυση που παιζουν τα παιχνιδια στο κινητο μου (Nokia E72) αλλα για να το παιξεις στα σημερινα PCs υπαρχει ενα θεμα (και ιδιαιτερα με την αναλυση που εχω εγω..... :P)

Απο τα 320x240 και πανω η εικονα αρχιζει να "πιξελιαζει". Μετα απο αρκετα "πειραματα" με τα settings του παιχνιδιου κατεληξα να το παιζω σε παραθυρο με αναλυση 640x480.

Σε μια οθονη 1920x1080 μου φαινεται αρκετα καλο. Αν θελω να το παιξω σε full screen τοτε απενεργοποιω  απο τα settings το "Run in a window instead of full-screen", αλλα και κει η αναλυση ειναι παλι 640x480, απλα το παιχνιδι κατεβαζει την αναλυση της οθονης στα 640x480 και ετσι το παιχνιδι δειχνει full screen.

Δεν μου αρεσει ετσι ομως, κι αυτο για 2 λογους.

Πρωτον γιατι σε full screen στα 640x480 σε μια 22' οθονη δειχνει ψιλοχαλια (σαν να κανεις zoom σε μια 640x480 εικονα για να την φερεις στο μεγεθος μιας 1920x1080 οθονης)

και δευτερον γιατι μου δειχνει το παιχνιδι ξεχωριστα και στις 3 οθονες που εχω στο PC, και ετσι πρεπει να κλεινω τις 2 ακριανες οθονες και να παιζω με την μεσαια.

Ρε δεν πα να.... :P

Οποτε κατεληξα στην ιδια αναλυση (640x480) αλλα σε παραθυρο, ετσι το παιχνιδι φαινεται πιο νορμαλ.

Για οσους θελουν να παιξουν το παιχνιδι σε μεγαλυτερες αναλυσεις, στα settings υπαρχουν οι επιλογες 960x720 και 1280x960, αλλα αυτο ειναι δυνατον να γινει μονο με ενεργοποιημενη την επιλογη "Run in a window instead of full-screen".

Και παλι αυτες οι αναλυσεις δεν ειναι οτι το καλυτερο, στην ουσια το παιχνιδι εχει φτιαχτει για να παιζει σε 320x240, απο κει και περα οι μεγαλυτερες αναλυσεις απλα "ζουμαρουν" προς τα πανω και αυτο επιδρα αρνητικα στην ποιοτητα της εικονας.

Τι κριμα να μη βγει αυτο το παιχνιδι το 1993..... ;D

Οτι αναλυση και να διαλεξετε παντως, μη χρησιμοποιησετε το anti-aliasing φιλτρο γιατι δειχνει θαμπα σε ολες τις αναλυσεις, διαλεξτε το nearest-neighbour φιλτρο.

Ενα παραδοξο τωρα, το παιχνιδι μπορει να το τρεξεις ταυτοχρονα σε διαφορετικα παραθυρα!

Για παραδειγμα εγω ειχα ανοιχτα...9 "Resonance" ταυτοχρονα, :o με διαφορετικους χαρακτηρες και διαφορετικες ανοιχτες πιστες σε καθε παραθυρο, ετσι μπορουσα να παιξω το παιχνιδι στο παραθυρο 3 και να προχωρησω την ιστορια, ενω στο παραθυρο 7 να παιζω ταυτοχρονα σε αλλη πιστα με αλλο χαρακτηρα σε διαφορετικη χρονικη στιγμη.

Δεν θυμαμαι να εχω ξαναπαιξει αλλο παιχνιδι που να μπορει να τρεχει ταυτοχρονα σε πολλα παραθυρα σαν να ειναι ξεχωριστα προγραμματα/παιχνιδια, κουφο εντελως...
chin.gif


Παρακατω μερικα screenshots. 8)

320x240_window.png

640x480_window.png

960x720_window.png

1280x960_window.png

640x480_full_screen.png

9x_Resonance.png

Setup.png

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top