reaktor+guitar pedals

stanley

Νέο μέλος
Μηνύματα
186
Πόντοι
16
έχει δοκιμάσει κανείς να φτιάξει guitar effects μέσω reaktor? για να το προτιμά ο Reznor, κάτι θα ξέρει... ;)

"Guitars and distortion have always been a focus of the "Nine Inch Nails" sound. How did you create those sounds for your current album?

 

For a large portion of what we did, we treated Reaktor like a guitar pedal, like the ultimate distortion box. Instead of having an array of pedals on the floor, a lot of the pedals became virtual in Reaktor. We went out of Reaktor into the amp head for most of the record. Running it through a real guitar amp and miking it up brought it back to sounding less like science fiction and more like real world. Some of the sounds were like "Wow, I haven't used it that way before". We had a lot of flexibility in the tone. "

http://www.native-instruments.com/index.php?id=trentreznor_us

 
ωραία ιδέα... αν και δεν έχω ακούσει το τελευταίο άλμπουμ... πάντως πρέπει να μπορείς να φτιάξεις τρελούς ήχους με αυτό το τρόπο, ειδικά για πιο noise καταστάσεις

 
οπότε σκεφτείτε τι μπορεί να κάνει κάποιος με πιο εξειδικευμένα εργαλεία όπως τα amplitube, revalver, guitar rig. :wink:

Για σκέψου να χρησιμοποιηθούν ως πολυεφε, να μπαίνουν σε κάποιον ενισχυτή και μετά πάλι πίσω!

Σιγά σιγά αρχίζουν και περνούν και στους καλλιτέχνες όλα αυτά, οπότε σε λίγα χρόνια, που δεν θα τίθεται καν θέμα περί πιστότητας, θα έχει πέσει και το τελευταίο προπύργιο των αναλογικάκιδων. Ότι δλδ οι καλλιτέχνες δεν τα χρησιμοποιούν!

Λαμπρά

 
Να σου πω την αλήθεια δεν συμφωνώ με αυτό. Τα Amplitube κλπ. θα έδιναν συνηθισμένους ήχους κιθάρας ενώ το Reaktor ανοίγει νέους δρόμους στον πειραματισμό και στο κυνήγι του ασυνήθιστου...

Και γιατί να πέσει το τελ. προπύργιο των αναλογικάκηδων; Κι εγώ αναλογικάκιας είμαι αλλά ποτέ μου δεν αντιλήφθηκα ότι αυτό που λες είναι το τελευταίο μας προπύργιο... πολλά από τα χαρακτηριστικά του αναλογικού ήχου δεν θα ξεπεραστούν ποτέ, κι αν όντως ξεπεραστούν με τεράστια νούμερα δειγματοληψίας κλπ., αυτό που θα παραμείνει αναλλοίωτο είναι το feeling - η αίσθηση ότι δουλεύεις με μηχανήματα που ζουν και πάλλονται, κι όχι με μια στείρα ακολουθία μηδενικών κι άσσων. Σύμφωνοι, η ψηφιακή ευκολία είναι κορυφαία αλλά εγώ προσπαθώ όσο γίνεται να την αποφεύγω.

 
Μπα δεν γίνεται.

Δεν θα υπάρχει η αμεσότητα και οι δυναμικές της λάμπας. :roll:

8)

:wink:

:lol:

(Edit: δεν είχα δει το post του bloody_sunday)

 
Με το τελευταίο προπύργιο τι εννοώ; Την πασίγνωστη ατάκα, ότι δλδ δεν είναι καλά τα ψηφιακά (όλα από τα σκουπίδια ως και τα τέλεια), καθώς δεν τα εμπιστεύονται οι διάφοροι καλλιτέχνες. Ε σιγά σιγά παρατηρείται μια στροφή σε αυτό. Χώρια που και στις παραγωγές, όλο και κάποιο ψηφιακό σύστημα παίζει τριγύρω (ξέρω γω τπτ protools, τπτ lexicon σουίτες δεν ξέρω...), οπότε πάει η αναλογικούρα στην τελική μίξη.

Εξάλου εγώ το πιστεύω ότι αν κάποιος ξέρει τι κάνει, τότε αν του δώσεις κάποιο από τα arturia, bfd και amplitube, είναι σε θέση να ξεγελάσει καμπόσους!

