Ψηφιακά πολυκάναλα ή Υπολογιστής

BRAIN

Νέο μέλος
Μηνύματα
466
Πόντοι
16
Με ενδιαφέρει να γράφω audio μέχρι και 16 καναλια ταυτόχρονα και μετά

να μπορώ να διαχειρίζομαι εώς και 32 καναλια σε μίξη.

βλέπω στην αγορά πολυκάναλα με αυτές τις προδιαγραφές στα 24bit

όπως το dx32 korg, αυτόνομες μοναδες με προενισχηση fadom +48, insert effect, master effect , final effect ,etc , με σκληρό δίσκο και να κάψιμο σε cd. εξου λέγεται και πολυμηχάνημα.

και τα προσφέρουν όλα αυτά με 3.000 ευρώ περίπου.

είναι αξιόλογα; έχουν δυνατούς converter;

έχουν προβλήματα χρονικής καθυστέρησης;

πάντος ένα είναι σίγουρο δεν κλιπάρουν στην διαχείρηση 32 audio+ ta effe

στα ίδια χρήματα μπορείς να έχεις ένα υπολογιστή με πολύ καλούς converter, καρτα ήχου, πρόγραμμα, εφέ, προενίσχηση, σκληρό δίσκο, μνήμη και όταν διαχειρίζεσαι audio να έχεις 16 ιn 24 bit και να μπορείς να διαχειρίζεσαι μέχρι και 32 audio 24 bit με τις επεξεργασίες τους χωρίς να έχεις

κλιπαρίσματα , σκρατσ, και κολλήματα λειτουργικού συστήματος και χωρις

χρονικές καθηστερήσεις.

Μιλάμε για τα αντιστοιχα χρήματα με πολυμηχάνημα.

πάντα σε σχέση τιμής και απόδοσης.

ποιο θα μπορούσε να είναι το σετ ενός υπολογιστή χωρίς να υπάρχει πρόβλημα και τι converter για 16 αudio in 24 bit, κάρτα ήχου.κλπ.

΄

κάποια πρόταση για σετ με υπολογιστή

είναι καλύτερη ή διαχείρηση με υπολογιστή;

*ρίξτε κανα φως καθότι άσχετος.

 
Έχοντας ασχοληθεί και με τις δύο λύσεις, θα σου έλεγα τα εξής:

Η λύση του πολυμηχανήματος έχει καταρχήν νόημα αν συνηθίζεις να ηχογραφείς σε διάφορα μέρη. Π.χ. στο σπίτι του drummer, στο βουνό, στο εξοχικό κλπ κλπ. Εκεί είναι μονόδρομος, εκτός και αν πας στην λύση του laptop.

Το πολυμηχάνημα επίσης είναι αυτό που είναι: με τους συγκεκριμένους convertors, την συγκεκριμένη εσωτερική μνήμη και επεξεργαστή, τη συγκεκριμένη επιφάνεια με τα faders (μηχανικά ή όχι). Θα έλεγα και "τα συγκεκριμένα effects" αν και αυτά αναβαθμίζονται, μέχρι όμως ένα όριο (που καθορίζεται από τον επεξεργαστή και την εσωτερική μνήμη).

Τώρα, ακόμα και όταν χρησιμοποιούσα ένα Roland, πάντα έπαιζε και ένας υπολογιστής δίπλα για τα MIDI. Με τον καιρό, καταλαβαίνεις ότι δεν είναι πρακτικό να έχεις το μισό project σε ένα format (π.χ. SONAR) με πολλές ευκολίες χειρισμού (υπολογιστής, ποντίκι, μεγάλη οθόνη) και το άλλο μισό σε μία δεύτερη συσκευή (πολυμηχάνημα), πιο δύσχρηστη. Οπότε αρχίζει να σε τρώει... Μετά, βλέπεις και κάποιο plug-in στο PC που σου αρέσει, οπότε μπαίνεις στην διαδικασία να περνάς και 1-2 track από το πολυμηχάνημα στο PC για να βάλεις καλύτερα plug-ins επάνω...

