@ Superfunk :
Superfunk είπε:
Σε ευχαριστω πολυ για το μαθημα ιστοριας & πατριωτισμου.... :
Παρακαλώ, καλοσύνη σου;D
Και να φανταστείς ούτε ιστορικός είμαι, ούτε –φυσικά- υπέρ-πατριώτης, μήτε φίλα προσκείμενος σε αυτούς :
Του εναντίον μάλιστα ;D;D;D
Αλλά πέντε-δέκα πραγματάκια πάνω στην Ευρωπαϊκή Ιστορία των Νεοτέρων και Μοντέρνων Χρόνων, -αναγκαστικά η’ όχι-, τα έμαθα στα σχολικά μου έτη ;D;D;D
ναι αν ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ απο ηχο και θελουν να παρουν παραμαζωμα ολη τη μπαντα με αποτελεσμα και ο συνολικος ηχος ειναι ΓΤΠ....οντως το κανουν.... ;D
Να υποθέσουμε -λοιπόν- φίλτατε Νίκο, -σύμφωνα με τα γραφόμενα σου- ότι όλοι εμείς που χρησιμοποιούμε 212 η’ 412 καμπινές με 50-αριδες η’ 100-αριδες ενισχυτές για να παίξουμε Doom Metal. Progressive Metal, Stoner-Rock η’ ότι άλλο είδος whatever Rock, Metal η’ όπως αλλιώς κάποιος θέλει να το ονομάσει, είμαστε ΑΣΧΕΤΟΙ με αυτό που κάνουμε και ότι εσύ ο ΣΧΕΤΙΚΟΣ με αυτά –ακριβώς- τα είδη της Rock-Metal μουσικής και με τον Marshall 1974X 18watt Combo έχεις δίκιο… :
O.k.
Μάγκες, πουλήστε τα αγαπημένα σας «γουρούνια» :'(, τις αγαπημένες σας 212 η’ 412 καμπίνες με τα Celestion Vintage 30’s :'( και από αύριο όλοι θα παίζουμε τις καρά-brutal μουσικές μας με 18-watters Combo :
:
Μιας και έτσι οφείλουμε –εμείς οι κάφροι- να κάνουμε, για να μην είμαστε –πλέον- ΑΣΧΕΤΟΙ σύμφωνα με τον Νίκο….
:
δεν υπαρχει μεγαλυτερο λαθος απο τις υψηλες εντασεις λογω "ηλιθιας τοποθετησης" των ενισχυτων ,ειδικα σε συνθηκες προβας ή live σε μικρο χωρο (στους μεγαλους χωρους ετσι κι αλλοιως τρως ****χερο απο τον ηχοληπτη και υπαρχουν και τα μονιτορ που επιτρεπουν ακομα και τη χρηση ενισχυτη....2 βαττ αν γουσταρεις...)....ΠΑΝΤΑ οδηγουν σε loudness wars...
για αυτο βαζουμε τον ενισχυτη σε σημειο που ΕΜΕΙΣ να τον ακουμε καλα (μη φοβασαι οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ηδη τον ακουνε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ καλα... ;D) ,ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΜΑΣ και ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ και οχι μονοι μας.....
Φίλτατε Νίκο, ξέρεις πολύ καλά ότι ο εφιάλτης του ενός, είναι το «όνειρο» ενός άλλου, η πραγματικότητα ενός τρίτου, η «ιστορία» ενός τέταρτου…
Συμφωνώ -μαζί σου- ότι η σωστή τοποθέτηση των ενισχυτών για να ακούγονται όλα είναι το βέλτιστο που οφείλει μια μπάντα να διευθετήσει στο χώρο του προβάδικου της, αλλά από την άλλην –ας είμαστε και ειλικρινείς…- κανένας 15-watter η’ 18-watter ενισχυτής με EL84 τελικές λυχνίες ισχύος δεν πρόκειται να ακουστεί όπως ένας αντίστοιχος του 50-watter η’ 100-watter ενισχυτής με EL34, KT77, KT88 τελικές λυχνίες ισχύος, γιατί αφενός μεν ο κάθε τύπος λυχνίας παρουσιάζει διαφορετικές ενδό-χωρητικότητες που επιδρούν διαφορετικά στο ακουστικό φάσμα, αφετέρου δε το Headroom ενός ενισχυτή είναι άμεσα εξαρτώμενο της αντίστοιχης Μαγνητικής Μάζας που έχει ο Πυρήνας ενός Μετασχηματιστή Εξόδου του αντίστοιχου ενισχυτή…
