Ρε μπας και χρησιμοποιούμε ΛΑΘΟΣ χορδές? (010-038)

Βάλε 13 σαν τον Εσαρβή
Αυτο δεν γινεται. Τζαστ ιμποσιμπλε.
Μεχρι 11 κι αυτο μισο τονο κατω το κουρδισμα.

Τα 12αρια τα εχω για ενα τονο κατω. (Στην ηλεκτρικη αυτο - στην ακουστικη φυσικα, κανονικο κουρδισμα με 12αρια - παιζει ομως κι εως ενα τονο κατω οταν χρειαζεται)

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχεις απορίες σχετικά με κιθάρες?

Με ενισχυτές?

Με πετάλια?

Κανένα πρόβλημα.

Πάρε τώρα τηλέφωνο στο 1038 και θα σου λύσουμε όλες τις απορίες.

1038

Ο αριθμός που έψαχνες.

Τώρα .... και για Telecaster.

1038 και ..... σόλαρες.

Από διαφήμιση στην Tele-όραση.
Το καλύτερο σχόλιο που έχω διαβάσει όσο είμαι στο Noiz.
Μου φτιαξες τη νύχτα ρε φχιούζιον!

 
Αυτο δεν γινεται. Τζαστ ιμποσιμπλε.
Μεχρι 11 κι αυτο μισο τονο κατω το κουρδισμα.

Τα 12αρια τα εχω για ενα τονο κατω. (Στην ηλεκτρικη αυτο - στην ακουστικη φυσικα, κανονικο κουρδισμα με 12αρια - παιζει ομως κι εως ενα τονο κατω οταν χρειαζεται)

.


Στην ακουστικη για μπορω να σολαρω σχετικα ανετα, τι χορδες πρεπει να βαλω? 

 
Στην ακουστικη για μπορω να σολαρω σχετικα ανετα, τι χορδες πρεπει να βαλω? 
Όσο πιο λεπτές υπάρχουν με οσο πιο χαμηλό άξιον γίνεται.

Δεν με ρωτησες αν θα ακούγεται και καλά βέβαια.

 
Όσο πιο λεπτές υπάρχουν με οσο πιο χαμηλό άξιον γίνεται.

Δεν με ρωτησες αν θα ακούγεται και καλά βέβαια.


Γιαυτο ειπα και "σχετικα ανετα", διοτι εαν ελεγα σκετο  "ανετα" ξερω οτι δεν θα ακουγομαι σωστα...

10-50 ειναι οκ? Μονο για λαιβ το θελω, οχι για ηχογραφησεις. Δεν με νοιαζει τοσο η απολυτη ποιοτητα ηχου. Κυριως να μη με κουραζει η ακουστικη σε συνεχες παιξιμο.

 
Γιαυτο ειπα και "σχετικα ανετα", διοτι εαν ελεγα σκετο  "ανετα" ξερω οτι δεν θα ακουγομαι σωστα...

10-50 ειναι οκ? Μονο για λαιβ το θελω, οχι για ηχογραφησεις. Δεν με νοιαζει τοσο η απολυτη ποιοτητα ηχου. Κυριως να μη με κουραζει η ακουστικη σε συνεχες παιξιμο.
Προσωπικά σκέφτηκα κάποια στιγμή να βάλω λίγο πιο λεπτές στο λάιβ και να πάω από 12 σε 11.

Ούτε στο λάιβ τις άντεξα. Τις πέταξα. 

Καλομαθαίνεις με τον γεμάτο ήχο των 12 και όλα σου φαίνονται ντενεκες μετά.

Προτιμώ να μου φεύγει ο κωλος για να σηκώσω ή να κάνω σλαιντ για προσομοίωση του σηκωματος, παρά να υποφέρω όλο το λάιβ με το ντενεκε.

Δεν αντιδρά και το όργανο στα χέρια σου σαν ακουστική κιθάρα με 10αρια. Αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.

Έπαιζα κατά καιρούς (από ανάγκη λόγω συνθηκών) με τη strat plus που έχω βάλει γέφυρα fishman με piezzo, στην οποία έχω 10-46. 

Τι να πω τώρα; Ο ήχος σαν την Taylor με piezzo αλλά πιο λεπτός όπως ειπα. Εβαζα διάφορες μ@λακιες από τα εφφέ και τα eq για να τη φέρω κάπως.

Η αντιδραση όμως του οργάνου; σαν να παίζεις Σοπέν σε farfisa.

Πώς να σε βοηθήσει να αποδώσεις;

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ έβαλα 11άρες (από 12άρες) στην ακουστική, και είναι η μέρα με την νύχτα σε άνεση, χωρίς να χάνω ιδιαίτερα σε ήχο για τα γούστα μου (δεν παίζω strumming).

Θα σου προτείνω να δοκιμάσεις (ακόμα και 10άρες, δεν ξέρω αν θα σου αρέσουν βέβαια, αλλά δοκίμασέ τες να τις τεστάρεις ο ίδιος), και να δεις τι σου κάνει και τι όχι (εξαρτάται και από το πώς παίζεις).

 
Συμφωνώ, στο strumming φαίνεται πιο boxy με μικρότερο gauge.
Και αν είναι λάιβ η φάση, με μόνιτορ αντί για in ear που ακούς τα πάντα και βάζεις και κάνα τονο ψεύτικο ογκο από εφφέ και eq, τρώγεται.

 
Και αν είναι λάιβ η φάση, με μόνιτορ αντί για in ear που ακούς τα πάντα και βάζεις και κάνα τονο ψεύτικο ογκο από εφφέ και eq, τρώγεται.


Και σκέψου Σπύρο μου, ότι θέλω πολύ ψωμί (αντίσταση) κάτω από την πένα μου στο χτύπημα της χορδής.