Εγώ το Roland το έχω ακόμα αλλά μόνο ως recorder, δεν κάνω καμία επεξεργασία-μίξη εκεί. Αν γράψω σε εξωτερικό χώρο, περνάω μετά τα tracks ψηφιακά στο PC και τα δουλεύω εκεί.

Με λίγα λόγια: όλα εξαρτώνται από το πως δουλεύεις. Γιατί, το πολυμηχάνημα σου δίνει και ένα control surface που θα πληρώσεις extra στον υπολογιστή. Πιστεύω όμως ότι αν δουλεύεις σε έναν χώρο η λύση του πολυμηχανήματος δεν είναι πολύ πρακτική.

Επίσης, η εμπειρία μου από την Roland είναι ότι μετά από κάποιο διάστημα αυτά τα συστήματα δεν υποστηρίζονται, λόγω του ότι έχουν βγει καινούργια μοντέλα. Έτσι, μένοντας πίσω τα βάζεις και εσύ στην άκρη και ψάχνεις για κάτι άλλο. Για παράδειγμα, στο Roland ζήταγαν όλοι οι χρήστες (μέσα από το forum) την δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις την επιφάνεια εργασίας για την ρύθμιση VST effects. Αν και τεχνικά γινόταν, δεν το έκαναν, το έβαλαν σαν δυνατότητα σε πιο καινούργιο πολυμηχάνημα.

Στον υπολογιστή είναι διαφορετικά τα πράγματα σε ό,τι αφορά στο support: δεν σε καλύπτουν οι A/D/A; τους αλλάζεις. Δεν σου κάνει ο sequencer; τον αλλάζεις.

Τώρα, το καλό που έχει το πολυμηχάνημα είναι ότι σε απομονώνει στον χώρο της μουσικής και δεν αναλώνεσαι στη διαδικασία "α! ωραίο προγραμματάκι αυτό, να δω τι κάνει!" ...έχεις πιο μουσική αίσθηση και δεν ζαλίζεσαι παρακολουθώντας την οθόνη του PC. Για εμένα αυτό έχει μεγάλη σημασία. Αν αυτό που θα γράψεις δεν σκοπεύεις να το επεξεργαστείς σοβαρά (κόψε-ράψε στα tracks, loopes, κλπ - αν και γίνονται στο πολυμηχάνημα) και σε ενδιαφέρει η απλότητα των πραγμάτων, τότε σκέψου σοβαρά την λύση του πολυμηχανήματος.

Ελπίζω να βοήθησα,

Γεράσιμος

 
Γνώμη :idea:

Αν η γνώση σου περί υπολογιστών και των τερτιπιών τους είναι μικρές,περιορίσου στο korg ή σε κάποιο εφάμιλο hardware.

Ενναλακτικά μια πολύ καλή λύση συνδυασμού στις δύο πλατφορμες, είναι μια ψηφιακή κονσόλα με fireware κάρτα ώστε να μετατρέπεται σε audio interface ενός υπολογιστή με όλα τα θετικά που συνεπάγεται κάτι τέτοιο..

Πχ:Tascam Dm 24 ή η καινούργια DM-3200 με την IF-FW/DM 24-channel FireWire interface card και ένας μέτριας ισχύος υπολογιστής..

http://namm.harmony-central.com/WNAMM05/Content/Tascam/PR/DM-3200.html

Κοστίζουν κάτι παραπάνω αλλά μμμμμ....

Τέλος η αξιολόγηση A/D και D/A converters γίνεται πάντα με τελικό κριτίριο τ΄αυτιά σου και ένα σωστό monitoring...(φυσικά ανάλογα της τιμής τους)

 
ΥΓ.Μόλις είδα και το post του gerasimou και συμφωνώ και επαυξάνω στις παρατηρήσεις του :wink:

 
ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και το χρόνο σας. (gerasimos,npap)

σίγουρα μια σκέψη είναι το πολυκάναλο που έχω δουλέψει κιόλας, αλλά με περιορίζει στην μίξη όταν χρειάζομαι παραπάνω κανάλια καθότι είναι

16καναλο με 8κανάλια 24bit .

