Relish - Τι αλλο θα βγαλουν...

Και πώς τους βρίσκεις χωρίς να τους αλλάξεις μερικές δεκάδες (για κάποιους εκατοντάδες) φορές?

Εγώ δεν έχω αλλάξει ποτέ πάντως.

Το θέμα είναι στην ευελιξία απ' ότι καταλαβαίνω.

Πας με την κιθάρα και μερικούς μαγνήτες στο στούντιο.

Φοράς ένα p-90 και ένα διπλό, μετά βάζεις ένα μονό και ένα διπλό, μετά έναν κούκο μονό, κούκο διπλό, πυραμίδα, ασανσέρ, μαμμούθ με μπαλαντέρ, σου σκάει ένα φούλ του άσσου με ρηγάδες, κάνεις και καμιά μπλόφα, τους τα παίρνεις και "γειά σας".
Εκανα edit και προσθεσα πως

Ε οχι και εκατονταδες, ουτε καν δεκαδες

Εγω οταν παω στουντιο ρωταω τι θα γραψω και αναλογα παιρνω.

Συνηθως μια ηλεκτρκη, αντε δυο (οταν πληρωνουν καλα και για κουβαλημα - υπολογιζουμε αν εχουμε και ακουστικη και 12χορδη) φτανουν.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ε οχι και εκατονταδες, ουτε καν δεκαδες


Μην το λες.

Είχα ένα φίλο που πάντα ερχόταν με την ίδια κιθάρα και άλλους μαγνήτες.

Σε μια μέρα είχε αλλάξει τρία σετ μαγνητών.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οι περισσότεροι κόλλησαν σε αυτό το χαρακτηριστικό, ενώ το ζουμί είναι αλλού. Το pickup swap θεωρώ ότι είναι feature που μπήκε υποστηρικτικά και επειδή λόγω κατασκευής απλά, μπορούσαν να το κάνουν με αξιώσεις. Εγώ προσωπικά δεν έχω ξαναδεί "bent headstock", δηλ. λυγισμένο σε γωνία και όχι κομμένο ή πρόσθετο. Επίσης ο αλουμινένιος σκελετός. Η υποδειγματική καλωδίωση. Το κούμπωμα. Ο επιλογέας αφής. Μας αρέσει ή όχι, είναι από μόνα τους  καινοτόμα και ασυνήθιστα features. Όλα μαζί συνθέτουν ένα όργανο που, αν μη τι άλλο, δεν είναι "μια απ' τα ίδια". Kαι το πακέτο "στάζει" Ελβετική ακρίβεια. Έχουμε αφορίσει όλο το concept πριν καν πιάσουμε στα χέρια μας να δούμε τι κάνει.

Εκτός αν θέλουμε απλά άλλο ένα όργανο να ακούγεται σαν Stratocaster ή σαν Les Paul, οπότε παίρνουμε Stratocaster ή Les Paul.
 




 
Μην το λες.

Είχα ένα φίλο που πάντα ερχόταν με την ίδια κιθάρα και άλλους μαγνήτες.

Σε μια μέρα είχε αλλάξει τρία σετ μαγνητών.
Ερασιτεχνης? Πιο πιθανο

Οριστε μια με διπλους, μια με μονους, μια ακουστικη και ενας ενισχυτης και παμε

odeon.JPG

Αντε αν πληρωνει καλα η παραγωγη, να παρουμε και μια με p90

somegearinstudio-1.JPG

Υπαρχει περιπτωση να βγαλω ολους αυτους τους ηχους με την κατα τα αλλα ομορφη και εξυπνη γκομενιτσα που μας παρουσιαστηκε στο βιντεο?

Αν μπορουσε θα την επαιρνα για να γλυτωνα το κουβαλημα, αλλα ουτε με σφαιρες,

Απλα θα πρεπει να κουβαλαω κι αυτη ???

(ασε που δεν εχει tremolo - σαν να ξεχασα τα χερια μου σπιτι θα ηταν)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Υπαρχει περιπτωση να βγαλω ολους αυτους τους ηχους με την κατα τα αλλα ομορφη και εξυπνη γκομενιτσα που μας παρουσιαστηκε στο βιντεο?


Βέβαια (στο περίπου πάντα).

Βάζεις μονούς, βάζεις διπλούς, βάζεις P-90s, έχει και piezo.

 
Βέβαια (στο περίπου πάντα).

Βάζεις μονούς, βάζεις διπλούς, βάζεις P-90s, έχει και piezo.
Αφου ξερεις οτι ηχος (και το τελικο αποτελεσμα στο παιξιμο) δεν ειναι οι μαγνητες μονο.

Ειναι ολο το στησιμο της κιθαρας, radius, παχος χορδων, γεφυρα.

