Προτασεις - Kαμπινα για κεφαλη

Voyager... είπε:
...Αλλά, –πίστεψε με- τα 15 –μόνο- watt-άκια του Orange OR15 με EL84 τελικές λυχνίες σε μια 112 καμπίνα είναι πολύ λίγα για να «σταθούν απέναντι» σε μια 22” κάσα και ένα –το πιο πιθανόν- «βόδι», που να την κοπανάει…
Απο τη στιγμη που θελει ενα βρωμικο ηχο και να καθαριζει με το volume της κιθαρας δε νομιζω οτι τιθεται θεμα. Επισης τα 15 watt εχουν αρκετη ενταση για οποιοδηποτε ντραμερ οταν ζητας τη παραμορφωση και δε σε νοιαζει το headroom. Για τη καμπινα θα συμφωνησω. Για μενα ειναι θεμα ογκου αλλα και γενικοτερου voicing. Εχω παιξει με πολλες διαφορετικες καμπινες, η 4x12 ειναι η επιλογη μου και ας παιζω στο σπιτι πια.

@panosprog: Νομιζω οτι τον ηχο που θες ο Orange θα στον δωσει. Αξιζει οταν τον παρεις και τον εχεις παιξει αρκετα στο χωρο σου ενα ταξιδι στην Αθηνα να τον ακουσεις σε διαφορετικες καμπινες. Θα δεις αρκετες διαφορες. Επισης, δε χρειαζεται να εισαι επαγγελματιας για να χαρεις ενα καλο ηχο. Αν νομιζεις οτι μπορεις να μαζεψεις περισσοτερα χρηματα στο μελλον αξιζει να περιμενεις για κατι καλυτερο. Ειδικα στη περιπτωση σου που εχεις διαμορφωμενο χωρο.

 
Superfunk είπε:
Οντως..αν εισαι..ΠΟΝΤΙΟΣ ...και τον βαλεις στο πατωμα να κοιταει τα ..ποδια σου...

Αν εχεις εστω και..λιιιιιγο μυαλο... ;D...και τον τοποθετησεις με τετοιο τροπο ωστε να τον..... ακους, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ακομα και με...5 βαττ παιζεις....και χωρις να ξεκουφαινεις και τους αλλους... ;D

elementary Watson,elementary... ;D

σιγα μη δουλευει και με 100%... ;D....
Eγω παντως με τον Tech 21 σε προβα δεν μπορουσα να ακουστω οχι λογω της εντασης ουτε γιατι ειχαμε καφρο ντραμερ απλα δεν εκανε αυτο το cut through αρα θα συμφωνησω οτι δεν ειναι θεμα  τα πολλα βατ :)
 
panosprog είπε:
Eγω παντως με τον Tech 21 σε προβα δεν μπορουσα να ακουστω
Τον είχες σηκωμένο τουλάχιστον μισό μέτρο από το πάτωμα;

 
KostasP είπε:
Απο τη στιγμη που θελει ενα βρωμικο ηχο και να καθαριζει με το volume της κιθαρας δε νομιζω οτι τιθεται θεμα. Επισης τα 15 watt εχουν αρκετη ενταση για οποιοδηποτε ντραμερ οταν ζητας τη παραμορφωση και δε σε νοιαζει το headroom. Για τη καμπινα θα συμφωνησω. Για μενα ειναι θεμα ογκου αλλα και γενικοτερου voicing. Εχω παιξει με πολλες διαφορετικες καμπινες, η 4x12 ειναι η επιλογη μου και ας παιζω στο σπιτι πια.

@panosprog: Νομιζω οτι τον ηχο που θες ο Orange θα στον δωσει. Αξιζει οταν τον παρεις και τον εχεις παιξει αρκετα στο χωρο σου ενα ταξιδι στην Αθηνα να τον ακουσεις σε διαφορετικες καμπινες. Θα δεις αρκετες διαφορες. Επισης, δε χρειαζεται να εισαι επαγγελματιας για να χαρεις ενα καλο ηχο. Αν νομιζεις οτι μπορεις να μαζεψεις περισσοτερα χρηματα στο μελλον αξιζει να περιμενεις για κατι καλυτερο. Ειδικα στη περιπτωση σου που εχεις διαμορφωμενο χωρο.
θα συμφωνησω σε ολα οσα προανεφερες απλα το ατιμο το GAS δεν με αφηνει να ησυχασω ;D
 
gdevelek είπε:
Τον είχες σηκωμένο τουλάχιστον μισό μέτρο από το πάτωμα;
Επανω σε μια καρεκλα  ;D απλα αισθανομουν οτι ο ηχος της κιθαρας παλευε να ξεχωρισει μιλαω για το βρωμικο καναλι παντα.
 