*gerasimos θέλω να κάνω κάτι παρόμοιο με αυτό που κάνεις εσύ

δηλ. ηχογράφηση με ένα 16κάναλο που έχω d1600 korg και επεξεργασία και μίξη στον υπολογιστή.

ποιά πλατφόρμα θεωρείς φιλική, έπεσε στα χέρια μου το nuendo και το είδα καλό, προτείνης κάτι άλλο;

γιατί έτσι κι αλλιώς η επαφή μου είναι πολλή μικρή για να έχω άποψη.

με ενδιαφέρει να διαχειρίζομαι audio και να επεξεργάζομαι 24 κανάλια στα 24bit.

για να μην έχω αγόραζω πουλάω ποιό θα μπορούσε να ήταν το setup:software, converter, κάρτα ήχου, προδιαγραφές υπολογιστή χωρίς πρόβλημα (η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω ποιά πρέπει να είναι τα παρελκόμενα που χρειάζομαι για να κάνω την παραπάνω δουλειά )

για μια αξιοπρεπή μίξη-παραγωγή (το λέω αυτό γνωρίζοντας ότι, ότι πάρω θα το φορτοθώ για χρόνια).

ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σας

 
δηλ. ηχογράφηση με ένα 16κάναλο που έχω d1600 korg και επεξεργασία και μίξη στον υπολογιστή.
Η ηχογράφηση θα γίνεται σε άλλον χώρο; Θέλεις δηλαδή φορητό στούντιο; Επίσης' date=' υπολογιστής θα υπάρχει ούτως ή άλλως;

ποιά πλατφόρμα θεωρείς φιλική, έπεσε στα χέρια μου το nuendo και το είδα καλό, προτείνης κάτι άλλο;
ένα-ένα γιατί υπάρχουν πιο κρίσιμα ζητήματα να λυθούν :) Ούτως ή άλλως δεν μπορώ να απαντήσω γιατί αυτό που εγώ θεωρώ φιλικό για εσένα μπορεί να είναι εχθρικό. Το καλύτερο (και το μόνο) που μπορώ να κάνω είναι να σου λέω τα παθήματα μου :) αλλά και πάλι η δική σου αντίληψη μπορεί να είναι πολύ διαφορετική. Κράτα ό,τι νομίζεις. Θα σου πούνε και άλλοι.

Αν καταλαβαίνω καλά: θέλεις να ηχογραφείς σε εξωτερικούς χώρους. Πόσα όργανα; Τα 16 ή 24 κανάλια που λες αναφέρονται σε ταυτόχρονες λήψεις;

Γεράσιμος

 
gerasimos

Mε το d1600 μπορώ να έχω 8κανάλια ταυτόχρονης εγγραφής 16bit

και 4κανάλια 24bit και όπως είπες και εσύ είναι ένα πλεονέκτημα να γράψω

στο σπίτι του ντράμερ με το πολυκάναλο.

υπολογιστής θα υπάρχει για επεξεργασία (κόψε-ράψε) και μίξη.

τα ρώτησα όλα μονομιάς :)

σίγουρα οι κακοτοπιές που έχεις περάσει θα έχεις βρεί κάποιες λύσεις που σου κάνουν, θα μου ήταν χρήσιμες οι συμβουλές .

Τάκης[/b]

 
σίγουρα οι κακοτοπιές που έχεις περάσει θα έχεις βρεί κάποιες λύσεις που σου κάνουν' date=' θα μου ήταν χρήσιμες οι συμβουλές .[/quote']
Τα βάσανα αυτής της ζωής...:D

Λοιπόν, εγώ έχω το VS880 που γράφει 4 κανάλια. Τύμπανα γράφω μία χαρά (44KHz/16bit) με μπότα, ταμπούρο και 2 overheads. Αν έχεις 8 κανάλια, κάνεις υπερπαραγωγή! Τώρα, άλλη ερώτηση: θέλεις επαγγελματική λύση; δηλαδή τα takes που θα κάνεις με το d1600 προορίζονται για κάποια παραγωγή; κάποιο demo ή κάτι ενδιάμεσο αλλά αξιοπρεπές;

Το d1600 το έχεις δουλέψει ή το κατέχεις; Ή είναι αυτό που σκέφτεσαι να αγοράσεις;

Γεράσιμος
 
όπως το είπες τα βάσανα αυτης της ...ζωής :)

το έχω το D1600 και το κατέχω όσο μπορώ .