Πάντως δεν αναφερόμουν σε άτομα που όπως είπατε, έχουν να κάνουν με μηχανήματα που ζουν και πάλλονται και γενικότερα τους δίνει κάποιο feeling (τον νο 1 παράγοντα που σε ωθεί να βρεις τον ήχο σου). Εντάξει βίτσια είναι αυτά.

Περισσότερο αναφέρομαι σε όσους το παίζουν "αναλογικοί" και δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι τον λόγο. Ίσως επειδή είναι κουλ να είσαι βιντατζ εν τη σήμερον ημέρα; Και δεν είναι λίγοι αυτοί που αναφέρομαι!

Όσο για το αν θα ξεπεραστούν, κάπου το διάβασα (και ακόμη δεν το βρίσκω γμτ μου), ότι με την επόμενη γενιά audio interfaces (που θα παίζουν σε ψηλές δειγματοληψίες), το αυτί δεν θα μπορεί να ξεχωρίσει το αναλογικό από το ψηφιακό σήμα. Ίσως και αν είναι και ράδιο αρβύλα. Δεν ξέρω

Πάντως και με το gr έχεις απίστευτες modular δυνατότητες και με το amplitube και τους πόσους χιλιάδες στην κυριολεξία συνδυασμούς μπορείς να κάνεις! Οπότε δεν βγάζεις μόνο κλασσικούς κιθαριστικούς ήχους! Ιδιαίτερα με το gr.

 
.....

Εξάλου εγώ το πιστεύω ότι αν κάποιος ξέρει τι κάνει' date=' τότε αν του δώσεις κάποιο από τα arturia, bfd και amplitube, είναι σε θέση να ξεγελάσει καμπόσους!

...

[/quote']

Θα συμπληρώσω κάτι επ' αυτού.

Αυτοί που θα πρέπει να ξεγελαστούν είναι όσοι κρίνουν το αποτέλεσμα εκ του μέσου.

Στην ίδια βάση αυτού που λες παρακάτω, πιστεύω ότι αν (π.χ. ένα "γκάζι") ακούγεται ωραία, δεν βλέπω κανένα λόγο να θυμίζει (να προσομοιώνει) τίποτα συγκεκριμένο.

Αλλά εντάξει, η έλευση της ηλεκτρικής κιθάρας δεν σήμανε την κατάργηση ούτε της κλασσικής ούτε της ακουστικής.

Όπως είναι άδικο (και ανούσιο) να συγκρίνει κανείς αυτά τα 3 διαφορετικά όργανα, αντίστοιχα άκυρο είναι να συγκρίνει το (hardware) univibe με την υλοποίησή του σε software από την Korg. (p.x. στην tonelab)

Ανοίγονται νεοι δρόμοι, (πλέον όχι μόνο για την πιτσιρικαρία) και όποιος δεν το αντιλαμβάνεται, απλά χάνει. Τίποτα παραπάνω.
 
Να σου πω την αλήθεια δεν συμφωνώ με αυτό. Τα Amplitube κλπ. θα έδιναν συνηθισμένους ήχους κιθάρας ενώ το Reaktor ανοίγει νέους δρόμους στον πειραματισμό και στο κυνήγι του ασυνήθιστου...
κι εγώ αυτό νομίζω... έχω την εντύπωση ότι με το reaktor μπορείς να φτιάξεις πιο "low level" πράγματα σε σχέση με το gr, χρησιμοποιώντας με τον τρόπο που θες εσύ τα διάφορα components που σου παρέχει το πρόγραμμα (τα οποία φαντάζομαι θα είναι τα ίδια με αυτά που χρησιμοποιεί εσωτερικά και το gr για την προσομοίωση διάφορων pedals, αλλά προφανώς εκεί είναι fixed και δεν μπορείς εσύ να τα πειράξεις, να τους αλλάξεις συνδεσμολογία κ.λπ.)... αλλά το ερώτημα παραμένει: είναι κανείς από τους diy gurus του φόρουμ που να το χει ψάξει προς αυτή την κατεύθυνση; :)

 
Μπα δεν γίνεται. Δεν θα υπάρχει η αμεσότητα και οι δυναμικές της λάμπας. :roll:
αυτες τις μερες που ειμαι κερκυρα δεν εχω amp και παιζω καθε μερα με το guitar rig...οντως...τι παιζω με λαμπα τι με guitar rig τις ιδιες δυναμικες εχω και την ιδια @αυλα βγαζω... :roll:

 
Μπα δεν γίνεται. Δεν θα υπάρχει η αμεσότητα και οι δυναμικές της λάμπας. :roll:
αυτες τις μερες που ειμαι κερκυρα δεν εχω amp και παιζω καθε μερα με το guitar rig...

