- Μηνύματα
- 12,622
- Λύσεις
- 2
- Πόντοι
- 1,123
Για να δούμε...blue είπε:αέρας for food τότε ;D. Λέει κάτι αυτονόητο, οτι πρέπει να πάψει η "εικόνα" της διαφθοράς, λες και αν υπήρχε "ουσία" μη-διαφθορας θα μιλάγαμε για την ανάγκη προβολής της. Ή πιο ευγενικά, λες και θα είχε image η Absolut ή η Apple αν πούλαγαν σκατά (να άνοιγες το κουτί και να έβρισκες σκατά εννοώ)
Κατάλαβα κάτι λάθος? Διάβασα και τα ποστς σας και παρατήρησα οτι Ray, marathon κ LK συμφωνούν με κάτι σαν το παραπάνω (το δικό μου).
Ανάμεσα στο φερόμενο ως άριστο προϊόν (Apple, Absolut) και το αισχρό προϊόν ("σκατά") υπάρχει η μεγάλη πλειοψηφική γκάμα προϊόντων που δεν εμπίπτουν σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες. Δηλαδή, είναι "καλούτσικα" ή "σκατούτσικα", αν δεν είναι αδόκιμος ο όρος.
Το σωστό (η λανθασμένο) branding επηρρεάζει την πορεία ειδικώς αυτών των προίόντων: ένα παράδειγμα (μια και είπαμε για τα Apple) είναι τα Windows, τα οποία δεν απογοητεύουν αυτόν που είναι ενήμερος για κάποια εγγενή τους προβλήματα, χωρίς να έχουν την ποιότητα των προϊόντων της Apple.
Ο Οικονομίδης λέει ότι η Ελλάδα είναι ένα τέτοιο αμφίσημο προϊόν, αλλά (λόγω ατυχεστάτων επιλογών και απαράδεκτων ιδεοληψιών ενστερνισμένων από τους πολίτες), διαφημίζεται σαν χειρότερο προϊόν απ' ότι πραγματικά είναι. Δες π.χ. τι γίνεται εδώ : δύο-τρεις (και εγώ μέσα) βγάζουμε σπυριά όταν ακούμε για Ελλάδα (ή ελληνικό ροκ π.χ.), αλλά τελικά μήπως υπερβάλλουμε;
Στην τελική, εγώ δεν είμαι πολιτικός, και δεν αισθάνομαι ότι μπορεί κανείς να με χαρτογραφήσει πλήρως με αναγωγή από την αντίληψη του για την ποιότητα των πολιτικών που έχουμε αυτή την περίοδο (είναι οι χειρότεροι εδώ και πολλές δεκαετίες, κακά τα ψέμματα, και εννοώ ΚΑΙ τους αριστερούς).