ναι τα takes προορίζονται για παραγωγή.

παρότι δεν θεωρώ τον ευαυτό μου ηχολήπτη έχω άποψη στον ήχο καθότι σε μεγάλο γνωστό studio που πήγα για μίξη έφαγα σούπα :) και μου έπεσε βαριά, :lol: οπότε κατάλαβα ότι πρέπει να έχω

περισότερο εμπιστοσύνη στα δικά μου αυτιά και να μπορώ να φτιάχνω ήχο

μόνος μου, μπορεί σε περισσότερο χρόνο αλλά θα έχω καλίτερες

μίξεις.( θέλω πιο πολλά κανάλια στη μίξη και την ευκολία του κόψε-ράψε στον υπολογιστή)

έχω περάσει και εγώ κακοτοπιές :)

 
Οπότε τον υπολογιστή δεν τον γλυτώνεις. Καταρχήν, έχεις υπολογιστή; Αν ναι, με τι χαρακτηριστικά; Μήπως έχεις laptop;

Το budget σου είναι 3000 Ευρώ;

Επίσης: αφού έχεις εκπαιδεύσει το αυτί σου πλέον, το d1600 σε καλύπτει ηχητικά;

θέλω πιο πολλά κανάλια στη μίξη και την ευκολία του κόψε-ράψε στον υπολογιστή
¶λλο ο αριθμός των καναλιών στη μίξη και άλλο κατά την εγγραφή. Για ταυτόχρονη εγγραφή σε καλύπτουν τα 8 κανάλια;

Γεράσιμος

 
1)έχω ένα pc pentium3 στα 450 με 320mb μνήμη και 80 σκληρό δίσκο ένα αντιγραφικό plexwriter 16/10/40 και κάρτα ήχου με `καψες sb128pci, XP

2)laptop acer Aspire 1406LS_32MB VRAM, intel pentium4 2,5/GHZ,

512MB μνήμη, 30GB ULTRA ATA/100HDD, XP windows

o ήχος του d1600 δεν είναι κακός, σίγουρα ο καλύτεροs δεν θα με χάλαγε

τα 8κανάλια ταυτόχρονη εγγραφή μιά χαρά είναι.

budget μου είναι μέχρι 3.000 ευρώ.

Τάκης

 
2)laptop acer Aspire 1406LS_32MB VRAM' date=' intel pentium4 2,5/GHZ, 512MB μνήμη, 30GB ULTRA ATA/100HDD, XP windows[/quote']

Το laptop σου δεν είναι πολύ κακό. Το κακό είναι ότι οι κάρτες γραφικών των laptop γονατίζουν τα συστήματα.

Εγώ θα σου έλεγα να σκεφτείς να συνδυάσεις ένα laptop με ένα εξωτερικό controller όπως:

TASCAM FW1082

YAMAHA 01X

TASCAM FW1884

DIGI002

Η πρώτη για παράδειγμα έχει 870 Ευρώ και σου αφήνει 2130 για τον υπολογιστή. Με αυτά μπορείς (α) να πάρεις ένα καλό laptop (και να πουλήσεις αυτό που έχεις = κέρδος) ή (β) να αναβαθμίσεις όσο γίνεται αυτό που έχεις.

Τώρα, αν δεν θέλεις control surface μπορείς να πάρεις ένα audio interface σε firewire (π.χ. MOTU, M-AUDIO, RME).

Αυτή είναι μία εφικτή laptop λύση. Για desktop δεν το συζητάω γιατί δεν μεταφέρεται. Η ιδεά του να κρατήσεις το d1600 και να στήσεις ένα super desktop όμως είναι εξίσου καλή.

Για πολυμηχάνημα, το Korg d32x φαίνεται πολύ καλό. Θα επανέλθω. Νύσταξα :)

Γεράσιμος
 
16 tracks record kai 32 mix???