...
Ντροπή. Πάρε μία λάμπα να σου βρίσκεται. :roll:

lightbulb.jpg


 
harilatron ακριβώς αυτό που λες εδώ

Όπως είναι άδικο (και ανούσιο) να συγκρίνει κανείς αυτά τα 3 διαφορετικά όργανα, αντίστοιχα άκυρο είναι να συγκρίνει το (hardware) univibe με την υλοποίησή του σε software από την Korg. (p.x. στην tonelab)

Ανοίγονται νεοι δρόμοι, (πλέον όχι μόνο για την πιτσιρικαρία) και όποιος δεν το αντιλαμβάνεται, απλά χάνει
είναι ακριβώς αυτό που πιστεύω τώρα.
takis συμφωνώ με τις δυναμικές και καταλαβαίνω το πάθος σου με τις λάμπες, τα αναλογικά και τα άλλα παρόμοια. Και όντως μπορεί στο δωμάτιο όταν παίζεις να υπάρχουν διαφορές. Το θέμα είναι στην μίξη πως κάθονται όλα αυτά; Μήπως σε αυτήν την περίπτωση οι διαφορές δεν είναι και τόσο τρομακτικές; Γιαυτό και είπα, ότι στα χέρια αυτού που ξέρει πως να τα χειριστεί αυτά τα μαραφέτια, μπερδεύονται πολλοί ακροατές.

Εξάλλου στο γνωστό site που "ειδικεύεται" στα vst, πολλές φορές ανεβαίνουν δείγματα από ήχους αυτών των οργάνων και πάρα πολλοί χρήστες (ακόμα και άτομα που τυγχάνει να είναι κάτοχοι των οριτζιναλ μηχανημάτων), δεν τα βγάζουν πέρα!! Και μιλάω για κομμάτια ψιλοολοκληρωμένα (έτοιμα δλδ) και όχι για μεμονωμένους ήχους!

Στο μεταξύ η λάμπα του harilatron δεν είναι καλή. Δεν είναι phillips! :lol: :lol:

 
Εγώ μιλάω για τον κιθαριστικό μου ήχο... χρησιμοποιώ τέτοιους συνδυασμούς που λόγω της ασυνήθιστης πολυπλοκότητας καμία ψηφιακή προσομοίωση δεν είναι σε θέση ούτε καν να πλησιάσει (πχ ελαφρύ static wah πάνω σε vintage fuzz πάνω σε λαμπάτο overdrive πάνω σε λίγο deluxe memory man πάνω σε λαμπάτο ενισχυτή!!). Κι αυτό δεν το κάνω για να κοροϊδέψω τις ψηφιακούρες αλλά γιατί αυτός είναι ο ήχος μου που έχω κουραστεί για να τον φτιάξω.

Συμφωνώ πως τα Amplitube κλπ. έχουν πάει πολύ μπροστά, ειδικά στα high gain που οι ευαίσθητες χροιές καταστρέφονται, και σίγουρα η ψηφιακή εποχή είναι καθοριστική για τους sound engineers εν γένει. Μερικές πηγές ήχου όμως παραμένουν ξεροκέφαλα αναλογικές... :wink:

 
Παλι μπερδευουμε τη βουρτσα με την λουτσα..... :lol:

Λοιπον για να τελειωνουμε με τα "τρελλα"..