Αλλά οι 12άρες με κούρασαν.

Στο fingerstyle είναι μια χαρά, στο single note επίσης (δεν παίζω με σηκώματα), αλλά για να πιάσω ακκόρντο κανονικά στα πρώτα τάστα, μου έφευγε η ούγια.

Και έχω αρκετά χαμηλό action.

Τώρα βέβαια, αν πήγαινα σε τεχνικό, και του έλεγα φτιάξε nut (βασικά) και γέφυρα (την έχω περιποιηθεί ήδη) για action σαύρα, να μην είχα θέμα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αλλά για να πιάσω ακκόρντο κανονικά στα πρώτα τάστα, μου έφευγε η ούγια.
Έχω αναπτύξει τρομερή αντίληψη στη χρήση του capo για οικονομία δυνάμεων. Έχει και καλύτερο ήχο.

Αντίληψη εννοώ για την επιλογή του τάστου που θα μπει, αναλογα την κλίμακα του κομματιού κλπ.

Επίσης το να διαβάζεις και οδηγό και να παίζεις αλλά shapes από open chords από αυτά που διαβάζεις.

Ολόκληρη ιστορία, που να γράφω τώρα.

ΥΓ βασικά αυτό χρησιμεύει πολύ και στην ηχογράφηση. Όταν ντουμπλαρω κιθάρες, ενίοτε δεν τις παίζω ίδιες. Στη μια βάζω capo και παίζω σε άλλες θέσεις. Τρομερος πλούτος σε συχνότητες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχω αναπτύξει τρομερή αντίληψη στη χρήση του capo για οικονομία δυνάμεων. Έχει και καλύτερο ήχο.

Αντίληψη εννοώ για την επιλογή του τάστου που θα μπει, αναλογα την κλίμακα του κομματιού κλπ.

Επίσης το να διαβάζεις και οδηγό και να παίζεις αλλά shapes από open chords από αυτά που διαβάζεις.

Ολόκληρη ιστορία, που να γράφω τώρα.

ΥΓ βασικά αυτό χρησιμεύει πολύ και στην ηχογράφηση. Όταν ντουμπλαρω κιθάρες, ενίοτε δεν τις παίζω ίδιες. Στη μια βάζω capo και παίζω σε άλλες θέσεις. Τρομερος πλούτος σε συχνότητες.




Πολύ ωραίο post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
δεν παίζω strumming


Τοτε γιατί παίζεις ακουστική? ?

θα κανει το 38αρι στο μπασο βαθιες επικυψεις και αλματακια επιτοπου


Μπα,κουρδισε σε ΜΙ τη ΛΑ που έχεις τώρα στο 11αρι σετ ,είναι 038, και θα δεις ότι ΔΕΝ θα κάνει 

Μετά πήγαινε ΑΜΕΣΩΣ να πάρεις ένα..... 010-038....ακόμα κάθεσαι? ?

Μπερδεγουει συμφωνώ μέχρι κεραίας στα της ακουστικής όσον αφορά το gauge των χορδώνΕ(τα εφαρμοζα* και στις ηλεχΤρονικες κιθαρες μέχρι πριν 15 χρονια γιατί...είχα μπερδέψει τα.... όργανα  ? ,κάποια στιγμή μέχρι και 13αρες είχα βαΝει αλλα βασικα με 011-050 επαιζα για δεκαετιες)

*τα του ΚΑΠΟ τα εφαρμόζω φυσικά ακόμα και στις ηλεκΧτρονικες ,καλά μη νομίζεις ότι τα σκέφτηκα μόνος μου από τον Johnny Marr τα εκλεπΣα και όντως ανοίγουν νέους δρόμους στον ήχο. 

Επισης εγώ παίζω strumming και στην ηλεΧτρονική κιθαρα ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
1038

Ο αριθμός που έψαχνες
Άρθρο 1038 - Αστικός Κώδικας - Πράγματα από κλοπή ή απώλεια

Η μεταβίβαση κινητού από μη κύριο σ' εκείνον που αποκτά καλόπιστα δεν επέρχεται, αν το μεταβιβαζόμενο έχει ξεφύγει από τη νομή του κυρίου με κλοπή ή με απώλεια.

 
Πολύ ωραίο post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Απλά δίνω ιδέες να ψαχτεις αν έχεις όρεξη. Το capo παλιά που δεν ασχολιομουν πολύ με την ακουστική, το θεωρούσα φλωριά. Τώρα τα χρησιμοποιώ και στην ηλεκτρική ενίοτε, για τις επιλογές που σου δίνει σε παιξίματα και οχι αποκλειστικά σε οικονομία δυνάμεων.

Αντίληψη εννοώ για την επιλογή του τάστου που θα μπει, αναλογα την κλίμακα του κομματιού κλπ.
Να δώσω ένα παράδειγμα. 

Πχ έχουμε ένα κομμάτι Cm phrygian ή Ντο μινόρε Ουσάκ για τους λαϊκούς.

Που θα βάζατε το capo?

 
Επισυνάπτω τον κατάλογο χορδΩνε της Fender δια το σωτήριον έτος 1968.

Υπάρχουν μονο ΔΥΟ roundwound set...

To no.10 (13αρες) & το ΘΕΪΚΟ  no.150 light rock n'roll το οποιο φυσικα ηταν και τα standard εκείνη την εποχή για τους ροκαΔαι. ?

Δεδομενου λοιπον του γεγονοτος οτι τουλαχιστον μεχρι το 1979 αυτα τα σετ ηταν αυτα που χρησιμοποιουσε το 90% των κιθαριστΩνε της εποχης και δεδομενου οτι η μουσικη ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ στο 1979....OΝΤΩΣ παιζουμε με λαθος χορδΑΙ... ?

STRING CATALOG 1968.jpeg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top