I pio ftini lisi pou kserw ( o eksoplismos einai autos pou exw kai douleuw)me aksioprepestata apotelesmata kai pampoles efarmoges (to epsaksa iperbolika poli logo kostous kai periorismenou badget) (akoma kai gia live recording ) einai:

DDx3216 psifiaki konsola + 2 adt1616 kartes(16adat in kai 16 adat out i kathe mia, alla stin pragmatikotita i konsola exei mono 16 out kai 32 in)

kai (peripou 1200euro)

RME hammerfall 9256 24adat in kai 24 adat out gia eggrafi sto pc kai meta miksi stin konsola ( peripou 550 euro) paidia to olo setup douleuei apsoga kai exeis sxedon ta panta me ena apisteuto routing ek merous tis konsolas.

bebaia to idio peripou mporeis na kaneis kai me mia tascam dm-24 alla gia na tin exeis foul (mixer+meter bridge+ firewire karta ) prepei na dwseis peri ta 5000euro kai den kserw an ta aksizei....... entaksei mallon ta akseizei alla einai polla ta lefta ari........

 
teleionontas ksexasa na pw oti ta ipolipa lefta sou ,menoun kai gia ena aksioprepestato decktop ..... an milas gia teleiws foriti lisi den kserw an iparxei kati antistixo tis rme 9256 gia laptop eite se firewire eite se pcmcia eiate se usb 2 an kai den pisteuw giati gia metafor 24 channel adat in -out diladi 48 channel adat 24 bit kai 48khz kai o diaulos tis pci pou einai 133 mbytes ( 1064 mbps) ftanei oriaka..........!!!!!!!

me 3000 ta kaneis olla alla thisiazeis ""ligo"" tin foritotita......

 
Αγαπητέ barbaliask,

Καταρχήν, σε παρακαλούμε δεν γράφουμε με greeklish. Οι κανόνες χρήσης του forum του Noiz είναι ΕΔΩ.

DDx3216 psifiaki konsola + 2 adt1616 kartes(16adat in kai 16 adat out i kathe mia' date=' alla stin pragmatikotita i konsola exei mono 16 out kai 32 in)kai (peripou 1200euro) [/quote']

Σε αυτή την περίπτωση βέβαια δεν έχει control του software (transport κλπ) από την κονσόλα, αλλά είναι μία λύση.

an kai den pisteuw giati gia metafor 24 channel adat in -out diladi 48 channel adat 24 bit kai 48khz kai o diaulos tis pci pou einai 133 mbytes ( 1064 mbps) ftanei oriaka..........!!!!!!!
Εδώ υπάρχουν 2 λάθη:

1) Όταν δουλεύεις με software sequencer' date=' αν δεν θέλεις (για κάποιο λόγο) να κάνεις εξωτερικό rooting των καναλιών, τότε αυτά δεν μεταφέρονται ξεχωριστά (δηλαδή 48 κανάλια) από το sequencer προς την έξοδο (=audio hardware) αλλά μέσω του master bus = 1 stereo κανάλι. Δεν πάνε και τα 48 κανάλια στην κονσόλα, εκτός και αν επιλέξεις να στείλεις μερικά (send) για να τα επεξεργαστείς στην κονσόλα (ίσως και άχρηστο αν δουλεύεις software) ή, το σημαντικότερο, για να κάνεις rooting σε εξωτερικά effects από την κονσόλα. Όλο το ζόρι το τραβάει ο επεξεργαστής ο οποίος κάνει και το summing δημιουργώντας το Master Bus.

2) Επίσης, το bit rate που απαιτείται για την μεταφορά των παραπάνω είναι 48*24*48000/1000000 = ~55Mbps (άρα ~5% από το bandwidth του PCI διαύλου). Το αναφέρει και η RME:

130 MB/s transfer rate for record and playback results in only 9% PCI bus load when using all 52 channels
Και με firewire interface κάνει δουλειά.