ΚΑΝΕΙΣ δεν ειπε οτι η Virtual τεχνολογια ακουγεται καλυτερα απο εναν ενισχυτη τον οποιο "παιζουμε" ζωντανα σε ενα δωματιο... :roll:

ΠΟΤΕ δεν προκειται να γινει αυτο,παντα ο ενισχυτης θα ακουγεται καλυτερα ΖΩΝΤΑΝΑ,οποιος περιμενει να ακουσει τον ιδιο ηχο απο τα ηχεια του pc του με το guitar rig σε simulation VOX ΑC 30και απο εναν πραγματικο VOX AC30,η τον ιδιο ηχο με την TL συνδεδεμενη στο...στερεο του σαλονιου του ....σε συγκριση με την TL περασμενη μεσα απο εναν Twin Reverb... μαλλον τα εχει ....τουλαχιστον μπερδεψει τα πραγματα.... :lol:

Τα διαφορα "ψηφιακα" εργαλεια (reactor,guitarrig,pedalboards κτλ) τα οποια χρησιμοποιουμε ειναι ΜΟΝΟ για ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ οπου μπορουν με σωστη χρηση να συμπληρωσουν αλλα και να αντικαταστησουν τους πραγματικους ενισχυτες αν ξερεις να τα χρησιμοποιησεις σωστα..(βεβαια ο Τρεντ το λεει καθαρα,μεσα απο λαμπατους ενισχυτες περασε το τελευταιο σημα...)

Βεβαια ο Τρεντ ειναι τοσο μεγαλοφυΪα που σε αρκετους δισκους εχει γραψει κιθαρα κατευθειαν στη κονσολα με ZOOM και ο ηχος σκοτωνει (δεν ειναι βιντατζ δεν ειναι "λαμπατος" αλλα..σκοτωνει και αυτο εχει σημασια...)

Οποτε ολη η κουβεντα για ψηφιακα και αναλογικα (κατι το αστειο αλλωστε μια και ετσι κι αλλοιως ΨΗΦΙΑΚΑ ακουμε ολοι μας,εκτος απο αυτους που ακουνε...βινιλια.....) ειναι ακυρη... (ασε που ακομα και οι ,με ενισχυτη γραμμενες κιθαρες,κομπρεσσαρονται παντα απο καποιο VIRTUAL PLUG IN.....οποτε τι λεμε τωρα....)

Και οι δυο τεχνολογιες χρησιμοποιουνται παραλληλα και σε συνδιασμο και βεβαια ΖΩΝΤΑΝΑ παντοτε ο ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ θα δινει και καλυτερο ηχο & καλυτερο feel και instant gratification.....

 
Υπάρχουν ακόμη 100% αναλογικά στούντιο στον κόσμο, και μάλιστα τώρα τελευταία με την προσέγγιση των White Stripes γίνονται πολύ της μόδας. :roll: Έτσι, τα πάντα μέχρι το mastering θα είναι αναλογικά (για να μην αναφέρω ότι αρκετά από αυτά έχουν και τις δικές τους πρέσσες βινυλίων, οπότε αντίο στα 0 και 1...)

Ακόμη κι αν δεν φτάσουμε σε εκείνο το extreme, αρκετά στούντιο έχουν ένα παλιό αναλογικό key component της τελικής διαδικασίας σε πραγματική μορφή κι όχι σε plugin, όπως πχ το παλιό κλασσικό Teletronix LA 2A tube compressor, υπεύθυνο για τον ήχο πολλών συγκροτημάτων που ακούμε σήμερα.

la2a_new.jpg


 
ναι μονο που ΕΔΩ που ζουμε και...γραφουμε ΔΕΝ τα εχουμε αυτα και ουτε προκειται να τα εχουμε ποτε.....

ασε που το 99% των παγκοσμιων παραγωγων :lol: σε pro tools μιξαρονται και γραφονται....ετσι κι αλλοιως απο τη στιγμη που η μουσικη κυκλοφορει σε cd ολη η...αναλογικοτητα παει....βολτα... :lol: (ενταξει οχι και τελειως αλλα καμμια σχεση με το βινυλιο....)

τα παντα παιζονται στο ΧΕΙΡΙΣΜΟ της τεχνολογιας οχι στα μηχανηματα που χρησιμοποιουνται...... :wink: (με αλλα λογια αν ξερεις τι κανεις το κανεις και με αναλογικα και με ψηφιακα μεσα,αν δεν ξερεις δεν σε σωζει ουτε το Ocean Wave.....)