Οπότε είναι λιγάκι οξύμωρο -για να μην το χαρακτηρίσω αφελές…- να περιμένει κανείς ότι αν συνδέσει τον
Orange OR15 με την Orange ppc 212 open back και βάλει την καμπίνα σε κάποια βάση, ότι αυτόματα θα έχει και το ηχόχρωμα και το Headroom των:
Orange OR 50 H Pics Only
http://www.thomann.de/gr/orange_or_50_h_pics_only.htm
Orange Rockerverb 50H MkII
http://www.thomann.de/gr/orange_rockerverb_50h_mkii.htm
Orange Thunderverb 50H
http://www.thomann.de/gr/orange_thunderverb_50h.htm
Orange AD50
http://www.thomann.de/gr/orange_ad50.htm
Με την Orange ppc 212 open back καμπίνα συνδεμένη με αυτούς…
Το αν έχει κάποιος η’ όχι τα λεφτά να τους αγοράσει, είναι μια άλλη –πονεμένη η’ όχι…- ιστορία και αυτό εξαρτάται –μόνο- από τον ίδιο…
Αλλά από την άλλην…
Μην προσπαθούμε να κάνουμε το πικρό-γλυκό, όποτε δεν μας «παίρνει» και όποτε δεν μας συμφέρει…
Καλό είναι να σου διευκρινίσω ότι η συμπεριφορά που θα «εκλάβεις» από τον όποιο ηχολήπτη είναι άμεσα εξαρτώμενη αφενός μεν από την επαγγελματική σοβαρότητα και το επαγγελματικό attitude που μπορεί να έχει μια μπάντα, αφετέρου δε από το τις επιμέρους –έγγραφες- αξιώσεις που το Management της μπάντας έχει προβεί ως προς το όφελος της έναντι του φορέα που έχει αναλάβει την διευθέτηση-διεκπεραίωση της δημόσιας εκδήλωσης…
Με απλά λογάκια:
Aν
έχεις καλό Management της μπάντας «σου», ο όποιος επαγγελματίας ηχολήπτης είναι γονατισμένος «στα τέσσερα» και η όποια επιθυμία σου είναι για αυτόν διαταγή, ενώ αν
δεν έχεις καλό Management της μπάντας «σου», αντιστρέφονται οι ρόλοι…
Είτε έχεις 100-watters, είτε έχεις 18-watters…
προσωπικα αν και ειχα στη μπαντα μου εναν απο τους βαρυτερους ντραμμερ ever δεν ειχα ΠΟΤΕ μου προβλημα με την ελειψη εντασης του ενισχυτη μου ,ισα ισα αυτος μου ελεγε συνεχεια να ...χαμηλωσω... ;D (για αυτο αλλωστε....ξεκινησα οπως ολοι μας απο τα...100 βαττ και κατεληξα στα 18 και αυτα παλι ΠΟΛΛΑ ειναι.....)
Μην τον ακούς…
Τα ίδια λένε όλοι οι drummers σε όλους, γιατί είμαστε πιο όμορφοι, πιο έξυπνοι, πιο «μπάνικοι», πιο νταλαβερτζήδες και τους «τρώμε» όλες τις groupies!...
Ακόμα και με Single Ended Fender 5F1 Tweed Champ των 5 watt να έπαιζες, αυτός –και- πάλι θα σου έλεγε:
«Χαμήλωσε, ρε!»
Οι σύγχρονοι High Gain 100-watters ενισχυτές έχουν πολύ εξελιγμένα Gain Stages με αντίστοιχα Gain, Volume, Master Volume Pots που μπορείς –πια- να προσδιορίσεις την ένταση που θέλεις να εκλάβεις από αυτούς, πολύ περισσότερο μάλιστα από τους παλιάς σχεδίασης Vintage –Non Master Volume- ενισχυτές…
Οπότε μην σου φαίνεται περίεργο ότι αυτοί –οι High Gain 100-watters ενισχυτές- μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμα και σε χαμηλές εντάσεις, ενώ ο δικός σου Marshall 1974X 18-watter δεν μπορεί (και δεν θα έπρεπε για ιστορικούς-συναισθηματικούς λόγους κατ’ εμέ) να χρησιμοποιηθεί χαμηλά…
τα....5 cents μου (ή μαλλον οι 15 δρχ) μετα απο καμμια 30αρια χρονια στο κουρμπετι...
Οι 6,81 δραχμές μου (ή μάλλον τα 2 μου cent) μετά από καμιά 27-αρια χρόνια στο κουρμπέτι...
Πλάκα-πλάκα, πως περνούν τα χρόνια!...