BRAIN, τελικά το korg φαίνεται πολύ καλό εργαλείο, με 100mm motorized faders (*), αναλογικούς compressors πριν την A/D μετατροπή (πολύ σημαντικό για ψηφιακή ηχογράφηση), 69-bit ανάλυση στο mixer και 56 στα effects κλπ. Είναι καλό εργαλείο. Καταρχήν, να το ακούσεις.

Το θέμα είναι αν θα χρειαστείς MIDI και αν γενικά "ακούς σειρήνες από τα PC" :)

Γεράσιμος

(*) τα motorized είναι το Α και το Ω σε αυτά τα μηχανήματα. Δεν μπορείς να φανταστείς τι έχω τραβήξει με το VS880 που όταν κάνεις recall ένα scene ή τις ρυθμίσεις από ένα effect πρέπει χειροκίνητα να φέρεις τα 8 faders στις ανάλογες στάθμες κάθε φορά για να μπορείς να το επεξεργαστείς σαν άνθρωπος...
 
Γεράσιμε συγνώμη για τα greeklish προηγουμένως...

Ενεργοποιώντας τα 24 adat out και ρυθμίζωντας τα out του sequencer

τότε βλέπει (πχ cubase sx2) 24 bus out +2 main out που απλά δεν τα οδηγείς στην κονσόλα

Μπορείς να οδηγείσεις κάθε κανάλι σε κάθε ένα hardware adat out της κάρτας.

Βέβαια για να μην κάνεις κάθε φορά την ίδια διαδικασία πρέπει να σώσεις σαν default το sequencer να ανοίγει το preset setup που έχεις σώσει.

Το καλό στην ιστορία είναι ότι μπορέις εκτός από τα insert plug ins του cubase σε κάθε κανάλι να χρεισιμοποιήσεις και τα εφέ και τα eq της κονσόλας, το automation , τους κοπμρέσορες, κλπ.

Για ότι παραπάνω, διαθέσιμος...

όσο για το bandwith.... η rme λέει και ότι είναι και zero cpu load στο rec και στο play ... αλλά η εμπειρία δείχνει άλλα.........

 
Φίλε barbaliask,

Ο BRAIN έθεσε ένα μίνιμουμ φορητότητας και με βάση αυτό απαντάω:

Μπορείς να οδηγείσεις κάθε κανάλι σε κάθε ένα hardware adat out της κάρτας.
Το κατάλαβα ότι αυτό θα εννοούσες' date=' αλλά το θέμα είναι γιατί να επιστρέψεις όλα τα κανάλια στην κονσόλα αν δεν σκοπεύεις να τα επεξεργαστείς εκεί; Θεωρείς ότι τα effects της Behringer είναι πιο ποιοτικά από τα VST, οπότε και ενδείκνυται; Ή έχεις ένα σύνολο από outboards που όντως έχει νόημα αυτό που λες;

Επίσης, ούτως ή άλλως κάνεις editing στο Cubase. Πόσο πρακτικό είναι να κόβεις-ράβεις με το mouse και όταν πρέπει να εφαρμόσεις κάποιο effect να γυρνάς στην κονσόλα και να ψάχεις στην οθόνη να βρεις τι rooting έχεις και που είναι το effect κλπ κλπ; Και φυσικά, να πρέπει να το εφαρμόσεις σε όλο το track και όχι σε μέρος αυτού (αλλιώς θα πρέπει να κάνεις επιπλέον διαδικασίες). Ρωτάω από την προσωπική σου εμπειρία και θα ήθελα να μας πεις και πως δουλεύεις, τι όργανα γράφεις κλπ. Είναι ενδιαφέρον, εφόσον έχεις καταλήξει σε μία πρακτική για εσένα λύση.

όσο για το bandwith.... η rme λέει και ότι είναι και zero cpu load στο rec και στο play ... αλλά η εμπειρία δείχνει άλλα.........
Η πραγματική λειτουργία είναι πιο σημαντική από τα specs που δίνει ο κατασκευαστής. Θεωρώντας ότι έχεις ένα προσεκτικά στημένο PC και πάντα σύμφωνα με τις απαιτήσεις της RME και του Cubase, πάω πάσσο :)

Γεράσιμος

 
Γιατί να τα επιστρέψεις στην κονσολα....

