Φιλε savasavram πιστευω πως αυτο ειναι η τελευταια λυση. Μια κονσολα σου παρεχει πολυ περισσοτερες δυνατοτητες, οπως εφε και πολυ καλυτερες ρυθμισεις στον ηχο που θελεις οσο αφορα τη φωνη αλλα και οτι οργανο βαλεις πανω. Αλλα το παιδι ειπε πως τον ενδιαφερει και η ηχογραφιση. Πανω σε μια κοσνολα εχεις Gain και πολλα πολλα πολλα αλλα. Και γενικα πολυ περισσοτερες δυνατοτηες. Ασχτα που με την κονσολα παιζεις οπου θελεις και με οσους θελεις και οχι μονο με 2 οργανα (φωνη - κιθαρα). Κανεις και τις προβες σου σαν ανθρωπος με εναν πληκτρά ακομη για παραδειγμα η γραφεις μαζι με εναν πληκτρά την κιθαρα σου και την φωνη ταυτοχρονα. Βασικα εχω αυτη τη γνωμη γιατι ειμαι drummer και οταν γραφω θελω κονσολα αλλα πανω σε αυτην μπαινουν και ολη οι αλλοι που γραφουμε οποτε δεν ειναι αναγκη να πειραζω ρυθμισεις τρεις και δυο για τον καθε ενα. Απλα κλεινω την ενταση του και γραφω τα υπολοιπα, οταν ερθει η σειρα του απλα ανεβαζω την ενταση του (καπως ετσι δηλαδη). Δεν το κρυβω πως οταν ξεκινησα να ασχολουμαι γενικα με τη μουσικη καπως ετσι την παλευαμε, με 2καναλους και τετοια αλλα κοσνολα = σωτηρια τελικα.