 
Υπάρχουν ακόμη 100% αναλογικά στούντιο στον κόσμο' date=' και μάλιστα τώρα τελευταία με την προσέγγιση των White Stripes γίνονται πολύ της μόδας. :roll: Έτσι, τα πάντα μέχρι το mastering θα είναι αναλογικά (για να μην αναφέρω ότι αρκετά από αυτά έχουν και τις δικές τους πρέσσες βινυλίων, οπότε αντίο στα 0 και 1...).....[/quote']

That's great news folks!

Να' σαι καλά bloody Sunday πάνω που είχα αρχίσει να ανησυχώ... :lol: :lol:

Καμμία αντίρρηση για τη χρησιμότητα και την αξία καλοσχεδιασμένων και δοκιμασμένων αναλογικών συσκευών.... μόνο μια παρατήρηση:

Κανένας κομπρέσσορας mastering δεν μπορεί να φτιάξει "τον ήχο πολλών συγκροτημάτων". Υπάρχουν πολλοί μουσικοί και μηχανικοί ήχου και πολλά μηχανήματα. Κάποια διάσημα studios είχαν συγκεκριμένα μηχανήματα και τα συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκαν για πολλές δουλειές. Τα μηχανήματα όμως μόνα τους δεν θα φέρουν τον ήχο. Ένας γνώστης μπορεί να φτάσει -πρακτικά- στο ίδιο αποτέλεσμα χρησιμοποιώντας διαφορετικά μέσα.

Κάποιες φορές εκνευρίζομαι όταν βλέπω ανθρώπους, studios, κλπ να επικεντρώνουν το marketing plan τους γύρω από το "λαμπάτο EQ με το οποίο έβγαζε ήχο o διάσημος John Parton-Doston Jr, ξαδερφοκούμπαρος του SRV".
 
Ναι ρε παιδιά. Αυτό λέμε.

Όταν λέω για το πως κάθονται στην μίξη και ότι 1 γνώστης του αντικειμένου πιάνει κότσο διαφόρους με περίεργα αυτιά, ακριβώς για την ηχογράφηση μιλάω. Και γιαυτό και στο παράδειγμα με το site, έκανα λόγο για ψιλοοκληρωμένα κομμάτια και όχι για μεμονομένους ήχους (πχ συνθογραμμές, κιθάρες)

Τώρα εντάξει αυτό με τα στούντιο είναι ψιλοακραίο. Δεν λέω ότι δεν ισχύει, απλά αυτά θα βρίσκονται περισσότερο σε επίπεδο "underground" ή καλτ και καλά φάση. Χώρια που τι να το κάνω το αναλογικό μηχάνημα στο μαστεριγκ, όταν η αρχική μου μίξη είναι ψηφιακή. Αυτό θα μου δώσει την αναλογική χροιά (δεν μιλάω για ποιότητα επεξεργασίας); Και να μου την δώσει λίγο, μετά έρχεται η μετατροπή σε cd και πάπαλα! Γενικότερα πάντως δεν νομίζω ότι υπάρχουν μεγάλα στούντιο, που να είναι μόνο αναλογικά!

Τώρα σε όλα αυτά απλά να σας πω το τι λένε πολλοί κορυφαίοι του ήχου όπως πχ ο Michael Brauer: Δεν με ενδιαφέρει τι είναι, αναλογικό ή ψηφιακό, αρκεί να ακούγεται καλά. Δλδ για τους περισσότερους από αυτούς το θέμα θεωρείται λήξαν. Τώρα το τι λέμε οι υπόλοιποι, άστα να παν....

 
Boukaw και βέβαια θα στην δώσει την αναλογική χροιά, ή εν πάσει περιπτώσει θα σου "γλυκάνει" το σήμα. Γιατί όχι; Kαι γιατί απαραίτητα να καταστραφούν τα πάντα στο πέρασμα σε cd; Απλά κοίτα πόσα χιλιάδες cd έχουν την ταμπελίτσα "AAD" και ακούγονται υπέροχα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χαριλατρόνιο κι εγώ λέω σίγουρα ότι δεν υπάρχει μηχάνημα "band-in-a-box" αλλά μερικά έχουν μια "υπογραφή", πώς να το κάνουμε!

Τώρα μάλλον καταλαβαίνω ότι το ποστ μου με τα αναλογικά στούντιο θα έπρεπε να έχει τίτλο "όποιος θέλει με πιστεύει"...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top