Η όλη ιδέα στο δικό μου setup ήταν ,και προς το παρόν δουλεύει ικανοποιητικά, το να δουλέψω το pc σαν datιερα. δεν μου περνάει καν από το μυαλό να μην υπάρχει η ευκολία του να μπορείς να κάνεις edit σε κάθε κανάλι ξεχωριστά μέσα από ένα sequencer ή απλά το wavelab.

Η όλη ιστορία δεν είναι τόσο το editing (αυτό δεδομένα γίνεται στο pc ) όσο η τελική μίξη. Αν διάβασα καλά σε ένα προηγούμενο post σου ανέφερες κάτι για την προσοχή που αποσπάται από την οθόνη και κλπ. συμφωνώ απόλυτα μαζί σου καθώς θέλω να προσθέσω και ότι σε όλες τις μίξεις που έκανα σε αμιγώς software setup μου δίνεται η ακουστική εντύπωση ότι δυναμώνοντας ένα κανάλι κατα κάποιο τρόπο 'πνίγονται' τα υπόλοιπα ...και ποτέ μα ποτέ δεν μπόρεσα να δουλέψω καλά( όσον αφορά αυτό που περίμενα να ακούσω) τα software eq.. απλά δεν μπόρεσα να κάνω το ίδιο καλή δουλειά όπως με μια αναλογική κονσόλα.

τώρα με την αναλογική...... άστα αν δεν υπάρχει automation..... δύσκολα τα πράγματα.

Για αυτό κατέληξα σε ψηφιακή... digital with analog feel..

Αν προσθέσεις και κάποιες εξτρά λειτουργίες όπως daw controler , εντάξει εκεί η ddx τα χαλάει λίγο .. πιστεύω ότι προσφέρουν πολλά.

στην ουσία κατέληξα εκεί λόγω των ευκολιών ddx+rme9652= 16input κανάλια για ταυτόχρονη εγγραφή το καθένα με τους δικούς του compresor, noise gate, limiter κλπ real time.

Και τελειώνωτας σίγουρα μία αντίστοιχη tascam είναι πολύ καλύτερη λύση ειδικά με το fireware expansion που έχουν. Αλλά το περιορισμένο budget σε κάνει μάλλον ευρηματικό .

Για την φορήτότητα στην ουσία αυτό που κουβαλάς παραπάνω είναι ένα tower και ένα monitor γιατί η ddx έχει μικρό μέγεθος και όσον αφορά τα καλώδια, δουλέυεις με 5-6 οπτικές ίνες και έναι πολύ έυκολο στην σύνδεση.

αλλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια φθηνή λύση που από ότι είδα ( διόλου απίθανο να μου ξέφυγαν πολλά) έχει πολύ παραπάνω δυνατότητες από ένα απλό πολυκάναλλο με σκληρό δίσκο και cd recorder.

Γράφω από μπάντες που παίζουν Live μέχρι και φουλ ηλεκτρονική μουσική με software samplers. στην δεύτερη περίπτωση η ddx δουλεύει ως controller.

 
gerasimos, το να κρατήσω το d1600 και να φτιάξω ένα super desktop που

να μπορώ να κάνω επεξεργασία και μίξη άνετα, μου φαίνεται ότι καλύτερο.

Mε ένα σύστημα που να μην με κρεμάει γιατί θα χρησιμοποιώ φουλ audio

και κάρτα που να μπορώ να ακούω ποιότητα στην μίξη γιατί με ενδιαφέρει για επίπεδο παραγωγής.

τι προδιαγραφές πρέπει να έχει ένα super desktop για να μην έχω πρόβλημα δουλεύοντας φουλ audio 24 bit .

Κάποια καλή κάρτα με ποιότητα στον ήχο για την μίξη.

ελπίζω να μην σας έπριξα :)

*στην μίξη όταν μπαίνεις μέσα στον ήχο πιστεύω ότι μπορείς να αποστασιοποιήσε από την οθόνη, εφοσον γνωρίζεις ότι μπορεί να σου αποσπάση την προσοχή.

*gerasimos πολλή καλή η μίξη σου στο noiz song.

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top