τον jet city τον 100ρη τον εχει καποιος να μας πει 2 λογακια?

 
panosprog είπε:
Επανω σε μια καρεκλα  ;D απλα αισθανομουν οτι ο ηχος της κιθαρας παλευε να ξεχωρισει μιλαω για το βρωμικο καναλι παντα.
Bασικη αρχη για να ακουμε σωστα (ειτε παιζουμε ειτε ακουμε μουσικη) ειναι τα μεγαφωνα να ειναι στο υψος τους αυτιου. Αν ησουν ορθιος η καρεκλα εκανε μια μικρη διαφορα αλλα οχι μεγαλη. Αρκετα χρονια πριν σε ενα προβαδικο που ειχαμε καποιες μπαντες μαζι, φτιαξαμε βασεις για δυο καμπινες 4x12 και αμεσως ολοι χαμηλωσαμε ενταση γιατι ακουγαμε τι παιζαμε. Οποτε και μια 4x12 δεν ειναι υπερβολη να τη τοποθετησεις στο υψος του αυτιου. Αν δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, το να γυρεις τον ενισχυτη/καμπινα προς τα πισω ωστε τα μεγαφωνα να κοιτανε προς εσενα ειναι το λιγοτερο που μπορεις να κανεις.

 
Ας βαλω καποιους  ενδεικτικους ηχους κιθαρας που μου αρεσουν για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις  



 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
KostasP είπε:
Bασικη αρχη για να ακουμε σωστα (ειτε παιζουμε ειτε ακουμε μουσικη) ειναι τα μεγαφωνα να ειναι στο υψος τους αυτιου. Αν ησουν ορθιος η καρεκλα εκανε μια μικρη διαφορα αλλα οχι μεγαλη. Αρκετα χρονια πριν σε ενα προβαδικο που ειχαμε καποιες μπαντες μαζι, φτιαξαμε βασεις για δυο καμπινες 4x12 και αμεσως ολοι χαμηλωσαμε ενταση γιατι ακουγαμε τι παιζαμε. Οποτε και μια 4x12 δεν ειναι υπερβολη να τη τοποθετησεις στο υψος του αυτιου. Αν δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, το να γυρεις τον ενισχυτη/καμπινα προς τα πισω ωστε τα μεγαφωνα να κοιτανε προς εσενα ειναι το λιγοτερο που μπορεις να κανεις.
Ξερεις τι γινεται ειμαι 1.95 στο υψος αν τον ανεβαζα τοσο ψηλα δεν νομιζω να βοηθουσε τους αλλους να με ακουσουν  συν τοις αλλοις ο ενισχυτης εχει δυσκολια να ακουστει και οταν παιζω  along μαζι με καποιο cd και ειμαι καθιστος .Μιλαω παντα για το βρωμικο καναλι του ενισχυτη απλα ειναι πολυ μουντο δοκιμασα και μπουστερ μπροστα.
 
panosprog είπε:
Μιλαω παντα για το βρωμικο καναλι του ενισχυτη απλα ειναι πολυ μουντο
Διαβάζοντας νωρίτερα πως δεν ακούγεσαι (cut through) αυτό ακριβώς ψιλιάστηκα, πως δεν έβγαζες αρκετά πρίμα... Μετά σκέφτηκα πως αποκλείεται να μην το έχεις ψάξει αυτό το θέμα...

 
gdevelek είπε:
Διαβάζοντας νωρίτερα πως δεν ακούγεσαι (cut through) αυτό ακριβώς ψιλιάστηκα, πως δεν έβγαζες αρκετά πρίμα... Μετά σκέφτηκα πως αποκλείεται να μην το έχεις ψάξει αυτό το θέμα...
Για να σου δωσω να καταλαβεις οταν ειχα τον Vox ad 50vt παλι σε καρεκλα επανω και ελαφρως προς τα πισω τα πριμα δεν μαζευοντουσαν με τιποτα σε πονουσαν τα αυτια σου αντιθετα με τον Τech 21 δεν μπορει να γινει αυτο με τιποτα(φυσικα ο Τech 21 ειναι πολυ καλυτερος ενισχυτης ουτε συγκριση με τον Vox)
 
Δεν καταλαβαίνω πώς παινεύεις τόσο πολύ ένα ενισχυτή που είναι πολύ μουντός, που αυτό δεν λύνεται όπως λες, και που έχει ως αποτέλεσμα να μην ακούγεσαι στις πρόβες και να ψάχνεσαι για αλλαγή... Τέλος πάντων, καλή επιλογή εύχομαι στην επόμενη αγορά σου.