ΥΓ Και οι μονοι σε αυτην, νομιζω δεν μπαινουν στη θεση που πρεπει

Και η Prs σπλιταρει, αλλα δεν ... (για στουντιο).

Στο περιπου κι αυτη.

Πιο πολυ για υποκαταστατο tele κανει, παρα strat.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ωραία ιδέα, αλλά όχι για 5000+ ευρώ, ειδικά όταν έμαθα τη τιμή αναρωτήθηκα "σιγά, αφού έχεις πιάσει το νόημα τι κάνουν μπορείς να φτιάξεις και συ μία" ή τελοσπαντων να πας σε ένα luthier. Φυσικα δεν θα έχεις τόση εύκολη αλλαγη μαγνητών, αλλά μπορείς να έχεις όλα τα υπόλοιπα σε μια πιο όμορφη κιθάρα..

 
με 5 χιλιάρικα λέγοντας τα σύκα σύκα, παίρνεις 5 κιθάρες του χιλιάρικου... ή 2 των 2 και μία του ενός....

ελπίζω να το κατανοούν αρκετοί αυτό.

Προφανώς και δεν απευθύνεται στους έλληνες ούτε και γενικότερα στους νοιζάδες...

 
8 hours ago, Πνοή και Νύξη said:






δηλαδή αυτά που κάνει ο τυπάκος εδώ, δεν μπορούσε να τα κάνει πχ με μια στρατ ή μια τέλε....

ή με μια ακουστική....(κάτσε να βρω κανενα βίντεο με τον Τομμυ....) :classic_laugh:

 
Δεν συνεννοούμαστε. Δεν πειράζει. Το καλό είναι, όπως είπα και πιο πριν ότι δεν παίζουμε σαξόφωνο, κοντραμπάσο, πιάνο, φαγκότο κ.ο.κ...

Εγώ προσωπικά ξέρω πολλόυς Έλληνες που έχουν όργανα άνω του 3χίλιαρου. Και δεν είναι ευκατάστατοι.

 
Ασε που είναι φτιαγμένες στην Luzern που την έχω άχτι....

Παρκάρισα και μόλις απομακρύνθηκα 20 μέτρα από το αυτοκίνητο ήρθε μια και με έγραψε (με περίμενε να απομακρυνθώ) και φυσικά δεν έπαιρνε από λόγια με τίποτα....
Γιατι εχεις δει εσυ μπασκινα εκτος Ελλαδος σε μεγαλο Ευρωπαϊκο κρατος να του πεις αδερφε το παιρνω και φευγω και να μη σου κοψει κληση? Εδω ρε φιλε στο Μοναχο  ουτε θα γυρισει να σε κοιταξει οση ωρα κοβει το προστιμο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οι Relish εχουν οντως ενδιαφερουσα κατασκευη με τον αλουμινενιο σκελετο κλπ, νομιζω τις εχουμε ξανασυζητησει εδω μεσα. Η τιμη τους ειναι ψηλη, αλλα λογικη θα ελεγα για το τι ειναι - και προφανως δεν ειναι για τον καθενα. Θα συμφωνησω οτι η συγκεκριμενη βεβαια ειναι ολιγον τι fugly. 

Οσο για τους swappable μαγνητες, προσωπικα θα συμφωνησω παλι με τον dimsonic στο οτι ακουγεται μεν καλο στα χαρτια αλλα in practice...αστο καλυτερα. Και δεν ειναι και καινουριο - το εχουν δοκιμασει και αλλοι. Η Gibson πριν απο καμια δεκαρια χρονια θυμαμαι εβγαλε μια les paul με quick-swapping pickup system απο το πισω μερος, αλλαζες μαγνητες χωρις soldering iron και χωρις να βγαζεις χορδες. Ηταν και σχετικα reasonably priced, ερχοταν με πολλαπλα σετ μαγνητες και εγραφε και Gibson στο headstock.

Ε, και πηγε απατη σε χρονο ρεκορ.?

Εdit: Λεγοταν Gibson Les Paul PushTone, για οποιον θελει να την ψαξει. 
Αυτό. Ενώ είναι ενδιαφέρον να βλέπεις κάποιον να προσπαθεί να καινοτομεί, προσωπικά δε θα έδινα 5 χιλιάρικα εδώ και όχι 5 χιλιάρικα σε μια Gibson/Fender/Prs.. ή και σε 2 αν όντως χρειάζεται κανείς διαφορετικούς μαγνήτες. 

Η αγορά της κιθάρας είναι συναισθηματική αγορά. Μπορεί η Relish να είναι η πιο "έξυπνη", μοντέρνα και καλοφτιαγμένη κιθάρα που μπορεί να κάνει κανείς. Εξακολουθώ να θέλω μια Les Paul, επειδή μια φορά είδα τον Gary Moore να παίζει μία και τώρα θέλω και εγώ.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top