 
@ Superfunk :

Superfunk είπε:
Οντως..αν εισαι..ΠΟΝΤΙΟΣ ...και τον βαλεις στο πατωμα να κοιταει τα ..ποδια σου...

Αν εχεις εστω και..λιιιιιγο μυαλο... ;D...και τον τοποθετησεις με τετοιο τροπο ωστε να τον..... ακους, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ακομα και με...5 βαττ παιζεις....και χωρις να ξεκουφαινεις και τους αλλους... ;D

elementary Watson,elementary... ;D
Εντάξει, μωρέ….

Και αν βάλεις δυο καμπίνες 112 στα αυτιά σου σαν ακουστικά με σιδερό-κατασκευή και τις τοποθετήσεις με τέτοιο στιβαρό τρόπο ώστε να μπορείς «πιεις» και 5 «Πυργιώτικα» όχι μόνο την «ακούς», αλλά ΜΙΑ ΧΑΡΑ και Head Bunging ακόμα κάνεις....και χωρίς να ξεκουφαίνεις και τους άλλους... ;D

Αλλά πιστεύω ότι οι περισσότεροι μας λέμε:

«Δεν γαμιέται, ας βάλω την 412 (με τον 50-αρι η’ τον 100- αρι) «χύμα-κύμα» στο πάτωμα, για να μου «κουνάει» τα @@…»               

σιγα μη δουλευει και με 100%... ;D....

Retailer με profit margin 50% ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ....οι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ δουλευουν με ενα 3% αντε 4%......ο μεσος ορος με ενα 1,5% κανει παρτυ...
Νομίζω ότι  στην περίπτωση των Jet City Amplification ο Thomann είναι Distributor και όχι Retailer…

Αλλά ότι και να είναι,  η προσφορά -για αυτά τα λεφτά- του Thomann στους  Jet City Amplification είναι Τρελή Ευκαιριαρά από τις λίγες!!!

Και –λυπάμαι που το λέω-  αλλά δεν κατάγομαι από τους ηρωικούς Έλληνες του Πόντου…

Βλέπεις, αυτοί είχαν να αντιμετωπίσουν –ολομόναχοι- το 1918-1919 μια –ολόκληρη- Γενοκτονία με βεβαιωμένους 200.000 νεκρούς, ενώ κάποιοι ιστορικοί ανεβάζουν τον αριθμό τους στις 350.000 νεκρούς με την Μικρασιατική Καταστροφή….

Ενώ εμείς –εδώ- οι Ελληνάρες, «γλύφαμε» -τότε- τα @@ των «συμμάχων» μας Γάλλων, για το αν μας επιτρέψουν η’ όχι να διεκδικήσουμε εδαφικά την περιοχή της Ιωνίας η’ όχι…

Την ιστορική κατάληξη πιστεύω ότι θα την ξέρεις…

Δεν μπορεί, κάτι θα σου είπαν στο σχολείο σου για την Μικρασιατική Καταστροφή και την δίκη των έξι…

Με υπερβολικά αρκετή, -ομολογουμένως- καθυστέρηση, η Βουλή των Ελλήνων ψήφισε –ομόφωνα- στις 24 Φεβρουαρίου 1994 την ανακήρυξη της 19ης Μαΐου ως Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού….

 
@ KostasP :

KostasP είπε:
Απο τη στιγμη που θελει ενα βρωμικο ηχο και να καθαριζει με το volume της κιθαρας δε νομιζω οτι τιθεται θεμα. Επισης τα 15 watt εχουν αρκετη ενταση για οποιοδηποτε ντραμερ οταν ζητας τη παραμορφωση και δε σε νοιαζει το headroom. Για τη καμπινα θα συμφωνησω. Για μενα ειναι θεμα ογκου αλλα και γενικοτερου voicing. Εχω παιξει με πολλες διαφορετικες καμπινες, η 4x12 ειναι η επιλογη μου και ας παιζω στο σπιτι πια.
Ρε συ Κωστή και εγώ μια

Engl E412VS Pro BK

http://www.thomann.de/gr/engl_e412vsbk.htm

έχω στο σπίτι …

Αλλά αυτήν είναι κάτω από έναν

Diezel Einstein 100 Head

http://www.thomann.de/gr/diezel_einstein_100_head_el34.htm

με ΚΤ88 τελικές λυχνίες ισχύος ο δικός μου…

Οπότε, εγώ θα πρότεινα στον Πάνο την:

Engl E412 RG Retro Black

http://www.thomann.de/gr/engl_e412_rg_retro_black.htm

σαν πιο “matched” επιλογή…

Αλλά από την άλλην και ένα χιλιαρικάκι για την αγορά μιας 412 καμπίνας για μένα ήταν –τότε- «άνετο», για κάποιον άλλον -όμως- μπορεί και να μην είναι…

 
Σε ευχαριστω πολυ για το μαθημα ιστοριας & πατριωτισμου.... ::)

Αλλά πιστεύω ότι οι περισσότεροι μας λέμε:
«Δεν γαμιέται, ας βάλω την 412 (με τον 50-αρι η’ τον 100- αρι) «χύμα-κύμα» στο πάτωμα, για να μου «κουνάει» τα @@…»    
ναι αν ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ απο ηχο και θελουν να παρουν παραμαζωμα ολη τη μπαντα με αποτελεσμα και ο συνολικος ηχος ειναι ΓΤΠ....οντως το κανουν.... ;D

δεν υπαρχει μεγαλυτερο λαθος απο τις υψηλες εντασεις λογω "ηλιθιας τοποθετησης" των ενισχυτων ,ειδικα σε συνθηκες προβας ή live σε μικρο χωρο (στους μεγαλους χωρους ετσι κι αλλοιως τρως ****χερο απο τον ηχοληπτη και υπαρχουν και τα μονιτορ που επιτρεπουν ακομα και τη χρηση ενισχυτη....2 βαττ αν γουσταρεις...)....ΠΑΝΤΑ οδηγουν σε loudness wars...

για αυτο βαζουμε τον ενισχυτη σε σημειο που ΕΜΕΙΣ να τον ακουμε καλα (μη φοβασαι οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ηδη τον ακουνε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ καλα... ;D) ,ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΜΑΣ και ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ και οχι μονοι μας..... ;)

προσωπικα αν και ειχα στη μπαντα μου εναν απο τους βαρυτερους ντραμμερ ever δεν ειχα ΠΟΤΕ μου προβλημα με την ελειψη εντασης του ενισχυτη μου ,ισα ισα αυτος μου ελεγε συνεχεια να ...χαμηλωσω... ;D (για αυτο αλλωστε....ξεκινησα οπως ολοι μας απο τα...100 βαττ και κατεληξα στα 18 και αυτα παλι ΠΟΛΛΑ ειναι.....)

τα....5 cents μου (ή μαλλον οι 15 δρχ) μετα απο καμμια 30αρια χρονια στο κουρμπετι... ;)  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παρακαλώ θερμά να λείπουν τα πολιτικά σχόλια και οι εμπρηστικοί τόνοι.

τενκ γιου.

 
Orange ppc 212 open back.....νομίζω πως είναι τέλειο ζευγαρωμα για αυτο που ψάχνεις .....όσο αναφορα την ένταση.....να σου πω απλα οτι ο κιθαρίστας μας παίζει καμμια φορά με ένα caliber 22 watt(transistor)σε 2χ12 orange  και καμμια φορά πρεπει να χαμηλωσει.....το παν είναι η σωστή θέση για να ακούγονται όλα , καλα στα λεει ο SF....... Orange για εμένα είναι πολυ σωστή επιλογή για αυτο που θέλεις, και προσωπικά αυτο θα σου πρότεινα για ενισχυτη.....go for it....

 
παίδες, υπάρχουν και άλλες μουσικές εκτός απ τα blues -rock  :D :D :D  :P :P :P  ;D ;D

Θέλω να πω: ωραίες οι θεωρίες περί λίγων βαττ και 1x12 καμπίνων, αλλά υπάρχουν "ακραίες" μουσικές στο χαμηλό μέρος του ακουστικού φάσματος πχ Omega Massif, Sleep και διάφορες stoner-ιές που νομίζω ότι θέλουν κάτι-τις παραπάνω από 15W

Εκεί γίνεται πράγματι πόλεμος αλλά όχι μεταξύ των μελών του συγκροτήματος.

Α! Ξέχασα: Τί είναι αυτοί οι Jet City? Γιατί λέγεται Soldano ο ένας?

(σορυ αν ειμαι οφφ)

 
Αυτά τα είδη απαιτούν κατά πρώτο λόγο 2*12 κλειστή καμπίνα, και κατά δεύτερο μόνο λόγο περισσότερα βατ

 
που νομίζω ότι θέλουν κάτι-τις παραπάνω από 15W
οχι δεν θελουν.. ;)

καμπινες που να τονιζουν τα μπασα θελουν... ;)

ισα-ισα ισως  οι μικροτεροι ενισχυτες που βρωμιζουν γρηγοροτερα/ευκολοτερα (ειδικα με διπλους) ισως να ειναι και καλυτερη επιλογη απο τα 100αρια τερατα (παντα με κλειστη και...ευρυχωρη καμπινα )

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα